«Μεθώ» και «ονειρεύομαι»….

Αν η αγάπη, Μάνος Πυροβολάκης

«Μεθώ»…

με μια αγκαλιά ζεστή, ένα φιλί γλυκό, ένα χάδι απαλό

με δυο μικρά χεράκια τυλιγμένα γύρω από το λαιμό μου, και μια φωνούλα να ψιθυρίζει «μαμάκα, σ’ αγαπάω»

με μια χαρούμενη παρέα, που τρώει στο γρασίδι και γελάει

με φίλους καλούς, γύρω από ένα τραπέζι με κουβέντα και παιχνίδια

μ’ αυτούς που αγαπάω, σε μια παραλία, με φωτιά αναμμένη, με κιθάρες και φεγγάρι τ’ Αυγούστου

μ’ ένα τρυφερό μήνυμα, γραμμένο σ’ ένα χαρτάκι πάνω σε κόκκινα τριαντάφυλλα

με μια κιθάρα κι ένα τραγούδι…

ή, όπως το λέει ο φίλος μου ο Μάνος:

«Αν η αγάπη μ’ αρνηθεί, θα μεθύσω με κρασί….»

«κι ονειρεύομαι…»

ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα

μια γαλαζοπράσινη, απέραντη θάλασσα

ένα χιονισμένο σπίτι, με το τζάκι του να καπνίζει, στην άκρη του βουνού

ένα ανοιξιάτικο λιβάδι, ανθισμένο

ένα κήπο γεμάτο δέντρα, λουλούδια και τιτιβίσματα πουλιών, κι ένα σπιτάκι ανάμεσά τους

μια κουνιστή πολυθρόνα, μπροστά σ’ ένα τζάκι, και μια γιαγιά να διαβάζει παραμύθια σε μικρά παιδάκια

………………………………………………………….

(το (χμ..) κείμενο, αφιερωμένο στο θαλασσινό μικρούλι της παρέας, που είναι περίεργο: ήθελε να μάθει με τι μεθώ, και τι ονειρεύομαι -τι κατάλαβες τώρα; 🙂 )

(στην παρουσίαση, που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ, ακούγεται το «Να μ’ αγαπάς» με τον Παύλο Σιδηρόπουλο)

Καλημέρα, καλή εβδομάδα -εδώ, μύρισε Άνοιξη….

🙂

24 thoughts on “«Μεθώ» και «ονειρεύομαι»….

  1. @ χελώνα μου, ο ήλιος!
    🙂
    (καλά, όχι μόνο -και που περάσαμε καλά το ΣΚ…
    και -όταν δεν είναι από μόνη της όμορφη, την κάνουμε εμείς! 😉 )

    @ Καλημέρα, mamma mia! 😉
    :*

  2. Βοτσαλάκι μου!!!!!!
    Μεθυστικά τα όνειρά σου, σαν και το γελάκι σου!
    Ωραία τα «έμπλεξες» και τα δυο παιχνίδια γι αυτό και σε προσκάλεσα πάλι because of the mood χιχι 🙂 🙂
    😆
    φιλάκια πολλά «μπλεγμένα» 😉

  3. να μ’ αγαπάς, έ? Μην ανησυχείς μικρό Νατασσάκι, είσαι τόσο αξιαγάπητη (που δε θα μπορούσαμε να μη) Σ’ αγαπούμε

  4. @ Θαλασσινό μου μικρούλι 🙂
    (το «βοτσαλάκι» αρχίζει και μ’ αρέσει!)

    Θα σε «στολίσω» θα έρθει η σειρά σου, μην ανησυχείς!
    Φιλάκια πολλά και «μπλεγμένα» κι από δω!
    (μεγάλη επιτυχία οι αστερίες, ε; 😉 )

    @ Όνειρα, φιλενάδα -μπορείς χωρίς αυτά;
    🙂
    Σμακ! -φτάσαμε στον 6, και συνεχίζουμε!

    Καλή εβδομάδαααααα!

    @ Μαρία μου, εμένα με κάνει να ονειρεύομαι….
    όλη την εβδομάδα! 😉

    Φιλάκια πολλά -καλή εβδομάδα! 🙂

    @ meniek μου 😳
    (κι εγώ σας αγαπάω, πολύ! )

    Φιλιά (και θα σας περιποιηθώ εγώ, αύριο! Που με συγκινήσατε και οι υπόλοιποι! 😉 )

  5. Βοτσαλάκι μου να με στολίσεις οσο θες! Για αυτό σου εστειλε και το στρουμφοτραφούδι ελπίζω να το έλαβες μαζί με haicu.

    Οσο γαι τους αστερίες..χμ μουμπλε μουμπλε μας βαλαν σε μπλεξιματα αυτή τη περίοδο, παω σπίτι τωρα! χιχι! 😆

  6. Εγω μωρό μου μεθω απο το φορτο της δουλειάς, απο μια βολτα στα φτηνιαρικα τα μαγαζιά, από ένα μετριο κινηματογραφικό αξίωμα, από τη φωνή της γιαγιάς της Ευσταθίας και από τα τηλεφωνήματα των νοικιαζομενων κοριτσιών των τραπεζών….

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.