Βιβλία

Φλεβάρης των φλεβών,(Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

Αγαπάω πολύ τα βιβλία -νομίζω το έχετε καταλάβει. Και φυσικά, με τα παιδικά βιβλία έχω άριστες σχέσεις -και ως μαμά, και γιατί «ξέχασα να μεγαλώσω.» Είμαι χαρούμενη, λοιπόν, αυτό το Σαββατοκύριακο θα έχουμε -αν μας το επιτρέψουν ο καιρός και οι ιώσεις- βόλτες.

Θα πάμε σίγουρα στην Πρώτη Έκθεση Παιδικού & Εφηβικού Βιβλίου που θα πραγματοποιηθεί από 1 έως 4 Φεβρουαρίου 2008 (από σήμερα δηλαδή) στις εγκαταστάσεις της ΗELEXPO, στο Μαρούσι.

Αρχικά, μου άρεσε το σύνθημα της έκθεσης: Το διάβασμα είναι δικαίωμα κάθε παιδιού! Ακριβώς αυτό -και όσο μπορούμε, το ενθαρρύνουμε. Θεωρώ ότι είναι σπουδαίο τα παιδιά, σε κάθε ηλικία, να έχουν εύκολη πρόσβαση σε βιβλία -κι αυτό γίνεται καλύτερα αν βλέπουν κι εμάς να διαβάζουμε.

Θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς, μα βρήκα 2 λόγους παραπάνω: Ο ένας είναι ότι το στήσιμο της έκθεσης έχει επιμεληθεί ο φίλος μου ο Στράτος, κι αν κρίνω από τις προηγούμενες δουλειές του θα είναι εξαιρετική κι αυτή! – κι ο άλλος ότι την Κυριακή το μεσημέρι θα παρουσιάσει το καινούριο του βιβλίο εκεί ο enteka (από τα πρώτα blog που άρχισα να διαβάζω, πέφτοντας πάνω του από τις αναζητήσεις του google για αναμνήσεις της γενιάς μου…) κι έχει ένα εξαιρετικό αφιέρωμα σε παιδικά βιβλία της εποχής μας. Δείτε το, γιατί αν κρίνω από το πρώτο του βιβλίο (που ο Άκης δεν έχει προλάβει να διαβάσει, αλλά φυσικά εγώ το διάβασα) θα είναι πολύ καλό. Θα σας πω από Δευτέρα🙂

Η δεύτερη βόλτα μας (χμμ, μάλλον μόνη μου θα πάω!Με τον Άκη δεν θα μπορέσω να ψάξω όσο θέλω!) θα είναι στο 13º Παζάρι Βιβλίου, στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Όπως κάθε χρόνο, οι εκδότες αδειάζουν τις αποθήκες τους και προσφέρουν βιβλία σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές (όντως!) για να μην «σκοτώνονται» τα βιβλία, όταν «γεράσουν»όπως λένε. Κι είναι ευκαιρία για κάτι «βιβλιοσκουλίκια» σαν εμένα, να πάρουν νέα βιβλία (να δω που θα βρω χώρο πάλι!). Αλλά προτιμώ να το έχω εγώ στη βιβλιοθήκη μου, παρά να σκέφτομαι ότι θα πολτοποιηθεί -και, όσο κι αν αγαπώ το γούγλη και το Internet, τίποτα δεν συγκρίνεται με τη μυρωδιά του καινούριου βιβλίου, όταν το πρωτοξεφυλλίζεις…. άσε που το λάπτοπ δεν βολεύει (ακόμα!) να το πάρεις μαζί σου στην παραλία… (παραλίες ονειρεύεσαι, ακόμα χθες έριχνε χιόνι -μα, ο ήλιος των τελευταίων ημερών, και η δική μου ανάγκη για λιακάδα, με παρέσυραν..) Το Παζάρι θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 21:45 το βράδυ. (Χα, σε 10 μέρες, προφταίνω να πάω και δεύτερη φορά, μάλλον!)

Και βέβαια, ξέρω ότι μερικού από σας (Φαίη, Στράτο και λοιποί της…συμμορίας!) θα είστε το βράδυ στον Ιανό, στο πάρτι του Muzine -και θα ακούσετε μεταξύ των άλλων και το ελαφάκι να βάζει τραγούδια(θέλω λεπτομερή περιγραφή αύριο, κανονίστε!😉 )

Καλό Σαββατοκύριακο!

Και καλό μήνα 🙂

40 thoughts on “Βιβλία

  1. Και πολυ καλα θα κανετε.Θα ειναι μια εξαιρετικη εκθεση.Φυσικα επιτελους για ειναι για παιδικα και εφηβικα.Πρεπει να μαθουν και να αγαπουν τα βιβλια οι νεοτερες γενιες.Την καλημερα μου Νατασσακι…

  2. Αχ καλή μου καλά έκανες και μας πληροφόρησες για την έκθεση στην Κλαυθμώνος. Για το Φεστιβάλ το ήξερα από τη σχολή και θα πάω την Κυριακή μάλλον.

  3. Καλό μήνα ΑστερΆκια!!! 🙂
    Και καλό, χορταστικό διάβασμα σας εύχομαι!!! Ωραιότερο δεν υπάρχει!!!! 😉

  4. κι εγώ που νόμιζα πως θα έρθεις σήμερα😦

    θα τα πούμε όμως Κυριακή στην έκθεση…κια μάλλον με συνοδεία ανηψιάς (ελπίζω) :))

    καλημέρα πρωϊνή και πολλά φιλιά

    και καλό μήνα !!!!

  5. @ Καλημέρες, και καλό μήνα σε όλους !

    @ mamma mia, ξεχνιέστε εσείς;🙂 Θα τα πούμε -φιλάκια στον Pabo 🙂

    @ Καλή σου μέρα Donald μου -έτσι ακριβώς είναι, τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν όσο πιο νωρίς γίνεται να αγαπάνε το διάβασμα (και δεν εννοώ του σχολείου)
    Καλημέρες! 🙂

    @ Λενάκι, την Κυριακή θα είμαστε πολλοί, λοιπόν! Το παζάρι του Βιβλίου δεν το χάνω τα τελευταία χρόνια!🙂

    @ Καλημερούδια, φιλενάδα μου! Καλό μήνα!!!! 😀

    @ Καλημέρα Jo μου – καλό μήνα, και καλό διάβασμα και σε σένα ! 😀
    (άντε, πάρτο απόφαση να έρθεις! )

    @ Αχ, ελαφάκι μου, ξέρεις…
    Δεν είναι εύκολο, έχουμε και παιδί εμείς! 😉

    Θα τα πούμε -ναι, να την φέρεις! Κι εγώ φυσικά θα έχω τον Άκη, να τον δεις!

    Πολλά φιλάκια, και καλό κουράγιο για το βράδυ !

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

  6. Καλημέρα Νατασσάκι μου και καλό μήνα σε όλους!!! 🙂
    Αχ τι καλά που θα ήταν να μπορούσα να…..πεταχτώ μια βολτίτσα!….. 😐

  7. Η αλήθεια (που την κρύβεις εντέχνως) είναι ότι όλα αυτά θα τα κάνεις για να εξασφαλίσεις ένα αυτόγραφο από τον enteka…
    Έλα… Μολόγα το🙂

  8. @ Jo να το πάρεις απόφαση -τόσοι σε παρακαλάμε!😉

    @ roadartist μου, είδες; οι κοινές αγάπες δεν κρύβονται! 🙂

    @ Πάλι -πάλι- ΜΟΝΟ εσύ με κατάλαβες!😆
    Ναι AfMarx μου, γι’ αυτό το κάνω ! Θες να του ζητήσω και για σένα; :p 🙂

    @ Καλημέρα tassoula μου – να πάρεις το Σβουράκο και να πάτε -θα μαζευτούμε πολλοί, τελικά!
    🙂

  9. Νατασσάκι….Είναι και πρακτικό το θέμα….. 😦

    Θα στα πω «από κοντά»…… Στεναχωριέμαι, ξέρεις πόσο θέλω να ‘ρθω??? 😦

  10. καλημέρα!!
    Καλά που έχουμε και σένα και μας ενημερώνεις, δεν είχα ιδέα για την Κλαυθμώνος (που κάθε χρόνο κάνω τρομερές «ψαριές», έχω βρει φο-βε-ρά βιβλία-κάθε χρόνο και καλύτερα εκεί!!) αλλά..
    δεν μπορώ να πάω στο πάρτι!!
    Παίζω μουσική το βράδυ, βλέπεις…

    Καλημέρα

  11. Kαλό μήνα!
    Υπέροχη βόλτα στο κόσμου του βιβλίου.
    Στο παζάρι στη Κλαυθμώνος α ν πέσεις πάνω σε ένα βιβλίο του Στίβεν Πίνκερ «Το γλωσσικό ένστικτο. Πως ο νους δημιουργεί τη γλώσσα» πάρτο με κλειστά τα μάτια.
    Καλά να περάσετε!

  12. καλησπερα Νατασσα!
    2 ερωτησουλες:
    * Τι ειδους βιβλια βρισκει καποιος σε ενα τετοιο παζαρι;
    * Πολυς blog-ο-λαος θα μαζευτειτε την Κυριακη. Γνωριζεστε ολοι εσεις;

  13. Φυσικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο ένα βιβλίο ακόμα και μέσα στο χειμώνα με χιόνι, χαλαρώνεις με ζεστή κουβερτούλα ίσως και αναμμένο τζάκι και καφέ και το διαβάζεις και ταξιδεύεις όπου αυτό σε πάει.

    Καλό ΣΚ

  14. @ Jo μου, το ξέρω το «δύσκολο» πρακτικό -θα τα πούμε😉
    Φιλιά

    @ Φαίη μου, είμαστε ΚΑΙ ενημερωτικό blog, εμείς! (πληθυντικός της μεγαλοπρέπειας :p)

    Το ξέχασα ότι παίζεις μουσική την Παρασκευή -θα βάλουμε το Στράτο να μας τα πει ΟΛΑ!😉
    Από το παζάρι κι εγώ παίρνω πάντα πολύ καλά βιβλία!
    Θα τα πούμε την Κυριακή, λοιπόν 🙂

    @ enteka 🙂
    (η συγκεκριμένη μαμά διαβάζει όλα τα βιβλία πριν από το παιδί της, αλλά εδώ είχα κι ένα λόγο παραπάνω 😉 )
    Θα τα πούμε την Κυριακή

    @ Ποτέ δεν θα διαφωνούσα σε κάτι τέτοιο. μαγισσούλα μου!
    Φιλιά, καλό μήνα 🙂

    @ Τι κρίμα που δουλεύεις αυτό το ΣΚ, φιλενάδα! Να έπαιρνες το αεροπλάνο και να ‘ρχόσουνα -σνιφ!
    (στο επόμενο, θα το κανονίσουμε καλύτερα)
    Σμακ!

    @ Κούκο, το σημείωσα και από τον τίτλο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, θα το έχω στο νού μου!🙂
    Καλό μήνα και σε σένα

    @ αντώνη μου,
    * Στο Παζάρι βρίσκεις κάθε είδους βιβλία: από πολύ γνωστά best-seller μέχρι κάτι απίθανες ποιητικές εκδόσεις. Έχω βρει διαμάντια κάποιες φορές, και πουλιούνται από 1 μέχρι 5-6 ευρώ! Αν ακολουθήσεις τα link που έχω, θα μάθεις περισσότερα 🙂
    * Με τη Φαίη, το Στράτο, το ελαφίνι, τη mamma και κάποιους άλλους γνωριζόμαστε από κοντά, ναι !🙂 Έχουμε συναντηθεί μερικές φορές και τώρα είναι ευκαιρία να δούμε και τον enteka 😉
    Καλό ΣΚ, και καλό μήνα 🙂

    @ τρελοφαντασμένη μου, έχεις απόλυτο δίκιο -μόνο που εγώ, εκτός από το χιόνι, δεν αγαπάω τίποτε άλλο στο χειμώνα. Προτιμώ την άνοιξη και το καλοκαίρι!🙂

    Καλό μήνα, καλό ΣΚ!🙂

  15. χε χε χε! κάθε χρόνο πάω στο παζάρι, κάθε χρόνο φροντίζω να έχω ένα συγκεκριμένο ποσό μαζί μου ώστε να μην το παρακάνω και κάθε χρόνο βρίσκομαι χρέος στον καλό μου, ο οποίος έχει πάψει να προσπαθεί να με συνετίσει και απλά φροντίζει να έχει μαζί του αρκετά χρήματα ώστε να καλύψει τις δικές του αγορές και να μη γίνει ρεζίλι γιατί η κουλή η φορτωμένη βιβλία δίπλα του κλαίει (που δεν μπορεί να πάρει sob sob! ΑΛΛΟ ΕΝΑ βιβλιαράκιιιιιιιιιιιιι!)

  16. καλο μηνα Νατασσάκι μου….. θα τα συζητήσουμε ολα αυτά τα ωραια και μπορεί κατι να πετυχουμε.θα δούμε

    Η αναφορά σου στο μπλογκ μου θελει επαναρυθμιση για καποιο λόγο οπως και στη θαλασσινή..κατι εγινε χθες και χαθηκαν ολα και δεν βγαινω ουτε στα συνολικά του συστηματος.
    σε φιλ’ω

    ριτς

  17. Καλό μήνα και καληνύχτ… χμ… καλημέρα Νατασσάκι μου😀
    Βιβλιοσαββατοκύριακο, δεν έχω καλύτερο! Θα ψιλοδουλεύ, αλλά θα σε πάρω τηλ. για να πιάσω παλμό χιχι
    Θα περιμένω αποκαλυπτικό ρεπορτάζ (ζ παχύ)

    Καλά να περάσετε😀
    :***************************

  18. εχω fingers crossed και λεω πως θα παω και στα δυο!!!
    αυριο με τα κοριτσια μου για το παιδικο βιβλιο και απο εβδομαδα μονη (χωρις παιδια δηλαδη!!) με εναν φιλο!! (κανω ξου!!ξου!! τα κακα πνευματα γιατι ΟΠΟΤΕ κανονισουμε κατι απο πριν ΚΑΤΙ γινεται και στραβωνει το πραγμα..ξερεις φιλεναδα μου πως ειναι αυτα!!!)
    περασαμε απ’εξω απο το παρτι χθες το βραδυ και ειχε κοσμο αρκετο μεσα!!!
    αντε να μαθουμε πως πηγε!!!

    καλο σ/κ νατασσα μου γλυκια!!
    σε φιλω και καλο μηνα να εχουμε!!!🙂

  19. Και μόνο που ακούς για έκθεση παιδικού και εφηβικού βιβλίου καταλαβαίνεις την αξία της. Και πόση σημασία έχει μήπως και μάθουμε τίποτα κι εμείς από την σκέψη και την φαντασία της νέας γενιάς. Φιλιά καλό βράδυ

  20. πάλι δεν τα καταφέραμε…έμαθα πως περάσατε ωραία, όπως κι εμείς την Παρασκευή…άντε να δούμε πότε θα ξορκίσουμε αυτή τη διαφορά φάσης…
    πολλά φιλιά

    καληνύχτα🙂

  21. Από τις πιο όμορφες βόλτες αυτές ανάμεσα στα βιβλία.Να αγγίζεις,να μυρίζεις «βιβλίο»,να χάνεσαι διαβάζοντας οπισθόφυλλα…να ξεχνάς τη πραγματικότητα και να γίνεσαι ένα με το βιβλίο.
    ‘Αργησα μεν..αλλά καλώς σε βρήκα νατασάκι.

Τα σχόλια είναι κλειστά.