του φεγγαριού..

…γιατί ο μπαμπάς μου λέει πάντα: «Του Γενάρη το φεγγάρι ήλιος της ημέρας μοιάζει» – Χρόνια Καλά και Πολλά, μπαμπά!  🙂

κι έχει πανσέληνο απόψε, κι είν’ ωραία…



Πανσέληνος, Χάρις Αλεξίου (οδός Νεφέλης 88 – 1995)


Δεν το μπορείς του φεγγαριού να βρεις ένα ψεγάδι,
γιατί σκορπά την ομορφιά στην πλάση κάθε βράδυ.

Ζηλεύω του του φεγγαριού, που πάντα σεργιανίζει,
γιατί θωρεί την π’ αγαπώ τη νύχτα σαν πορίζει.

Σα θα περνάς την πόρτα τζη, φεγγάρι μου σταμάτα,
χαιρέτα μου την κι ύστερα συνέχισε τη στράτα.



Του Φεγγαριού, Παντελής Θαλασσινός, Γιάννης Νικολάου (με μαντινάδες του Μιχάλη Χουρδάκη)

Καληνύχτα 🙂

(και καλημέρα)

31 thoughts on “του φεγγαριού..

  1. @ garbofanoula κι εμένα μ’ άρεσαν, και έχω μαζέψει κάμποσες..
    🙂
    Μα μ’ αρέσει και το φεγγάρι, έτσι που είναι ολόκληρο και φωτεινό απόψε

    @ Ευχαριστώ Νίκο μου, να ‘σαι καλά!

    @ Δεν πειράζει garbofanoula μου – γιορτάζει κι ο ανιψιός, ο Σηφαλιός του Μάνου 😉

  2. χρόνια καλά εύχομαι…

    μα απορώ τόσες όμορφες φωτογραφίες (όχι μόνο από το φεγγάρι μα και από τα ναυάγια και άλλες και άλλες) που τις βρίσκεις; 🙂

  3. @ roadartist μου, ευχαριστώ πολύ 🙂

    @ διαβάτιδά μου, Ευχαριστώ για τις ευχές

    (όταν ξεκίνησα το blog, πριν από 8 περίπου μήνες, ζήτησα βοήθεια από έναν παλιότερο blogger – είχα κι εγώ τις ίδιες απορίες: που τα βρίσκουν; Έτυχε να είναι καλός κι ευγενικός, κι έτυχε να ξέρει κιόλας – και με βοήθησε.. Μου είπε τα βασικά, ε μετά το πάλεψα και μόνη μου – κι ακόμα το παλεύω. Πάντως, αν δώσεις τις σωστές λέξεις στο google, βρίσκεις σχεδόν τα πάντα! 😉 )

    Περαστικά κι από δω – σπουδαίος κι ο δικός σου Λειβαδίτης, εκεί ήμουν! 🙂

  4. Καθόλου δεν πειράζει – εμένα μ’ αρέσει πολύ, στο είπα

    και τα ποιήματά του είναι σπουδαία, κι ο ίδιος ήταν σπουδαίος άνθρωπος.

    Για να εμφανιστεί το avatar σου θα πρέπει να ανοίξεις λογαριασμό στην wordpress – αν θες, να σου στείλω mail
    🙂

  5. @ diavatis μου, τσέκαρε το mail σου!
    🙂

    @ Ευχαριστώ, θαλασσομπερδεμένη μου 🙂
    Φιλιάκια

    @ Ευχαριστώ πολύ, Γλαρένια μου – θα του τα πω!
    🙂

    @ Ευχαριστούμε, tassoula μου
    Φιλιά πολλά 🙂

  6. Χρόνια πολλά!!

    ΥΓ: Ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Εννοείται ότι θα βάλω κι άλλα ποιήματα, άλλωστε και πριν έβαζα… 😉
    Εννοείται ότι σε έχω προσκαλέσει εε!!
    …τα αυτονόητα παραλείπονται!! 🙂

  7. Ευχαριστώ για τις ευχές – κι εγώ το ίδιο, κι ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    🙂
    (στις τρεις προηγούμενες αναρτήσεις έχω ποιήματα, και θα βάλω κι άλλα 😉 )

    Καλό βράδυ

  8. Ωραιο το φεγγαρι! Και ξερεις τωρα τι μου εφερες στο νου? Την αγαπημενου κορφη,
    το φεγγαρι στη Σαμοθρακη!
    Να εισαι καλα!

  9. Καλημέρα σας!!!! 🙂

    Τους γιορτάσατε όπως τους έπρεπε???? 😀 (είμαι σίγουρη βέβαια, αλλά θέλω να ακούσω και τα νέα!!!!! 😉 )

    Υ.Γ. Καταπληκτική η Πανσέληνος!………

  10. @ Καλημέρα Αντώνη μου – ευχαριστώ για τις ευχές!
    🙂

    @ Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω Κάβειρε! Ναι, το ξέρω το βουνό, κι ας μην έχω πάει – από τα ίγα μέρη στην Ελλάδα που μου μένουν…
    Καλημέρα

    @ Καλημέρα Jo μου – οι εορτασμοί ήταν «σεμνοί και ταπεινοί» εχθές, το ΣΚ περισσότερα… 🙂

    @ Ευχαριστώ πολύ, νεραϊδόσκονη μου! 🙂

  11. Απόλαυσα υπέροχη θέα του φεγγαριού, δυστυχώς για λίγη ώρα, το πρωί που κατέβηκα στο αμάξι για να φύγω για το σχολείο. Εκεί γύρω στις 7:30… ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

  12. καταρχην χρονια πολλα στον πατερα σου εστω κ καθυστερημενα λογο.. ιοσης.. κ κατα δευτερον.. τι εικονες κ μουσικες ειναι αυτες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; εκλεψα πολλες κ το δευτερο τραγουδι να με συμπαθας ε;; μα ηταν υπεροχα ομορφο σαν ταξιδι αυτο το ποστ..

  13. @ Καλημέρα μαριλία μου, μικρή δασκάλα 🙂
    Ναι, και το πρωί ήταν όμορφο…
    Πρωινό φιλάκι

    @ ωκεανέ μου, οι γιορτές 40 μέρες δεν κρατάνε; Περαστικά σου!
    (να τα κλέψεις, γι’ αυτό τα έχουμε! 😉 )

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.