Τα νέα του Φρέντυ (III), ο Tweety και το ενυδρείο μας…

Τα νέα μας:

* Ο Freddy ο σκίουρος κοιμάται – σχεδόν όλη τη μέρα. Βγαίνει κυρίως τα βράδια, όταν το σπίτι ησυχάζει, και τρώει λίγο (ένα φιστίκι !), πίνει γάλα, και ξανά νάνι…
Freddy
Μπορείτε να δείτε το σπίτι του – το έχει κουκουλώσει μόνος του! Του δώσαμε αυτό το ειδικό υλικό (είναι ακατέργαστο βαμβάκι) και έφτιαξε τη φωλιά του – μπαίνει και βγαίνει από την πόρτα του, και ξανακουκουλώνεται… (Τα νεύρα του Άκη, σμπαράλια – μέχρι το Μάρτη που θα ξυπνήσει, τον ζωγραφίζει. Αυτή είναι μια από τις ζωγραφιές του – χαρισμένη, στον απαιτητικό e-θείο.😉 )

Ζωγραφιά

– Με την ευκαιρία: έψαξα και βρήκα ότι ο Φρέντυ είναι Σιβηρικός Σκίουρος και το λατινικό του όνομα είναι Eutamias Sibiricus – στην Αμερική τους αναφέρουν και με το όνομα Siberian Chipmunk. Έτσι κατάφερα να μάθω για τον τρόπο «ανατροφής» του – συμβουλή: μην βασίζεστε σε όσα σας λένε στα καταστήματα που τα αγοράζετε μόνο. Δεν φταίνε – δεν ξέρουν (κακώς, αφού αυτή είναι η δουλειά τους) αλλά πραγματικά, ρώτησα δεν ξέρω κι εγώ πόσους για να μάθω τη λατινική ονομασία και να βγάλω άκρη!

* Ο Tweety, το καναρίνι μας πάλι, κελαηδάει σαν να είναι άνοιξη – μακάρι να μπορέσω να σας το μεταφέρω… Είναι το πιο γλυκό πρωινό ξυπνητήρι – μα και όλη μέρα, δε σταματάει! Μόνο το βράδυ – κι αν τύχει κι ανάψουμε τα φώτα αργά,(τον έχουμε στην κουζίνα το χειμώνα) και τον ξυπνήσουμε, μας κάνει παρατήρηση…! Το κάνει τόσο γλυκά, όμως, που δε μας νοιάζει – άσε που έχει δίκιο – είναι τρόποι αυτοί, να ξυπνάς κάποιον που κοιμάται;

* Και, επειδή δεν είχαμε τι να κάνουμε, και το φιλοξενούμενο κουνέλι έφυγε – σας έχω μιλήσει για τη Βικτώρια; Είναι το κουνέλι του σύντεκνου, και το φιλοξενούμε Κυριακές, εορτές και αργίες, όποτε χρειάζεται να φύγουν, δηλαδή – είπαμε επιτέλους να φτιάξουμε το ενυδρείο μας… Το οποίο έχουμε από πέρσι, αλλά μέχρι να συμφωνήσουμε (να αποφασίσω δηλαδή, με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες) τι είδους ψάρια και φυτά θα βάλουμε, πέρασε χρόνος. Η αρχική μου επιθυμία για ψάρια αλμυρού νερού (σαν το Nemo και την παρέα του) πήγε περίπατο όταν έμαθα τις τιμές τους και το πόσο δύσκολο ήταν να συντηρηθούν – άσε που κανονικά χρειάζονται μεγαλύτερο ενυδρείο από το 75 λίτρων που έχουμε… Έτσι, αλλάξαμε «κατεύθυνση» – και τα γλυκού νερού, όμορφα ψάρια είναι… Αρχίσαμε λοιπόν το διάβασμα και το ψάξιμο – όποιος ενδιαφέρεται, ευχαρίστως να του δώσω τα link για πληροφορίες. Είναι πάντως αρκετά δύσκολο και χρονοβόρο να στήσεις ένα ενυδρείο σωστά – και πάλι δεν μπορείς να βασιστείς στις πληροφορίες των καταστημάτων, κάποιοι μας έδωσαν εντελώς αντίθετες για το ίδιο θέμα!

Μετά από αρκετό ψάξιμο, και δοκιμές, (και 3 διαφορετικά τεστ για το νερό την ημέρα) καταφέραμε να έχει το νερό τα σωστά συστατικά για τα ψάρια και τα πρώτα φυτά (γιατί σκοπεύω να βάλω κι άλλα) και το ενυδρείο μας είναι έτσι:

Και αφού πέρασαν οι 10 μέρες που έπρεπε, απέκτησε και ψάρια

…που δεν κάθονται καθόλου ήσυχα να τα βγάλω μια φωτογραφία!

Προσεχώς, που θα έχει ολοκληρωθεί η «συλλογή» και θα τα έχουμε «βαφτίσει» όλα, θα σας ενημερώσω.Μέχρι τότε, ο Άκης εξακολουθεί να ζωγραφίζει τον Τριγωνοψαρούλη του – και αυτή η ζωγραφιά αφιερωμένη, αλλά στη «θεία Ρίτσα», που αγαπάει τα ψαράκια. 🙂

* Ο Άκης επέστρεψε στο σχολείο του, με πολύ διάβασμα – με το καλημέρα, άρχισαν τα τεστ. Ευτυχώς, δεν τον πειράζει – τα περισσότερα ήταν στα μαθηματικά, που του αρέσουν. Με τα θρησκευτικά είχε μια αντίρρηση (βαριέμαι να τα μάθω) αλλά το ξεπεράσαμε κι αυτό – κι έτσι, όλα καλά.

Αυτά ήταν τα νέα μας – κι αν αργήσαμε να σας τα πούμε, συγχωρήστε μας – είμαστε λίγο πιεσμένοι αυτό τον καιρό, και ο χρόνος μας περιορισμένος. Μα, που θα πάει, θα στρώσουμε.

Καλημέρα – καλή εβδομάδα🙂

46 thoughts on “Τα νέα του Φρέντυ (III), ο Tweety και το ενυδρείο μας…

  1. Αχ, πόσο καλό μου έκανε η επίσκεψη στο σπίτι σας.
    Πόσα έμαθα και πόσα θα μάθει ο Ακης ! Μπράβο, αξίζει να λέγεσαι «μαμά» σας εύχομαι υπομονή με όλα αυτά τα «παιδιά’. Τα φιλιά μου και την αγάπη μου και καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα

  2. Πόσο αστείο μου φαίνεται το σπίτι του Φρέντυ, γεμάτο βαμβάκια και κλειστά πορτοπαράθυρα. Λογικό που ο Άκης έχει νεύρα σμπαράλια.

    :-*
    Εμαθα πως περάσατε ωραία χθες!

  3. Τι όμορφα τα ψαράκια και το ενυδρείο!!! Καλά ο Φρέντυ μιλάμε είναι Ο διακοσμητής, το έκανε το σπίτι σούπερ αλτέρνατιβ! Θα τον στείλουμε στην έκθεση του Μιλάνου!
    Η αποκάλυψη βέβαια είναι ο Άκης! Καταπληκτικές ζωγραφιές!!! Άκη μπράβο και μη σταματάς να ζωγραφίζεις, έχεις μέλλον!!!
    Με τον Τουίτι μου θύμισες ένα καναρίνι που είχα στο γραφείο στον στρατό, όταν ήμουν Κιλκίς. Του έβαζα να ακούει μουσική και απαντούσε κελαηδώντας. Το καλύτερό του ήταν όταν έβαζα Dead Can Dance: η φωνή της Γκέραρντ τον τρέλαινε και έκανε τα καλύτερα τραγούδια του για να την κοντράρει και να της απαντά!!!

  4. @ Αγριο-κερασο-ζουζούνα μου, 🙂
    (δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, είμαστε εκπαιδευτικό blog εμείς!😉 )

    Και τα δικά μας πολλά φιλιά – θα τα πούμε σύντομα

    @ mamma μου , να σου απαντήσω ανάποδα: σωστά έμαθες, περάσαμε καταπληκτικά! (κοριό στο σπίτι μου έβαλες; :p) και κάναμε και έναν υπέροχο καινούριο μικρό φίλο, που τον αγαπήσαμε πολύ ήδη – και θέλουμε να τον ξαναδούμε.😉
    Όσο για το Φρέντυ, είναι πολύ αστείος, ναι – και που να τον πετύχεις την ώρα που μπαίνει και βγαίνει – έχει πολύ πλάκα!

    @ Στράτο μου, να σε ευχαριστήσω για τις τουλίπες – όπως έμαθες τις παρέλαβα!😉
    Και να σου πω ότι αν πας κάτω κάτω στο blog μου, που έχω το «Συννεφάκι» με τις κατηγορίες, και πατήσεις του Άκη, θα δεις κι άλλες – στα πρώτα ποστ έβαζα πιο πολλές
    (και θα βρω να σου αφιερώσω κι εσένα)🙂

    Ο δικός μας tweety τρελλένεται με τον ήχο του νερού, και τους τενόρους, πάντως!😉

    Φιλιά πολλά

  5. Απίθανο τα ψαράκι του Άκη. Εγώ τώρα μαθαίνω στην ιστορία Τετάρτης για τους Έλληνες της Μικράς Ασίας. Μάθαμε κι από σένα ότι κοιμούνται τα σκουράκια ως το Μάρτη… Γενικά μαθαίνουμε…Φιλιά νατασσάκι

  6. καλα νατασσακι μου ο ακη ειναι mega artist!!!!
    ασε που τωρα με εκανες να αισθανομαι τυψεις που δεν εχω παρει ενα ακομη κατοικιδιο μετα απο το ξαφνικο θανατο του καπετανιο μας (καναρι) οταν ο γιος μου ητανε 5..λες να παρω κανενα ψαρακι???ωχ..τιποτα δεν θα προλαβαινω μετα!!!!

    δεν στρωθηκαμε καλα ακομη στο σψολειο..ουτε εγω ουτε τα παιδια..ακομη ζουμε γιορτες και γενεθλια..αστα!!!

    εχουμε αργια στις 17 εμεις…εσεις οχι ε??? ζηλιαααααα🙂 🙂

    καλη εβδομαδα νατασα μου γλυκια!!!
    σε φιλω γλυκα🙂

  7. Μικρέ μου και θαυματουργέ μου Ακη, να σε ευχαριστήσω ιδιαιτέρως για τη ζωγραφιά. Θα την τυπωσω μαζί με το ποστ της μαμάς. Είχα κι εγω ενυδρείο πριν από πολλά χρόνια και μάλιστα με πολυχρωμα ψαράκια. Κάποτε ομως όλα τα ωραία πραγματα τελειώνουν κι ετσι τελειωσε και η ψαροκατάσταση.. Μετά πηραμε σκυλο!
    Οσο για τον Φρέντι, καλά, να τον προσέχετε μην την κάνει καποια στιγμή με ελαφρά πηδηματάκια.
    Για το πουλι δεν έχω άποψη, Ακη μου. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το πουλί πρεπει να είναι στο κλουβί. Είδα χθες βραδυ μια ταινια παλιά Ο Βαρυποινιτης του Αλκατραζ και ήταν ο άνθρωπος φυλακισμένος μαζί με έναν λοχο από πουλιά. Δύσκολα κολπα αυτά από την Ινδία.

    Νατασσάκι μου, ομορφο, ρεαλιστικό και συγχρόνως αντι-αγχωτικό ποστ.
    σε φιλω
    ριτς

  8. Για το Ρόδι λεει, εντάξει ;
    ριτς

    Des grenades contre l’athérosclérose

    Fleur de grenade : partie la plus efficace contre l’athérosclérose

    Paris, 11/01/2008, LJS.com

    Le jus de grenade est de plus en plus réputé pour ses vertus santé. Les antioxydants contenus dans ce fruit ont en effet montré des effets bénéfiques contre le cancer de la prostate, la maladie d’Alzheimer ou encore l’athérosclérose, une pathologie pour laquelle les artères s’obstruent partiellement ou totalement. Mais consommer la grenade sous forme de jus est-il le meilleur moyen de profiter de tous ces bénéfices ?

    Pour répondre à cette question, des chercheurs israéliens ont testé les effets sur l’athérosclérose de diverses parties de la grenade : le jus, la pulpe, la peau, et les fleurs. Des souris atteintes d’athérosclérose ont reçu de la grenade sous chacune de ces formes. Verdict : ce sont les fleurs de grenade qui exercent l’action la plus bénéfique. Elles ont permis de réduire les lésions liées à l’athérosclérose de 70 % ! Le jus de grenade n’arrive qu’en deuxième position avec un score de 40%.

  9. 1. Oι ζωγραφιές του Άκη, πολύ καλές (όπως πάντα). Μ’ αρέσει ο τρόπος που συνδυάζει τα χρώματα…
    2. Αυτό το ποστ, δεν θα έπρεπε να ονομάζεται «τα νέα του Φρέντυ», αλλά » ανταπόκριση από τη ζούγκλα»… Τέτοια χλωρίδα και πανίδα, ούτε στον Αμαζόνιο συναντάμε πια
    :p

  10. @ Βασίλη μου, εμείς μαθαίνουμε μαζί με τα πιτσιρίκια ξανά – ξέρεις πόσα έχω ξαναθυμηθεί εγώ;🙂
    Φιλιά , καλή βδομάδα

    @ tzotza μου, εμείς «πέσαμε με τα μούτρα», που λένε… έχουμε και «δύσκολη» δασκάλα φέτος, άσε…🙂
    Να πάρεις ψαράκι, χρυσόψαρο δλδ, δεν θα στο συνιστούσα – όσο κι αν ακούγεται περίεργο, θέλει πιο πολύ φροντίδα από το ενυδρείο! Κάθε μέρα σχεδόν άλλαγμα το νερό, και προσοχή – ένα που είχαμε παλιά, ξεχάσαμε μια φορά να του ρίξουμε το υγρό για την αποχλωρίωση του νερού και το πρωί το βρήκαμε τέζα, το καημένο. Ενώ το ενυδρείο, όταν το στήσεις, δεν θέλει πολλά – μόνο τάισμα, κι αυτό αν θες γίνεται αυτόματα.
    Άρα, άστο καλύτερα..!

    Σε περιμένω για καφέ, ΟΚ?
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Ριτσάκι μου γλυκό, το ξέρω για τα ψαράκια σου, γι’ αυτό η ζωγραφιά. Ο Φρέντυ μας δεν πάει πουθενά, χαζός είναι; Πού θα βρει να τον φροντίζουν καλύτερα;🙂

    Για το καναρίνι, και τα ζώα σε κλουβιά, στο έχω ξαναπεί: Αυτά τα ζώα, δεν επιβιώνουν έξω – είναι έτσι γεννημένα.

    Φιλιά πολλά (ελπίζω να λειτούργησε το αντι-αγχωτικό…😉 )

    @ Καλή εβδομάδα, tassoula μου – ευχαριστώ εκ μέρους του «καλλιτέχνη» 🙂

    Φιλιά στο Σβουράκο, μας λείπετε

    @ Ριτσάκι μου (ξανά) – θα το μεταφέρω στο ποστ για το Ρόδι, merci!🙂

    @ AfMarx μου:
    1. Σου μεταφέρω τα ευχαριστώ του Άκη – και φιλιά πολλά
    (θα έχεις κι άλλες, σύντομα😉 )

    2. Μια χαρά είναι ο Αμαζόνιος, και η ζούγκλα – τώρα που το λες, θα ψάξω να βάλω το «Θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν» – είναι και επίκαιρο…😉

    @ Ριτσάκι μου, λέει όμως κάτι πετυχημένα, ε; 😆
    Φιλιά, καλό βράδυ

  11. Υπέροχο ενυδρείο, εμένα όλοι με έλεγαν τρελό, όταν αποφάσισα να ασχοληθώ (εκτός από τα παιδιά μου)… Κάποια στιγμή ίσως δημοσιεύσω και γω μερικές φωτογραφίες :)…

  12. Αχ ζηλεύω που έχετε ζωάκια στο σπίτι. Εμείς είχαμε ένα καναρίνι 8 χρόνια και μας το κλέψανε το καλοκαίρι. Θέλουμε όμως ένα σκυλάκι σαλονιού και δεν βρίσκουμε κάτι. Κρίμα.

  13. ΚΑΙ καλλιτέχνης ο ΑστερΆκης μας :)))))
    Καλημέρα , καλή εβδομάδα και υπομονή, θα έρθει και η εποχή που ο Φρεντυ δεν θα σας αφήνει σε ησυχία!!!!
    Σμακ

  14. Νατασσάκι πρώτον τον Άκη τον κόβω στην Καλών Τεχνών όταν μεγαλώσει με το καλό και δεύτερον θέλετε να με υιοθετήσετε; Είμαι καλό παιδάκι και με τόσα ζωάκια μου φαίνεται παράδεισος το σπίτι σας🙂

  15. Καλημέρα ΑστερΑκια!!! 🙂

    Είστε και οι δύο φοβεροί! Αλλά ο καλλιτέχνης είναι ακόμη καλύτερος! Μπράβο σου Άκη! 😉
    Και υπομονή μέχρι να ξυπνήσει και ο Φρέντι!

  16. καλη σας μερακ καλη εβδομαδα.. ομορφες οι ζωγραφεις του μικρου σου.. ε φυσικα θα προτιμησω το ψαρακι ομως λογο.. τασης προς αυτα εε;; οσο για το ενυδρειο.. ειναι οντως δυσκολο να το συντηρησεις κ λιγο μπελας αλλα η θεα των ψαριων ειναι ολα τα λεφτα…(σαν τα ψαρακια του που ειναι πανακριβα..)
    οσο για τα καναρινια.. οντως καποια βγαζουν απιστευτες μελωδιες..μα εχασα αρκετα απο μικρος.. κ παντα με πονουσε αρκετα οταν τα εχανα.. οποτε καποια στιγμη αποφασισα να μην ξαναπαρω.. καλη τυχη με το σχολειο κ πες του μικρου να..την στροσει σιγα σιγα τη δασκαλα..

  17. Natassaki μου να σκάσεις ένα φιλάκι στο γιόκα σου από εμένα!
    Λοιπόν πριν χρόνια, όταν ήμουν στο γυμνάσιο-λύκειο, είχα κι εγώ ένα σκιουράκι. (σκέφτομαι τώρα να αναρτήσω post με τις περιπέτειές του).
    Όμως, μια μέρα που του καθαρίζαμε με το μπαμπά μου το κλουβί, πετάχτηκε έξω ο αθεόφοβος και έπεσε από το μπαλκόνι, πάνω στο αμάξι του γείτονα και …. επέζησε μια χαρά. Μόνο ποου από τότε αγρίεψε πολύ και έχασε την αίγλη του. Πρέπει να μας είχε φύγει καμια 15αρια φορές μετα από αυτό!!! Ειχαμε γελάσει πολύ εκεινα τα χρόνια αλλά όταν αποφασίσαμε να τον αφήσουμε ελεύθερο, γιατί είχε μαδήσει το τρίχωμά του, και φοβηθήκαμε μην΄εχει καμιά ασθένεια, έκλαψα με μαύρο δάκρυ!!!!!

  18. @garbofanoula με το συμπάθιο κιόλας (που δεν γνωριζόμαστε δηλαδή) μήπως το σκιουράκι σας είχε σχέση με το Υπουργείο Πολιτισμού; 😆

    Καλημέρα Νατάσα

    Με τα ενυδρεία έχω μεγάλο κόλλημα, πρόσεξε μόνο τώρα στην αρχή
    α) να μην βάζεις πολλά ψαράκια με την μία
    β) να μην τα ταΐζεις πολύ και
    γ)να μην πλησιάζεται πολύ στο τζάμι, ειδικά όταν το φως του ενυδρείου είναι σβηστό, τα ψαράκια τρομάζουν και αυτό είναι το χειρότερο για αυτά.

  19. Καλημέρες – να απαντήσω ανάποδα:

    @ Καλημέρα Νιόβη μου – κι εσύ στ’ αστροπελέκια σου! 🙂

    @ Πριν το στήσουμε το ενυδρείο, διαβάσαμε πάάάάάάαρα πολύ, και ρωτήσαμε και ψάξαμε (και καλά, εγώ έτσι κι αλλιώς διαβάζω, αλλά να δεις ο Κυριάκος μελέτη, ούτε στο σχολείο δεν διάβαζε τόσο!) Έτσι ίνδικτε φίλε μου, προσέχουμε, και δεν βάλαμε ακόμα πολλά, (6 μικρά Paracheirodon innesi (Neon), που πάνε σε κοπάδι, 2 μικρά γατόψαρα, 2 Pterygoplichthys (Glyptoperichthys) gibbiceps (αυτά που λένε γλύφτες) , και 2 ψάρια που ακόμα δεν έχω βρει το όνομά τους – στο κατάστημα που τα αγόρασε ο Κυριάκος του τα είπαν «μονομάχους», αλλά καμία σχέση δεν έχουν με όσα έχω βρει… Και βέβαια, δεν τα βάλαμε όλα μαζί – σιγά σιγά. Είναι πολύ όμορφα – και οι δικοί μου άντρες έφαγαν κόλλημα! Αλλά θέλουμε σιγά σιγά να πάρουμε και καναδυο με πιο εντυπωσιακά χρώματα, που όμως πάντα να ταιριάζουν οι συμπεριφορές τους με αυτά που έχουμε και με το κλίμα που έφτιαξαν τα φυτά μας και με τις θερμοκρασίες. Τα προσέχουμε πάάάάρα πολύ στο τάισμα (δεν αφήνουμε το μικρό μόνο του) και φυσικά να μην τα τρομάζουμε! Πολύ μ’ αρέσει Σε λέω αφού!😉

    Για το σκιουράκι – είσαι κι εσύ πειραχτήρι όμως! 😆
    Φιλιά πολλά

    @ garbofanoula μου, θα του το δώσω όταν γυρίσει από το σχολείο – το δικό μας δεν ξέρω τι θα μας βγει, για την ώρα κοιμάται! (την καλύτερη δουλειά κάνει! ) 🙂
    Να τις γράψεις κι εσύ τις δικές σου περιπέτειες, να δούμε τι μας περιμένει!🙂

    @ ωκεανέ μου, είναι πολύ όμορφο το ενυδρείο, και είναι λίγο ζόρικο στην αρχή – μετά όμως, είναι πολύ εύκολο στη συντήρηση, και όπως λες σε αποζημιώνει η θέα του… Κι εγώ έχασα καναρίνια, αλλά είχαμε πάντα στο σπίτι μας, και έχω συνδέσει τόσο πολύ το τραγούδι τους με τη ζωή μου, που δεν μπορώ να μην έχω..Τούτον τον Tweety τον έχουμε περείπου 5 χρόνια, και είναι από τα καλύτερα που είχαμε ποτέ. Όσο για τη δασκάλα, εύχομαι μόνο να μην την έχει και του χρόνου!
    Καλημέρες🙂

    @ Καλημέρα Jo μου– κι εσύ θαυμάστρια του Άκη; (κάηκα αν τα δει!😉🙂

    @ Daisy μου, ευχαρίστως! Ένα παπάκι μας λείπει, εδώ που τα λέμε!🙂

    @ Φιλενάδα μου, υπομονή έχουμε, ευτυχώς (και διάβασμα πολύ και τρέξιμο έχουμε, επίσης! )
    Σμακ! Κι εσύ κουράγιο με τα «νηπιαγωγάκια» – που θα πάει, θα τις μάθουν τις πλαστελίνες!😉

    @ Λενάκι μου, είναι μεγάλη ευθύνη όμως το ζωάκι – και θέλει πολύ φροντίδα και προσοχή και χρόνο, Εμείς γι’ αυτό δεν έχουμε σκυλάκια-γατάκια, δεν έχουμε το χρόνο και το χώρο που χρειάζονται. Πάντως υπάρχουν πολλά μικρά σκυλάκια, γιατί δεν το ψάχνεις; 🙂

    @ adaeus,ποτέ μην ακούς κάποιον που σε λέει «τρελό» (κι εμάς μας το είπαν, και τώρα έρχονται και το χαζεύουν). Να δούμε και το δικό σου! 🙂
    Καλώς ήρθες

  20. Ελπίζω να εννοείς 2 γατόψαρα (και όχι 22)

    Ένας νόμος πάντως είναι ότι χοντρικά βάζουμε τόσα εκατοστα ψαριών (μέτριων σε μέγεθος) όσα λίτρα ενυδρείο έχουμε, που πάει να πει ότι εσείς με 75 λίτρα (στην πραγματικότητα γύρω στα 65) θα έχετε μάξιμουμ ψάρια συνολικού μήκους 65 cm, περίπου 30 με 35 ΝΕΟΝ ας πούμε.

    (ξέρεις τον Κυριάκο από το σχολείο; ❗ )

  21. ναι – το διόρθωσα, 2!🙂
    Τον ξέρω τον κανόνα, κι έχουμε πολύ χώρο ακόμα, αλλά επειδή είναι αρχη, κι επειδή έχουμε βάλει ζωντανά φυτά, δεν θέλω να «πνίξω» το χώρο – 5-6 ψαράκια ακόμα, μια χαρά θα είναι.

    (δεν τον ξέρω τον Κυριάκο από το σχολείο, αλλά ξέρω τους φίλους του από το σχολείο – και όταν λένε ιστορίες στην παρέα, 15 χρόνια τώρα ,τα έμαθα ΟΛΑ! 😉 )

  22. Φυσικά καλή μου και είμαι θαυμάστρια του Άκη!!! 🙂
    Γιατί νόμιζες ότι τριγυρίζω συνεχώς στα μέρη σου??? 😉 😀

  23. νατασσάκι…
    με τόση βροχή σήμερα, το post σου μου φάνηκε ότι… με έβαλε σε κιβωτό!!!!
    Έτσι όπως πας, σε λίγο θα έχεις ένα ζωάκι από κάθε είδος!!!

    Πολλές γλυκές καλημέρες,
    καλή βδομάδα
    και ένα φιλί στον Αστεράκη (στον Φρέντι, από Μάρτιο τα φιλάκια!!)

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    (έγινα μούσκεμα σήμερα το πρωί…)

  24. Bρηκα μια φωτογραφια του Μακεδόνα ξαδέλφου του Φρέντι και στη στέλνω.
    Πάντως μέχρι μέσα Νοεμβρίου οι Έλληνες σκίουροι δεν κοιμούνται

  25. Μια απο αυτές τις μέρες θα πα΄ρω και εγώ ένα σκιουράκι.Απ’ ότι διάβασα στο ίντερνετ ένα κλουβί με ύψος τουλάχιστον 90 εκ. είναι καλα.Τί λες και εσύ;Επίσης έμαθα οτι μπορείς να τον εξημερώσεις πολύ εύκολα.Μήπως μπορείς να μου πείς χονδρικά πόσο θα κοστίσει ένα τέτοιο κλουβί;Συμφωνώ για το οτι οι ιδιοκτήτες πετ σόπ δεν ξέρουν.
    Μπές εδώ: http://thesquirrelboard.com/forums/forumdisplay.php?f=72
    Εχει πολύ πράμα.

  26. πάντα μου άρεσαν οι «δημοκρατικές διαδικασίες»….🙂
    καλέ, τί φρούριο έχει φτιάξει εκεί ο Φρέντυ;
    φαντάζομαι ωραία ζεστούλα που θα έχει…

    δεν ήξερα επίσης οτι σηκώνεται τη νύχτα για να φάει το κατιτίς του! τον ατιμούλη😉 «τέτοιες επιδρομές» κάνει και ο σύζυγος το βράδυ, χιχιχι

    την καλημέρα μου και φιλάκια πολλά…

  27. natassaki
    επιτελους ήρθες και ηρθες με πολυ χαριτωμένα νεα, ομολογουμένως !!! Ο ακης ΖΩ-ΓΡΑ-ΦΙ-ΖΕΙ κυριολεκτικα και μεταφορικα!!
    την καλημερα μου ομορφη!

  28. Ανάποδα (πάλι) – καλησπέρα :

    @ Κλέλια μου – δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι – κι όχι μόνο εγώ😉 – που σε «βλέπω», και που χαμογελάς!
    Φιλάκια πολλά 🙂

    @ Νίκο, μεζονέτα πολυτελείας, τριόροφη μάλιστα ! 🙂

    @ lifewhispers μου, αργώ λίγο αυτές τις μέρες – πολύ τρέξιμο όμως! Αλλά τα είπα τα νέα μας, ε;
    Ευχαριστώ – σε βάζω κι εσένα στις «θαυμάστριες» του Άκη! 🙂

    @ Ήμουν σίγουρη, καλή μου διαβάτιδα, ότι θα ήσουν κι εσύ των «δημοκρατικών»! (μεταξύ μας, ότι θέλουν μας κάνουν, αλλά τέλος πάντων!) Ο Φρέντυ είναι πολύ ζεστά σίγουρα – τον έχουμε κοντά στο καλοριφέρ, μέσα στο σπίτι, γι’ αυτό και μπαινοβγαίνει για να φάει (ο λιχούδης!) Αλλά τον λυπάμαι να τον βγάλω έξω στο κρύο – αν και ξέρω ότι δεν θα τον πείραζε…
    Καλησπέρα πια – κι από μένα φιλιά στις κούκλες σου 🙂

    @ Αποστόλη, το δικό μας κλουβί είναι 3όροφο,(με 2 σκαλίτσες για να σκαρφαλώνει, και να μπορεί να τρέχει μέσα) είναι 80 εκ.ύψος και 50 περίπου πλάτος – αλλά έχουμε σκοπό να τον αφήνουμε κι έξω από το κλουβί – το είδα, είναι εύκολο και πολύ φιλικό, αρκεί να προσέχεις λίγο..
    Το κόστος ξέρω ότι διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα, θα σου πω όμως ότι εμάς μας κόστισε περίπου 70 ευρώ το σκιουράκι, το κλουβί με τα «κομφόρ» του (ταΐστρες, ποτίστρες κλπ), ένα πακέτο πριονίδι, την πρώτη τροφή και βιταμίνες.
    Πολύ καλό το φόρουμ που προτείνεις – θα το «σκαλίσω» !

    @ bissextile, πολύ καλός ο ξάδερφος! Ευχαριστώ🙂 Και ο δικός μας μέσα Νοέμβρη κοιμήθηκε, και μας είπαν περίπου μέχρι το Μάρτη – να δούμε.

    @ Ιφιγένειά μου, να πάρεις κι εσύ να έχουμε παρέα! 🙂

    @ Αχ, μαγισσούλα μου, κι εγώ του κάνω ευχαρίστως! 🙂

    @ Φαίη μουδύο ζωάκια από κάθε είδος!🙂
    Θα του πάρουμε παρέα του Φρεντυ μόλις ξυπνήσει, και τα ψάρια μας είναι έτσι κι αλλιώς ζευγάρια – μόνο ο Tweety είναι μόνος του, ο φουκαράς!
    Φιλιά και όλα ακόμα καλύτερα για το Γιάννη!

    @ Jo μου, θα του φτιάξω fan club – και θα σε κάνω αρχηγό, κανόνισε! 😀

  29. εμείς, ή μάλλον ο άνδρας μου μάζεψε από τον δρόμο ένα φοβισμένο λαγουδάκι, που καθόταν καταμεσης του δρόμου και το έχουμε μέσα σε ένα τελάρο και voila η ερώτηση, να το κρατήσουμε και να το πάμε στου πατέρα μου να το βάλει μαζίμε τα κουνέλια ή να το αφήσουμε στην εξοχή …αλλά εγώ προσωπικά φοβάμαι μην γίνει ….¨:(( μεζές ρακής….:( Ο Βασίλης τρελάθηκε με το λαγουδάκι, δεν μπορώ να σου περιγράψω τι χαρά έχει κάνει🙂

  30. χιχιχιχι! Πολύ μ’ αρέσετε! Πάρα πολύ! Προσοχή, όμως, στα ενυδρεία! Ένας φίλος μας ξέχασε τη θέρμανση ανοιχτή μια μέρα και, γυρνώντας σπίτι, βρήκε τα ψάρια… σούπα! Ουλπ! Όσο για τα καναρίνια… άτιμα πουλερικάααααααα! (γενικά αντιπαθώ τα πουλερικά) Το σκιούρι μού φαίνεται πιο συμπαθητικό. Ίθως φταίει που διάβαθα και το κείμενό του μια μέρα…

    Φιλιά σε όλους και ένα παραπάνω στον Άκη, έτσι, για συμπαράσταση (κι εγώ βαριέμαι να τα μαθαίνω τα θρησκευτικά. Και την Ιστορία.)

  31. @ νατάσσα μου, να το αφήσετε ελεύθερο το λαγουδάκι, και να πάρετε του Βασίλη ένα κουνελάκι – αυτή είναι η δική μας φιλοξενούμενη, η Βικτώρια, δεν είναι κούκλα;
    Είναι πολύ ήσυχη και εύκολο να τη φροντίζεις (έχω γίνει ειδικός πια, τόσο καιρό που τη φιλοξενούμε!
    Και μόλις θυμήθηκα ότι τον γιόκα σου τον λένε Βασίλη.. να τον χαίρεσαι, έστω κι αργά! 🙂
    Φιλιά πολλά

    @ μικρή μου δασκάλα, κι εγώ αντιπαθώ τα πουλερικά (και τα θρησκευτικά, αλλά αυτό δεν το λέμε του Άκη, ναι;😉 )…αλλά τα καναρίνια τα αγαπάω πολύ, από παιδί. Και το προσέχουμε το ενυδρείο μας, τσεκάρουμε τη θερμοκρασία με θερμόμετρο και έχουμε το νου μας – μέχρι και σταθεροποιητή τάσης στην πρίζα βάλαμε, και σκεφτόμαστε από τώρα τι μπορούμε να κάνουμε για την περίπτωση που θα κοπεί το ρεύμα.
    Έχεις κι από μας φιλιά – και θα τα μεταφέρω αρμοδίως τα δικά σου🙂

    @ Παράφωνε, αν όχι στο επόμενο, στο μεθ-επόμενο, promise!🙂

  32. καλησπερα σε ολους σας!

    τι τρομερη παρεα που ειστε… σας φανταζομαι να γελατε καποιο απογευμα με τον tweety να κελαηδαει, τον freddy να τρεχει περαδωθε πειραζοντας το ενυδρειο και τα ψαρακια να «τρεχουν να σωθουν» απο τα «πειραγματα » του μικρου σκιουρου.. τι το θελουμε το αττικο παρκο? μια φωτογραφια να ανεβαζετε αραια και που και ειμαστε κομπλε…
    καλο βραδακι σας ευχομαι!!!
    σ’ευχαριστω… για ολα…

  33. ειρήνη μου, και που να μας δεις κι όλας! 🙂
    Πολύ μ’ αρέσει το Αττικό Πάρκο, μια και το λες – στην πρώτη ευκαιρία θα πάμε και θα δεις και φωτογραφίες
    Φιλιά πολλά – κι εγώ ευχαριστώ πολύ πολύ.

  34. Μιλάμε ο Άκης έχει καταπληκτικό χέρι!
    Όσο για τα σκιουράκια, έπρεπε να το ξέρετε ότι πέφτουν σε χειμέρια νάρκη…γιατι νομίζεις ότι μαζεύουν τα φουντούκια ο Τσιπ και ο Ντέηλ😉

  35. Τώρα είδα τα σχόλια σας!!!
    Indictus δεν ξέρω αν είχε σχέση με το υπουργείο πολιτισμού αλλα μια τάση για αυτοκτονία την απέκτησε το άτιμο! Τώρα ταίρι για ρόζ dvd δεν είχαμε, γιατί όταν μας είπε η φίλη να μου φέρει κι άλλο ένα να έχουν παρέα, η μάνα μου έψαχνε για μαστίγια και χειροπέδες!!!
    χαχχαχαχα
    Νατασσακι, θα βάλω σύντομα πόστ για τις περιπέτειες μας!φιλάκια

Τα σχόλια είναι κλειστά.