Οι απορίες της Ρίτσας και τα καλά του ροδιού..!

Είχα μια κουβέντα με τη Ρίτσα μας, αυτές τις μέρες – [με τόσα ρόδια που σκορπίσαμε οικογενειακώς στη blogoσφαιρα, και από ένα άρθρο που έπεσε στα χέρια της στα περιοδικά του κομμωτηρίου] – με ρώτησε:

«Το ξέρεις εσύ, που όλα τα ψάχνεις, ότι το ρόδι εκτός από διακοσμητικό και «γούρικο» έχει άπειρες βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες, και κάνει παντού καλό; «

Το ήξερα – αλλά είπα να το ψάξω λίγο για χάρη της.. 🙂

Βρήκα λοιπόν, ότι «το ρόδι από την αρχαιότητα είχε μια ιδιαίτερη θέση στις αντιλήψεις, στη διατροφή και στις προσπάθειες των ανθρώπων να νικήσουν τις ασθένειες.Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, Α, Ε, σίδηρο, κάλιο και αντιοξειδωτικές φυτοχημικές ουσίες όπως οι πολυφαινόλες. Περιέχει επίσης ψηλές ποσότητες φυτικών ινών ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Το ρόδι περιέχει ψηλές ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών. Η συγκέντρωση των ευεργετικών αυτών ουσιών για τον άνθρωπο, είναι 3 φορές μεγαλύτερη από ότι στο κόκκινο κρασί και στο πράσινο τσάι.

Οι αντιοξειδωτικές φυτοχημικές ουσίες προστατεύουν το οργανισμό μας από τις αρνητικές επιδράσεις των οξειδωτικών ουσιών που σχηματίζονται καθημερινά από τον κανονικό μεταβολισμό των κυττάρων.»

κι ακόμα ότι :
• Ο χυμός από τους σπόρους του ροδιού είναι καλό αφροδισιακό.
• Τα ρόδια κάνουν καλό σε όσους εργάζονται πνευματικά.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ
01 To αφέψημα από τη φλούδα του καρπού της ροδιάς σκοτώνει την ταινία και τις αμοιβάδες των εντέρων, αφού προηγηθεί αυστηρή δίαιτα.
02 Η φλούδα είναι επίσης στυπτική και καταπολεμά τη διάρροια, ακόμη και τη χρόνια δυσεντερία.
03 Στυπτικά είναι και τα φύλλα της ροδιάς, γι’ αυτό χρησιμοποιούνται με πλύσεις για τη λευκόρροια, τα βλεννόρροια, τις αιμορροΐδες.
04 Τα φύλλα της ροδιάς χρησιμοποιούνται σαν φάρμακο για τον πονεμένο λαιμό και τις πυώδεις αμυγδαλές (γαργάρα), αλλά και για τους διαλείποντες πυρετούς.
05 Ο χυμός, αναμεμιγμένος με ίση ποσότητα ελαιόλαδου, εξαφανίζει τις κηλίδες του δέρματος και μειώνει τις ρυτίδες.

Το ρόδι χρησιμοποιείται για το ποτό Grenadine, για χυμό, διάφορες βαφές, μελάνια, τανίνη για τα δερμάτινα και φυσικά στη διακόσμηση.

10+1 μυστικά για το ρόδι
1. Στην ελληνική μυθολογία συμβόλιζε το θάνατο και τη γονιμότητα, αλλά οι αρχαίοι Κινέζοι πίστευαν ότι ο χυμός του περιέχει μια «συμπυκνωμένη ψυχή» που μπορούσε να χαρίσει την αθανασία.
2. Ο προφήτης Μωάμεθ έλεγε πως η κατανάλωση ροδιού, απαλλάσσει από το μίσος και το φθόνο.
3. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ότι η Εύα δελέασε τον Αδάμ με ρόδι.
4. Οι Βαβυλώνιοι πίστευαν ότι το μάσημα σπυριών ροδιού πριν από τη μάχη, τους έκανε αθάνατους.
5. Ο θεός της γεωργίας των Χετταίων ευλογούσε τους πιστούς με σταφύλια, σιτάρι και ρόδια.
6. Οι εσωτερικές μεμβράνες του χρησιμοποιούνται για το πλύσιμο του δέρματος.
7. Έρευνα έδειξε πως ο χυμός του μπορεί να θεραπεύει τη στυτική δυσλειτουργία.
8. Ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος.
9. Στο θυρεό της βρετανικής Βασιλικής Ιατρικής Ένωσης υπάρχει ένα ρόδι.
10. H ροδιά φυτρώνει από το Ιράν ώς τα Ιμαλάια και καλλιεργείται σε όλη την περιοχή της Μεσογείου από τους αρχαίους χρόνους. Στην Καλιφόρνια εισήχθη το 1769 από τους Ισπανούς εποίκους.
11. Τέσσερα ρόδια ηλικίας 2.500 ετών ανακαλύφθηκαν σε εκσκαφή στην περιοχή της αρχαίας Κορίνθου.

και να μην επεκταθώ και σε αγγλόφωνα site – βρήκα 3.810.000 αποτελέσματα για τη λέξη pomegranate! Έχει γίνει μόδα τελευταία, το ανακάλυψαν και είναι το νέο αγαπημένο τους φρούτο! Είπα όμως, μια κι έρχεται Σαββατοκύριακο, να σας δώσω συνταγές να δοκιμάσετε :

Ριζότο με ρόδι και κάστανα (το δοκίμασα, είναι εύκολο και νόστιμο)

Ψητή πάπια ή κοτόπουλο με γλάσο ροδιού και λεβάντα(θα βρείτε κι άλλες εδώ, της Mυρσίνης Λαμπράκη)

Ζωγραφιστη Σαλάτα με Φρούτα του Δάσους

– κι ένα Λικέρ ρόδι αν έχετε διάθεση και υλικά 🙂

(επιτέλους Παρασκευή ! Με πολύ τρέξιμο, που θα συνεχιστεί και την άλλη εβδομάδα, αλλά έρχεται Σαββατοκύριακο! )

Καλημέρα 🙂

73 thoughts on “Οι απορίες της Ρίτσας και τα καλά του ροδιού..!

  1. Καλό σαββατοκύριακο Νατασσάκι μου…
    Προσωπικά, το ρόδι μ’αρέσει μόνο για διακοσμητικούς λόγους 🙂

  2. Ροδομάγουλό μου Νατασσάκι!!
    Το ρόδι το χρησιμοποιώ πολύ στο φαγητό και εγώ και μ’αρέσει και το χρώμα του πολύ «το ροδί», τα μάγουλα που «ροδίζουν» μου κάνει κάτι το ποιητικό!
    Σματσ σμουτσ στα ροδομαγουλάκια σου!

  3. Τα ΄χω χαμένα!
    Καλημέρα και ξεκινάω το διάβασμα για το Ρόδι που τόσο μου αρέσει!!
    Καλό σαββατοκύριακο!
    Πολλά φιλιά στον ΑστερΆκη 🙂

  4. προσωπικά από τότε που βγήκε αμιτα ρόδι πινω μόνο αυτό!!!

    και έχουμε και 2 ροδιές στον κήπο μας!!!!
    αμεεεεεεεεεεεεεεεεε

    φιλιαααααααααααααααααα

    άσχετο.. αμα ποτίζω τις ροδιές μετράει στη λήψη αντιοξειδωτικών ουσιών??? ε? ε?

  5. Ο φωτεινός παντογνώστης… 😛
    To ρόδι έχει και ναρκωτικές ουσίες;;;
    Κοφ’ το παιδί μου…σε χαλάει…! 😀

    Υγ μην τρέχει πολύ…θα λαχανιάσεις… 😛

  6. Νατασσάκι μου, θα προτείνω και στον Ομπάμα να καταναλώνει ρόδι. πάντως εγω πηγα στο σουπερμαρκετ και αγορασα τεσσερα ρόδια και το φχαριστήθηκα. Το χρησιμοποιώ στις σαλάτες ( ειναι πολυ ιν και εγω στα ιν ειμαι πρώτη ) , το τρωω κι ετσι με λίγο …ανανα και λίγο παρμεζάνα! Οχι θα κάτσω να σκάσω!
    Σ ευχαριστώ που με …ξεμπροστιάζεις, εχει κι αυτό την σπάνια γοητεία του!!! Μη με παίρνεις στα σοβαρά. Αστειεύομαι,ως συνήθως…
    ριτς , να προσεχετε τα ..ψαρακια σας, τα ζωάκια σας κι αν σας μεινει χρονος και τον εαυτό σας…

  7. καλη χρονια….κατι ηξερε η μητερα του πατριου μου που μας ταραξε στο ροδι αυτες τις μερες…τρελαθηκα να τρωω…τωρα διαβαζω ολα αυτα που γραφεις και καταλαβα πολλα…besitos…

  8. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ότι η Εύα δελέασε τον Αδάμ με ρόδι.
    ———————————————-
    Καλά και βιταμινούχα όλα τα άλλα, αλλά αυτό με τους ερευνητές με τρελαίνει!
    Τι ερεύνησαν δηλαδή;
    Πήγαν στην Εδέμ (…στο βάθος κήπος) και έψαξαν να βρουν τι κουκούτσια έφτυσε ο Αδάμ;

    🙂

  9. Δε θα το πιστέψεις αλλά …ρόδια έτρωγα την ώρα που μπήκα στο μπλογκ σου.
    Είναι το βραδινό μας με λωτούς και ακτινίδια.

    Ωραίο ποστ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Καλησπέρα Νατασσάκι μου, καλό,
    από αύριο θα ξαναρχίσω τα ρόδια. Ξέρεις στο χωριό μου στην Κύπρο, γύρω γύρω από το περιβόλι μας είχαμε ροδιές και τρώγαμε πολλά. Καιρός να τα ξαναρχίσω λοιπόν….

  11. Βρήκα μια συνταγή και το έφτιαξα το λικέρ ρόδι απο περιέργεια (δεν έιδα την δική σου συνταγή ακομη να συγκρίνω) και είναι σούπερρρρρρρρρρρ!!! κατά γενική ομολογία. Και ήταν και απο «κλεμένα ρόδια» και αξίζει περισσότερο. Στην υγεία σας

  12. Σχετικά με με το «10 +1 μυστικά»
    Στο 3.
    Αυτούς τους ερευνητές να τους βάλουν να βρουν τη χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ
    Στο 7.
    Ένα ρόδι την ημέρα το βιάγκρα κάνει πέρα! (γλυτώνουμε κα συνάλλαγμα)
    :))

  13. Δε μου αρέσουν τα ρόδια όσα καλά και να έχουν. Εδώ με το ζόρι τρώω πορτοκάλια 😦

    Καλή χρονιά γλυκιά μου, με υγεία και ευτυχία για όλη σου την οικογένεια 😀

  14. :))))) Πολύ πολύ μου άρεσαν όλα αυτά για το ρόδι! Εγώ το αγαπάω και το χρησιμοποιώ πολύ πάντως.

    Σμακ σμακ
    Καλημέρες!

  15. καλημερα επιμορφωτικο νατασσακι!! ομορφο ποστ πολυ .. το απολαυσα.. το ροδι ειναι απο τ αγαπημενα μου φρουτα χρονια τωρα μα η γνωση κ καποιων πραγματων παραπανω μονο καλο κανει.. καλο σκ!

  16. Απίστευτο ποστ για το ρόδι.. Δεν ξέρω αν κάποιος έμπαινε σε εγκυκλοπαίδια αν θα έβρισκε τόσα στοιχεία. Μπράβο Νατασσάκι

  17. 😯
    Συνταγή για ψητή πάπια; Πάπια;
    😥
    Καλά, ΝατασσΑκι μου, κι εγώ σας αγαπώ όλους να το ξέρεις!!!
    😥
    😆
    Πολύ ενδιαφέρον αυτό για την πνευματική εργασία. Εμείς έχουμε στη δουλειά ένα μηχάνημα που ρίχνεις coin και σου πετάει mars, σοκολάτες, μπισκότα, pringles (μμμμμμμ), σάντουιτς (που πονάνε το στομάχι σου) και τπτισ άλλο!
    Έχουμε βέβαια και μηχανήματα για τσιγάρα και νερά, αλλά κατόπιν τούτων των αποκαλύψεωωωνεεεε(!) έχω απαιτήσεις! Θέλω ρόδια! Θέλω ρόδια!

    Επίσης «Το Ρόδι» ήταν ίσως το καλύτερο παιδικό περιοδικό που είχαμε ποτέ. Το είχες γράψει κι αυτό νομίζω λίγους μήνες πριν 😉
    Τι αναμνήσεις για όλους εμάς που στα 80s ήμασταν παιδιά…
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!
    Σε μονοψήφιες ηλικίες!

  18. Καλημέρα!!
    Εγώ στον κήπο του πατρικού μου έχω ροδιά αλλά δεν έχω καταφέρει να μάθω να μου αρέσουν τα ρόδια.
    Μα με τίποτα λέμε!!!

    :-*

  19. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από… κοντά! χιχι! 🙂 🙂 🙂 🙂

    Κι εμένα μ’ αρέσουν τα ρόδια, αλλά βαριέμαι επίστευτα να τα καθαρίζω, με αποτέλεσμα αυτά που υπάρχουν τώρα στο σπίτι να ‘χουν ξεραθεί, τα καημένα. Είμαι τεμπελάκι, τι να κάνουμε; :$

    Φιλί τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο!

  20. Νατασσάκι μου καλημέρα γλυκιά σου στέλνω!!

    Αν έχεις χρόνο πέρνα για δίκταμο με μέλι κια κριθαροκολούρα!

    Φιλάκια σας!

  21. Kοντεύουμε να γίνουμε τα ερυθρά πρόσωπα από το pomegranate juice που καταναλώνουμε εδώ στην Αλβιώνα με τον Johnny λόγω antioxidant reasons…..! Εγώ όμως ξέρεις τι ονειρεύομαι να ξυπνήσω κάποια πρωία και οι έρευνες να ανακοινώσουν το καινούργιο αντιοξειδωτικό και γεμάτο βιταμίνες είναι το Προφιτερόλ!!!!Φιλιά και χαιρετώ

  22. @ Νιόβη μου – κι εγώ το λατρεύω σαν διακοσμητικό, ειδικά στην κουζίνα, το έχω όλο το χρόνο σε διάφορα : πιάτα, ποτήρια, πετσέτες… Αλλά μ’ αρέσει και να το τρώω πολύ.
    Φιλιά πολλά – κι από δω καλή αρχή! 🙂

    @ Επίσης Jo μου! Και σε σένα ! 🙂

    @ Πολλές πολλές ευχές κι από μένα, μαγισούλα μου – καλή και όμορφη χρονιά 😉

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, εγώ ροδομάγουλο ?!?!?!?! 😳 😆 Λατρεύω επίσης το «ροδί»…!
    Κι εγώ το χρησιμοποιώ στο φαγητό – και μ’ αρέσει πολύ !
    Φιλάκια

    @ tassoula μου – κι εγώ δεν τα ήξερα όλα – είδες τι κάνει ο γούγλης; 😉
    Φιλιά πολλά και στο Σβουράκο 🙂

    @ Φαίη μου κι εγώ χωρίς ζάχαρη, φυσικά !
    Φιλιά πολλά – θα μιλήσουμε πάλι!
    🙂

    @ Ιφιγένεια μου 😆
    Thanks !

    @ μετράει, ειρήνη μου, μετράει! 😉
    Φιλάκια πολλά

    @ Αδερφέ μου – ξεχνάς ότι κι εσύ το τσακίζεις, ε; 😆 😆 😆

    υγ – 😛

    @ είναι όντως πολύ καλό Daisy μου ! 🙂
    Φιλιά

    @ Ριτσάκι μου να του το προτείνεις του Ομπάμα – αφού έχεις τέτοιες υψηλές γνωριμίες! 🙂
    μπράβο για τα ρόδια – το ξέρω ότι είσαι «ιν»!
    Φιλιά πολλά – και να χαίρεσαι το Γιάννη σου!
    🙂

    @ Damian μουοι μητέρες πάντα κάτι ξέρουν! 🙂
    Καλή χρονιά και σε σένα – ελπίζω να πέρασες καλά 🙂

    @ Το ήξερα ότι εκεί θα σταθείς, καλέ μου AfMarx! Κι εγώ είχα την ίδια απορία : βρήκαν την Εδεμ και έκαναν κι έρευνες… ό,τι θες διαβάζεις! 🙂
    (μερικές πληροφορίες είναι διασκεδαστικές όμως, ε; 😉 )

    @ Μπράβο, Γλαρένια μου – κι εμείς!
    (να κάψουμε και τα κιλά των γιορτών, ε; )
    Φιλιά κι από μας 🙂

    @ Να τα ξαναρχίσεις Μερόπη μου ! Είναι τόσο όμορφα – και τα ρόδια και οι ροδιές! 🙂

    @ Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή, Σωτήρη μου – Καλή Χρονιά ξανά, γεμάτη υγεία κι αγάπη – και χαρές, όσες μπορούμε ν’ αντέξουμε…
    🙂

    @ Αγριο-κερασο-ζουζούνα μου έρχομαι να με κεράσεις, κανόνισε! 🙂

    @ Sadmanivo Χαίρομαι που στο θύμισα 🙂
    Καλή Χρονιά και σε σένα – και καλώς ήρθες

    @ ίνδικτέ μου! 😀
    (μας έλειψες, το ξέρεις! )
    Φιλιά πολλά-πολλά

    @ κι άλλος με τους ερευνητές – σωστός ο Κούκος! 😉
    (για το βιάγκρα δεν παίρνω θέση – δεν το χρειάζομαι! 😆 )
    (συμφωνώ όμως για το συνάλλαγμα)

    @ μπερδεμένη μου – να πιείς χυμό κι εσύ – αλήθεια στο λέω, βοηθάει ! 😉
    (μάκια)

    @ ήμουν σίγουρη φιλενάδα!
    σμακ κι από δω – και από το μικρό (το έφαγε όλο το «καζάνι» 😉 )

    @ Χαίρομαι ωκεανέ μου – τελικά είμαστε αρκετοί! 🙂

    @ Κάβερε, γι’ αυτό τα γράφω κι εγώ – να ενημερώνεσαι! 😆

    @ ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου – είπαμε, κάποιοι έχουν ταλέντο να γράφουν, κάποιοι να ψάχνουν – και κάποιοι τυχεροί και τα δύο, αλλά δεν το κάνω θέμα! 🙂

    @ παπάκιιιι μου….
    😳 Δεν το σκέφτηκα καθόλου – άλλωστε, εγώ δεν τρώω πάπιες έτσι κι αλλιώς (ούτε άλλο κυνήγι, ούτε και πολυτρώω κρέας γενικότερα)
    ΑΛΛΑ θα το κάνω με κοτόπουλο και θα σου πω 😉

    Να το απαιτήσετε στη δουλειά! (να το εξηγήσεις στον «εύσωμο» εργοδότη σου – να του τονίσεις ειδικά μερικά από τα «10+1 μυστικά» 😉 – θα ενδιαφερθεί, νομίζω! 😛 )

    ΚΑΙ – για το περιοδικό, το χρωστάω (μα ακόμα ψάχνω κάποια πράγματα, και θα σας πω! 🙂 )

    Φιλάκια κι από μας ! {{{{{{κι από τον «μικρό εξερευνητή»}}}}}}

    @ Ριτσάκι μου (1+2) την είδα κι ευχαριστώ κι από δω – αν και για τον Άκη είναι μάλλον! 🙂 (και θα σου κάνει και σχόλιο, στο είπε!)

    @ μα να έχετε στον κήπο και να μην τα τρως! Να μάθεις τουλάχιστον στον Pabo να τα τρώει, καλή μου mamma – αλλιώς, θα του πω να παίρνει το metro και να μου τα φέρνει! (αυτό είναι απειλή)
    :* και στους δυο σας

    @ εσένα στη «συγχωρώ» την τεμπελιά, μικρή μου δασκάλα! 😉
    Φιλάκια κι από δω 🙂

    @ Θαλασσινή μου, θα έρθω το πρωί, να μου φυλάξεις, ε; 🙂

    @ Αχ, αυτό το ονειρεύομαι κι εγώ, Πηνελόπη μου! 🙂
    (άρα, έχουμε 2 κοινά όνειρα – κανόνισε! 😆 )
    Φιλιά στα Αλβιωνάκια

    Καλή εβδομάδα σε όλους 🙂

  23. Καλημέρα και καλή χρονιά!!! Μμμμμιαμ τέλειο το ρόδι… σαλάτα με ρόδι-ρόκα-πάπια και σως σα βινεγκρέ να δοκιμάσετε!! είναι άψογη!!!

  24. πες το και τόσο καιρό προσπαθώ να τον ξελογιάσω με το μήλο και δεν γίνεται τίποτα

    υγ τι στο καλό! υποτίθεται ότι οι συνταγές από «τις προτινές» έπιαναν!

  25. @ Τσαπερδονάκι μου, στο έχω πει ότι «επικοινωνούμε! 😉
    *μουτς!
    * και δεν ξεχνάω αυτό που με «απείλησες» – δεν ξεχνάω γενικά, σου λέω! 😀
    * είδες τι «ζημιά» μας έκανε η Ευα; Δεν άφησε κι ένα σημείωμα να ξέρουμε!

    @ roadartist μου κι εμένα μ’ αρέσουν – και είδες τι θησαυρός είναι;
    Καλημέρα 🙂

    @ Καλημερούδια Jo μου – μας έχει πιάσει τεμπελιά, δεν γράφουμε καινούρια…
    (ο φίλος μας επηρέασε! ) 😆

    @ λενάκι μου, κι εγω που το δοκίμασα, φοβερό είναι !
    🙂

    @ Ζουζούνα μου έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

    @ καλημέρα Δηιάνειρά μου! 🙂

    @ καλή βδομάδα ωκεανέ μου, με τις φοβερές συνταγές της γιαγιάς! 🙂

    @ καλημέρα Λαχανάκι μου – χωρίς την πάπια, μια χαρά την τρώω τη σαλάτα! 🙂

    @ καθόλου δεν πειράζει, garbofanoula μου – καλημέρα σου! 🙂

  26. Νατασσάκι… Καλημέρα!!! 🙂

    «Είδα» κάπου το φίλο μας αυτές τις μέρες……ή φταίει η έλλειψη τόσων ημερών??? 😦 Άντε καλά…. Ας μην γίνομαι πιεστική…

    Εσείς καλά? 🙂 Πάλι σχολεία από σήμερα και ρουτίνα, σωστά?

  27. Tι να κανονίσω Νατασσάκι μου ο Δικός μας την τελευταία φορά που τον είδα κυκλοφορούσε με ένα τάπερ γεμάτο φασολάκια που τα έδωσε μάλλον η θεία του! τι άλλο να υποθέσω πιά ! και από τα νεύρα του να εξεσφενδόνισε στους παπαράτσι. Ετσι μου αρέσει που είναι ζόρικος κιόλας! φιλιά

  28. Όταν ήμουν μικρή η γιαγιά μου μου καθάριζε κάθε απόγευμα ένα μεγάλο ρόδι και για να με πείσει να το φάω μου έλεγε ότι έτσι θα αποκτήσω κατακόκκινα χείλια, το ίδιο λέω και εγώ στις μικρές….:)
    Καλό βράδυ να έχετε όλοι σας και θα δοκιμάσω τις συνταγές….

  29. ΤΟ δυσκολο με το ρόδι ειναι το καθάρισμα….κατα τα αλλα για οσους ζούν στα καμένα η ευχή ειναι μια ΤΟ ΓΚΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ!

  30. πολυ καλημερα σας… λοιπον ακου..εεε ..μαλλον διαβασε.. χτες τ απογευμα παμε να ψωνισουμε μαναβικη… ολα ωραια ολα καλα.. εκει που περνω φρουτα μιας κ μ αρεσουν ιδιαιτερα.. αχλαδια.. μηλα.. chicita(σιγα μην εγραφα μπανανες..) σταματω μπροστα απο τα ροδια.. κ σκαω στα γελια αυθορμητα.. θυμηθηκα το ποστ αυτο κ ποσο επιστημονικα το χες αναπτυξει το θεμα.. κ αντε να εξηγησεις μετα στους αλλους εκει τι διαλο αστειο βρηκα στα ροδια…

  31. ….μα που είσαι;!!!!

    Σε έπαιρνα και τηλέφωνο…

    Καλά… είδα ένα σχόλιο για το ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ροδι!!!!!

    Εκεί δημοσίευσα για πρώτη φορά όταν ήμουν εννιά χρόνων!!!

    Ρε συ…
    μου ήρθε σαν φλας όλη η ανάμνηση και μια μέρα θα την μεταφέρω…!!!!

    Πω, πω… μα τι θυμήθηκα τώρα…

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! 🙂

    Ρε συ, εύχομαι να είναι όλα καλά!!

  32. Το ρόδι είναι απο τα πιο τέλεια φρούτα! Θα δοκιμάσω την συνταγή για το ριζότο αν και προτιμώ τη δικιά μου 😛

  33. Μου αρέσει πολύ το ρόδι!!! Φάγαμε και στην Ουτρέχτη να φανταστείς (μας τα έφεραν στη δουλειά, γλυκά και ξινά, υπέροχα και τεράστια!).

  34. Αυριο για όσους ακολουθούν το ΙΟΥΛΙΑΝΌ είναι παραμονή πρωτοχρονιάς μια καλή ευκαιρία για ευχές και…..

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΟΤΑ

  35. Τ’ι ακριβώς συνέβη; Μας κατάπιε το ρόδι ή το φάγαμε και πέσαμε σε νιρβάνα;

    ΥΓΔεν μου αρέσει το σημερινό,θα το αλλάξω, θα βαλω ενα παλιότερο…χιχιχχιιιιιιιιιιιιιιιιι.
    Το Αλεφ λεει ότι τα υστερόγραφα λενε τα πιο σημαντικά. αυτά που δεν μπορεις να εμβολίσεις σ ένα κανονικό κείμενο….χιχχχχιχχχχχχχχχχχχχχχχ

  36. @ vivi, δεν ξέρω αν θα το δεις, άργησα να το πάρω χαμπάρι…

    Η φλούδα του καρπού της ροδιάς γίνεται αφέψημα που καταπολεμά τη διάρροια και τη χρόνια δυσεντερία , ενώ σκοτώνει την ταινία και τις αμοιβάδες των εντέρων.

    Το αφέψημα γίνεται με το βράσιμο των φυτών μέσα στο νερό επί 5- 20 λεπτά. Αν τα φαρμακευτικά φυτά είναι ψιλοκομμένα,5 λεπτά φτάνουν. Αν είναι ξυλώδη, χρειάζονται 20 λεπτά για να γίνει καλή εξαγωγή του συστατικού τους, ιδίως αν τα φυτά είχαν προηγουμένως μουλιάσει μέσα σε κρύο νερό και κατόπιν σιγά-σιγά βράζονται. Για να φτιάξουμε ένα καλό φλιτζάνι αφεψήματος, βράζουμε τρεις κουταλιές φυτού μέσα σι δύο φλιτζάνια νερό. Τα αφεψήματα δεν πρέπει να τα κρατάμε πάνω από δώδεκα ώρες.

    Ελπίζω να σε βοήθησα 🙂
    Περαστικά

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.