1/1/2008

Ο χρόνος του Γενάρη(Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

Οι νύχτες του Γενάρη έχουν στόμα
Και λένε παραμύθια τις γιορτές
Τσακίζουνε του μπουκαλιού το πώμα
Και πίνουν να μεθάνε ποιητές

Οι μέρες του Γενάρη έχουν μάτια
Που κλέβουνε το φως και το σκορπούν
Τα δειλινά σε έρημα δωμάτια
Εκείνων που θυμούνται κι αγαπούν

Οι μέρες και οι νύχτες του Γενάρη
Σαν δέντρα κρεμασμένα στη βροχή
Στιχάκια γράφουν σ ένα καλαντάρι
Και στης καρδιάς τα φύλλα μια ευχή

Ο χρόνος του Γενάρη γκρίζα βάφει
Παράθυρα της μνήμης ανοικτά
Αναπολεί τον ποιητή Καβάφη
Την Αλεξάνδρεια να αποχαιρετά

Οι μέρες του Γενάρη έχουν μάτια…

Σπάμε το ρόδι μας κι ευχόμαστε:

Καλό μήνα – καλή χρονιά, κι όλα καλά να πάνε!

🙂

43 thoughts on “1/1/2008

  1. ΠΟδαρικό ποδαρικό!!

    Υγεία αγάπη και λεφτά Νατασάκι. Εγώ δεν μπορώ να φτιάξω ωραίες μαντινάδες όπως εσύ, αλλά σου στέλνω τη σκέψη μου και την αγάπη μου.

    Καλή χρονιά να έχετε

  2. Καλημέρα Νατασσάκι μου καλό,
    μια νέα χρονιά ξημέρωσε. Βλέπω και νέο λουκ στο ιστολόγιο. Άντε με γεια. Και σου εύχομαι να ξεχνάς πάντοτε να μεγαλώνεις. Θα κάνω κι εγώ το ίδιο.
    ΕΥΧΕΣ για το 2008

  3. καλη χρονια σε σενα νατασα μου και στους ανδρες σου!!!
    (αχ αυτος ο αστερακης θα κλεψει καρδιες!!!!!! απο μακρια φαινεται!!!! :))))
    μου εκανε ποδαρικο ο μονακριβος σου να ξερεις!!
    με τιμα αφανταστα!!!

    φιλια πολλα!!
    σου στελνω και email ofcourse..🙂

  4. Καλημέρα…
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά…
    Χρόνια καλά, με υγεία και ευτυχία…
    Εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί, όσο μεγάλη ή μικρή μπορεί να είναι…
    Και πάνω απ’ όλα, να είμαστε καλά, να τα λέμε διαδικτυακά, με κείμενα ψυχής…
    Την καλημέρα μου και πάλι…

  5. νατασσάκι και αστεράκη
    σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και πάντα με χαρούμενες παρουσίες στο σπίτι σας…:))
    πάντα όμορφες, χιονισμένες και καθάριες σκέψεις και αισθήματα να μας συντροφεύουν!

    να είσαστε όλοι καλά.

  6. Καλή χρονιά
    καλή χρονιά
    χαρούμενο, χρυσό
    να είναι το ΟΚΤΩ!!!!!
    (τραγουδιστά να το διαβάσεις,😉 )

    Σας φιλούμε, σας ευχαριστούμε (για το ποδαρικό) και σας αγαπούμε!!!
    :-*

  7. Τώρα εδώ σε ποιον να απευθυνθώ και να πω καλή χρονιά στον ΑστερΑκη ή στο ΝατασσΑκι;χμχμχ μουμπλε μούμπλε όπως λέει και ο Ντόναλντ, μα και στους δυο μια που το ένα προέρχεται από το άλλο!

    Χρόνια πολλά ΑστερΑκια μου να ‘στε πάντα χιλιόχρονα και ευτυχισμένα!

    Φιλάκια πολλά! 🙂 🙂

  8. καλη χρονια !! με χαρα υγεια κ ευτυχια!! να χαιρεσε την οικογενεια σου κ.. το αστερακι σου το γλυκο με τα υπεροχα ροδια του!!

  9. Χίλιες ευχές, Καλή -Χαρούμενη Χρονιά όλο υγεία φιλενάδα σε σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλιά σμακ

  10. καλημερα σας…Εχω μια μεγάλη απορία. Τελειωσαν αραγε οι γιορτές και κατεβάσαμε τα εορταστικά; Δεν εχουμε ακομη των Φωτων και του Αγιαννιού; Λέμε τωρα. Εχω και μια ακομη μεγαλη απορία..Πώς γινεται ενα ποστ που μιλαει για κάτι ονειρα ασχετα να τρεχει με χιλια; Αυτό ειναι το επιπεδο των μπλογκερς , τελικά; Οσο περνάει ο καιρός απογοητεύομαι και σκέπτομαι μηπως δεν αξίζει να νοιαζεσαι να διαδώσεις καποιες απο τις λιγοστες γνωσεις που διαθέτεις.
    καλημερα σας , ναστε παντα καλα και ευχαρης!

  11. χαρα μου καλη χρονια και επισημα!!!!
    Να τους χαιρεσαι και να σε χαιρονται!!!!

    ωραιο τραγουδι,…

    θαλασσινος λατρεμενος!

    σας φιλωωωωωωωωωωωωωωωωωω

  12. Δεν θυμάμαι πια Νατασσάκι αν σου ευχήθηκα για τον νέο χρόνο!ανταλλάξαμε τόσες ευχές τώρα τελευταία που δεν θυμάμαι… ξέρεις εσύ όμως τις ευχές μου τις έχεις όπως και να είναι. Είστε καλά όλοι ….? φιλιά

  13. @ Δημοσθένη, καλή Χρονιά να έχουμε – υγεία κι αγάπη μου φτάνουν, να σου πω την αλήθεια!🙂
    (ούτε κι εγώ τις έφτιαξα τις μαντινάδες – μερικές μου τις έστειλαν από το νησί, μερικές τις βρήκα στο ίντερνετ! )
    Πολλές ευχές κι από δω – με συγχωρείς που θα στο χαλάσω, μα ποδαρικό έκανε το καμάρι μου, στο προηγούμενο ποστ!🙂

    @ Είναι πολύ καλή «συνταγή» Μερόπη μου – το ξεχνάς, κι εύχεσαι να σε ξεχάσει κι αυτό😉
    Καλή Χρονιά και πολλές ευχές.

    @ Πολλές πολλές ευχές και για τη δική σου οικογένεια, Νιόβη μου – ναι, αυτές είναι οι ευχές!🙂

    @ ευχαριστώ για τις ευχές καλή μου tzotza (και που να τον δεις κιόλας!😉 )
    Φιλάκια πολλά – θα τα πούμε (και θα καταφέρω να απαντήσω και στο mail ελπίζω!)

    @ το σπάσαμε, ριτσάκι μου – και μετά φάγαμε και κανά-δυο ο καθένας!😉
    Φιλιά από όλους μας – ο Κυριάκος είπε «πολλά πολλά», να ξέρεις! 🙂

    @ Καλή Χρονιά κι από δω, Στράτο μου – πολλά φιλιά🙂

    @ Καλησπέρα Γιώργο μου – ανταποδίδω τις ευχές, και πάντα να είμαστε καλά – όλοι μας
    Καλό σου βράδυ

    @ μακάρι να είναι και στ’ αλήθεια, μαρία μου – καλή Χρονιά και καλή Αρχή 🙂

    @ Καλή Χρονιά, καλή μου διαβάτιδα – και για σένα να είναι, γεμάτη με όμορφες εικόνες – όμορφες διαδρομές, και να τις μοιράζεσαι μαζί μας 🙂
    Πολλά φιλιά κι από δω

    @ Τσοπάνη μου – Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά κι όμορφη – λες να περιμένουμε τις απόκριες τώρα, ε; Ας είμαστε καλά ως τότε!🙂

    @ Πολλές ευχές κι από μένα Maja μου – καλή και όμορφη χρονιά να έχουμε!🙂

    @ Το τραγουδίσαμε κανονικά, mamma μου – κι εμείς σας αγαπάμε, και θα έρθουμε να σας πάρουμε για βόλτα με το τραμ!😆
    Πολλά φιλιά στον Pabo σου🙂

    @ Θαλασσινή μου – αγαπημένη «θεία», σε όποιον και να τα πεις, κι οι δυο θα το δούνε!😉 Χρόνια Καλά, ήρεμα κι ευτυχισμένα να έχουμε, όλοι μας – και σένα να σου χαρίσει η καινούρια χρονιά αυτά που θες κι αγαπάς πιο πολύ. Και να γράφεις όμορφα παραμύθια να τα διαβάζουμε – και να έχεις πάντα μια μεγάλη ανοιχτή αγκαλιά γι’ αυτούς που αγαπάς.
    Πολλά φιλάκια από τον Άκη σου, και θα τα πούμε🙂

    @ Αγωνιστική διάθεση και αισιοδοξία δεν μας εγκαταλείπουν, Rizobreaker🙂 Καλή Χρονιά να έχουμε όλοι – να είμαστε καλά, να «παλεύουμε» ό,τι και όπου πρέπει😉

    @ Καλή Χρονιά Kaveire! Καλύτερη από την προηγούμενη – λιγότερο «δίσεκτη»! 🙂

    @ Καλή Χρονιά Λενάκι μου– υγεία και αγάπη είναι έτσι κι αλλιώς οι ευχές μας, και οι προτεραιότητες της ζωής μας🙂
    Φιλιά πολλά

    @ Καλή Χρονιά Γκρινιάρη! Και, όπως βλέπεις, η τρέλα δε μας λείπει!😉

    @ Καλή Χρονιά καλέ μου AfMarx – ο αστερΆκης το έκανε με την καρδιά του, και το ξέρεις🙂
    (και σ’ ευχαριστεί πολύ και σου ετοιμάζει ζωγραφιές, αλλά βλέπεις ο Αη Βασίλης του έφερε ενδιαφέροντα «παιχνίδια» και διέκοψε το δημιουργικό του οίστρο: τώρα κάνει πειράματα με το «εργαστήριο Χημείας» που ζήτησε, και προκαλεί εκρήξεις ηφαιστείων, κυρίως με τον παππού του! – άσε που έχουν βρει καινούριο παιχνίδι με το μπαμπά του, να δοκιμάζουν το νερό του ενυδρείου…τσεκάρουν τα συστατικά σε δοκιμαστικούς σωλήνες, και μου ανακοινώνουν με περηφάνια ότι το ph του νερού είναι κατάλληλο για τα ψάρια μας!😆 )
    Έχεις κι από δω τις ευχές μας – όλων των χρωμάτων, για τη δική σου κόκκινη οικογένεια😉
    Πολλά φιλιά.

    @ Καλή Χρονιά να έχουμε, tassoula μου – όμορφη και ζωηρή σαν το Σβούρα σου!🙂
    Να του δώσεις πολλά φιλιά 🙂

    @ Καλή Χρονιά ωκεανέ μου – και καλά ταξίδια, στην όμορφη γαλάζια…🙂

    @ Καλή Χρονιά, κι όλες τις ευχές και την αγάπη μας κι από δω φιλενάδα – θα τα πούμε🙂
    (σμακ! νο 2 ήδη! αλλά Παρασκευή σήμερα, κουράγιο)

    @ Καλή Χρονιά Daisy μου – κι ο καινούριος χρόνος μόνο καλά να φέρει, για όλους μας!

    @ Κι εμένα μ’ αρέσει πολυ, roadartist μου – θα το εξαντλήσω το Καλαντάρι του Θαλασσινού νομίζω !🙂
    Καλή Χρονιά

    @ Χρόνια γεμάτα υγεία Διηάνειρά μου – και αγάπη και χαρές – κι ότι θες πολύ, να το πάθεις!😉

    @ Καλή Χρονιά κι από δω Ιφιγένειά μου – καλή και δημιουργική🙂

    @ Γλαρένια μου – ανταποδίδω τις ευχές και για τη δική σου όμορφη οικογένεια – Φιλιά πολλά🙂

    @ Τρελοφαντασμένη μου, το ίδιο εύχομαι και για σας – να χαίρεσαι το «παλικαράκι» σου και να το καμαρώνεις! 🙂

    @ Κι από μένα μεγάλο😀 Νίκο μου – Καλή Χρονιά !

    @ Καλημέρα Ριτσάκι μου γλυκό με τις απορίες σου!
    Τέλειωσαν οι γιορτές του Αη Βασίλη – τώρα θα βάλουμε Φωτα και Νερά🙂
    Για το άλλο που λες, το συζητήσαμε – δεν αντέχω να τα ξαναγράφω μετά από τόσες ευχές! Την ξέρεις τη γνώμη μου όμως – και την έχω γράψει πολλές φορές σε σχόλια, και θα μας ξαναδοθεί η ευκαιρία – δεν είναι μόνο δική σου απορία πάντως!😉
    Φιλιά πολλά – θα τα πούμε

    @ Τα είπαμε Φαίη μου – θα μιλήσουμε και μέσα στη μέρα😉
    Φιλιά και από τον Αστεράκη🙂

    @ Καλή Χρονιά Μαρία μου – απ’ όλους μας
    Γεμάτη με ότι δεν μας έφερε η παλιά, και με ότι λαχταράει ο καθένας μας!
    Φιλιά πολλά🙂

    @ Καλή Χρονιά για όλους μας, Νεραϊδόσκονη μου!Με υγεία και πολύ αγάπη – Καλώς ήρθες🙂

    @ κι αν δεν πάνε, θα τα κάνουμε εμείς να πάνε, καλή μου meniek! Πολλές ευχές κι από δω για όμορφη χρονιά🙂

    @ Καλή Χρονιά ειρήνη μου γλυκιά! Κι εσύ να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς, και να είσαι πάντα τόσο γλυκιά, τρυφερή κι ευαίσθητη – και η καινούρια χρονιά να φέρει ό,τι θες πολύ ! Πολλές πολλές ευχές – και πολλά φιλιά🙂

    @ Πάντα μια παραπάνω ευχή καλή είναι Πηνελόπη μου – περιμένω να περάσουν οι «φούριες» με τις γιορτές να έρθω να σου πιάσω την κουβέντα για το θέμα μας!😉
    Πολλά φιλιά – και καλό κουράγιο με τα Αλβιωνάκια!🙂

    @ Καλή Χρονιά και πολλές ευχές, silia – είναι «φανερό» ότι την θέλω την κόρη, μα και γιος δεν θα με πειράξει…🙂

  14. Βρε Νατασσακι, χαρας το κουράγιο να απαντήσεις σε ολους και σε μενα εις διπλούν!! Αρχίζω και σε δικαιολογώ.,Απο τη μια οι εκρήξεις ηφαιστείων , από την άλλη το ph του νερού για τα ψάρια σας, κι εσύ ειπες ,κομματια να γίνει, τουλάχιστον να απαντώ στους ευγενικούς μου μπλογκερς , αλλιως την έβαψα.
    Κάνε κουράγιο Νατασσακι μου. Θα μεγαλώσουν όλοι και θα…ανασάνειςςςςςςςςςς… ουφ.

  15. @ Ριτσάκι μου καλό…
    κι εσύ – που μεγάλωσαν δηλαδή, ανάσανες;😆
    Φιλιά

    @ Jo μου…😳 μέσα στο χαμό των απαντήσεων, μου ξέφυγες – μα το είδα, να είσαι σίγουρη! Και το ξέρεις ότι δεν σε ξεχνάω, έτσι δεν είναι; 😉 🙂
    Φιλιά πολλά πολλά 🙂
    (sorry!!!!!!)

    (κι άλλος ένας μου ξέφυγε – το διόρθωσα😉 )

  16. Το ξέρω! Είμαι σίγουρη τέλος πάντων!!! 😀

    Αλλά να….. 😳 Παιδάκι είμαι και ‘γω….να μη παραπονεθώ λιγάκι στην πιο γλυκιά μανούλα της μπλογκόσφαιρας???? 😳 😉

Τα σχόλια είναι κλειστά.