Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι

Ένας ποντικούλης κάθε φορά που βλέπει τα αστέρια στον ουρανό, δεν αρκείται να τα «μετράει»… αλλά θέλει και να τα αγγίξει. Όσο προσπαθεί ο παππούς του να τον αποτρέψει ή να του εξηγήσει ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, τόσο η επιθυμία του να πραγματοποιήσει το όνειρο του μεγαλώνει.
Ώσπου μια βραδιά, παραμονές Χριστουγέννων, φτάνει η στιγμή που ο μικρός ποντικούλης – όπως συχνά συμβαίνει όταν επιθυμούμε κάτι πολύ δυνατάκαταφέρνει επιτέλους να πραγματοποιήσει τη δική του μεγάλη επιθυμία. Στο σαλόνι του σπιτιού που τον φιλοξενεί, αντικρίζει για πρώτη φορά το χριστουγεννιάτικο δέντρο στολισμένο. Πάνω ψηλά στην κορυφή του, λάμπει ένα ασημένιο αστέρι…
Χαρούμενος ο μικρός τρέχει πίσω στον παππού να του αναγγείλει το ευχάριστο νέο και να ετοιμαστεί για τη μεγάλη στιγμή. Ο δρόμος όμως μέχρι την κορυφή του δέντρου και τ’ αστέρι αποδεικνύεται δύσκολος και γεμάτος παγίδες. Όλα τα στολίδια του δέντρου που συναντά στο δρόμο του, το στρατιωτάκι, η κουκλίτσα, το ναυτάκι προσπαθούν να τον αποθαρρύνουν, να του αλλάξουν τα σχέδια και να τον κάνουν συμμέτοχο μόνο στα δικά τους.
Όμως ο μικρός ποντικός συνεχίζει αταλάντευτα το δρόμο του προς την κορυφή και την πραγματοποίηση του δικού του προσωπικού ονείρου. Και στο τέλος τα καταφέρνει!

Είναι το μόνο ποντικάκι από «ολόκληρη την οικογένεια» που καταφέρνει να αγγίξει ένα αστέρι…


Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι, είναι βιβλίο του αγαπημένου παραμυθά, του Ευγένιου Τριβιζά, που έγινε ταινία, και θα προβληθεί από τη NET, ανήμερα τα Χριστούγεννα, στις 8:30 το βράδυ – και ξανά στις 28/12, στις 10 το βράδυ. Έχοντας διαβάσει το βιβλίο, σας το προτείνω – να το δείτε, μαζί με τα παιδιά ή και χωρίς αυτά 😉 Πάρτε μια μικρή γεύση από το βιντεάκι, και στην ιστοσελίδα της ταινίας θα βρείτε πληροφορίες για τα γυρίσματα και τους συντελεστές της.


Και με τον ποντικούλη που τα κατάφερε, να σας ευχηθώ: Καλά Χριστούγεννα – να περάσετε καλά, να είστε όλοι γεροί και κοντά σε ανθρώπους που αγαπάτε. Και, σαν αυτόν, αν θέλετε κάτι πολύ δυνατά, να τα καταφέρετε 🙂

35 thoughts on “Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι

  1. χρονια σας πολλα!!!!!!!!! καλα κ χαρουμενα χριστουγεννα να εχουμε κ ολα τα παιδκα προσωπακια ασ ειναι ενα απεραντο χαμογελο εστω αυτες τις μερες..μονο!

  2. Καλά, εννοείται ότι θα κατσικωθώ στην TV και δε με κουνάει τίποτα 😉
    Για την ανιψιά μου δεν ξέρω, εγώ πάντως… ακούνητη 😛

    Να περάσετε υπέροχα και πολλά φιλιά 😀

  3. @ Χρόνια Καλά κι Ευτυχισμένα, σε όλους Διαβατιδά μου – και στο σπιτικό σας να έρθει ότι πιο όμορφο αυτές τις μέρες.
    🙂

    @ Καλές γιορτές και σε σας Νιόβη μου, να χαίρεσαι το «στρατό» σου – και να τους καμαρώνεις.
    Πολλά φιλιά 🙂

    @ Καλημέρα Jo μου – να τα πεις, να τα πεις! 😀

    @ Καλά Χριστούγεννα, ωκεανέ μου, κι ας είναι τα παιδικά προσωπάκια πάντα χαμογελαστά 🙂

    @ Καλημέρα Θαλασσομπερδεμένη μου – κι εσύ να πάρεις αγκαλιά την ανιψιά, και να περάσεις όμορφα 😉
    Πολλά φιλιά κι από δω 🙂

  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ… και..

    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ να γράφεις-γράφεις πανέμορφα- και να ΜΕΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ:
    μια γλυκιά-πολύ γλυκιά ΝΑΤΑΣΣΟΥΛΑ (ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ) που χαμογελάει συνέχεια και αυτό… φαίνεται !!

    Καμιά φορά, υπάρχουν πράγματα και συναισθήματα κρυμμένα πίσω από τις γραμμές και τις λέξεις…

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ 🙂

  5. Kαλέ Νατασσάκι μόλις πρίν από λίγο μίλησα με τη Ριτς. Τι ωραία νεανική φωνή έχει.! Σού εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και οτι επιθυμείς να το έχεις(Βγάλε το Hugh απο το μυαλό σου)
    Εδώ στην Αλβιώνα θα είμαι με όλους τους Αλβιώνες και Αλβιωνάκια που περιμένουν πως και πως να ανοιξουν τα δώρα αύριο, αν κάθε λίγο λιγάκι πάνε και τα ψαχουλεύουν ΄!! Σε φιλώ

  6. @ Πολλά και καλά Χελώνα μου, και σε σας! 🙂
    Πολλές ευχές

    @ Χρόνια Πολλά αδερφέ – φιλιά στο DVD σας! 😉
    (κι ας μη λέει κάλαντα! )

    @ Καλησπέρα Στράτο μου – σε πρόλαβα, στα είπα live! (Χε χε χε !)
    Φιλιά πολλά, καλά να περάσετε απόψε – θα μιλήσουμε.

    @ Φαίη μου – εμείς τα είπαμε, μα – αυτά τα «πίσω από τις λέξεις» αγαπάω, που έρχονται μπροστά, όταν είναι αληθινά! 🙂
    Φιλάκια και στο Γιάννη σου, να περάσετε καλά – θα βρεθούμε για τα υπόλοιπα (και θα μιλάμε ώρες 😉 )

    @ Κι από μας όλες οι ευχές Κώστα μου – σε όλους σας (μα πιο πολλές στις γυναίκες που σε «τηγανίζουν» 😉 )
    Φιλιά πολλά – να περάσετε όσο γίνεται πιο καλά αυτές τις μέρες.
    (σε σκεφτόμαστε, να το ξέρεις – και θα σε κουτσομπολέψουμε ασύστολα :p )

    @ Πολλές ευχές κι από μας, Βασίλη μου 🙂
    Να περάσετε καλά μ’ αυτούς που αγαπάτε.

    @ Και σε σένα πολλές ευχές, Λενάκι μου! Να περάσεις τέλεια – πολλά φιλιά 🙂

    @ Πηνελόπη μου – είδες τι όμορφη φωνή που έχει; 🙂
    Κι εγώ σου εύχομαι να περάσεις καλά, κι ότι επιθυμείς (εκτός από τον Hugh, που τον έχουν αυτές τις μέρες στην ελληνική TV ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αχ! 🙂 ) να το έχεις 😉
    Να φιλήσεις τα Αλβιωνάκια σου – εμείς τα δώρα τα ανοίγουμε την Πρωτοχρονιά, πάντως! 🙂

  7. Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με ζεστασιά και αγάπη.
    Να περάσετε καλά με τους ανθρώπους που σας αγαπούν και αγαπάτε.
    Φιλιά.

  8. αγαπημένη μου,αν δεν ερχόμουν να ευχηθώ θα σκαγα!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!

    και σε σενα και σε όσους αγαπάς,και σε όσους αγαπάνε εκείνοι και σε όσους αγαπάνε κι εκείνοι και γενικά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    υγ σας ευχήθηκα?
    υγ δεν σας ευχήθηκα..

  9. Αγαπημένα μου Νατασάκια 😀
    Να είστε καλά, με τόση αγάπη όπως τώρα και ακόμη περισσότερη (γιιιινεταιιι; δε γινεται!)

    Να χαίρεστε τη φαμίλια και αυτή που έχω δει λίγο και αυτήν που δεν έχω δει!

    Με ΥΓΕΙΑ, δύναμη και υπομονή.

    Έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε

    {{{{{{{:**********}}}}}}}}}}}}}

    {Καλά, τι γλυκούλικο το ποντικάκι! Θα το δούμε αύριο οπωσδήποτε!}

  10. ευτυχισμένες και γιορτινές να είναι όλες οι μέρες σου με τον καλό σου και το καμάρι σου (φυσικά και το σκιουράκι σας!)

  11. natassaki Καλησπερα και χρονια πολλα! μολισ σημερα εφτασα κρητη και πραγματικα δεν εχω αλλο σκοπο παρα το αν ξεκουραστω. οπερ μεθερμηνευομενον εστι τηλεοραση , ιντερνετ, υπνος, καφεδες. τιποτα αλλο!! θα ακολουθησω τη συμβουλη σου και θα μεινω συντονισμενη..
    καλα χρισουγεννα!!:)

  12. «- Πού πάαας;
    – Όπου με πάειειει!»

    Γλυκό μου Νατασάκι,
    το είδα! Ήταν υπέροχο! Και ελληνική παραγωγή!!! Απίστευτο!
    Τι να μας πει και αυτός ο Ρατατούιγ μπροστά στη δική μας τη φατσούλα; Ε; ε; ε; 😀
    Νομίζω αν και μικρούλι σε έκταση, μεγάλο σε συγκίνηση…
    και σε SMS βεβαίως…
    Να είσαι καλά που το έγραψες, αλλιώς δεν θα το είχα πάρει χαμπάρι με τίποτα!
    :****************************************************************

  13. @ Καλά να περάσετε κι εσείς, ikd! Να έχετε όμορφες και χαρούμενες γιορτές, οικογενειακά!
    🙂

    @ garbofanoula μου ελπίζω να το ευχαριστήθηκε το βαφτιστήρι όσο κι εμείς – ήταν πολύ καλό 🙂
    Φιλιά πολλά !

    @ Καλές γιορτές και σε σας, Σωτήρη μου – υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές με την οικογένεια
    Και του χρόνου, να είμαστε καλά 🙂

    @ Χρόνια σου Πολλά και Καλά Χριστινάκι μου γλυκό! 🙂
    όλα καλά να πάνε – και σύντομα να τα «λέμε» από κοντά (το είπα κι εγώ στον Αη Βασίλη! 😉 )
    Πολλά Φιλιά κι από δω

    @ ευχαριστώ πολύ Μερόπη μου – ελπίζω να τα περάσατε καλά σήμερα! 🙂

    @ Παπάκια μου γλυκά 🙂
    ευχαριστούμε, όοοοολη η φαμίλια – και ο Φρέντυ! 🙂
    (γίνεται, γίνεται, όταν συναντάμε γλυκούς ανθρώπους, και τους βάζουμε στην παρέα μας, και προσθέτουν κι αυτοί τη δική τους… 😉 )
    Φιλάκια πολλά-πολλά κι από δω!

    @ Ευχαριστώ εκ μέρους τους, meniek μου – και από το σκιουράκι, που δεν το ξεχνάς (τώρα έχουμε κι άλλο ζωάκι, φιλοξενούμενο – ένα κουνέλι, τη Βικτώρια) 🙂

    @ Σ’ ευχαριστώ πολύ – και τις δικές μας, για σένα – κι ελπίζω να είσαι κούκος με παρέα αυτές τις μέρες 😉

  14. @ Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου – κι από μας πολλές πολλές ευχές 🙂
    Φιλάκια

    @ Καλησπέρα lifewhispers μου – ελπίζω να είχες καλό ταξίδι ! Να ξεκουραστείς, να γεμίσεις μπαταρίες – ευκαιρία είναι
    Καλές γιορτές, χρόνια πολλά και καλά και σε σένα 🙂

    @ Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα Κάβειρε! Ότι επιθυμείς να το έχεις εύχομαι την καινούρια χρονιά 🙂

    @ Δεν ήταν πολύ όμορφο, παπάκι μου;
    όπου με πάειιιιιι! Κι εγώ το απόλαυσα – να βρεις και το βιβλίο, θα σ’ αρέσει, είμαι σίγουρη.
    «Όταν θέλεις κάτι πολύ, στο τέλος τα καταφέρνεις!»
    🙂
    {{{{{{{{{{φιλί και τεράστια αγκαλιά}}}}}}}}}}

    ***let it snow !!! (μόνο για τις γιορτές το σκοτεινό template, για να φαίνεται το χιόνι! 😉 )

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.