Αρχή του χειμώνα, γιορτές και σοκολάτες!

Σήμερα είναι το χειμερινό ηλιοστάσιο: από σήμερα αρχίζει επίσημα ο Χειμώνας.

Σήμερα είναι και γιορτή – γιορτάζουν οι Αναστασίες (οι μισές, οι υπόλοιπες το Πάσχα 🙂 )

Γιορτάζει η Αναστασία μας – το φεγγαρόπαιδο, του Μάνου, ντε! 😉 – και η τρελοφαντασμένη – που έγραψε και για την ημέρα.Κι αν είναι κι άλλες στην παρέα, ενημερώστε μας να ευχηθούμε!

Εγώ – σας το είπα και πριν – το Πάσχα. Μα, τα «χρόνια πολλά» αυτές τις μέρες είναι έτσι κι αλλιώς σε ημερήσια διάταξη. [ποτέ δεν την κατάλαβα την ουσία της ευχής: τι να τα κάνω τα χρόνια Πολλά, αν δεν είναι Καλά; ]

Λοιπόν, αφού το φεγγαρόπαιδο το έκλεισε το «σπίτι» του, και ο αδερφός μου σιγά να μην κεράσει…

…έφτιαξα εγώ, με το βοηθό μου – και σας το προτείνω – το αγαπημένο μας σοκολατένιο κέικ. Είναι παράξενο, γιατί μέσα είναι «υγρό» – αλλά σας βεβαιώνω, δεν έχετε δοκιμάσει καλύτερο..!

Και δείτε πώς φτιάχνεται:

Ανάβουμε το φούρνο (πάνω κάτω αντίσταση, όχι αέρα) στους 280 βαθμούς (τέρμα, δηλαδή). Παίρνουμε 2 πακέτα σοκολάτα κουβερτούρα των 125γρ., τη σπάμε κομμάτια και τη λιώνουμε σε μπεν-μαρί(γίνεται και στα μικροκύματα). Αφού λιώσει, προσθέτουμε ένα πακέτο (250γρ) μαργαρίνη, που την αφήνουμε κι αυτήν να λιώσει, και τα ανακατεύουμε με τον αβγοδάρτη, αλλά πολύ απαλά – έχει σημασία. Αφού γίνει λείο το μείγμα, προσθέτουμε 1 κούπα ζάχαρη (250γρ.) , την αφήνουμε να διαλυθεί, και κατεβάζουμε το μείγμα από το μπεν-μαρί. Συνεχίζοντας το ανακάτεμα πολύ απαλά, σπάμε ένα-ένα 5 αβγά (εδώ παίρνει μέρος ο βοηθός). Προσθέτουμε 2 βανίλιες και σιγά-σιγά 2 κούπες(500γρ.) αλεύρι μπλε, κοσκινισμένο. Αφήνουμε το μείγμα για πολύ λίγο, να «ξεκουραστεί» που λέει κι ο Μαμαλάκης, και βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα για κέικ. Ρίχνουμε το μείγμα προσεκτικά, να μην κάνει φουσκάλες αέρα, και το βάζουμε στον καυτό φούρνο, στη μεσαία σχάρα, για 8 λεπτά. Σβήνουμε το φούρνο, το αφήνουμε ακόμα 4 λεπτά, και το βγάζουμε. (έχουν σημασία τα λεπτά, αν μείνει έστω κι ένα παραπάνω δεν γίνεται καλό, εγώ βάζω χρονόμετρο).

Το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα, το πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη, και αφού κρυώσει λίγο το τρώμε 🙂 Δεν φαίνεται πολύ καλά στη φωτογραφία, μα μέσα είναι ρευστό, σαν «μερέντα» – και σας βεβαιώνω, πολύ νόστιμο. Αν δεν με πιστεύετε, ρωτήστε το Μάνο ή δείτε πως καθαρίζουμε ότι έμεινε στο μπολ 🙂

Καλή επιτυχία, και Χρόνια Καλά – και Πολλά, όσα θέλετε.

Καλό Σαββατοκύριακο.

37 thoughts on “Αρχή του χειμώνα, γιορτές και σοκολάτες!

  1. tassoula μου, έλα, κερνάμε – και κάνουμε και live εκτέλεση της συνταγής! 😉 (θα βάλουμε δεύτερο βοηθό το Σβούρα, κόλαση θα γίνει! )
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο και σε σας!

  2. Ελάτε ΣΕ λέω αφού! 🙂
    (θα σου στείλω με τη φιλενάδα που θα έρθει 😉 )

    Ευχαριστώ για τις ευχές – κι από μας πολλά φιλιά στις γυναίκες σου.

  3. με τέτοια συνταγή, θέλεις 2 κέϊκ να φτιάξεις. Ένα να το τρως στη στιγμή και ένα να σερβίρεις 🙂

    Χρόνια πολλά!!!

    Ι.

  4. Χρονια Καλά αλλά και Πολλά της Αναστασίας,

    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

    και τρέχω για trelof…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. @ συνήθως έτσι κάνουμε, ikd – αυτό που έφτιαξα χθες το βράδυ για τη «φωτογράφιση» σήμερα σχεδόν δεν υπάρχει! 🙂

    Καλά να περάσετε – καλές γιορτές! ! !

    @ Ευχαριστώ γλαρένια μου – κι εσύ να περάσεις καλά αυτές τις μέρες, με το Γλάρο σου και τα γλαρόπουλα!

    Φιλία πολλά 🙂

  6. χμμμμ Να τη χαίρεστε!!!!!

    θα τσιμπήσω λίγο από το γλυκό σου… γιατί ο άλλος είναι ΣΚΡΟΥΤΖΖΖΖΖ να δω τι θα τα κάνει??? μασουράκια????/

    πέρασα να πω τις ευχές μου…

    σας εύχομαι να περάσετε τούτες τις άγιες μέρες εκπληκτικά … με υγεία και ευτυχία….

    και κάτι από τα μέρη σου…

    «Ήρθανε τα Χριστούγεννα
    κι είπα τ’Άη Βασίλη,
    τις πιο μεγάλες τις χαρές
    σε σένα να τσι στείλει.»

    φιλιά χαρά μου!!!

  7. Χρόνια Πολλά για την Αναστασία!παραλίγο όνομα για ένα απο τα Αλβιωνάκια
    Λοιπόν νέα απο το Hugh ! εθεάθη με την Helen Mirren! και ξέρεις τι είναι το πιο σημαντικό ότι η Helen Mirren μου φέρνει προς το τύπο της Rits!!!!Λες βρε να μας τον φάει η Ριτς !και να φανταστείς η Ριτς πετάει αύριο για την Αλβιώνα! Και κάτι άλλο βρε Νατασσάκι αυτή η συνταγή που έγραψες είναι πολύ sexy βρε παιδί μου (μέσα είναι «υγρό») μαμάδες πράγμα είμαστε !!

  8. @ ειρήνη μου, ευχαριστούμε πολύ – κι από κείνη!
    (δεν είναι Σκρούτζ, βρε – μα είναι άντρας, δεν τα σκέφτεται αυτά 😉 )
    κι εσύ να περάσεις καλά, όσο πιο ξεκούραστα μπορείς, με τους ανθρώπους που αγαπάς!
    Πολλά φιλιά 🙂

    @ καλησπέρα Διηάνειρα μου – τα βλέπει, μην ανησυχείς! 😉
    Ευχαριστούμε πολύ πολύ – και από κείνη!
    🙂

    @ mamma μου, εσύ ποιος φαντάζεσαι; 😉
    Ο βοηθός μου φυσικά!
    😆
    ελάτε με τον Πάμπο σου να σας κεράσουμε!
    :*

    @ Πηνελόπη μου, ευχαριστώ για τις ευχές!
    Ώστε έτσι ο Hugh, ε; Λες να μας τον φάει η Ρίτσα; – να την προσέχεις! 🙂
    για την συνταγή, τι να σου πω, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, αλλά τώρα που το λες… 😆
    Φιλιά – καλά να περάσετε, και θα τα λέμε – θα σου πει και η Ρίτσα 🙂

    @ το περίμενα, τι θα σου άρεσε εσένα, AfMarx μου; το σοκολατομακροβούτι! 😉

    Ευχαριστώ για τις ευχές – ένα φιλί και στον δικό σου “βοηθό” 🙂

  9. μαρεσει πολυ η ωμη ζυμη
    γιαμ!
    να χαιρεστε την αναστασια σας
    🙂

    σοβαρα, μπηκαμε επισημα στον χειμωνα;
    😦
    εγω εχω μια αλλη θεωρια για το χειμερινο ηλιοστασιο…οτι απο δω και μπρος η μερα μεγαλωνει αρα μπαινουμε στο καλοκαιρι
    🙂

    μαρια λεμονατη!

  10. πλάκα έκανα βρε συ!!!
    απλά όταν υπήρχε γιορτη στη μπλογκοσφαιρα ηξερε να λεει «πού ειναι το γλυκό μου?» τώρααααααααααα????

    τσιφ-ουτηηηηηηηηηηηηηηη 😆

    ξανά πλάκα! ε?

    καληνυχτααααααααα!!!!

  11. @ μαρία λεμονάτη μου, κι εμένα μ’ αρέσει – κι αυτή είναι σχεδόν σχέτη σοκολάτα! 🙂
    Ευχαριστούμε για τις ευχές – και η αλήθεια είναι πως η δική σου εκδοχή μ’ αρέσει κι εμένα πιο πολύ! 🙂

    @ ειρήνη μου, το κατάλαβα ότι το είπες για πλάκα, βρε!
    Κι εγώ τον πειράζω συνέχεια, δεν το είδες;
    Καληνύχτα, φιλάκια! 🙂

  12. Τώρα μπόρεσα να μπω στο μπλοκ θέλω να σου ευχηθώ Χρονια Πολλα και καλά γλυκιά μου Αναστασία να σε χαίρεται η οικογένειά σου και όλοι εμείς

    Καλές γιορτές

  13. Αχ βραδιάτικα τι την ήθελα την μπλογκότσαρκα;
    Όλο κέικ, κουλούρια και μπισκότα βλέπω.
    Θα πω στη μαμά μου να το φτιάξει, αλλά όχι αυτές τις μέρες που θα είναι το συγγενολόι και θα μου το φάει. Φιλιά.

  14. Νατασσάκι μου γλυκό την καλησπέρα μου
    Διάβασα τη συνταγή σου και θα την φτιάξω. Η κόρη μου μού παραπονέθηκε ότι έχω να φτιάξω κεϊκ από την εποχή που ήταν μικρά και έχει δίκιο.
    Σ’ ευχαριστώ που περνάς από τη γειτονιά μου. Καλές γιορτές να έχεις με την οικογένεια σου. Θα ξαναπεράσω

  15. @ Trelofantasmeni μου, Χρόνια σου πολλά και καλά κι από δω – καλές γιορτές, να περάσεις καλά με την οικογένειά σου 🙂
    Φιλιά πολλά στον πιτσιρίκο σου.

    @ Λενάκι μου, να της πεις να στο φτιάξει – και να καθαρίσεις το μπολ όπως ο γιος μου 😉
    Φιλάκια

    @ ifιγένεια μου – 😀
    Καλές γιορτές, θα τα πούμε

    @ Νίκο, καλώς ήρθες. Καλές γιορτές και σε σένα, με υγεία, χαρά και όσους αγαπάς δίπλα σου – και να τα εκατοστήσεις κι από δω 🙂

    @ Ριτσάκι μου γλυκό, εσύ δεν έχεις ανάγκη, βρε! Και γλυκιά είσαι, και πρόβλημα «όγκου» δεν έχεις! 😉
    Φιλιά πολλά, να περάσετε τέλεια – θα τα πούμε

    @ Νιόβη μου, ειδικά αν την κάνεις μαζί με τα αστροπελέκια! 🙂

    @ ευχαριστούμε νατάσσα μου – να υποθέσω ότι κι εσύ το Πάσχα, ε;
    Καλά Χριστούγεννα, κι όλα τα καλά και στο δικό σας – να μου φιλήσεις το καμάρι σου
    🙂

    @ 199 είναι η Πυροσβεστική εδώ, Δημοσθένη μου – εκεί σ’ εσάς δεν ξέρω…
    Να το φτιάξεις το γλυκό μαζί με τα αστέρια σου – θα σας αρέσει 🙂

    @ χαίρομαι που σ’ αρέσει, salerosa – καλώς όρισες 🙂

    @ θαλασσομπερδεμένη μου, έλα, κερνάω λέμε! 🙂
    (τέλειωσε, μα φτιάξαμε ξανά 😉 )

    @ Υγεία, χαρά κι όλες τις ευχές και σε σας Νίκο μου – να χαίρεσαι τις κούκλες σου 🙂

    @ καλές γιορτές, roadartist μου! να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς! 🙂

    @ Μερόπη μου, να το φτιάξεις για το κορίτσι σου – και να την χαρείς αυτές τις μέρες που θα είναι κοντά σου! 🙂
    Καλές γιορτές

    @ Καλό βράδυ, Διηάνειρα μου – έχουμε ακόμα γλυκό (φρέσκο!) 🙂

    @ Αδερφέ, εμείς ξαναφτιάξαμε – τσιφούτη, πάλι τσάμπα την έβγαλες! 😛

  16. Νατασσάκι η συνταγή θα εφαρμοστεί αύριο το πρωί κατεπειγόντως. Χρόνια Πολλά.
    ΥΓ Ευχαριστώ για την προσπάθεια στο μέιλ. Δεν μπόρεσα να βρω τι φταίει.

  17. @ κι εσείς το ίδιο, διαβάτη μου, να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται! 🙂

    @ Χρόνια Πολλά και καλά,skupitsa μου – τι ευχαριστείς… 🙂
    (θα προσπαθήσω να στα στείλω αλλιώς, θα σ’ ενημερώσω εγώ ή η Ρίτσα)

    Να μου πεις για τη συνταγή, αν σας άρεσε! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.