Πασχαλίτσες τα Χριστούγεννα;

Η πασχαλίτσα είναι ένα από τα ωφέλιμα έντομα που χαρακτηρίζεται ως αρπακτικό, μια και αρπάζει εχθρούς των φυτών μας, καταβροχθίζοντάς τους σε λίγα μόνο λεπτά και μάλιστα εν κινήσει!
«Αγαπημένο της πιάτο»: η μελίγκρα

Επίσης η πασχαλίτσα (Coccinellidae ή ladybird ή ladybug), θεωρείται γούρικη – μάλλον γιατί έχει επτά spots στην πλάτη της. Και επειδή είναι τόσο χρήσιμη, την «καλλιεργούν» πια, σαν «όπλο», αντί για φυτοφάρμακα, για τις βιοκαλλιέργειες… Έχουν γραφτεί γι’ αυτήν παιδικά τραγουδάκια, παραμύθια, ποιηματάκια… Μια απλή αναζήτηση στο ίντρνετ βγάζει χιλιάδες αποτελέσματα!Και αν πεις για εικόνες και φωτογραφίες, ακόμα περισσότερες.
(θα πείτε εσείς τώρα – και με το δίκιο σας – τι έπαθε και μας τα λέει αυτά Χριστουγεννιάτικα; Αλλά δεν φταίω – το αδερφάκι μου φταίει, που με κάλεσε σε παιχνίδι, να πω γιατί διάλεξα αυτό το avatar)

Παλιά, «κυκλοφορούσα» στο Internet, (πριν τα blog) στα forum και τις κοινότητες (του Pathfinder κυρίως – η πρώτη μου free mail διεύθυνση ήταν εκεί, ούτε και θυμάμαι πόσα χρόνια πριν…) Όταν άρχισαν να χρησιμοποιούνται τα avatar – κι αφού έμαθα τι ήταν πριν τα χρησιμοποιήσουμε στους υπολογιστές! – σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να είναι κάτι που να μου ταιριάζει, και να μου αρέσει. Κοίταξα προσεκτικά γύρω μου, στα πράγματά μου: τα περισσότερα πράσινα, με το κόκκινο και το κίτρινο να τα «σημαδεύουν»… κι από σχήματα; Πασχαλίτσες σε κάθε είδος και μορφή: μενταγιόν, σκουλαρίκια, κοκκαλάκια παιδικά (που σώθηκαν ως σήμερα), καρφίτσες, κουκλάκια, μαξιλαράκια, κούπες, κεριά, πήλινα γλαστράκια, τετράδια, μικροπράγματα για το γραφείο… Το μόνο άλλο σύμβολο που επαναλαμβάνεται στα πράγματά μου είναι ο ήλιος και τα ηλιοτρόπια – και τα ρόδια στην κουζίνα μου. Σκέφτηκα ότι η γιορτή μου είναι το Πάσχα, και τα γενέθλιά μου πάντα εκεί κοντά (φέτος πέφτουν μέσα στη μεγάλη εβδομάδα!) – έχω σβήσει κεράκια τουλάχιστον τρεις φορές σε τούρτα-πασχαλίτσα… Και το αποφάσισα: η πασχαλίτσα,- εκτός από μικρά διαλείμματα – έγινε η «εικόνα» μου εδώ μέσα. Και θα συνεχίσει να είναι – έχω πολλές διαφορετικές, για όταν θα θελήσω αλλαγή!

Και προσκαλώ με τη σειρά μου να μας πουν, το ελαφίνι, τη Ρίτσα, την ειρήνη, τη μαγισσούλα,τη Νιόβη, τη mamma, τη diavatis, την penelope, τη μαριλία και τον Ίνδικτο – και βέβαια, όποιον άλλο θέλει.
*Χρωστάω επίσης στον Doremi απάντηση για το ψευδώνυμο-όνομα του blog μου. Είναι προφανές, όμως : έχω πει από την αρχή ότι με λένε Νατάσσα και το γιο μου τον φωνάζουμε Άκη – όταν ξεκίνησα είχα σκοπό να ανεβάζω τις ζωγραφιές του και να γράφω γι’ αυτόν – στην πορεία άλλαξε λίγο ο «σκοπός», αλλά το όνομα του blog είχε ήδη κατοχυρωθεί: natassaki. Και «Μαμά..ετών36» γιατί αυτό ακριβώς είμαι – γι’ αυτή μου την ιδιότητα είμαι περήφανη, και αυτό ήθελα να δηλώσω από την αρχή.

* Και χρωστάω – καιρό τώρα στην τρελοφαντασμένη, τις αγαπημένες μου σημαντικές ημερομηνίες – το απέφευγα, γιατί (οικογενειακώς) έχουμε ένα θεματάκι με τις ημερομηνίες: σχεδόν κάθε μέρα έχουμε από κάτι να θυμηθούμε, καλό ή κακό – ο Μάνος ειδικά, θυμάται γενέθλια φίλων του από το δημοτικό (και ο μπαμπάς μας, επίσης – από δικούς του συμμαθητές – είναι μάλλον κληρονομική η δυνατή μας μνήμη.. 😉 ). Έτσι δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι πιο σημαντικό από τα γενέθλια του γιου μου, στις 20 Οκτώβρη, και των ανθρώπων που αγαπάω…

(*και ότι άλλο χρωστάω,σ’ εσένα και σ’ εσένα, θα το δείτε τις επόμενες μέρες, εντάξει; 😉 )

Καλημέρα 🙂

75 thoughts on “Πασχαλίτσες τα Χριστούγεννα;

  1. Δεν θα σου κρύψω ότι όντως σκέφτηκα: «Τι λέει Χριστουγεννιάτικα???» αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι όντως με κάλυψε η απάντησή σου πληρέστατα!!!!!! :PPPPPPPPpppppp
    Να το χαίρεσαι το avatar σου
    ΦΙλάκια και καλώς σε βρήκα!
    (σε βρήκα από το blog του αδερφού σου και θέλω να του τη στήσω στη γωνία!!!Μάνοοοο) 😛

  2. @ Καλημέρα garbofanoula, καλώς ήρθες! Το φαντάστικα, μα δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι το Πάσχα, καταλαβαίνεις! 😆
    και το δικό σου μ’ αρέσει πολύ – εξαιρετικά αυτά τα αρκουδάκια! Θα τα λέμε λοιπόν 🙂

    @ Καλημέρα Νιόβη μου 🙂 Να το χαίρεσαι το βλασταράκι σου! 🙂

  3. καλημερα φιλεναδα μου!!
    believe it or not, χθες το βραδυ αργα καθως προσπαθουσα να με παρει ο υπνος, (καμια φορα ουτε η κουραση δεν σου φερνει τον Μορφεα!!!), πατησα καταλαθος στην εικονα σου απο την πασχαλιτσα και μου βγηκε μεγαλη και ομορφη και ειπα ποσο ομορφο συμβολου εχεις διαλεξη..και σημερα ειδα το ποστ σου!!

    πολυ μαρεσει οταν μας ‘ενημερωνεις’ με διαφορα στοιχεια..τρελλαινομαι να μαθιανω διαφορα απο potpouri knowledge!! και νομιζω πως σου ταιριαζει γαντι η πασχαλιτσα!!!

    σε φιλω γλυκα dear μου..
    ειμαι ακομη σε δανεικο pc και δεν το εχω και παντα..το δικο μου θα παει μαλλον στην χωρα του ποτε-ποτε!!!!! 🙂

    καλημερα νατασσα μου!!!
    🙂

  4. Καλημέρα tzotza μου 🙂
    έρχονται οι διακοπές, υπομονή!
    Η χώρα του ποτέ-ποτέ για τα πισι μάλλον δεν είναι και η καλύτερη, μα…αν πρέπει να πάει, τι να σου πω;
    Καλό κουράγιο – φιλιά στα πιτσιρίκια σου, μία έμεινε! 🙂

  5. Θελω να εκφρασω τη βαθιά δυσαρεσκεια μου….γιατί ενώ η θαλασσινή εχει μεγαλη προβολη στο μπλογκ σου (!) εγω το καημένο ειμαι καπου καταχωνιασμένο. Μπράβο Νατασσα, μπράβο, κοιτα πώς με πληγώνει χρονιάρες μέρες…….!!!!!!…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Ρίτσα μου 😆

    ένα-ένα: χρωστάς να πεις σε δικό σου ποστ, με το δικό σου τρόπο, γιατί έχεις αυτή την εικόνα – αυτό το φοβερό χρωματιστό ρομποτάκι.
    Και – όταν έφτιαξα τις κατηγορίες, είδα ότι είχα παραπάνω από ένα θαλασσινά blog και τα έκανα έτσι – για το δικό σου (εκτός που το ξέρεις τι γνώμη έχω) άσε μου λίγο χρόνο να σκεφτώ τι θα κάνω, οκ? 😉

    Φιλάκια 🙂

  7. Οχι, θελω τωρα, τωρα, τωρα…..
    ρε συ, δαβασες την ιστορία με το Lifo και της niemandsrose; τα της λογοκρισίας πρώτον και δευτερον την αντιπαράθεση με τον Ανεμο; Ενταξει, εγω τα καταλαβαίνω και τα μεν και τα δε, αλλά ξέρεις, πολλες φορες καλον ειναι να γίνονται τέτοιες συζητήσεις για να δειτε ολοι εσεις σε ποιές ισορροπίες πάνω βαδίζουμε. Εγώ δηλαδή ειμαι πριμα μπαλαρίνα, για να καταλάβεις.

  8. Τη διάβασα την ιστορία – από την πρώτη στιγμή
    και ήμουν σίγουρη για το δικό σου «ρόλο» – έχει γράψει και ο Αμετανόητος, πήγαινε να διαβάσεις το ποστ του αν θες, θα σ’ αρέσει 🙂
    (και περίμενε, λέμε, να σκεφτώ! 🙂 )

  9. Eγώ χατήρι δε σας χαλάω! όμως δώστε μου πλιζ λίγη πίστωση της σκληράς εργαζόμενης μαγίσσης..
    Μια προκαταβολή μόνο θα δώσω από εδώ για τη σκοτεινή μου εικόνα: συμβολίζει το σκοτεινό μου παρελθόν, το οποίο προοιωνίζει το λαμπρό μου μέλλον, εμού της νεοτάτης 😉

  10. E, αφού είναι κόκκινες οι πασχαλίτσες, καλές είναι.
    Αν είχαν και άσπρες βούλες αντί για μαύρες, μέχρι και μασκότ για τον θρύλο θα τις κάναμε.
    🙂

  11. Ευτυχώς που έχουν μαύρες βούλες – τη γλύτωσα…
    😉

    (αν και από αυτό που έχετε στο ποδόσφαιρο, καλύτερη θα ήταν – του μπάσκετ ο Θρυλέων μ’ αρέσει 🙂 )

  12. τις λατρεύω τις πασχαλίτσες 🙂
    γιαυτό μου αρέσεις κι εσυ 😛

    Μόλις επιστρέψω από βδομάδα θα σου απαντήσω.

    πολλά φιλιά 🙂

    (υπάρχουν και οι κιτρινόμαυρες πασχαλίτσες για τους ΑΕΚτζήδες 😉 )

  13. Λοιπόν:
    α) Με αρέσει η πασχαλίτσα γιατί είναι κοκκινόμαυρη (και δεν είμαι Απόλλων Καλαμαριάς) 🙂
    β)Εγώ σε γνώρισα σαν «γλυκοπατατονατασσάκι» με αντίστοιχο άβαταρ. Τι έχεις να πεις επί αυτού. (μολόγα ρε!)
    γ) @elafini ναι υπάρχουν 🙂
    δ) θα απαντήσω στην πρόσκληση σύντομα. Ευχαριστώ.
    ε) δεν υπάρχει αλλά ΜΕ αρέσει σαν γράμμα.
    (άσχετο στην Αθήνα πως το λέτε; ΜΟΥ αγαπάς; ή ΜΕ αγαπάς;)

  14. @ Διηάνειρα μου, καλημέρα 🙂

    @ το ήξερα, ελαφάκι μου – κι εγώ για το ελαφάκι σ’ αγαπάω 😛
    υπάρχουν, θα δεις μία εδώ 🙂

    καλό ταξίδι – καλά να περάσεις, και θα τα λέμε – αν δεις και φίλους εκεί που πας, θα τα πούμε σίγουρα! 😉

    @ Ευχαριστώ tassoula μου – καλημέρα και στο Σβούρα σου! 🙂

    @ Ίνδικτε, φίλε μου:
    α) Χαίρομαι που σου αρέσει – και ξέρω τι είσαι, Χα! 🙂
    β) το «γλυκοπατάτα» ήταν καλοκαιρινό «αστείο» της Φρουτοπίας, και γι’ αυτό το είχα βάλει – και πριν απ’ αυτό, πασχαλίτσα είχα, και παντού σχεδόν όπου κυκλοφορώ, πασχαλίτσα έχω..!
    δ) περιμένω – δεν σε ρώτησα ποτέ, αλλά πολύ περίεργη είμαι. 🙂
    ε) κι εμένα – είναι το πέμπτο γράμμα, τα αγαπημένο μου 😉
    (εμείς λέμε Μ’ αγαπάς! 😉 )

    Φιλιά

  15. Σ’ αγαπώ , σ’ αγαπώ, που ΜΕ βάζεις; (η μήπως που ΜΟΥ βάζεις)
    😆

    (και άλλο άσχετο η εμπλοκή της Ρίτσας στην ιστορία με την Lifo, ποιά ακριβώς είναι;)

  16. ΣΕ βάζω σε τηγάνι – όπως οι κόρες σου 😉

    *όχι, εκεί καλά είναι το ΜΕ ! 😆

    (καμία, η «θέση» της είναι – δεν έχει εμπλοκή όμως! Αλλά η Ρίτσα μας τα ψάχνει όλα, αφού το ξέρεις!)

  17. @ roadartist , καλησπέρα, ευχαριστώ ! 🙂

    @ έχεις κι από μας, e-θεία Θαλασσινή!
    (από το ανιψάκι πιο πολλά 🙂 )

    @ Αδερφέ, σ’ αυτήν μόνιμα! 😉

    @ Φαίη μου, το avatar εδώ είναι η εικονίτσα που έχουμε δίπλα -όμως Αβατάρ (Avatar) ονομάζονται από την Ινδουιστική θρησκεία οι θείες ενσαρκώσεις ανώτερων όντων ή του Υπέρτατου Όντος (Θεού) στη γη. Για παράδειγμα ο Βισνού, ο Σίβα, ο Γκανέσα θεωρείται ότι έρχονται ή έχουν έλθει στη γη με μορφή αβατάρ. Αντίστοιχα ο Χριστός και ο Μωάμεθ περιγράφονται από Ινδουιστές ως αβατάρ.

    (για περισσότερα, στο αγγλικό λινκ που έχω στο κείμενο 😉 )

  18. γεια σου νατασσακι με τις πασχαλιτσες σου! μα ειναι τοσο ζεστος κ φιλοξενος ο χωρος εδω που.. ταιριαζουν γαντι!!! καλο απογευμα!

  19. Ωραιες εικονες μας εδωσες για αυτες τις μερες.Που τις εχουμε αναγκη πολυ.Ωραια εξηγηση και για το αβαταρ πρεπει να πω σε αυτο το σημειο.Αλλα γιατι οχι ; Nαι και πασχαλιτσες τα Χριστουγεννα ολοι οι καλοι χωρανε ! 🙂 Την καλησπερα μου σε σενα και ολη την οικογενεια…

  20. Αυτός ο ΑΦΜαρξ, όπου κι αν πάω με πληγώνει! 🙂
    Ότι σκέφτομαι το λέει.
    Κι όμως, θα μπορούσαν να είχαν κι άσπρες βουλίτσες!!! 🙂

  21. Εγώ ειμαι με τους Ινδουιστές…για να σε σκάσω
    Λοιπόν, εκληθην να παιξω το παιγνιον. Δεν εχω πολλά πολλά εγω με αυτά τα αβατάρ, γιατί από μόνα τους ειναι φοβιστικά και δινουν λανθασμένη εικονα του κατόχου τους.
    πάντως, για να ειμαι ειλικρινής , μόλις ειδα τα χρώματα του δικού μου, σεληνιαστηκα ( ετσι το λενε, γιατί δεν μουχει συμβεί, οποτε δεν εχω εμπεδωσει τη λέξη) .Λοιπόν, ειδα τα χρωματα και λεω αυτά ειναι . Κτυπητά. Στη ζωη μου εγω ντυμομαι ή με μαυρα ή με ασπρα ή με γκρι… οπότε… τρελα σου λεω Νατασσακι μου. Το άλλο μου εγω εξω, τσααακ….
    Κοιτάζω τί σημαινει αυτό το αβαταρ και λεει : Αρμαγεδδών..Οπα ειπα, αυτό ειναι. Στη δουλειά καθε μερα φτιάχνουμε κι εναν Αρμαγεδδωνα. Ενας στην Αμερική, αλλος στο ιρακ, αλλος στη μεση ανατολή, τιγκα στους αρμαγεδδώνες…Ασε που οι εβραιοι ανα την υφηλιο περιμενουν τον δικό τους ….
    τελος πάντων, ετσι εφτασα στο αβαταρ.
    Αλλά και κατι ακομη…αυτο το διαβολάκι παει και στο δικό μου διαβολικό χαρακτηρα. ναι, ναι, τον κρυβω, αλλά αυτός ειναι .
    σε φιλω νατασσακι μου.Ο,τι θες κρατα, τα άλλα πετα τα…
    ριτς

  22. άνοιξα το τεφτεράκι μου και σημείωσα την πρόσκληση.. (αν και εμένα είναι εύκολη η απάντηση 😉 )

    επειδή όμως σάββατο φεύγουμε και θα γυρίσουμε το άλλο σάββατο θα το ανεβάσω μετά ε?

    πω πω ! πόσα έμαθα σήμερα για την πασχαλίτσα!!! θυμάσαι άραγε την κουκλίτσα~νομίζω ήταν «πασχαλίτσα»?

    καλησπέρες!!!!

    μια μπάμπια! 😀

  23. Natassaki θα σου πω και εγώ σύντομα, και ευχαριστώ πολύ που μου έκανες την τιμή να με προσκαλέσεις. Είναι η περιόδος τώρα που έχουν πέσει πολλά πάρτυ στη σειρά…μόλις γύρισα από ένα πολύ english-english party … και πίνουν παιδί μουν εδώ πίνουν πολύ ….μικροί και μεγάλοι…και εγώ δεν είμαι συνηθισμένοι και καταλαβαίνεις τώρα. φιλιά

  24. Ωστε έτσι λοιπόν, πασχαλίτσα-νατασάκι μου!
    Έχω να καταθέσω πως η πασχαλίτσα είναι το μόνο ζουζούνι που δεν φοβάμαι και το αφήνω πάντα να περπατάει στα χέρια μου – και ναι, το θεωρώ γούρι και τελικά όλο αυτό είναι στο συλλογικό υποσυνείδητο και δεν το ήξερα! 😀
    Το πόσο σου πάει δε λέγεται, λέμεεεεε!
    Κι εγώ σου χρωστάω κάτι, γλυκό μου, καλό μου Νατασάκι, ελπίζω να μη μου έχεις θυμ!.. έχω πάντα μια καλή δικαιολογία (αληθινή) για όλες τις γαϊδουριές που έχω διαπράξει στη ζωή μου.
    Γεια σου, πασχαλίτσα μου, σγπ, θα τα πούμε σύντομα 😉
    :************************************************************************

  25. Καλημέρα σας!!!! 🙂 Κάλα είστε σήμερα…Πασχαλίες??? 😉

    Θέλω την κιτρινόμαυρη……ΤΩΡΑΑΑΑΑ……. 😥 ΟΥΑΑΑΑΑΑΑ

  26. @ Καλημέρα ειρήνη μου – όποτε θες να το απαντήσεις, δεν βιαζόμαστε!
    Καλά να περάσετε, όμορφα, ζεστά κι αγαπημένα 🙂
    -την έχω την κουκλίτσα πασχαλίτσα, σου λέω! 😉

    @ πηνελόπη μου – να τους προσέχεις τους Αλβιώνους, πίνουν πάρα πολύ, δεν είναι για μας αυτά my dear! 🙂
    Φιλιά – θα τα πούμε

    @ Διηάνειρα μου – ξανά καλημέρα 🙂

    @ Πώς να σου θυμώσω, παπάκι μου, μ’ αυτή τη φατσούλα που ήρθες; 🙂
    Να μη σε νοιάζει – αν χρωστάς, λέει ο σοφός (μπαμπάς μου) όλοι παρακαλάνε να είσαι καλά για να τους ξεχρεώσεις! Οπότε, να χρωστάς! 😉
    (υποψιάζομαι την καλή δικαιολογία (αληθινή) , και καταλαβαίνω.)
    Φιλάκια πολλά 😀

    @ Καλημέρα Jo μου – αργήσαμε σήμερα!
    Πάρε κι εσύ μια κιτρινόμαυρη! 😉

  27. Καλημέρα σε όλα τα καλά παιδιά.
    Πολύ το γουστάρω αυτό το παιχνίδι, θα απαντήσω οσονούπω.
    Η πασχαλίτσα είναι μακράν το πιο χαριτωμένο ζουζούνι και το νατασσάκι επίσης.

    :* μου έλειψες
    είχα πολλεεεεές δουλειές και με κράτησαν μακρυά από το ζεστό σου σπίτι

  28. @ καλημέρα ωκεανέ μου – ευχαριστώ πολύ 🙂

    @ κι εμένα μαρία με την όμορφη λεμονιά σου – καλώς την κι εδώ 🙂

    @ μπερδεμένη μου (σαν της θάλασσας τα κύματα)
    😀
    Φιλάκια

    @ Καλημέρα Donald μου – και τα φιλιά μου στη Daisy, ελπίζω να είναι ήδη καλύτερα 🙂

  29. @ Χμμμ, άλλος ένας «κόκκινος» λοιπόν, ε; Δεν σε είχα πάρει χαμπάρι εσένα! 🙂
    (κι εμένα μου το κάνει αυτό ο AfMarx – απελπίστηκα, δεν το σχολιάζω πια! 😉 )

    Καλημέρα N.Ago 🙂

    @ Είναι ΚΑΙ επιμορφωτικό αυτό το blog, το είπαμε! 😉
    Καλή σου μέρα Κάβειρε! 🙂

    @ Ριτσάκι μου – κι εγώ με τους Ινδουιστές είμαι – δεν το ήξερες; 😉 Γι’ αυτό τη διάλεξα τόσο «προσεκτικά» την εικόνα μου – μην πάθω καμιά ζημιά στην άλλη ζωή!
    🙂

    Η δική σου εικόνα μου αρέσει πολύ – και σου πάει, κι ας το λένε Αρμαγεδδών.
    Καλημέρα 🙂

  30. @ Καλημέρα Ριτσάκι μου – να μην ευχαριστείς, άντε! 🙂
    Φιλιά πολλά

    @ mamma μου – όλοι αυτές τις μέρες τρέχουμε, μη στενοχωριέσαι 🙂
    Θα περιμένω και το δικό σου, λοιπόν!
    :* κι από μένα – θα τα πούμε

  31. Νατασσάκι μου εμένα ξέρεις το ονοματάκι από που βγαίνει? Sandman είναι το αγαπημένο μου κόμικ – δείτε λινκ Neil Gaiman στο μπλογκ μου όπως και το ποστ που είχα κάνει όταν παίζαμε με το λογότυπό μας και πού θέλαμε να το δούμε. Τα χρονικά του Μορφέα λοιπόν (γιατί αυτός είναι ο Sandman)…

  32. Φαντάζομαι ότι δεν είναι άσχετο ότι η ladybug είναι το σύμβολο της μητρότητας σε πολλές αγγλοσαξωνικές κουλτούρες

  33. Τι μου ‘ρθε τώρα στο μυαλό? Η ταινία του Κεν Λόουτς «ladybird ladybird»
    Χριστέ μου…. Τι κλάμα είχα ρίξει (ήμουν και σχετικά φρέσκια μάνα… άσε, άσε)!!!!

  34. Η δική μου εξήγηση Νατασσάκι είναι πολύ απλή ! Η φωτογραφία της Πηνελόπης ανέβηκε για να δώσει άλλη μία εκδοχή για το look της Πηνελόπης , μπορεί να είναι σαν Penelope Cruz αλλα Ριτς αλλά μπορεί να είναι σαν και αυτό της φωτογραφίας,Ο καθένας που διαβάζει τα post της Πηνελόπης προσπαθεί να σχηματίσει με τη φαντασία του το look !so I fed their imagination !

  35. natassaki μου

    καλημέρα, δυστυχώς δεν έχω λάβει το mail σου…

    πέρασα να αφήσω τις ευχούλες μου για υγεία, χαρά και ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου.

    να προσέχετε όλοι σας

    Καλές γιορτές

    φιλιά πολλά

  36. Καλά ψώνια σήμερα..Ελπίζω να πάρεις το κάτι τι σου, ετσι; Κάνε μια παραχώρηση στον εαυτό σου. Κάντου ένα δώρο, τόσο δα…
    σε φιλώ
    ριτς

  37. Χρόνια πολλά αν γιορτάζεις… Ωραίο το άβαταρ με την παχαλίτσα αλλά ακόμα δεν ξέρω τι μπορεί να συνέβη και χάθηκαν τα φρούτα και τα λαχανικά από τους χαρακτήρες μας.. Και καλές γιορτές νατασσάκι , να περάσετε καλά.

  38. @ Jo μου 🙂

    @ lena_zip, ευχαριστώ, και καλώς ήρθες
    🙂

    @ ίνδικτε μου, το είδα – κι εδώ έκανε νούμερα, μη νομίζεις!

    @ doremi μου,Καλές γιορτές, καλά να περάσεις!

  39. χρονια πολλα στην οικογενεια και στο σκιουρακι….μολις ειδα ενα εδω στην πολη μου και το σκεφτομαι πολυ να παρω…καλα πολυ κρυο εχει η ελλαδα…besitos…

  40. @ Στράτο μου το ήξερα για σένα, το έχω δει που το έγραψες, γι’ αυτό δεν σ’ έβαλα να παίξεις! 😉 Κι είναι πολύ ωραίος ο Sandman !
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Μένιεκ μου, καθόλου άσχετο δεν είναι – αν και όταν άρχισα να μαζεύω πασχαλίτσες ήμουν μικρή, αλλά τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο… Την ταινία την είχα δει κι εγώ, κι είχα ρίξει επίσης πολύ κλάμα… άσε, και δεν ήμουν καν μαμά τότε.
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Ευχαριστώ για την «ψήφο εμπιστοσύνης» σούπερ if.. ιγένεια ! Και μπράβο κι από δω για το βιβλίο 🙂

    @ πηνελόπη μου, ταΐζεις τη φαντασία, ε; Χμ…
    (καλό αυτό – αλλά εγώ θα μάθω νέα σου! 😉
    Φιλιά, να περάσετε καλά τις γιορτές – και προσοχή στο cherry! 🙂

  41. @ Στο έστειλα ξανά, καλή μου diavatis, μα κάνει νούμερα η σύνδεση….
    Ελπίζω να περάσετε πολύ καλά αυτές τις μέρες, να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε με όμορφες εικόνες.
    Πολλά φιλιά και στα πιτσιρίκια σου. 🙂

    @ Ευχαριστώ Ριτσάκι μου – πήρα! 😉
    (θα στο δείξω) Καλό κουράγιο με τις ετοιμασίες σου – θα τα πούμε .

    @ Βασίλη μου, γιορτάζω το Πάσχα, μα ευχαριστώ για τις ευχές – κι εσείς να περάσετε όσο πιο καλά γίνεται.
    Τα «φρούτα» ήταν καλοκαιρινό «παιχνίδι» – στην πορεία κούρασε τους περισσότερους… μα ίσως τα ξανακάνουμε κάποια στιγμή. 🙂

    @ Σ’ ευχαριστώ πολύ lena_zip ! 🙂

    @ Καλημέρα μετεωρίτη μου!!! – στο υποσχέθηκα, τώρα που θα βρεθούμε να τα «τακτοποιήσουμε» τα τεχνικά, OK ? 🙂

    @ Πολύ όμορφες ήταν, Κλέαρχε ! – και η Σαντορίνη αγαπημένο νησί, καλώς ήρθες 🙂

    @ Χρόνια πολλά damian , καλώς όρισες! Εμ, εσύ ήθελες να έρθεις, και σκέψου ότι τώρα δεν κάνει και τόσο πολύ… 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.