Γυρίσατεεεεεε; – Ναι, εδώ είμαστε πάλι! :)

Ο Σύλλογός μας «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για άλλη χρονιά, πραγματοποιεί χριστουγεννιάτικο παζάρι στην Αίθουσα του Μετρό στο Σύνταγμα


από τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007 μέχρι και

την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 9 το βράδυ.


Εχθές το απόγευμα, αργά, πήγα με τον Άκη στο Σύνταγμα, με το Μετρό. Ο Άκης τρελαίνεται να μπαίνει στο Μετρό, του φαίνεται παράξενο – από μικρός. Στο Σύνταγμα βρήκαμε την αίθουσα εκδηλώσεων (και μέσα, βρήκαμε μια τεράστια αγκαλιά). Αφού χαζέψαμε στα διάφορα τραπεζάκια, κι αφού θέλαμε να τα αγοράσουμε όλα, καταλήξαμε να πάρουμε μικρά δωράκια – τα πρώτα χριστουγεννιάτικα ψώνια μας για φέτος.

Πήραμε γούρια για μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε – δεν πιστεύω στην καλοτυχία τους, αλλά μ’ αρέσουν, κι αγοράζω διάφορα κάθε χρόνο (και χαρίζω και μου χαρίζουν, συνήθως η μαμά μου) . Πήραμε πετσέτες γιορταστικές (πράσινη για την «πράσινη» γιαγιά μας, κόκκινη για την «κόκκινη» – και χρωματιστές για τη θεία Αναστασία και για το σπίτι μας). Πήραμε μια υπέροχη τσαγιέρα-φλιτζάνι, για το απογευματινό τσάι του Άκη στις διακοπές (του αρέσει πολύ το τσάι, σε διάφορες γεύσεις και πάντα με μέλι και κουλουράκια). Η «e-θεία» χάρισε του αστερ’Ακη της υλικό για να ζωγραφίζει (και τώρα περιμένει ζωγραφιές, μαζί με τους υπόλοιπους – ελπίζω στις διακοπές να τις προλάβουμε τις παραγγελίες – η μαμά-manager! :p) και ένα υπέροχο ημερολόγιο για το δωμάτιό του και στολίδι για το κλουβί του Φρέντυ * ο οποίος έχει πέσει σε χειμέρια νάρκη, αλλά μέχρι να πείσουμε τον Άκη να τον αφήσει ήσυχο… ενημέρωση στα «προσεχώς» *……

…..και κάναμε και μια μικρή βόλτα στην πλατεία – δεν ξετρελαθήκαμε, μα ήμασταν και κουρασμένοι – θα ξαναπάμε.

Και ναι – έρχονται Χριστούγεννα, έχουμε οικογενειακώς πιο καλή διάθεση, είδαμε στο βουνό τα πρώτα χιόνια…


Chris Rea › Driving Home For Christmas οι στίχοι του εδώ.

Φιλιά πολλά – έρχομαι να σας δω (κι όσους δεν προλάβω, το πρωί για καφέ – μου λείψατε! 🙂 )

57 thoughts on “Γυρίσατεεεεεε; – Ναι, εδώ είμαστε πάλι! :)

  1. Βρε καλώς το.
    :*
    Αξίζει να πάμε στο Σύνταγμα;
    Εγώ σκεφτόμουνα για Κήπο, έχω ακούσει πως θα είναι πολύ καλά!!!

    ΥΓ. Το metro και τα τραμ είναι και του Pabo η καλύτερη βόλτα. Σου έχω πει που ένα Σάββατο από το ξημέρωμα κάναμε πάνω κάτω Καλαμάκι-ΣΕΦ με το τραμ!
    Κόντεψα να βγάλω τα σωθικά μου από το κούνημα και ο μικρός λες και ήταν στο λούνα παρκ.
    🙂

  2. @ μπερδεμένη μου- σαν τη θάλασσα – 😆

    Φιλιά κι από μένα

    @ Δεν ξετρελαθήκαμε με το Σύνταγμα, mamma μου – πάντως είναι καλύτερα από πέρσι με το «χωριό» που πουλούσε (πανάκριβα) τα πάντα. Πήγαμε για το Χαμόγελο, και άξιζε τον κόπο – να πας. Κι εγώ είδα στο πρόγραμμα του δήμου ότι είναι καλά στον Κήπο – θα το βάλουμε στο «to do»των διακοπών 🙂

    *πες μου τώρα τι τους αρέσει στο μετρό και στο τραμ, ε; 😆

  3. Καταγγέλω αυτό το ποστ ως αντιεπιστημονικό.
    Είναι δυνατόν να έπεσε ο Φρέντυ σε χειμέρια νάρκη;
    Οι Chip και Dale δεν έπεσαν ποτέ !
    Μια χαρά κυκλοφορούσαν οι περιπέτειές τους και τον Χειμώνα στα κόμιξ…

  4. 😆 😆 😆

    (κι όμως, στ’ αλήθεια πέφτουν σε χειμερία νάρκη – κι όταν το αγοράσαμε από το pet shop μας ενημέρωσαν… επιστημονική τεκμηρίωση, σε επόμενο ποστ, είπαμε! 😉 )

  5. έρχονται γιορτές οικογενειακής ζεστασιάς!
    ότι πιο καλύτερο βόλτες με τα παιδιά στα γιορτινά παζάρια… τους περνάς πολλά μηνύματα!
    καλό σου ξημέρωμα

  6. (Παλιοpublish που πετιέσαι όποτε να ‘ναι! γκρρρ!)

    Πολύ γλυκά τα πρώτα δωράκια 😉
    Για να έρχεται φυσικά το Χαμόγελο του Παιδιού και του χρόνου και φέτος και κάθε μέρα

    Περιμένω με αγωνία νέα του Φρέντι Χειμερία Νάρκη;;;;! Ακόμα δεν τον είδαμε; Και για πόσο θα είναι; Και δηλαδή δεν ξυπνάει καθόλου; Και πού θα κάνει τσισάκια; Και δεν πίνει νερό; Ούτε για ένα καφέ δε βγαίνει δηλαδη; 😕
    Μήπως τώρα που ο Άκης θα κάτσει λιιιγο αυτές τις μέρες θα ήθελε να μας το εξηγήσει ο ίδιος;
    -χιχι-

    {{{{{{{{:**********}}}}}}}}}}}}}}

  7. Ζήλεψα! Τη Δευτέρα θα πάω κι εγώ, αλλά χωρίς το καμάρι μου πια που δε με συνοδεύει (παρά μόνο αν το εκβιάσω σκληρά) διότι δεν είναι κουλ να κυκλοφορεί με την έρμη τη μάνα!!! Άσε Νατασάκι, ευχαριστήσου το όσο είναι μικρούλης, γιατί μετά… δε σου λέω τίποτα!!! Πϊκρα… πίκρα…

  8. Καλώς ήρθατε… Θα ήθελα να μαι κι εγώ προχθες σου αλλά ήταν αδύνατο γμτ. Αρχισε όμως παζάρι το «χαμόγελο» και στη Χαλκίδα κι ετσι θα ψωνίσω από εδώ

  9. Γεια σου μικρο Νατασσακι με την παρεα σου… Ακις, Φρέντι, συζυγος κλπ… Χαιρομαι που πηγατε εκεί γιατί νομίζω ότι δίνουν οι άνθρωποι εναν φοβερό αγώνα και τους αξίζει κάθε βοήθεια. Μπραβο σας
    ριτς

  10. Χαίρομαι που περάσατε μια τόσο όμορφη μέρα και που οικογενειακώς αισθάνεστε καλύτερα! Μα πολύ χαίρομαι!
    Φιλάκια σε όλους (και στον Φρέντυ, σιγά όμως μη ξυπνήσει)

  11. καλως ήρθεςςςςςςςςςςςςςς!
    εμείς ηταν να παμε σημερα και τελικα δεν πηγαμε 😦 ο καλός μου είναι αρρωστούλης! και ετσι αναβληθηκε! ελπίζω την τρίτη!!!
    καλή βδομάδααααα
    φιλιααααααααα

  12. Επιτελους γυρισατε.Μας ελειψαν τα καλα τα ποστς σας και οι καλες εικονες που βγαινουν απο αυτα καθε τοσο.Την καλημερα μου.

  13. @ Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!!
    🙂

    @ Καλημέρες παπάκι μου!
    Στο Χαμόγελο κάνουν σπουδαία δουλειά, – κάποτε θα σας γράψω για την παράσταση που έδωσε το νηπιαγωγείο του Άκη γι’ αυτό, και πόσα συγκινητικό ήταν που γνωρίσαμε τα παιδάκια που ζουν εκεί…
    ** τα νέα του Φρέντυ είπαμε, θα έρθουν τις επόμενες μέρες – θα ενημερώσουμε οικογενειακώς! 😉

    {{{{{Φιλιά πολλά κι από μας }}}}}

    @ μελoμένε μου, πάντα το κάνουμε – και πάμε και παιχνίδια, και βιβλία και ρούχα στα παιδάκια αυτά, μαζί με το μικρό – και βοηθάμε όσο και όπου μπορούμε, όλη η οικογένεια! 🙂

    @ να πας, μένιεκ μου! Θα βρεις όμορφα πράγματα για το σπίτι και για δωράκια.
    Για το βλαστάρι σου το κατάλαβα – υπομονή! 🙂

  14. καλώς την…
    έτσι μπράβο, με εκδρομούλες και δωράκια…

    υπάρχει περίπτωση να κατέβω Αθήνα μεταξύ Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά. Έχεις να προτείνεις κάτι καλό?

    την καλημέρα μου…

  15. @ Ίνδικτε 🙂 🙂 🙂
    (σιγά που θα άντεχα περισσότερο!)
    Φιλιά πολλά

    @ κι εγώ χαίρομαι, Νιόβη μου – μου έλειψε η παρέα σας, αλλά το χρειαζόμουνα το διάλειμμα 🙂

    @ Κρίμα που δεν μπόρεσες, Βασίλη μου – η Θαλασσινή μας φιλενάδα χάρηκε 🙂
    (μα την είδα πολύ-πολύ κουρασμένη)
    Και στη Χαλκίδα, και όπου αλλού έχει – αξίζουν κάθε βοήθεια
    Φιλιά και σε σας 🙂

    @ Ριτσάκι μου – και που να δεις τη φιλενάδα μας – ήταν χαρούμενη, ωστόσο, γιατί πάει καλά 🙂

  16. Και είδες Νατασσάκι μου το χαμόγελο ενός παιδιού πόσο μα πόσο όμορφη κάνει τη ζωή μας; Πολλώ δε μάλλον πολλών μικρών παιδιών. Σήμερα που έχω μάθημα στο κέντρο θα μπω κι εγώ στην έκθεση. Ώρα για τα πρώτα μου δώρα… Καλή εβδομάδα και με το καλό τα Χριστούγεννα -μπας και ξεκουραστούμε και μας ανέβει λίγο και η διάθεση! 🙂

  17. Σε καλωσορίζω ξανά με ένα μεγάλο-μεγάλο φωτεινό χαμόγελο ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ μου!!
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!

    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
    και εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ΕΥΤΥΧΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ
    και σε σένα και στην οικογένειά σου
    και στο σκιουράκι!!

    Θα τα πούμε πολύ σύντομα !!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ 🙂 🙂 🙂

  18. @ Καλημέρα Βιργινία μου 🙂
    (και καλό σου ταξίδι)

    @ θα περάσω να δω τα νέα σας, Πηνελόπη μου – είδες καθόλου τον Χιού; 😉
    (και δεν ξεχνώ και το παιχνίδι, την άλλη βδομάδα θα σου στείλω mail)

    Φιλιά στα αλβιωνάκια σου! 🙂

    @ Στράτο μου – το ξέρω, κι από μας πολλά !
    Θα τα πούμε 🙂

    @ ειρήνη μου!
    🙂
    Να προσπαθήσετε να πάτε, αξίζει
    Η Αναστασία κουράστηκε – την ταλαιπωρεί και το ξενύχτι με το μωρό… γι’ αυτό το έκλεισε.

  19. @ Καλώς σας ξαναβρήκα – πολύ το χάρηκα Σε λέω αφού! 😉

    Φιλιά πολλά – μόλις ξυπνήσουν 🙂

    @ Λαχανάκι μου – ευτυχώς, είχε πάααααααρα πολύυυυυυυυυυ κόσμο – και πολύ το χάρηκα! 🙂

    Φιλάκια και ❤

    @ Ευχαριστώ πολύ Donald μου – περαστικά και στη Daisy, έρχομαι να μάθω νέα της! 🙂

    @ Όχι εντελώς, Δημοσθένη – έχουμε ακόμα κάτι «εκκρεμότητες», αλλά θα το παλέψουμε! 🙂

  20. @ Θα έρθετε Αθήνα, Διαβάτιδά μου; Με τα παιδιά μαζί;
    Θα ψάξω να σου βρω – από όσα έχω δει ως τώρα, για παιδιά είναι ωραία στον εθνικό Κήπο και στο παιδικό μουσείο – αλλά θα τα δω πιο αναλυτικά και θα ενημερώσω! 🙂
    Φιλιά πολλά

    @ Καλή εβδομάδα Μαργαριτούλα μου – κι εγώ αυτό προσπαθώ, την καλή μου διάθεση να ξαναβρώ 🙂
    τα Χαμόγελα των Παιδιών είναι η ομορφότερη εικόνα στον κόσμο! 🙂

    @ Καλή βδομάδα Φαίη μου ! 🙂

    Είσαι και πολύ χαρούμενη εσύ σήμερα, ε; 😉
    (τη συμπαράστασή μου στο Γιάννη σου! 🙂 )

    Φιλιά πολλά – κι ευχαριστώ, θα τα πούμε εμείς!

    @ Καλή εβδομάδα Jo μου – θα τα λέμε τώρα! 😀

    Φιλιά πολλά

  21. Καλησπέρα Νατάσσα 🙂
    Πολύ χαίρομαι που γύρισες. Απο την άλλη εγώ σκέφτομαι να ακολουθήσω την Αναστασία θα δούμε!!
    Πολλά φιλιά!

  22. έτσι μου ρχεται να ντυθώ τάρανδος και να αρχίσω να χλιμιντράω στο ποστ σου

    υγ αλλά θα μου πεις,μήπως τα συνηθίσω τα κέρατα??

  23. Natassaki σιωπή από το ‘μέτωπο’ (Hugh) πολύ φοβάμαι ότι καμμιά ανορεξικιά θα έχει μπει στη μέση πάλι. Ποιός του φταίει και είναι crumby λοιπόν, δεν κάνει καμμιά βόλτα και από τα μέρη μας. Περιμένω το παιχνίδι, τα αλβιωνάκια μου αγόρασαν και ένα κουδούνι για τον πιγκουίνο μου! Φιλιά

  24. @ if.. ιγένεια , να πάτε – αξίζει, βλέπω χρόνια τη δουλειά τους από κοντά και μπορώ να το βεβαιώσω 🙂 Φιλάκια.

    @ doremi μου, σε όλα τα παιδιά! 🙂 Καλές γιορτές!

    @ roadartist μου, καλές γιορτές – θα τα πούμε ξανά ως τότε! 🙂

    @ Φαίη μου – το blog της Αναστασίας πήγε…στο φεγγάρι – 😦

    Για το Φρέντυ, προσεχώς λέμε!
    (απαιτητικοί αναγνώστες! 🙂 )

  25. @ Tassoula μου – κρίμα να το κλείσεις εντελώς – μα αν χρειάζεσαι ξεκούραση, κάντο. Θα τα λέμε, έτσι κι αλλιώς 🙂

    @ Κάβειρε, κι εγώ! 🙂
    καλώς σας ξαναβρήκα.

    @ άσε τα κέρατα, τσαπερδονάκι μου, και κάνε ακόμα μια βόλτα στα μαγαζιά, να ξεδώσεις – έρχονται Χριστούγεννα, Χριστινάκι! 😉
    Φιλιά πολλά
    (να προσέχεις το μπούκλα σου λέω!)

    @ Καλό βράδυ, Βιργινία μου 🙂

    @ Πηνελόπη μου, κανένα νέο, ε; Φτού!
    🙂

    (θα σου πω για τον πιγκουίνο!)

    Φιλιά πολλά

  26. Kαλημέρα, σε ενημερώνω πως άλλαξα το μειλ μου στο wp και το έκανα να τελειώνει σε com…για να δούμε τί θα δούμε;…. 😉

  27. @ Καλημέρα Νιόβη μου– δεν βλέπω αλλαγή… 😦
    (γκρρρρρ!)

    @ Κάνω έρευνα, καλή μου διαβάτιδα, και θα σε ενημερώσω! 😉

    Φιλιά πολλά

    @ Καλημέρα Jo – τώρα έχεις κι εσύ! 😉

  28. καλημερα καλη επιστροφη! πηγαμε κ μεις συνταγμα μα την κυριακη μα δεν ειχε τιποτα ιδιαιτερο.. αν εξαιρεσεις τα ψωνια στο χαμογελο του παιδιου που αξιζαν τον κοπο μονο κ μονο για τα παιδια αυτα(προσωπικα προτιμησα αντι να ψωνισω να χρησιμοποιησω το κουτι..) στον εθνικο κηπο ακομα τιποτα δεν ειχαν κανει τωρα τα στινανε.. (α ρε ελληνικη κουλτουρα παντα τελευταια στιγμη..) αλλα η βολτα ηταν καλη για ολους..

  29. Χαίρομαι που επανέκαμψες δριμύτερη!
    Χαίρομαι για τις χριστουγεννιάτικες αγορές!
    Χαίρομαι που αναφέρεσαι στο Σύλλογο που αγαπώ!
    Χαίρομαι ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  30. Γεια σου και από εδώ…..
    Νυθταζωωωωωωωωωωωω!

    Τι κάνει το ανιψάκι μου;; Ελπίζω καλύτερα! Φιλάκια πολλά του στέλνω! 🙂 🙂

  31. @ ωκεανέ μου – εμένα ποτέ δεν μου άρεσε το Σύνταγμα, ειδικά όλα αυτά τα χρόνια με τη Ζαχαρούπολη, καθόλου!
    Φέτος το βρήκα πιο καλό – λείπουν τα πολλά φρου-φρου, αλλά και πάλι…
    Κι εμείς ρίχνουμε στο κουτί, μα και με τα ψώνια βοηθάς πολύ – κι έχουν μερικά καταπληκτικά πράγματα. Κι από ότι μαθαίνω, θα είναι σε πολλά μέρη της Ελλάδας – κι αξίζει τον κόπο.
    Να ‘σαι καλά κι εσύ – χαίρομαι που σας ξαναβλέπω! 🙂

    @ Καλησπέρα mamma μου – καλά ψώνια! 😉
    :*

    @ Γλαρένια μου – ήμουνα σίγουρη ότι κι εσύ τον αγαπάς – κι εγώ πολύ. Και βοηθάω όσο και όπως μπορώ
    (και τα τραγούδια που έχεις μου φτιαχνουν τη διάθεση! 😉

    Φιλιά πολλά

    @ Γειά θου κι εθένα, κουρασμένο κοριτσάκι!
    καλά είναι – σου έστειλε χιονονυφάδες! 😉

    Φιλάκια κι από μας – να προσέχεις, ε;

  32. Καλησπέρα. Όμορφα είναι όντως. Και αντί να αγοράσει κανείς στολίδια από κάπου τυχαία, γιατί να μην πάρει από εκεί που θα πιάσουν και τόπο;

  33. natassaki η ζαχαρουπολη κ μενα με χαλαγε περυσι δεν πηγα καθολου.. οσο για τα ψωνια με τοσσα που χαν παρει οι αλλοι (το τσουρμο που χαμε παει)απο μπισκοτοκουτα μεχρι καπελα.. (αα αυτα παιδια ηταν υπεροχα .. τρομερα να αγορασετε οπωσδηποτε.. )ελεγα οτι δεν θα χωραμε στο γυρνα στο αμαξι που περιμενε αιγαλεω..χαχα τεσπα η κινηση ειναι σημαντικη για τα παιδια αυτα κ αυτο μετραει πανω απο ολα κ ολους καλο βραδυ..

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.