Απεργία σήμερα, ε;

Το ξέρω ότι οι περισσότεροι την έχετε λάβει την παρουσίαση με mail – εγώ την έλαβα κοντά 10 φορές – αλλά αξίζει τον κόπο!

Οι λόγοι της απεργίας – όπως εγώ τους κατάλαβα, (και θα ήθελα να είχα γράψει) – εδώ κι εδώ – διαβάστε τους. Το γεγονός ότι εμένα δεν με «πιάνει» (για την ώρα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις) το μέτρο, δεν σημαίνει ότι δεν θα εφαρμοστεί στον αδερφό μου, στο διπλανό μου, στο γιο μου… και δεν σημαίνει ότι δε με νοιάζει!

***Καλημέρα – κι ευχαριστώ 🙂

(όλες και όλους σας – θα τα πούμε σύντομα)

33 thoughts on “Απεργία σήμερα, ε;

  1. Ολους μας νοιάζει και μας καίει. Κι΄εσάς τα νέα παιδιά περισσότερο. Νοιάζομαι για όλους σας. Πως θα δω τι γίνεται, αφού θα είμαι στο γραφείο. Ισως είναι η πρώτη φορά που δεν θέλω να είμαι……

  2. Καλησπέρα σε ολους!!!!
    Εγώ πάλι βαρέθηκα με όλες αυτές τις απεργίες
    Τίποτα δεν γίνεται!!!!
    Μακάρι να γίνει… απεργία από το καθισιό όμως δεν μπορώ να κάνω
    χαχχαχαχαχ !!! (φοιτήτρια είμαι μ η βαράτε!!!)

  3. ένα μποϋκοτάζ π.χ θα ήταν ότι πρέπει νομίζω.. Ακρίβεια στα μακαρόνια? Μην αγοράζεις μακαρόνια 3 μέρες να δεις.. Έχουμε απηυδήσει όλοι νομίζω..

  4. Η ιδεα του μποϋκοτάζ στα προίοντα μου αρέσει. Συμβαίνει συχνά εις τας Ευρώπας οπου εκει οι άνθρωποι όταν λενε δεν αγοράζουμε κρεας δεν υπάρχει ούτε ένας που θα αγοράσει.
    Το ίδιο πρέπει να κανουμε και εμείς σε μια ευρεία γκάμα θεμάτων που δεν αφορούν μονο την ακρίβεια. Χρειάζεται ενας δυναμισμός της σκέψης πρωτίστως και μετά όλα τα άλλα.
    Τα πραγματα βρίσκονται πλεον σε μετέωρο σημείο. Μια να τους δώσεις , θα γκρεμιστούν.

  5. Συμφωνώ απόλυτα με τη Ρίτσα! Ρε παιδιά, δεν μου στέλνετε και μέτα αυτό το pps?
    Νατασσάκι μου, καλημέρα. Κι εγώ απεργώ σήμερα 😀

  6. καλημέρα,
    βρίσκομαι ΔΙΠΛΑ στην γεσεέ (!) και μόλις είπε ο Σόμπολος «δεν μας αφήνουν ούτε να γεράσουμε, τι θέλουν; Να πεθάνουμε;».
    Κόσμος, αρκετός.
    Αντε να δούμε…
    Θα καταφέρει το εγγονάκι μας να πάρει την σύνταξη που διακιούμαστε; 🙂

    Kαλημέρα Νατασσάκι!

  7. Συμφωνώ με την Ρίτσα!Εδώ όμως γίνεται κάτι τέτοιο; Λες στον Έλληνα κάνε αυτά για το καλό σου και κάνει το ακριβώς αντίθετο.Τι κακό και αυτό.
    Καλημέρα! Καλά; 🙂

  8. φυσικα και πρεπει να μας ενδιαφερει και θα ειναι πολυ καλο να παλεψουμε για το καλο του πολιτη αλλα και φυσικα των δικων μας…besitos..

  9. ikd: χαχαχα…..εχεις δίκιο…ευτυχώς για το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν έχω καθόλου τέτοιες βλέψεις 🙂

  10. Nαι το λαβαμε το e-mail και τα λεει πολυ καλα μαλιστα… (προτιμησα να τα πω εγω αλλιως Νατασσακι διχως αυτο).Την καλησπερα μου σε σενα και σε ολη την οικογενεια…

  11. Μπήκα απλώς να δώσω έναν αγωνιστικό χαιρετισμό επιστρέφοντας από την πορεία που ήταν αρκετά αξιοπρεπής (με τη συνήθη ξεφτίλα της χωριστής συγκέντρωσης και πορείας του ΠΑΜΕ, λες κι οι άλλοι εργαζόμενοι έχουν διαφορετικά αιτήματα) . Εγώ πάντως το έχω πάρει απόφαση… με το ΠΙ θα πηγαίνω στο σχολείο!!!

  12. Όλοι οι άλλοι δηλ. την ξέρατε την παρουσίαση; Εγώ γιατί δεν την έχω λάβει;

    Καλημέρα, ετοιμάζω τις προσκλήσεις να ξέρεις!
    :*

    ΥΓ. αυτό με το «ξέχασα να μεγαλώσω» μήπως σου δημιουργήσει πρόβλημα με τα ξύδια που θα σερβίρουμε, χιχι!!!

  13. Τί θα γίνει με την περίπτωσή σου;…θα ανακάμψεις;…άντε γιατί όποτε μπαίνω στο άδειο σου σπίτι…σκιάζομαι.
    Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.