«Άγιε Νικόλα, παρακαλώ σε…»

 

Με την Ελλάδα καραβοκύρηποίηση: Νίκος Γκάτσος, μουσική: Μάνος Χατζιδάκις, τραγούδι:Γιώργος Ρωμανός (Μυθολογία, 1966)

Με τη φουρτούνα
και το σιρόκο
ήρθε μια σκούνα
απ’ το Μαρόκο.

Με τον αγέρα
και με ταγιάζι
π
άει μια μπρατσέρα
για τη Βεγγάζη.

Άγιε Νικόλα
π
αρακαλώ σε
στα πέλαγα όλα
λουλούδια στρώσε.

Με τον ασίκη
τον μπουρλοτιέρη
ήρθένα μπρίκι
από τΑλγέρι.

Με την Ελλάδα
καραβοκύρη
π
άει μια φρεγάδα
για το Μισίρι.

Άγιε Νικόλα
π
αρακαλώ σε
στα πέλαγα όλα
λουλούδια στρώσε….

 

Χρόνια πολλά σ’ όσους γιορτάζουν σήμερα

Καλημέρα🙂

28 thoughts on “«Άγιε Νικόλα, παρακαλώ σε…»

  1. Τσ…
    Κουλτουριάρες!
    Δίχως Γκάτσο και Χατζιδάκι δεν μπορούν πια.
    Εγώ αφιερώνω στους εορτάζοντες τα παρακάτω άσματα»Με φωνάζουνε το θύμα ο Νικολός», με τον Γρ. Μπιθικότση, «Νικολή Νικολή καπετάνιε ντερτιλή», με το Γιάννη Καλατζή και «το μπουζούκι του Νικόλα του το σπάσανε» με τον Στράτο Διονυσίου…
    Καλημέρες!🙂

  2. Καλησπέρα και να χαίρεστε όσους γιορτάζουν.

    Νατασσάκι, όλα καλά;

    ΑΣΧΕΤΟ
    Για δες, έφτιαξα το WP λογαριασμό μου!!!!🙂 🙂 🙂 🙂

    ΥΓ. Τώρα θα μου πεις γιατί το δοκιμάζω σε σένα. Εε, βλέπεις κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα.
    ΥΓ2. Μάλλον είναι που κάνεις όλο τον κόσμο να αισθάνεται σα στο σπίτι του.
    :-****

  3. Χρονια πολλά πραγματικά και γεμάτα ποιότητα… Νατασσάκι, ψηλά το κεφάλι. Είμαστε Ελληνίδες, αν δεν τοχεις καταλαβει ακόμη
    ριτς , αρτι επιστρέψασα από τα χωράφια, ε, τα εργοστάσια ήθελα να πω, ε, σορι ,τ ην εφημεριδα καλε .

  4. Χρόνια καλά σε όλους μας και ιδιαίτερα στον κοινό αγαπημένο τον Νίκο Καζαντζάκη, τον Κρητίκαρο που ήξερε να διαδίδει τη ζωή με όλο του το είναι, έργο και παρουσία.

  5. Αψογο και κλασσικο το τραγουδι.Δεν εχω καλυτερο ! Διοτι η ποιηση του Γκατσου παντα μου αρεσε καταρχην.Και… Χρονια πολλα σε οσους και οσες γιορταζουν ! Την καλημερα μου Νατασσακι 🙂

  6. @ Καλημέρα Νιόβη μου – το γιορτάσατε κι εσείς εχθές;😉
    Να είναι όλοι τους καλά.

    @ Καλημέρα Jo, αυτό το μήνα θα έχουμε να λέμε χρόνια πολλά, συνέχεια! 🙂

    @ Το ξέρω AfMarx μου ότι κι εσένα σ’ αρέσει ο Χατζιδάκις κι ο Γκάτσος – μη ρωτήσεις πώς.. 😉
    Κι εσύ ξέρεις ότι κι εμένα μ’ αρέσουν – και πολύ μάλιστα – τα «μη κουλτουριάρικα» τραγούδια που έγραψες – ειδικά το «Νικολή, Νικολή» (από το Μητροπάνο όμως, το προτιμώ)
    Αλλά αυτό το τραγούδι ήθελα σήμερα – έχω τους λόγους μου…
    Καλημέρα 🙂

    @ Καλημέρα Γλαρένια μου – να τους χαιρόμαστε όλους 🙂
    και να σκεφτόμαστε αυτούς που ταξιδεύουν.

    @ Το ξέρω,ωκεανέ μου – και για μένα είναι ιδιαίτερη γιορτή, έχω πολύ-πολύ αγαπημένους ανθρώπους που γιόρταζαν/γιορτάζουν σήμερα 🙂

    @ Χρόνια πολλά κι από δω, N.Ago !🙂

    @ Να τους χαιρόμαστε όλους, Βιργινία μου!🙂

    @ Μαρία μου – ειδικότης μας !😉
    (έχω και βοήθεια, όμως, συχνά – να μην παίρνω εγώ όλα τα «βραβεία» ! :p )
    Φιλιά πολλά – μελομακάρονα έμειναν;

    @ Καλημέρα Βασίλη μου🙂

    @ Καλημέρα mamma μου – τα «είπαμε» εμείς τα νέα .

    Για το άσχετο σχόλιο: Η αγαπημένη μου κατηγορία «σχολιαστών» είναι αυτή που νιώθουν σαν στο σπίτι τους – χαίρομαι που μου το λες ότι έτσι είναι κιόλας, για μερικούς τουλάχιστον!😉

    Φιλιά κι από μένα – κι αν θες βοήθεια, τα ‘παμε😉

  7. @ καλημέρα tassoula μου – σε όλους είπαμε, ούτε ξέρω πόσες ώρες μιλούσα στο τηλέφωνο… ! 🙂

    @ Καλημέρα if.. ιγένεια μου, χρόνια τους καλά!🙂

    @ Καλημέρα Ίνδικτε! 🙂
    (κατάλαβα – το κάνεις για να σχολιάζω κι εγώ τα δικά σας τραγούδια, ναι; 😆 )
    Φιλιά στην αράχνη και τη σκιουρίτσα σου 😉

    @ κ. Κουσοράτε, κι εγώ – γι’ αυτό έβαλα αυτή την εκτέλεση, κι όχι νεότερες και πιο δημοφιλείς… Και μ’ αρέσει ακριβώς αυτή η «ψυχεδέλεια» που λες – να το συζητήσουμε🙂

    @ ευχαριστώ πολύ Damian – το είπα στο φρέντυ!😉

  8. @ εσένα σε αφορά κιόλας, θαλασσομπερδεμένη μου😉
    Φιλιά πολλά

    @ Ριτσάκι μου – το έχω καταλάβει, βρε!😉
    (ένας «γνωστός» μου που είδε το σχόλιο για την εφημερίδα, μου είπε να σου πω: μόνο το δρεπάνι της λείπει!😉 )
    Φιλιά – καλό κουράγιο και σε σένα🙂

    @ Διόνυσε – τους θυμόμαστε καθημερινά αυτούς που μας λείπουν, και ήταν σπουδαίοι – και στις γιορτές τους..μακάρι να ήταν πολλά τα χρόνια κάποιων ανθρώπων, να έπιαναν οι ευχές .. – τι να πω παραπάνω για τον Καζαντζάκη..
    Καλημέρα🙂

    @ Κ εμένα μ’ αρέσει πολύ Donald μου – καλημέρα🙂

    @ Είναι Van Gogh, καλή μου roadartist!
    (πολύ αγαπημένος μου επίσης)

    Καλημέρες!

  9. ρε νατασσάκι, μπορείς να μου πεις γιατί συμβαίνει αυτό:
    συνδέομαι στο WP—αφήνω σχόλια σε WP μπλογκάκια—κι όταν πατάω στο mamma με στέλνει στο μπλογκ του blogspot και όχι αυτό του WP (όχι πως με χαλάει αλλά πως διάολο γίνεται αυτό;)
    Για δες το, όταν έχεις χρόνο!
    :-*

  10. Αυτό το msn πολύ καλό. Κι εσύ βέβαια η πιο γρήγορη blog-assistant. Τα σέβη μου madame!!!

    ΥΓ. να σου περάσουμε κι ένα βομβητή για όταν είσαι μακριά από το πσ.
    χαχαχαχαχα

Τα σχόλια είναι κλειστά.