Δόξα Δεκέμβρη μήνα….

Δόξα Δεκέμβρη μήνα – Ηλίας Κατσούλης, Παντελής Θαλασσινός

Δεκέμβρης – του Γιάννη Τσαρούχη

Στολίζω δέντρο με τα χιόνια του Χριστού
τραπέζι στρώνω με τα δώρα του χειμώνα
εσύ το φως ενός ορίζοντα κλειστού
που το φορώ του ταξιδιού μου αρραβώνα.
Ανάβω φώτα και λαμπιόνια ζωηρά
και μες στη φλόγα της γιορτής κεράκι λιώνω
φωτογραφίζω αναμνήσεις στη σειρά
να σε θυμάμαι όσο λείπω ένα χρόνο

Παραμονή Πρωτοχρονιάς θα σε φιλήσω
και μια ευχή πάνω στα χείλη σου θ’ αφήσω
καθώς αργά θα ξετυλίγεις τον καιρό σου
σαν παραμύθι να με βλέπεις στ’ όνειρό σου…

Ζυμώνω δώδεκα Χριστόψωμα ζεστά
με της αγάπης τη μαγιά κι άσπρο αλεύρι
να τα μοιράσεις σε παιδάκια γελαστά
να’ χουν να λένε για τη δόξα του Δεκέμβρη

Παραμονή Πρωτοχρονιάς θα σε φιλήσω
και μια ευχή πάνω στα χείλη σου θ’ αφήσω
καθώς αργά θα ξετυλίγεις τον καιρό σου
σαν παραμύθι να με βλέπεις στ’ όνειρό σου….

Καλό μήνα !

🙂

95 thoughts on “Δόξα Δεκέμβρη μήνα….

  1. Νο more no Comments! Επ! Σ’επιασα!! Καλό σου μήνα καλό μου Νατασσάκι! Δένδρο εμείς μάλλον αύριο!!

    Εχω φαρυγγίτιδα από χτες και είμαι μουγγή!!!! Μπουχού.Ηχο δεν βγάζω! Κιχ!! Ρακόμελα και Δίκταμο με μέλι!!!

    Εμπεδώνω τη νοηματική με τον Παναγιώτη!

    φιλιά!

  2. Καλημέρα, καλό μήνα !
    (Το καλύτερο «ποδαρικό» στο πρώτο ποστ του μήνα)

    Merci, madame! 😉

    Περαστικά μικρούλι μου – το περνάω κι εγώ συχνά, το ξέρεις, αλλά ευτυχώς το πληκτρολόγιο δεν είναι «φωνητικό» ! 🙂

    Καλό κουράγιο με τη νοηματική (στον Παναγιώτη κυρίως) και προσοχή με τα ρακόμελα! 😉
    (κι εμείς το δέντρο αύριο)
    Φιλιά πολλά.

  3. Welcome μπερδεμένη μου θάλασσα – καλό μήνα!!!!!
    (κι εμένα – ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα «ξεκινάνε» από το Νοέμβρη… αλλά έχουμε το μικρό, κατάλαβες; Και φτιάχνουμε γιορταστική διάθεση κι εμείς, τελικά! 🙂 )

    :* )

  4. Υπέροχο τραγουδι οτι καλυτερο για ξεκινημα του μηνα.Την καλησπερα μου και καλο μήνα σε σενα Νατασσακι και στην οικογενεια σου🙂

  5. καλο μηνα φιλεναδα μου!!!!
    να πανε τα πραγματα οσο γινεται πιο ομαλα για ολους μας!!! (οχι ομαλα σαν boring (απαπαπαπαπαπαπ!!!) αλλα ομαλα ξερεις εσυ τι εννοω!!!

    φιλια πολλα!!!🙂

  6. Καλό μήνα….ξεκίνησε ξεκούραστα…για να δούμε!

    Όμορφο τραγούδι, έδω και καιρό να κούσω την φωνάρα του!

  7. Είδα το ονομα του καθηγητη μου και κολλησα! Καλο μήνα και καλες γιορτες να ερθουν για εσας γιατι εγω… Μεσα κι εμπλοκη…

  8. @ Καλησπέρα Donald μου – και σε σας καλό μήνα🙂

    @ Καλό μήνα Ίνδικτε – και σε σας, να περάσουμε όλοι όσο καλύτερα γίνεται! 🙂
    Φιλιά στην αράχνη και τη σκιουρίτσα!😉

    @ Δεν ξέρω γιατί τους έχω συνδιάσει, mamma μου – αλλά όποτε ακούω τα τραγούδια από το Καλαντάρι του Θαλασσινού, οι μήνες του Τσαρούχη μου έρχονται στο μυαλό! 🙂

    Καλό μήνα και σε σας
    :*

  9. @ Καλό μήνα και σε σας tzotza μου!
    ομαλά – έτσι όπως το λέμε εμείς !😉

    Φιλιά πολλά – θα τα πούμε🙂

    @ Αναστασία μου – κι εμένα μ’ αρέσει πολύ!
    (στο στέλνω😉 )

    @ Δημοσθένη, καλό μήνα σε όλους ! Καλές θα είναι οι μέρες που θα έρθουν, δεν μπορεί!🙂
    (ποιος ήταν ο καθηγητής σου;)

  10. @ Μαριλίτσα μου γλυκιά, Καλό μήνα ! ! ! 🙂
    (σου ‘ ρχεται κι εσένα)

    @ Φιλενάδα μου, άρχισε – και μετράμε πολύ ανυπόμονα ! Ειδικά ο e-ανιψιός!😉
    Καλό μήνα να έχουμε – και καλό σου κουράγιο!
    Smak-smak πολλά🙂
    (να προσέχεις, ε; )

  11. μπορείς να μου πεις που στην ευχή βρίσκεις τραγούδια για κάθε περίσταση???

    υγ και μετά μας φταίνε οι παγκόσμιες μέρες….

  12. Νατασσακι,να πω κι εγω από δω καλό μηνα και καλά Χριστούγεννα. Ακουω για στολισμούς και ολα τα συμπαρομαρτούντα. Καλά, κρατηθείτε καμια βδομάδα ακόμη. Αυτά τα μικρά σας να τα μαθετε να κανουν υπομονή !!!! Χα, χα…. μου βγηκε το αυστηρό μου το παλιομαμαδίστικό~~~~
    χαιρετω
    ριτς, φιλια και δοσεις υψηλής βλακείας

  13. @ Καλό μήνα Νατάσσα μου – με το καλό πια! 🙂

    @ στον αγαπημένο μου γούγλη, τσαπερδονίτσα μου (καλά, πολλά τα ξέρω κι από μόνη μου, αλλά βοηθάει κι αυτός)

    Καλό μήνα ! 🙂

    @ Και σε σας Γλαρένια μου – θα προλάβω κι εγώ να περάσω ως αύριο! 🙂

  14. Καλημέρα πολύ πρωινή από εδώ!!

    Με βραστάρι στο χέρι και νοηματική!! Σήμερα που είναι Κυριακή , έχει ωραία μέρα και μου’ρθε να τραγουδήσω και να μην μπορώ ούτε ένα χα να κάνω;;😦

    Φιλάκια πολλά και να περάσετε όμορφα!

  15. Καλημέρα καλό μου – εγώ διαβάζω τις πρωινές μου εφημερίδες με σοκολάτα και τον Άκη να χοροπηδάει τριγύρω, προβάροντας τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια του….
    Και μετά λέει η Ρίτσα μας : συγκρατήστε τα πιτσιρίκια σας! 🙂
    Φιλάκια πολλά, υπομονή και περαστικά – θα τρα γουδήσουμε μαζί παρέα μόλις βρεις τη φωνή ξανά!

  16. Νατασσάκι μου, χθες το βράδυ προσπάθησα να στολίσω το μπλογκ, έτσι, για αλλαγή βρε παιδί μου, αλλά στο τέλος τα έκανα σκ@τα, οπότε προς το παρόν παραμένει ως έχει! Καλημέρα και φιλάκια🙂

  17. @ Καλημέρα Μαρία μου – εγώ πάντως αν κι έχω έτοιμα τα «στολίδια», πριν τις 15 δεν το κάνω! 🙂
    Φτάνει που στολίσαμε το σπίτι νωρίς, όχι κι εδώ!
    :*

    @ Καλημέρα AfMArx μου – καλό μήνα 🙂
    Το φάγαμε – να ‘μαστε καλά να φάμε και τα υπόλοιπα!😉

  18. καλό σου μήνα!!!
    Τούτος ο μήνας να είναι γεμάτος Χριστουγεννιάτικα όνειρα, από εκείνα που γίνονται όμορφες στιγμές της ζωής!!

  19. @ Σωτήρη μου, ευχαριστώ πολύ – τι όμορφη ευχή!

    Για το μικρό μας σίγουρα θα είναι, πάντως!🙂

    @ tassoula μου, και σε σας – να σου πω, αν και δεν είμαι πολύ του κρύου, τις γιορτές τις θέλω κι εγώ με χιόνι! 🙂

  20. @ Είναι στ’ αλήθεια Βασίλη μου – όλα τα τραγούδια από το Καλαντάρι του Θαλασσινού, ένα κι ένα!
    Καλό μήνα και σε σένα.

    @ Με το καλό Χάρη μου – καλό μήνα και σε όλες σου τις αγελάδες!😉

  21. Καλό μήνα, γλυκό μου Νατασάκι, όλα να πάνε καλά και να αλλάξουμε ομαλά😉 και ζεστά το χρόνο.
    Πολύ όμορφο το τραγούδι του Θαλασσινού, δεν το ήξερα, το κατεβάζω πάραυτα.
    Είσαι Νατασάκι του Κόσμου τελικά! (κατά το πολίτης😀 )
    Φίλι και στον Ακη και στο Φρέντι

    {{{{{*****}}}}}

  22. Καλό μήνα και σε σένα καλό μου παπάκι!
    Είναι στ’ αλήθεια όμορφα τα τραγούδια του.

    Νατασάκι του κόσμου, ε;
    (μπα, όχι όλου του κόσμου – των φίλων ίσως…😉 )

    Θα τα δώσω τα φιλιά – τώρα που πίνουν το βραδινό τους γάλα, πριν τον ύπνο.
    (και δες το mail σου, πλιιιιζ! )

    {{{{κι από μένα}}}

  23. Kalispera kai kalinyxta Natassaki…. Ολα καλά, ελπίζω…
    Ακουω κουβέντα για το Ηρακλειο και τα Χανιά.
    παραπονιούνται οι νέοι για το κυκλοφοριακό που θυμιζει ταινια του Γούντι Αλλεν….
    το κυκλοφοριακό που μπορεί να σε οδηγήσει στο να πηγαίνεις με τα πόδια βοηθάει στο κυκλοφορικό

  24. @ Καλημέρα Ρίτσα μου – το είδα το πρωί το σχόλιο…
    (είναι καλό το λογοπαίγνιο, πάντως!😉 )

    @ Καλημέρα Ιφιγένεια μου – αλλά εσύ είσαι super-something!😉

    @ Καλημέρα και κάλο μήνα Jo μου– ναι, κάθε τι «θαλασσινό» καλά μας πάει!🙂

    Φιλιά

  25. καλημερα! καλο μηνα! κ καλη εβδομαδα!

    ομορφο τραγουδι ομορφες κ οι γιορτες..
    σε μια ρακι με μια γουλια να γινουνε ευχες!

  26. Χαιρετώ τα πλήθη και φωνασκώ για να ακουστω!!!!!
    καλημερα Νατασσάκι…. Ενταξει, μπηκαμε στην άλλη εβδομάδα κυρία μου και πρέπει κάτι να κανετε γι αυτό

  27. @ Καλησπέρα ωκεανέ μου – υπέροχη «μαντινάδα», ευχαριστώ! 🙂

    @ Καλησπέρα tassoula μου – μ’ έφτιαξες με το Θέρισσο πρωί-πρωί!😉
    Σβουροφιλιά 🙂

    @ Ριτσάκι μου φωνακλάδικο😆

    (εντάξει, το κατάλαβα το «υπονοούμενο» ! Θα κάνω κάτι, μην φωνάζεις! 😉 )

    @ Μετεωρίτη, Φαίη μου – τα είπαμε εμείς..
    Κι από δω φιλιά 🙂

    @ Ίνδικτε μου -εδώ, αλλά είχαμε αγγλικά κλπ αυτές τις ώρες…. 🙂

  28. Eμένα μ’ενδιαφέρει να μη πηγαίνω στα σπαμ και να μπορώ να επικοινωνώ με όλους σας χωρίς προβλήματα κι αν μ’αυτόν τον τρόπο τα καταφέρω…κανένα πρόβλημα!

  29. Νιόβη, έφτιαξες προφίλ στο WP????

    Θα πας Dashboard->my profile->Contact Info και θα βάλεις στο Website:το λινκ του pblog σου
    Το άβαταρ θα φαίνεται από αύριο – αργεί λίγο στην αρχή… 🙂

  30. @ Ριτσάκι κουράγιο! 🙂
    (και σήμερα; )

    @ ειρήνη μου (στο έφτιαξα) και βέβαια σε αγαπάμε, άκου λέει!
    Άνθρωπος που λέει Καλημέρα με την καρδιά του, καλοδεχούμενος εδώ!😉
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Βιργινία μου – θα το δείτε στην ώρα του – και πάντως ΜΕΤΑ τις 15! 🙂

    @ Daisy μου, δεν μου έβγαλαν άδικα το παρατσούκλι Wiki!😉

    @ Καλημέρες – και καλησπέρες Νιόβη μου! 🙂

    @ Καλησπέρα μαγισσούλα μου, καλό μήνα🙂

    @ Είδες Διαβάτιδά μου; (πάει η δίαιτα, πάλι! 😉 )

    ***Το spam είναι ανεπιθύμητο σχόλιο – για οποιονδήποτε λόγο, είτε γιατί έχει άσεμνες λέξεις, είτε γιατί δεν συμπαθείς τον αποστολέα του. Για κάποιο λόγο που δεν έχω καταλάβει ακόμα, τα σχόλια της Νιόβης – που δεν είναι καθόλου ανεπιθύμητη! 🙂 – κατέληγαν εκεί, αλλά το φτιάξαμε!

    @ Πολλά φιλιά και σε σένα τρελλοφαντασμένη μου – και βέβαια καλό μήνα, κι από γιορτές άλλο τίποτα!🙂

    @ Μ’ αρέσουν πολύ τα τραγούδια από το Καλαντάρι του Θαλασσινού, roadartist μου– τι καλύτερο για το ξεκίνημα του μήνα; 🙂

  31. Εγώ πάλι, the absolute Xmas sucker🙂

    Καλησπέρα.
    {Ανοιξε το πακετο πριν το δει ο e-ανηψιός, αν έχει σπάσει θα απογοητευτεί! σμακ}

  32. Νατασσακι Χα, σας επιασα σε αντιχριστουγεννιατικη γκρινια ; Κι εγω μαζί σας..με πιανει πανικός στη σκεψη των γιορτών…οι δρομοι, ο κόσμος, τα στολιδια, η υποκρισια και ο κυνισμος μαζί…. α, τι λεω,…..πιπερι, πιπερι…

    Πού ειναι η Θαλασσινη και η μαργαριτουλα ;

  33. η Θαλασσινή είναι ακόμα άρρωστη – η μαργαριτούλα είδα ότι έγραψε κείμενο…
    Εσύ, σπίτι επιτέλους;
    (ναι, ότι όλη αυτή την περίοδο ΠΡΕΠΕΙ σώνει και καλά να είμαστε χαρούμενοι, δεν το μπορώ, βρε Ρίτσα μου!
    Και σήμερα δεν είμαι καλά έτσι κι αλλιώς..)

  34. Γειά σου νατασσάκι.
    Και μένα μου τη σπάει το σώνει και καλά να έχουμε καλή διάθεση.
    Αλλά εσύ γιατί δεν είσαι καλά σήμερα;

    ΥΓ. Μου φαίνεται θα σου ακουμπήσω το προφίλ μου που έκανα στο WP να το φέρεις στα ίσα του γιατί εγώ δεν νομίζω θα αξιωθώ να το μάθω εγκαίρως (πριν τη δευτέρα παρουσία δηλαδή)
    :-****

    ΥΓ2. Ελπίζω αύριο να είναι καλύτερη μέρα για τα μικρά τρυφερά bugs.

  35. Καλημέρα Νατασάκι μου
    Πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου. Μου άρεσε. Βλέπω ότι είσαι και κι εσύ φαν του Βαν Γκογκ (σαν και μένα) και μανούλα σαν και μένα (εγώ βέβαια κοντεύω να γίνω γιαγιούλα). Να σαι πάντα καλά

  36. Νατασσακι, γίνε καλά , σε παρακαλώ. Δεν μπορεί ολοι ναμαστε μαυρο χάλι. καποιος πρεπει να παει στην παρέλαση, επιτέλους!!!

  37. @ Καλημέρα mamma μου – είναι όπως σε όλους: κάποτε είμαστε καλά, κάποτε όχι…
    Θα περάσσει, που θα πάει!🙂
    :*

    @ καλώς επέστρεψες, N.Ago , και περαστικά κι από δω !

    @ Καλημέρα Μερόπη μου, καλώς ήρθες – χαίρομαι που σου άρεσε – κι εγώ χάρηκα που είδα τα ηλιοτρόπια!
    Θα τα λέμε🙂

    @ Όπως και να με φωνάζεις θα σε ακούσω, Daisy μου!😉

    @ Ριτσάκι μου, ότι πεις! 🙂
    (ποια παρέλαση;)

    Φιλιά, (θα τα πούμε)

Τα σχόλια είναι κλειστά.