Τα νέα του Φρέντυ (II)

Έκθεση

Του μαθητή της Β’ Δημοτικού Άκη _____

Θέμα : Το αγαπημένο μου ζωάκι.

Το αγαπημένο μου ζωάκι είναι ένα σκιουράκι που το λένε Frederic, αλλά τον φωνάζουμε Freddy. Το πήρα από ένα petshop με το χαρτζιλίκι μου.

Είναι καφετί με σκούρες ρίγες και μυτερά αυτιά. Είναι μικρόσωμος και η ουρά του δεν είναι πολύ φουντωτή. Τα μάτια του είναι σκούρα κι έχει δυνατά και κοφτερά δόντια.

Του αρέσει να πίνει γάλα και να κοιμάται στο σπίτι του. Επίσης, του αρέσει να τον χαϊδεύω και να κάνει ρόδα.

Πιο πολύ μου αρέσει όταν βγαίνει από το σπίτι του και πίνει το γάλα του.

Τον αγαπάω πολύ.

Αυτή την έκθεση την έγραψε ο Άκης στο σχολείο, τη Δευτέρα. Κατά σύμπτωση η δασκάλα τους έβαλε θέμα για τα ζωάκια…

Τις σκέψεις του Freddy, τώρα, θα τις διαβάσετε εδώ.

Τις είπε ο ίδιος, μυστικά, στη φίλη μας diavatis, κι εκείνη μας τις χάρισε… Και τις έγραψε ακριβώς όπως τις «άκουσε» – πολύ γλυκά και τρυφερά, σαν παραμύθι…

Και την ευχαριστούμε πολύ, όλοι μας – και ο Freddy. Του το διάβασε ο Άκης χθες το βράδυ, πριν κοιμηθούν. 🙂

Καλημέρα 🙂

υγ1: Εκτός σύνδεσης – μέχρι αργά, λόγω αλλαγών στον πάροχο – ελπίζω όλα να πάνε καλά, και να έχω κι εγώ από το βράδυ την σούπερ σύνδεση που μου αναλογεί… 😉

υγ2: Α-παι-τη-τι-κέ μας αναγνώστη, η ζωγραφιά στο επόμενο τεύχος.. 🙂

50 thoughts on “Τα νέα του Φρέντυ (II)

  1. Ευφράδεια ο Άκης! Μπράβο.
    Μια χαρά τα καταφέρνεις υπερήφανη μανούλα.

    Καλημέρα Freddy, επιτέλους είδαμε την ουρίτσα σου. Πολύ όμορφη είναι, γιατί την έκρυβες;

  2. να τον χαίρεσαι τον μικρό πολύ όμορφα περιέγραψε τον αγαπημένο φίλο του!
    άντε να πάρετε και το ταίρι του για να μην είναι μόνος ο Φρέντυ… 😛
    καλή σου μέρα

  3. σε ευχαριστώ πολύ…νατασσάκι μου 🙂

    εύχομαι ο Φρέντι και ο Άκης να γίνουν αχώριστοι φίλοι, γιατί το αξίζουν και οι δυο…

    φιλιά…

  4. Μιλάμε για μεγάλη αδυναμία ο Φρέντυ! Μπράβο του Άκη για τη φοβερή έκθεση!!! 🙂 Εντάξει, η απάντηση του Φρέντυ είναι όλα τα λεφτά όμως (χαχαχαχαχα). Φιλάκια και καλημέρες!
    Υ.Γ. Με το καλό η σούπερ ντούπερ σύνδεση!

  5. Υπέροχα και το παραμυθάκι και η έκθεση του Άκη- τον φαντάζομαι να τη γράφει με τη γλώσσίτσα έξω δαγκωμένη, όλο ανυπομονησία να μιλήσει για τον φίλο του!!! όμορφα!

  6. Την καλημέρα μου στον Άκη και στον Freddy! 🙂
    Η φιλία……δε σηκώνει πολλά σχόλια! 😉

    Να έχουν την αγάπη μας, μαμά!

  7. xexexexe! Πρεπει οντως να φουσκωνεις απο περηφανια τωρα νατασσακι! τα ειπε πολυομορφα. τρεχω να διαβασω απαντηση φρεντι!!
    καλημερες!

  8. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!
    Ο μικρός είναι όλα τα λεφτά! Γλυκό και περιεκτικό κείμενο, με καθοριστικό επίλογο… από κάποιον το πήρε το ταλέντο της καλής γραφής, ε;!
    Μπήκα και στη σελίδα με τις σκέψεις του Φρέντι (και Moby μουσική υπόκρουση-υποψιασμένος ο σκίουρος!!), υπέροχο και ναι, συγκινητικότατο!!
    Καλημέρα νατασσάκι, δώσε πολλά φιλιά στον μικρό και… μία χούφτα φουντούκια στον άλλο μικρό!
    (αλήθεια, με το χαρτζηλίκι του τον πήρε;!)

  9. Nατασσάκι μου καλό Αστεράκης όνομα και πράγμα σαν τη μαμά του!! Να του σκάσεις ένα φιλί παρακαλώ!!

    Φιλιά και περαστικά και σε σένα!! 🙂

  10. Μαναράκι μου καλό! Ξέρεις ότι έχω ζώο (πέρα από το μεγάλο μεγάλο 😉 ) και βλέπω πως νιώθουν τα μικρούλια μας με αυτά….ακόμη και στον ύπνο του ο δικός μου έχει τύχει να λέει ότι θα πάει να δει τον Όσκαρ…. Αγκαλιές 🙂

  11. τςςςςςς! μονο πεζα εκφραζεται ο Freddy;
    κανα ποιηματακι, καμμια προζα, κανα χορευτικο, κατι πιο προχωρημενο, τελος παντων!!!
    βρε ακη, ελαττωματικο σκιουρο σας δωσανε; 😆

  12. Μουλγος….στη γωνιά σου και γληγολα…

    νατασκακι, πολυ ωλαίο και καλογλαμμένο θα ελεγα. Μπαβο Ακη μου καλέ….
    ριτς

  13. καλησπερα..βλεπω ο σκιουρακος εχει κλεψει την παρασταση στο σπιτι….τελικα καλα ειπα οτι στο τελος θα πηγαινετε εκδρομες οικογενειακως και ο Φρεντυ θα ειναι πρωτη μουρη στο αυτοκινητο….εαν κανω ποτε παιδια σιγουρα θα αγορασω ενα στο παιδι μου..besitos…

  14. @ καλή μου mamma, δεν τον είχαμε πετύχει να φαίνεται η ουρά του τόσο καιρό – μόλις τα καταφέραμε, να τη! 😉
    (Tellas δεν θα έβαζα ποτέ – και τώρα φαίνεται το σηματάκι, ε; 😆 )

    :-*

    @ ευχαριστούμε πολύ, μελομένε μου – το έχουμε σκοπό σύντομα 🙂

    @ καμηλιέρη μου – σου «ψιθύρισε» κι εσένα ο Φρέντυ τα παράπονά του, ε; :p
    😆

  15. @ εγώ ευχαριστώ πολύ, καλή μου diavatis... πολύ όμως!
    Να ‘σαι πάντα καλά! 🙂
    Πολλά φιλιά σε όλους σας :-*

    @ Δεν είναι φοβερή η απάντηση, Μαρία μου; 🙂
    Ευχαριστούμε – καλό βράδυ :-*
    υγ ήρθε – και σύντομα και στη δουλειά το πρωί, επιτέλους! 😉

    @ σαν να τον έχεις δει, Στράτο μου! 😉
    (έτσι ακριβώς γράφει! ) Φιλάκια – ωραίο avatar, αλλά σε αδικεί – είσαι πιο καλός από κοντά! 🙂

    @ Jο, το πιο «σοφό» σχόλιο σήμερα :
    Η φιλία……δε σηκώνει πολλά σχόλια!
    έχεις απόλυτο δίκιο! 🙂
    :-*

    @ για το παιδί μου είμαι έτσι κι αλλιώς περήφανη, lifewhispers μου! 🙂
    (εντελώς μαμά-χαζομαμά, όμως! )

  16. «Έγραψε» ο Άκης ❗
    Ευτυχώς έβγαλες φωτό την ουρά γιατί η μιά η κόρη μου θα ντυθεί σκιουράκι για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!! (και ψάχνουμε ιδέες για την στολή)

    Υ.Γ. Ο σύζυγος πετάει τώρα; (μετά το διπλό;)

  17. @ δεν έχω ιδέα από που το πήρε το ταλέντο, μετεωρίτη μου – οι εκθέσεις του είναι γενικά καλές για την ηλικία του, έτσι λένε οι δάσκαλοι ως τώρα. Μα τους έδωσα τις αγκαλιές και τα φιλιά και τα φουντούκια 😉
    (αλήθεια, έτσι το πήρε – και μπράβο στην ομάδα σου! :)) )

    :-*

    @ ευχαριστώ μικρούλι μου – και σε σένα περαστικά – τα φιλιά τα έδωσα! 😉

    και σε σένα :-*

  18. @ θεία Αναστασία, κι από μας αγκαλιά – και φιλιά πολλά (στις πατούσες)
    Το ξέρω το δέσιμο με τα ζωάκια (όχι το μεγάλο 😛 )
    και είναι πολύ όμορφο – κι ο Όσκαρ σας κούκλος!!!! 🙂
    :-*

    @ γοργονίτσα μου, και οι δύο! 🙂
    :-*

    @ μούργο μου, θα μας φέρεις εσύ έναν καλύτερο ελπίζω, ε;; 😉

  19. @ Ριτσάκι μου – να λες κι εσύ ότι είναι καλογραμμένο…
    Φιλιά πολλά – και το ξέρεις ότι σ’ αγαπάμε πολύ, ε;
    🙂

    @ damian , στο είπα να τον πείσεις τον αδερφό σου! 😉
    Θα βγάλω φωτογραφίες από την πρώτη βόλτα, στο υπόσχομαι!
    🙂

    @ Ριτσάκι όχι ακόμα, σε λίγο 🙂

    @ στο είχα υποσχεθεί ότι θα την βγάλω, ίνδικτε μου ! 🙂

    Αλήθεια, θα ντυθεί σκιουράκι η μικρή; Να ας στείλω κι άλλες! 😀

    Χρόνια πολλά στο Indiblog κι από δω – και καλά 😉

    Φιλιά πολλά – σε όλους σας (πιο πολλά στα κορίτσια)

  20. ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
    Προτείνω BlogAKH, έστω και με κλειστά σχόλια!
    Τρυφερούλης πολύ, και εκτός από την πολύ όμορφη και στρωτή γραφή, έχει και αυτό το »με νοιάζει» από τη μαμά του.
    😀
    Φιλάκια και στους δυο σας!
    Επίσης, αυτός ο Φρέντι κάθε φορά μου φαίνεται πιο… ριγωτός!

  21. @ ιφιγενειααααα μου, ευχαριστώωωωωωω!
    🙂

    Καλημέρα 🙂

    @ παπαάκι μου 😆 (σας έχω πει ότι αυτά τα ποστ τα διαβάζει – μην του βάζεις ιδέες! 😉 )

    *ριγωτοσ και όμορφοσ είναι, ναι !
    Καλημέρες πολλές 🙂

    :-*

  22. Το έλεγα εγώ πως κάτι περίεργο ήταν τούτο! Ωχ, ωχ, μην σας περάσει για φουντουκάκια και σας δαγκώσει…. Οταν σας το επιτρέψει ο πάροχος, για come απο μένα. έχω κάτι ξεχωριστό. Τα φιλιά μου σε όλους

  23. Ωραία η έκθεση σου Άκη
    Κι ωραίο παραμύθι , σου αφιέρωσε η «διαβάτης».
    Και εντάξει… Θα περιμένω το 3ο τεύχος των «Νέων του Φρέντι» για να δω την ζωγραφιά.
    Μπορεί να είμαι απαιτητικός αναγνώστης, δεν είμαι όμως βιαστικός.
    🙂

  24. Αυτό το έγραψε ο Άκης;;;; Και τα δικά μου τα «πεμπτάκια» που επίσης τώρα κάνουμε για τα ζώα, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;

    Φίλησέ μου τον! Και ένα χαδάκι στο κεφαλάκι του Φρέντυ! Γράφει πολύ γλυκά και τρυφερά και… ο ίδιοθ! 😉

  25. πολύ πλούσια και περιγραφική η εκθεση του υιού, αν τη συγκρίνω με την πρώτη έκθεση του δικού μου (7 λέξεις ακριβώς), θα την ονόμαζα διατριβή 🙂

  26. να πείτε στον Ντοστογέφσκι ότι τον θαυμάζω και ότι θα εισηγηθώ στην αδερφή μου να πάψουν οι πιέσεις προς τα ανήψια μου..

    ή να συνεχίσουν προς μια πιο πρακτική κατεύθυνση…

    υγ αν χρειαστεί θα τους δείξω και τα γραπτά σας…

  27. @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου – μας επιτρέπει ο πάροχος στο σπίτι, το πρωί στη δουλειά ακόμα δεν…
    (που θα πάει, λίγες μείνανε! 🙂
    Έρχομαι !
    :-*

    @ Ραδιοκέφαλη μου, ευχαριστώ – θα διαβάσει τα καλά λόγια και θα το πάρει πάνω του! 😉

    @ υπομονετικέ μου αναγνώστη/φίλε/e-θείο, φιλιά από το e-ανιψάκι ! 😀

    @ Χελώνα, καλώς ήρθες – έρχομαι κι εγώ 🙂

  28. @ μαριλίτσα μου, γλυκιά δασκάλα, θα το σκανάρω το γραπτό του να το δεις – και να σου το υπογράψει, βεβαίως! (την ψωνίσαμε)
    Σοβαρά τώρα, την έγραψε μόνος του στο σχολείο.

    και τα δικά σου, αν τα περιλάβεις, με λίμερικ και Ροντάρι, αστέρια θα γίνουν! 😉
    Αλλά κι ο Φρέντυ δεν «γλάφει φοβελά» ?!?!?! 🙂

    @ μαγισσούλα μου δεν είναι η πρώτη του – αλλά δεν έχει γράψει και πολλές, πάντως – στην πρώτη και στη δευτέρα οι δάσκαλοι που είχε δεν τους έβαζαν…
    🙂

    @ μούργε, 😆 😆 😆

    @ τσαπερδονίτσα μου, Ντοστογέφσκι ????
    (και σκέψου, τη θετική κατεύθυνση προτιμά κι αυτός! 🙂 )

  29. νομίζω ότι είναι προφανές από που πηγάζει το ταλέντο του (μελλοντικού μπλόγκερ) Άκη 🙂
    Παρεμπιπτόντως και ο Φρέντι κούκλος!!!

  30. Καλησπέρα καλε κυρια Νατασσα. Πού ειστε ,, αποψε ; εγω ηρθα στις δεκα στο σπίτι, σε κατασταση ημιτρελλη, ως συνήθως. Καλέ, οι άνθρωποι εχουν τρελλαθεί μπιτ για μπιτ που λεγε η γιαγιά μου η αυστραλεζα ( ασε , μια αρβανιτισα ειχα και πολλη μου ήταν κι αυτή )
    ριτς

  31. @ μένιεκ 😆
    («δουλευόμαστε» και μεταξύ μας τώρα; 😉 )
    [ Δεν έχω ιδέα από που πηγάζει το «ταλέντο» (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοιο), λέμε!
    Ούτε εγώ, μα ούτε κι ο μπαμπάς του γράφουμε καλά – κι ευτυχώς που ο μπαμπάς δεν πολυβλέπει τα σχόλια, θ ‘ αρχίσει ν’ αναρωτιέται… 😛 ]

    Ευχαριστώ – έρχομαι να δω ποιός σε πείραξε!
    🙂

    @ Ριτσάκι μου, κι εγώ αργά ήρθα (κι όχι πολύ καλά…) Πάω για ύπνο σε λίγο, αν θες κάτι, ξέρεις.
    Φιλιά
    (κι αύριο θα λείπω)

  32. Kαλημερα Νατασσακι.Ο Φρεντυ ολογουμενως εχει στρεψει τα φωτα της δημοσιοτητας επανω του,μπραβο του 🙂 Την καλημερα μου σε σενα και ολη την οικογενεια σου…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.