Έτσι…


Τι να πω – Χάρις Αλεξίου, Πυθαγόρας/Μάνος Λοΐζος

…επειδή έχει «φεγγάρια» (όχι, δεν φταίνε αυτά, Ριτσάκι μου, αλλά κάπου πρέπει να τα «ρίξω» κι εγώ, ε; 😉 )

…επειδή μου έχει «κολλήσει» από χθες, κι αν δεν σας το πω θα σκάσω !

…κι επειδή είναι από τα πιο όμορφα τραγούδια που ξέρω…να ξεκινήσει καλά η εβδομάδα !

***αφιερωμένο : σε όσους αγαπάμε πολύ.

Εξαιρετικά αφιερωμένο: στην Αναστασία μου, το φεγγαρόπαιδο της οικογένειας, που έχει γενέθλια (κι έχει ετοιμάσει ολόκληρο τραπέζι, περάστε να κεραστείτε – αλλά κάτω τα χέρια από τους κολοκυθανθούς,!!! :p)

Σπύρος Βασιλείου, Αθήνα [oil on canvas.1930]

Τι να πω σε μια πόλη με καπνούς και τσιμέντα,
τα κομπιούτερ δε λένε για αγάπη κουβέντα,
τι να πω
τι να πω Παναγιά μου στης αυλής το παιδί
που φεγγάρι τ’ Αυγούστου δεν μπορεί πια να δει,
τι να πω

Μα τι να πω τέλος πάντων, ντρέπομαι και να το πω
πως είν’ ωραίος ο κόσμος, επειδή σ’ αγαπώ

Τι να πω στο φαντάρο που φυλάει στη σκοπιά του
και ριπές τον γαζώνει η πικρή μοναξιά του,
τι να πω,
τι να πω στις γυναίκες μες το άδειο χωριό
που ‘χουν άντρα στη πόλη και στα ξένα το γιο
τι να πω

Μα τι να πω τέλος πάντων, ντρέπομαι και να το πω
πως είν’ ωραίος ο κόσμος, επειδή σ’ αγαπώ…

Καλημέρα 🙂

42 thoughts on “Έτσι…

  1. Να σας ζήσει βρε! Όλα τα καλά της ζωής να αποκτήσει.

    (Δεν μου λες, έχει φεγγάρια είπες; Το γμν, έτσι εξηγούνται όλα… Και πότε θα ξεκουμπιστούν να ησυχάσουμε;)

  2. Nα την χαίρεστε την γενεθλιάζουσα.

    Όσο για το τραγούδι ( μ’ αρέσει και μένα πολύ και η Αλεξίου το τραγουδάει υπέροχα), αξίζει να προσέξουμε πως αντιμετωπίζει στιχουργικά πριν 30 χρόνια ο Πυθαγόρας την εισβολή της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή: «τα κουμπιούτερ δεν λένε για αγάπη κουβέντα»…

  3. Νατασσάκι μου, να χαίρεστε την Αναστασία και να την βλέπετε πάντα ευτυχισμένη! 😀 Καλά, για το τραγούδι τι να πω… απλά υπέροχο! Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε και ξου ξου τα φεγγάρια τα άτιμα…

  4. @ Καλημέρα tassoula μου – και σε σας, και περαστικά σας κι από δω!
    🙂
    («άτιμα» φεγγάρια, «άτιμος» καιρός… 😉 )

    @ Ευχαριστώ Φαίη μου – το ξέρω ότι σου αρέσει – κι εμένα, το τραγουδάω δυο μέρες τώρα! 🙂

    @ Καλημέρα Στράτο μου – ευχαριστώ πολύ!! – πέρασε από κει να πάρεις μεζέ 😉

    @ Καλημέρα κι από δω ελαφάκι μου – ευχαριστούμε!
    🙂

    @ Δεν έχω ιδέα πότε θα φύγουν Δημοσθένη – θα δείξει…
    Καλημέρα, κι ευχαριστούμε 🙂

  5. Ευχαριστώ (αφού ξέρεις ότι δεν τα μπορώ αυτά)!
    Πανέμορφο το τραγούδι…αλλά ο κόσμος δεν περίμενε εμένα να το πω αυτό!…
    🙂

  6. @ Ευχαριστώ πολύ Jo μου – να είσαι καλά 🙂

    @ Ευχαριστούμε για τις ευχές, καλέ μου φίλε – να κεράσουμε κάτι; ; Ένα μεζέ, ένα γλυκό ίσως; 😛

    Για το τραγούδι – [το είχα έτοιμο από χθες, και επειδή τα «κολλήματα» δεν τα μπορώ, το έβγαλα, αν και θα ήθελα κάτι άλλο για την Αναστασία.. αλλά έρχεται και η γιορτή της σύντομα, και θα επανορθώσω 😉 ]
    Κι εγώ θα το σχολίαζα αυτό : όταν γράφτηκε (το ’79 ), προφανώς ήταν στην αρχή της «εισβολής» που λες, και υπήρχε μάλλον η ιδέα ότι τα κομπιούτερ είναι ψυχρά, αποξενώνουν… Σήμερα, νομίζω ότι η επικοινωνία έχει αλλάξει μορφή, και ο ποιητής θα το άλλαζε, ίσως.

    @ Το άφησα να το πεις εσύ τσαπερδονίτσα μου ! 😉
    Ευχαριστώ !

    @ Μαρία μου – ξου και μακρυά ! 🙂
    Ευχαριστούμε πολύ οικογενειακώς! 🙂

  7. @ Αναστασία μου – Χρόνια σου καλά κι από δω!
    🙂
    Το τραγουδάκι, από τα «κλασσικά» – το ξέρω!
    Φιλιά πολλά και στο «νιαουράκι» – και στις πατούσες!!!! 😉

  8. @ Ευχαριστώ για τις ευχές, Ιφιγένεια μου!
    Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα το τραγούδι – το αγαπώ πολύ 🙂

    @ Σ’ ευχαριστώ κι εγώ κι εκείνη, seizeTHEday !
    Καλή μας εβδομάδα! 🙂

    @ Μα και βέβαια εκεί οι ευχές, Βασίλη μου – και το κέρασμα εκεί είναι 😉

  9. Να ζήσει Νατασσακι μου η Αναστασία, ναναι γερή και να προσεχει απασα την οικογένεια που λενε στα χωριά,όταν θελουν να παραστήσουν τους πρωτευουσιάνους…Κι εσυ, ετσι που τοπες, εγω αλλο κατάλαβα.
    Αντε φιλια , ευχαριστω που σχολιασες με το σούσι, νομιζα ότι δεν πολυενδιέφερε.
    χαιρετω
    ριτς

  10. Ριτσάκι μου – τι ευχαριστείς, βρε;
    Το θέμα είναι από τα πιο σοβαρά – και από αυτά που εγώ μπορώ να σχολιάσω… 😉

    Και τα «πράσινα» θέματα με ενδιαφέρουν χρόνια, όχι τώρα που έγιναν «μόδα»..!
    🙂

    Κι εγώ ευχαριστώ – χάρις σε σένα έχω την εικαστική παρέμβαση σήμερα!
    Φιλιά πολλά 🙂

  11. ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!
    ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΈΧΕΙ!!! xaxa!
    πλακίτσα ναι?

    και τη συνταγή τη θέλουμε ε? έχουμε τραπέζια σύντομα!!!! 😀

    (καλά τίποτα για σένα δεν έγραψα!)

  12. @ ειρήνη μου, όσες συνταγές – και βοήθεια, θες!
    🙂 (αφού είναι και για καλό σκοπό.. 😉 )

    @ Γλαρένια μου, είδες; Απορώ πότε τα πρόλαβε! 🙂

    Καλημέρες 🙂

  13. χρόνια καλά θα της ευχηθώ και εγώ!
    δεν πειράζει που δεν την ξέρω, ε; πειράζει;
    να ΄ναι καλά και να την χαίρεστε…

    η εκπληξούλα έτοιμη!
    με την βοήθεια τη δική σου φυσικά…

  14. @ Ευχαριστούμε οικογενειακώς, nerina μου 🙂

    Και για τον υπέροχο κόσμο, δνε μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου! 😉

    @ Καθόλου δνε πειράζει, καλή μου – σ’ ευχαριστούμε πολύ!
    Μπορείς πάντως να την επισκεφτείς – κάτι κερνάει και σήμερα.. 🙂
    (είναι η γυναίκα του αδερφού μου, του manos s. και θα βρεις το λινκ της στο κείμενο)

    Και το δωράκι σου είναι υπέροχο – πάω να φέρω τον Άκη από το σχολείο να το δει κι αυτός!
    :))))

  15. Καλησπέρες….πριν λίγο ψιλοξέμπλεξα….να φέρω παιδί μου συμπληρωματικά φαγητά για σήμερα; Χεχε…!

  16. Νατασσακι…. περνα από μενα. Κάτι εχει το Ελαφινι για σενα , αλλα κι εγω για σενα.
    Μην αργεις. Φλεγον ζητημα
    ριτς

  17. νατασσακι….κατι συμβαινει στο μπλογκ μου και το αβαταρ της Πηνελοπης και του Ελαφινιου δεν φαινονται!!! Σουπερβαιζερ, καλησπερα !

  18. Καλησπέρα νατασσάκι μου… στον ερμή τον ανάδρομο να το ρίξεις… (Δεν ξέρω αν φταίει αυτός… αλλά εκεί τα ρίχνω όλα!!!) ❤

  19. @ Daisy μου, σ’ ευχαριστούμε πολύ-πολύ 🙂

    @ Ριτσάκι μου, το λύσαμε, ε; 😉

    @ Ευχαριστούμε νατάσσα μου! 🙂

    @ Ριτσάκι, η WP κάνει νερά που και που, θα φτιάξουν!

    @ Εγώ πάλι έχω την πανσέληνο, μικρό μου λαχανάκι! (κι εγώ δεν ξέρω, αλλά εκεί τα ρίχνω! 😉 ) Θυμάσαι το Τζακ, στο Λυκάνθρωπο; 🙂

  20. Νατασσάκι,
    Πέρασα στα γενέθλια, είπα χρόνια πολλά και καλή όρεξη.
    Μού παν πως η όρεξη δεν λείπει.
    Τα έφαγαν τελικά όλα εκεί στα γενέθλια ?
    Ξέρεις?
    Να χαίρεστε όλοι σας, όλους !

  21. Αχ, Νατασσάκι, και να φανταστείς ότι σήμερα όλη μέρα που δούλευα στον υπολογιστή και τώρα, που μπήκα να σε διαβάσω, ακούω Χαρούλα Αλεξίου από το CD που βγήκε φέτος για τον Μάνο Λοϊζο. «Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσει κυνηγημένο μου πουλί…» Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Νατασσάκι μου! 😉

  22. @ papaioannou, δεν νομίζω να θες απάντηση, ε;

    @ inconnue , τα φάγαμε όλα – κάτι λίγα που έμειναν, τα πήρα σήμερα στη δουλειά για κολατσιό! 😆
    Σ’ ευχαριστώ κι εγώ πολύ για τις ευχές – αλήθεια, η όρεξη δεν μας λείπει… 😉

    @ μαργαριτούλα μου, το CD αυτό είναι κι εμένα το αγαπημένο μου αυτές τις μέρες – είχα πάει στη συναυλία κι έγραψα γι’ αυτό, εδώ – νομίζω έχω βάλει και τραγούδι σε κάποιο τελευταίο ποστ.. (τα μεγάλα πνεύματα, ε; 😉 )
    Φιλάκι, καλό κουράγιο και σε σένα. 🙂

    Καλημέρα σε όλους σας 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.