Νεράάάάάάάάά!

Peter Gabriel – Here Comes The Flood (ευχαριστώ Ίνδικτε! )

Ξύπνησα κανονικά στην συνηθισμένη ώρα το πρωί (5:30), έκανα να κατέβω από το κρεββάτι… Νερά – παντού. Αφού έβαλα τις φωνές, (ψυχραιμία αντίο) ξύπνησε και ο Κυριάκος.

«Από πού έρχονται;»

«Έλα ντε!»

Ψάχνοντας, είδαμε την αιτία: Στο μπαλκόνι έχουμε φυτά – και για να ποτίζονται έχουμε αυτόματο σύστημα. Η βρύση παραμένει ανοιχτή, για να λειτουργεί – από την πίεση, λοιπόν, (μάλλον) «πετάχτηκε» το μηχάνημα του ποτίσματος, κι άρχισε να τρέχει νερό στο μπαλκόνι. Κι επειδή ήταν πολύ, και δεν προλάβαινε να φύγει από την «έξοδο» του μπαλκονιού -η οποία έφραξε και από τα πεσμένα φύλλα-  είπε να μπει και μέσα!

Παρά τις καινούριες μπαλκονόπορτες με τα διπλά τζάμια, τα κατάφερε – το νερό είναι πολύ δυνατό. Όταν ξυπνήσαμε ήταν ήδη δύο δάχτυλα μέσα στο σπίτι – κι ανέβαινε. Κλείσαμε στα γρήγορα το γενικό του νερού, μια και η βρύση έχει μπλοκάρει, και αρχίσαμε το μάζεμα.

Τι να πρωτομαζέψεις, δηλαδή. Χαλιά, χαλάκια, μοκέτες – και στο παιδικό δωμάτιο, ένα σωρό παιχνίδια να σηκωθούν….

***Δες επειγόντως τα θετικά : Είμαστε καλά και οι τρεις. Ήμασταν εδώ – και το σταματήσαμε. Δεν έφτασε πρίζες. Δεν έφτασε στο γραφείο μου με τον υπολογιστή – στο τσακ το προλάβαμε. Δεν είναι Παρασκευή (μπορώ να λείψω από τη δουλειά σήμερα, αλλά όχι αύριο). Δεν θα χρειαστεί να σφουγγαρίσω ξανά για μήνες. Δεν βράχηκαν τα βιβλία μου – μερικά παιδικά CD όμως, που τα είχαμε βάλει σε κούτα στο πάτωμα, μάλλον θα χρειαστούν θήκες…

Ο Κυριάκος επιμένει, τα φυτά φταίνε😛

Τώρα έφυγαν οι άντρες. Eγώ έκατσα, να στεγνώσω λίγο – τα νερά από το σπίτι έχουν σχεδόν υποχωρήσει, αλλά μέχρι να στεγνώσουν όλα τα βρεγμένα…

Καλημέρα

(πάντα🙂 )

43 thoughts on “Νεράάάάάάάάά!

  1. Ωχ και ξανά ωχ! Εχω περάσει ακριβώς το ίδιο, με διαφορετική αιτία (δεν ήταν αυτόματο πότισμα, ήταν προβληματικό καλοριφέρ) και σας νοιώθω!
    Τι καλά όμως να υπερισχύει η θετική διάθεση της παρόρμησης να ουρλιάξεις και να βρίσεις θεούς και δαίμονες!
    Καλημέρα, καλά στεγνώματα🙂

  2. oooooops!!!!

    ΔΕΝ φταίνε τα φυτά, ένα από αυτά τα άσκοπα, χαζά πράγματα ήταν και πάει πέρασε! Το θετικό είναι ότι είστε μια χαρά, ότι βλέπεις τα πράγματα από την σωστή γωνία (και ας είναι βρεγμένη!) και ότι μόλις ηρεμήσεις, μέχρι που θα σου αρέσει να φτιάξεις νέες θήκες για τα CD.

    Καλημέρα -καλό κουράγιο!

  3. Το καλό είναι επίσης ότι έχει λιακάδα – τα βγάλαμε ήδη έξω, ελπίζω να κρατήσει για αρκετή ώρα, να στεγνώσουν..
    Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση όλες σας – είμαστε αισιόδοξοι άνθρωποι γενικά, δεν μας παίρνει από κάτω… :))

    και φυσικά δεν φταίνε τα φυτά – σιγά! Κακιά στιγμή ήταν – πέρασε..
    Καλημέρες – πάω να συνεχίσω.. 🙂

  4. Ωχ, τι μου θύμησες τώρα Νατασσάκι μου… εσείς το προλάβατε τουλάχιστον! Πάλι καλά που είσασταν εκεί γιατί σας έβλεπα να ανακαινίζατε το σπίτι θέλατε δεν θέλατε. Πες του Κυριάκου σιγά μην φταίνε τα φυτά… αλλάξτε εκεί τη βρύση και ρεγουλάρετε λίγο το αυτόματο πότισμα και όλα καλά. Φιλάκια πολλά και καλημέρες🙂

  5. Τελικά η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται…. έτσι δεν λένε. Υπομονή τουλάχιστον έχει λιακάδα σήμερα και έναν ήλιο νααααααααααα!!! Καλημέρα

  6. @ Καλημέρα Μαρία μου – θα το φτιάξουμε, σιγά μην τον αφήσω να μου κατηγορεί τα φυτά μου!🙂

    @ Γκρινιάρη μου, πάντα κάτι καλό θα υπάρχει, έτσι;
    Καλημέρα🙂

    @ όταν έχεις DJ στην παρέα… 😀
    πάντα θα βρει τη σωστή μουσική!
    Ευχαριστώ φίλε μου! Θα το προσθέσω ως soundtrack!

    @ Λαχανάκι μου ευτυχώς ξέρουμε!🙂
    Ευχαριστώ!

    @ Πάντως σίγουρα κάτι κακό είναι, έτσι AfMarx μου; 🙂
    (προς το σαμποτάζ είμαι, του Κυριάκου προς τα φυτά μου – μα μην του το πεις.. :p )

    Ευχαριστώ , καλημέρες – πάω ξανά ! 🙂

  7. Καλημέρα – περαστικά σας! 🙂
    Φαντάζομαι, μετά τα απαραίτητα – φυσικά! – νεύρα, προσπαθείς να σκεφτείς και όοολα αυτά τα θετικά που μπρορεί να έχει η κατάσταση(!)….
    π.χ. Ευτυχώς ήμασταν στο σπίτι….Ευτυχώς το προλάβαμε εγκάιρως (δεν χρειαστήκαμε ΚΑΙ βάρκα!)….Ευτυχώς την γλίτωσαν βιβλία-Η/Υ- έπιπλα- ρούχα κλπ…..Ευτυχώς δεν βρέχει και δεν θα σαπίσουν τα χαλιά….Ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς!!!!

    Θετική σκέψη!!! Καλημέρα! 🙂 🙂

  8. Πάντως και εμείς που το ζήσαμε μια φορά και το νερό ερχόταν απο το πατάρι (θερμοσ.) το καλό ήταν που είχε καλό καιρό.Το κακό ήταν που ξύπνησα απο το πρωινό λούσιμο.
    Κουράγιο και τα χαλιά θα στεγνώσουν. Φυσάει κι όλας.

  9. Κολύμπι ξέρετε καλέ??????? Τι ήταν τούτο? Εμείς πλημμυρίζαμε προ ετών με κάθε βροχή και δεν μπορούσαμε να βρούμε το απο πού. Εκεί να σ’ έχω! Ανάβλυζαν οι τοίχοι!!! Πάντως μας έπιαναν τα γέλια γιατί φυλάγαμε σκοπιές τη νύχτα με τα σφουγγαρόπανα, αχ, τι μου θύμισες! Υπομονή και χιούμορ και θα περάσει. Φιλιά

  10. μα αυτοματο ποτισμα ρε νατασσακι?χειμωνιασε, βρεχει που και που, λεω να το σταματησετε για λιγο το σπορ!! χεχεχε! καλημερες!

  11. να λες καλά που δεν ήταν απο την αποχέτευση όπως στηης φίλης μου της γωγώς

    υγ γιατί είχε και έξτρα μπόνους που επέπλεε….

  12. καλο κουραγιο!! ευτυχως δεν παθατε ζημια!!
    η πιεση της ευδαπ τη νυχτα ανεβαινει κ ισως γιαυτο το πεταξε απ τη βρυση…
    γελασα παντως με το τροπο που ειδες τα θετικα πολυ πετυχημενος στη δικη μου περιπτωση θα συμπληρωνα κ ευτυχως που μαι και!! υδραυλικος κ υπαρχει παντα μια αντλια νερου ευκαιρη εδω γυρω απ το σπιτι μου χαχαχα!! καλη δυναμη !!

  13. Νατασσάκι τι ήταν αυτο που πάθατε ; Eυτυχως ομως όλα καλά και δεν εγίνε μεγαλύτερη ζημια να λες.Το κυριοτερο είστε εσείς καλα βασικα.Τα αλλα φτιαχνονται.Φυσικα δεν φταινε τα φυτα.Αυτα ειναι για να ομορφαινουν το μπαλκονι.Την καλησπέρα μου και μην ανησυχεις ολα καλα θα πανε.

  14. Μπράβο και πάλι μπράβο για την θετική σου διάθεση. Μάλλον πρέπει να σταματήσετε το αυτόματο πότισμα τώρα, ε;; Τα φυτά είναι καλό πράγμα (όχι όμως και να’ναι σε ζουγκλοειδή κατάσταση). Καλό μάζεμα -με ελάχιστες απώλειες εύχομαι- καλό κουράγιο.

    ΥΣ: Με φαντάζομαι να ξυπνάω 05:30 το πρωί και να πατάω σε έναν ωκεανό. Θα’χα φρικάρει τελείως!

  15. Καλη λαχτάρα έπαθες πρωί πρωί φιλενάδα..το νερό είναι άτιμο βρίσκει πάντα τρόπο να περάσει !
    Ελπίζω τώρα να έχεις τελειώσει με το στέγνωμα του σπιτιού και να μην έγιναν πολλές ζημιές.
    Κουράγιο και μία αγκαλιά να ξεκουραστείς.

  16. @ Jo πάντα κάνουμε θετικές σκέψεις σ’ αυτή την οικογένεια – ευτυχώς. και πάντα προσπαθούμε να δουμε την καλή πλευρά σε κάθε τι – δεν είναι συχνά εύκολο, μα τα καταφέρνουμε.
    Ο μικρός, ας πούμε, όταν είδε το μπαλκόνι γεμάτο με νερό (10 πόντους ύψος, γιατί έχει μεγάλο «πεζούλι» ) άρχισε να φωνάζει: Έχουμε πισίνα!!! 😆 (στις 6 παρά το πρωί, μιλάμε! )

    Θα περάσει, που θα πάει!

    @ Ωχ, αυτό με το θερμοσίφωνα είναι χειρότερο… Ευτυχώς φυσάει tassoula μου, κι έχει ακόμα ήλιο – ούτε παραγγελία να τον είχα!🙂

    @ Αγριο-Κερασο-Ζουζούναα μου, αυτό το έπαθε μια φορά η μαμά μου, στο υπόγειο του σπιτιού της: έμπαιναν νερά από τους τοίχους! Φρίκη ήταν! Κι εμείς με γέλια το αντιμετωπίσαμε, ευτυχώς – καλύτερα τώρα ! 🙂

    @ Φαίη μου – δεν φταίει το αυτόματο, ήταν να γίνει.
    (θα μιλήσουμε ξανά για το ΣΚ, ναι;)

    @ lifewhispers μου, επειδή τα φυτά μας είναι πολλά, το κρατάμε όλο το χρόνο – απλά το ρυθμίζουμε το χειμώνα να ποτίζει λιγότερο.
    Καλημέρες!

  17. πω πω ζημιά! Εγώ την έχω πατήσει έτσι 2 φορές από βουλωμένα λούκια σε καταιγίδα! Η μια μάλιστα την ημέρα έναρξης των παραολυμπιακών το 2004!
    Κουράγιο νατασσάκι, νοερά μαζί σου!

  18. @ τσαπερδονάκι μου, ευτυχώς!
    (είδες η θετική σκέψη; Πάντα υπάρχουν χειρότερα!!!! 😉 )

    @ Ωκεανέ μου, χαίρομαι που γέλασες
    Είσαι υδραυλικός, ε; Πολύ χρήσιμη πληροφορία, να το σημειώσω! 🙂

    @ Ναι donald μου – όλα καλά, και βέβαια δεν φταίνε! Αστείο ήταν, από τον αγουροξυπνημένο άντρα μου – τα αγαπάμε πολύ, άλλωστε! 🙂

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι…😉
    (στεγνώνουμε σιγά σιγά)

    Ματς μουτς κι από δω – θα τα πούμε πάλι

    @ Ραδιοκέφαλη, δεν το σταματάμε, απλά το ρυθμίζουμε (και είναι λίγο πριν τη ζουγκλοειδή κατάσταση η βεράντες μου – αλλά μ’ αρέσει!). Δεν είναι πολλές οι απώλειες, ευτυχώς – ευχαριστώ πολύ γα το κουράγιο!🙂

    @ τρελλοφαντασμένη μου – δεν στεγνώσαμε ακόμα εντελώς, μα βοήθησε και ο καιρός και κοντεύουμε (έκαναν δουλειά τα ηλιοτρόπια, τελικά! Βγήκε ήλιος!)
    Ευχαριστώ για την αγκαλιά – τη χρειαζόμουν! 🙂

    @ Στράτο μου,🙂
    Το ξέρω, κι ευχαριστώ – κι εύχομαι γρήγορα και «κανονικά» να ξανάρθεις !
    Φιλιά.
    🙂

  19. ωχ…ελπίζω να μην καταστράφηκν πολλά πράγματα…την επόμενη φορά αναπνευστήρα δίπλα από το κρεβατι (σε πειράζω)
    κουράγιο…

    (κοίτα σύμπτωση…τώρα γράφω ένα κείμενο για τον δίσκο Wetsound Orchestra)

  20. Tι κουφό είναι αυτό πάλι!!! Αφού όλα καλά με τις λιγότερες απώλειες….φτάνουμε να λέμε, και πάλι καλα! Καλό στέγνωμα…δεν βοηθάει και ο καιρός γμτ!

  21. @ Αναστασία μου, καλός είναι ο καιρός ακόμα – όλη μέρα ήλιο είχε! Σχεδόν στεγνώσαμε! 🙂

    @ μούργο μου 😆 😆 😆

    (έχουμε κάτι τέτοιους γείτονες – πού είπαμε ότι μένεις ακριβώς; 🙂 )

  22. @ Rizobreaker , ακριβώς! όλα καλά τώρα😉

    @ Δημοσθένη, καλορίζικο το νέο σου σπίτι.

    @ Ναι, ευτυχώς γοργονίτσα μου – δεν ήταν σοβαρό, το προλάβαμε!🙂

    @ Και πώς το κάνουμε αυτό, Χάρη μου;

  23. Natassakiiiiiiiiiiiiiiii ποιος σας μάτιασε μωρέ εκεί πάνω ; Να τον σκοτώσω , να τον καθαρίσω σε δεκατα του δευτερολέπτου, τσιχ να μην βγαλει
    Και τωρα, τι θα γινει; θα βγαλετε τις γλαστρες και τα λουλουδια ; Με τις κουτες ; Μηπως φουσκωσουν τα πατώματα;
    Μωρέ, δεν μπηκα όλη μερα για ναδω και να σε παρω τηλεφωνο. Με συγγχωρείς πολύ Πω πω ζόρι…πουλακι μου μικρό
    τ’ι να πω, σε φιλω
    ριτς

  24. «Ξύπνησα κανονικά στην συνηθισμένη ώρα το πρωί (5:30)¨ . ‘Ολως περιέργως, τώρα είναι 5:30 ακριβώς και εγώ πάω για ύπνο. Καλυνήκτα και προσοχή με τα φυτά:))))))

  25. @ Ευτυχώς, Κάβειρε, απ’ αυτήν έχουμε αρκετή – και το «σύνθημα» μόνιμο στο σπίτι μας τελευταία!🙂

    @ Να είσαι καλά, Ιφιγένεια, το ίδιο πιστεύω κι εγώ🙂

    @ Ριτσάκι μου, 😀
    δεν έγινε τίποτα τραγικό, όλα καλά. Τα πατώματα είναι πλακάκια, ευτυχώς δεν έπαθαν τίποτα, τη βρύση τη φτιάξαμε ήδη και το αυτόματο πότισμα ρυθμίστηκε και ξαναμπήκε – σιγά μη βγάλω τις γλάστρες μου! 😉 Τα χαλιά μας δεν στέγνωσαν εντελώς ακόμα, μα ελπίζω σήμερα να είναι εντάξει.

    Μη στενοχωριέσαι, τα καταφέραμε!

    Φιλιά πολλά🙂

    @ Χάρη μου – εγώ είμαι εργαζόμενη μαμά όμως, και συνήθως αυτή είναι η ώρα που ξυπνάω !
    Θα τα προσέχουμε τα φυτά μας.
    Καλημέρα 🙂

  26. ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ

    Τα καταφέραμε, το σουλουπώσαμε το σπίτι – και το ΣΚ θα κάνουμε τα υπόλοιπα. Ευτυχώς ο ήλιος ήταν με το μέρος μας – μας αγαπάει, νομίζω, όσο κι εμείς.

    Καλημέρες σε όλους 🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.