ήλιος θεός

Dorados por el sol – Koldo Badillo

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον ήλιο θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός

Ήλιος Θεός Μίτσος Πάρης, Νικολούδης Μιχάλης – Σκουλάς Βασίλης

Γιατί βαρέθηκα το γκρι – κι όλα τα χρώματα που «παίζουν» τελευταία – κι ας είναι κι απ’ τα αγαπημένα μου.

Γιατί κουράστηκα να απαντάω σε ερωτήσεις τύπου: «στο χωριό σας έχετε καλλιέργειες; Όπλα;» «Είστε κοντά στα Ζωνιανά;» σε όσους ξέρουν την καταγωγή μου, κι ανακάλυψαν ΤΩΡΑ ότι στην Κρήτη, σε ορισμένα μέρη, οπλοφορούν! (σώπα!)

Γιατί ναι, καλός ο χειμώνας, μα πολύ «σκούρος» – θέλω τώρα κάτι πιο φωτεινό. Και είναι ακόμα Νοέμβρης – 13 – και δεν θέλω να έρθουν ακόμα τα Χριστούγεννα!

Γιατί τα ηλιοτρόπια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια – και το κίτρινο είναι γεμάτο φως.

Γιατί έτσι – νιώθω καλύτερα όταν όλα είναι ξεκάθαρα, ήρεμα και φωτεινά, όπως στο τοπίο της φωτογραφίας.

Και γιατί μου άρεσε το τραγούδι και ναι, έχουμε και τέτοιους ανθρώπους στην Κρήτη!

Καλημέρα 🙂

65 thoughts on “ήλιος θεός

  1. Σιγά τον άνθρωπο…ΣΙΓΟΥΡΑ θα έχει σκοτώσει 5-6 και αυτός…αλλά δεν το ξέρει!!!
    Σα δε ντρεπόμαστε λιγάκι…ξέρεις πως νευριάζω!
    Καλημέρα αδερφή!

  2. Το τραγούδι το ακούω πολύ συχνά, μαζί με άλλα 2-3 φανταστικά του Νικολούδη από το ίδιο cd…καλημέρα και πάλι…

  3. Νατασσάκι μου, μην στεναχωριέστε με τέτοια. Όσο εύκολα μπαίνουν οι ταμπέλες τόσο εύκολα βγαίνουν κιόλας. Σιγά μην περιμέναμε τα Ζωνιανά για να μάθουμε τι σόι υπέροχοι άνθρωποι είστε εσείς οι Κρητικοί🙂 Φιλιά και καλημέρες😀

  4. Καλημέρα…
    Ωραίο αυτό το καλοκαιρινό χρυσαφί χρώμα μέσα στο καταχείμωνο
    (Καλύτερο κι από το χρυσαφί του Κλιμτ για το οποίο έγραφε η Ρενάτα χθες🙂 )
    —————————————————–
    Mεταξύ μας τώρα Νατάσα:
    «στο χωριό σας έχετε χασισοκαλλιέργειες; Όπλα;»🙂🙂

  5. Δικαίως, πολυ δικαίως διαμαρτύρεσαι Νατάσσα με αυτό τον τρόπο. Αυτό το όλοι είμαστε έτσι, ειναι πράγματι ενοχλητικό και σκοταδιστικό συγχρόνως. Η αθλια προβολή του θεματος του χωριού μεσα από την τηλεόραση αμαύρωσε τον τόπο. Κρίμα, θα πω εγω, γιατί η Κρήτη εχει απίστευτα αξιολογους ανθρωπους και ομορφιές.

    Οσο για τα Χριστούγεννα καλή μου, εντάξει, δεν πειράζει, ας έρθουν κι αυτά.Μπορεί εδω στην Ελλάδα να ειναι ηλιολουστα. ΕΝω στο Λονδινο που θα ειμαι εγω, θα βρέχει.

    Και τα ηλιοτροπια ειναι ομορφα και αισιοδοξα πολύ.
    Καλημερα, ριτς τρεχουσα

  6. Καλημερα🙂
    Μόνο εγω χάρηκα με τα συννεφάκια?
    Οσο για τα Ζωνιανά ….είπαμε…δεν ασχολούμαστε με τσάμπα μάγκες!

  7. Εχετε φοβερούς ανθρώπους στηνΚρήτη.
    Απλά κληρωθήκαατε για τα 15′ δημοσιότητας. Υπομονή, δημοσιογράφοι είναι, θα περάσουν.

  8. τώρα κατάλαβα γιατί σου αρέσει ο Van Gogh
    (στην κοσμάρα μου εγω…και ναι..ακόμα εξαφανισμένη με τα γραψίματα…σύντομα επιστρέφω στα εγκόσμια)

    καλημέρες φωτεινές🙂

  9. Η ΚΡΗΤΗ είναι το πιο ΟΜΟΡΦΟ μέρος της Ελλάδας και να σκεφτείς, ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ, ΔΕΝ είμαι από την Κρήτη!

    Όσο για τα γεγονότα, ε!
    Πάντα ήταν πιο «σκληροπυρηνικοί» οι Κρητικοί, πιο ανεξάρτητοι, πιο, πιο…
    Άσε, νατασσάκι μου, με πατέρα από την Καλαμάτα, εγώ να δεις τι στερεότυπα έχω φάει στη μάπα..!

    Τι ωραία φωτογραφία! Χρώμα, επιτέλους!!
    Έξω, γκρίζο-ποντικί-σουρί.
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!

  10. καλησπερα..καλο το τραγουδι και με νοημα..οσο για τα γεγονοτα κατω στην κρητη μιλουσα με τον κολλητο μου που ζει στην αμερικη και ειναι σφακιωτης και γελουσαμε ολη μερα…

  11. Λέω να μη στενοχωριέσαι πια, Νατασσάκι μου.
    Στην τηλεόραση το κάνουν για να γεμίσουν τηλεοπτικό χρόνο, είναι πολύ εύκολο να βρίσκεις, να εφευρίσκεις, να κατηγορείς, να φαντάζεσαι…
    Στις παρέες, στις συζητήσεις στο δρόμο και αλλού ίσως γιατί υπάρχει αυτό το σύνδρομο «χο-χο-κοίτα τι χειρότερα που »περνάνε» από μένα».
    Εσύ από τη μεριά σου καλά κάνεις και προβάλλεις τα όμορφα και τα αληθινά, πάντα το έκανες και να συνεχίσεις να το κάνεις. Κι εγώ μαζί σου (και μαζί σας) είμαι😉

  12. Νατασσούλα εκτός ότι το blog σου είναι μια ζωγραφιά!!!είναι πολύ ζηλευτό κτλ κτλ κτλ ελπίζω να είναι όλα καλά και σημείωσε αυτό το σκ δεν κατεβαίνω κάτω, αν μπορέις πάρε τηλ να συναντηθούμε!
    φιλιάαα

  13. @Manos S., τωρα το ειδα !
    μανο δεν καταλαβες καλα την ερωτηση!!!
    δεν ηθελε ο αλλου να προξενεψει καμμια θεια του στην κρητη (ελπιζω να τον ερμηνευω σωστα! 😀 )

  14. Καλησπέρα – είπαμε, για ένα μήνα περίπου ακόμα, μόνο το βράδυ θα απαντάω!😉
    (στη δουλειά, ακόμα χωρίς νετ λέμε! )

    @ Δημοσθένη, παντού υπάρχει ένας μύθος😛

    @ Μαράκι μου, καλησπέρα – οι ταμπέλες με εκνευρίζουν, παντού. Μα δεν μπορείς να φανταστείς τι έχουμε ακούσει αυτές τις μέρες!
    Φιλιά.🙂

    @ Δημοσθένη – και να οπλοφορούσα, κυνηγός δεν θα ήμουν ποτέ – μου είναι αδύνατο να σκοτώσω για διασκέδαση…

    @ Το πρωτότυπο είναι πάντα καλύτερο από το αντίγραφο, καλέ μου φίλε – και όταν η φύση «ζωγραφίζει», κανείς δεν τη φτάνει!😉
    (το ήξερα ότι θα σ’ αρέσει 🙂 )
    – – – – – – – – – – – – – – –
    [έλα να σου πω στο αυτί, μυστικά, μη μας πάρουν χαμπάρι : στο χωριό μας ΔΕΝ έχουμε – μα έχουμε συγγενείς στα Ζωνιανά, να ξέρεις…!😉 ]

    @ καλημέρα μαγισσούλα μου ! 🙂

    @ Αδερφέ μου, έχει μια θειά-Τασούλα, γαι την οποία μιλάει εδώ – ασφαλείς πληροφορίες μου λένε ότι έχει και κανα-δυο άλλες, αλλά από τις περιγραφές, δεν είναι του γούστου σου!😉

  15. @ Καλημέρα Στράτο μου ! Λιακάδα – τη χρειαζόμαστε!😉
    Φιλιά πολλά.

    @ Ριτσάκι μου – το είπα και παραπάνω: με εκνευρίζουν οι ταμπέλες και οι γενικεύσεις. Ξέρω ότι δεν είσαι έτσι εσύ, μα ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης το έχουν οι συνάδελφοί σου – κι άλλο ένα οι συμπατριώτες μου που είναι ξεροκέφαλοι, τι να κάνω τώρα…
    Για τα Χριστούγεννα, όπου και να είσαι θα είναι καλά – μα δεν τα θέλω ακόμα, στην ώρα τους (είδα τις στολισμένες βιτρίνες, γι’ αυτό!)

    Φιλιά – και κουράγιο 🙂

    @ Καλησπέρα tassoula μου – κι εγώ χάρηκα τότε για τη βροχή – μα σήμερα τον ήθελα πολύ τον ήλιο…! 🙂

    τσάμπα μάγκες – ε, ναι λοιπόν!😉

    @ mamma, καλώς ήρθες – υπομονή, υπομονή, μα κουράστηκα, αυτό είναι! 🙂

    @ το ξέρω ελαφάκι μου ότι την αγαπάς την Κρήτη – και τώρα με κατάλαβες, ναι;😉

    Φιλιά, καλό κουράγιο κι εσύ
    (τέλειωνε γρήγορα, να ξαναπάμε, ντε!😉 )

  16. Μούργε βασικά ήθελα να τσεκάρω αν έχει καμμιά «καλή» θεία για να ακούσει κανα γαλλικό…που θα μας βρίσει κι όλας…αλλά κρύφτηκε…!😉

  17. @ φαίη μου 🙂
    Κάτω οι ταμπέλες, λέμε – θα βάλω μπάνερ !😉
    Το ξέρω – κατά καιρούς λένε τα ίδια για διάφορες περιοχές – το ίδιο με εκνευρίζει.
    Πού χαίρομαι που σ’ αρέσει κι εσένα το φωτεινό – το είχα «μυριστεί» βέβαια!
    Καλή επιτυχία! (Τρίτη σήμερα😉 )
    Φιλιά

    @ καλησπέρα Donald, κι εσύ! 🙂

    @ ναι damian – μόνο με γέλια, τελικά, μπορείς να το δεις – χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι🙂

    @ Καλησπέρα και σε σένα Ιφιγένεια! 🙂

    @ παπάκι μου δεν στενοχωριέμαι, εκνευρίζομαι – κι αυτό είναι χειρότερο, νομίζω (για μένα). Το ξέρω πως είσαι μαζί μας – όπως και οι περισσότεροι – ευτυχώς, οι «κολλημένοι» είναι λίγοι, και τους καταλαβαίνεις νωρίς..Είναι συνήθως τραγικοί – και γεμάτοι κόμπλεξ τύποι, που ακριβώς σκέφτονται «χο-χο-κοίτα τι χειρότερα που ”περνάνε” από μένα» – και κοιτάζουν πάντα την καμπούρα των άλλων, ποτέ τη δική τους…
    {{{{Φιλιά}}}}

    @ μούργο, ευχαριστώ που αναγνωρίζεις το δίκιο μου – μα αν πρόσεχες λιγάκι, θα έβλεπες ότι δεν είχα απαντήσει σε κανένα…😉

    @ Ευχαριστώ, Daisy μου – και το ποίημα και το τραγούδι !🙂 Τα ηλιοτρόπια δεν σου άρεσαν;

    @ αδερφέ μου, ευχαριστώ που εξηγείς! 😉
    (να πας το cd στο σπίτι ΚΑΙ το muz1ne, ΤΩΡΑ!!!!😀 )

    @ Αναστασία μου – του είπα να στο φέρει, το έχει στη δουλειά! Και σου πήρα και το Muz1ne – να του το ζητήσεις! 😉

    @ μαράκι μου, ευχαριστώ – θα τα πούμε από το τηλέφωνο (καλά είμαστε)
    Φιλιά κι από δω.

    @ μούργο,😆
    (σου απάντησε παρακάτω, εγώ τι να πώ ? )

    @ Αδερφέ μου (δεν μας έβρισε, βρε, πειραχτήρι είναι κι αυτός!😉 )
    ΔΕΝ είναι καλές, σου λέω ! ! ! ! ! ! !
    (δεν κρύφτηκε, αλλά δεν θα είναι στο νετ ως αύριο 😉 )

  18. @ confused (θαλασσάκι μου! ! )
    ο μπαμπάς μου έχει μια θεωρία – εντελώς δική του, κι εντελώς αντικειμενική :
    » Ότι έχει να επιδείξει η Ελλάδα, καλό ή κακό, είναι από την Κρήτη» – κι έχει και συγκεκριμένα παραδείγματα 😉

    Φιλιά κι από δω
    (χαίρομαι που σε «είδα»! 🙂 )

  19. Ωραίοοοοοοοοο!!!
    Πέρνα όποτε μπορείς λίιιγο από μένα… έχω κάτι που ζήτησες… Πάρε για καλό και για κακό κανένα ηρεμιστικούλι από πριν… χιχιχιχι…❤

  20. Η Κρητη,εχει μονο τετοιους ανθρωπους(σαν αυτους στο τραγουδι).Ολα τα αλλα ειναι απλως εξαιρεσεις και ο συνεχης σχολιασμος και η «διαφημηση»αυτων,ειναι εκ του πονηρου…

  21. Ένα τραγούδι, η ψυχή της Κρήτης …
    [Μην εξηγείς, όσοι ρωτάνε δεν θα καταλάβουν … δεν χωράει σε σακί μια πατρίδα … τ’ άλλα, απλά θλιβερά … μια ακραία -απόλυτα κατακριτέα – κατάσταση στα νύχια ακραίας εκμετάλευσης… ]
    και μια φωτό η ψυχή της αισιοδοξίας μέσα στο γκρι.
    Εμένα με έκανες να χαμογελάσω.
    Φιλί

  22. Και τι άκουσα μόλις μόλις στην TV?

    Η Κρήτη είναι διαφορετική
    απ’ όλους τους άλλους τόπους
    γιατί έχει αντάρτικη ψυχή
    και κουζουλούς ανθρώπους

  23. βρε, μην μασάς……
    απάνω τους… :)))))
    φιλιά πολλά
    και μια ζεστή με ηλιοτρόπια γεμάτη αγκαλιά…
    την καλημέρα μου…

  24. @ Καλημέρα Νερίνα μου – και η μέρα !
    (κι ας είναι πάλι γκρι)
    Φιλιά στις ανάσες σου – πολλά 🙂

    @ Αγριο-κερασο-Ζουζούνα μου, ναι – κι όταν δεν βρίσκει το δρόμο μόνος του, τον φέρνουμε εμείς, ε; 😉
    Φιλιά

    @ Μικρό πειραχτήρι
    (πάλι καλά – χειρότερα περίμενα, να ξέρεις! 😉
    ❤ κι από μένα.

    @ Κάβειρε, δεν είναι όλοι έτσι – μα δεν είναι και όλοι αλλιώς. Παντού υπάρχουν «καλοί» και «κακοί» – αυτό είναι το θέμα μου. Και πραγματικά πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι όπως το τραγούδι – κι είναι κρίμα, να δείχνουμε τους λίγους για παράδειγμα…
    Καλημέρα🙂

    @ Καλημέρα φιλενάδα,
    ευχαριστώ για το χαμόγελο – το «είδα»
    (το «ένιωσα, μάλλον – και για τη «βόλτα» των X’mas, μάλλον έχω νεότερα – ευχάριστα – θα σου πω το βράδυ! ! ! ) 🙂

    Φιλιά – νο 3 μαζί μου, και φεύγω…

    @ παπάκι μου – ναι !!!!😀
    Και στο Λαζόπουλο εχθές είπαν απίστευτες – αν προλάβω το βράδυ, θα σου γράψω μερικές..!
    {{{καλημέρα}}}

    @ bollywood-gr.blogspot.com ευχαριστώ για την ενημέρωση – μα δεν με αφορά
    (θα ήταν πιο ευγενικό αν άφηνες ένα σχόλιο σχετικό με το θέμα, πάντως!)

    @ Μεγάλη κα ζεστή αγκαλία κι από μένα, καλή μου – κι ευχαριστώ!🙂

    Καλημέρα σε όλους

  25. καλη σου μερα κ ναι εχουμε πολυ περισσοτερους <> ανθρωπους στην κρητη.. απλα οι αλλοι τωρα το θυμηθηκαν οτι η κρητη ειναι διαφορετικη ξαφνικα.. ενω οι κρητικοι εχουν μαθει να ζουνε ετσι.. με τα καλα τους κ τ ασχημα τους .. με τη διαφορετικοτητα τους αλλα πανω απ ολα με την καρδια τους..

  26. Αχ, Νατασσάκι, καλά έκανες! Γιατί κι εγώ λατρεύω τα ηλιοτρόπια (δίπλα σε ένα κτήμα του παππού μου ήταν γεμάτο όταν ήμουν μικρή) και γιατί κι εγώ μόνο σε mood Χριστουγέννων δεν είμαι ακόμη!!! Και το να βλέπεις την Gallerie Lafayette στολισμένη από τα τέλη Οκτωβρίου ήταν από τις μεγαλύτερες ξενέρες του τελευταίου καιρού!!!!

    Μην μασάς -με χρώμα και φως όλα είναι αλίώς (έχω διατελέσει οπαδός σε κερκίδα και τα συνθήματα τα έχω στο τσεπάκι!)

    Υ.Γ.: Εγώ δεν το ήξερα ότι έχεις ρίζες από Κρήτη. Έπρεπε να το είχα φανταστεί: Νατασσ-άκι. Βέρα Κρητικιά!🙂

  27. Νατασσάκι πολύ αισιόδοξη και δυνατή η φωτογραφία σου μέσα στη μουντίλα που λέει ο Στράτος παραπάνω. Αλλά παιδί μου εμείς το χαβά μας. Λοιπόν εχθές ήταν στη Guardian πουλούσε λέει ένα πίνακα του Warhol σε 15 πλάσια τιμή. Πλούσιος παιδί μου και δεν του αρέσουν και οι ανορεξικές όπως απεδείχθη!!!!(βλέπε Jemima). Eλπίζω να κατάλαβες και μην μου τον μπερδέψεις με τον κ. Ντάρσυ.

  28. Penelope… Εγω μπορώ να τα μπερδέψω με τον κυριο Ντάρσυ ; Απαπαπαπα…. πίνακας του Warhol , με τίποτα δεν ξοδεύω κατι οικονομίες που εχω για αυτόν, προτιμώ εναν Πικάσσο, κατι τι σχετικό δηλαδή. Η Τζεμίνα ειναι ανορεξική ; Αυτή τωρα ταχει με τον Χιου ;
    Ερωτησεις μιας αφελούς δημοσιογράφου
    ριτς

  29. Νατασσακι μου… Γειά σου σουπερβαιζερ φοβερό!
    Τί θακανα χωρίς εσένα; Λέμε τωρα.Μην κατσεις και διαβασεις τα κατεβατά. Εχουμε και υποχρεώσεις και φιλιες, ενταξει;
    Δεν πειραζει που τσιγγλισα λιγο την Πενελοπε. Κοντευει να το πιστεψει ότι ειναι και λίγο Κρουζ δηλαδή

  30. καλέ και μένα τα ηλιοτρόπια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια!!

    υγ θαύμα θαύμα!!
    υγ μην το ξαναθίξω το θέμα της καταγωγής….

  31. @ Καλησπέρα ωκεανέ μου, ξέρεις εσύ – αυτή η διαφορετικότητα είναι που «ενοχλεί» μερικούς, μάλλον, μα δε μασάμε!😉

    @ θαλασσινό γλυκό μου! Καλησπέρα πια – και φιλιά, καλή ξεκούραση! 🙂

    @ μαργαριτούλα μου, δεν είναι εντελώς ξενέρωμα, τα Χριστούγεννα από τον Οκτώβρη, ε; Δηλαδή το Δεκέμβρη τι θα περιμένω; 🙂
    Μ’ αρέσει το σύνθημα!
    (και πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα τα φωτεινά μου ηλιοτρόπια!🙂 )

    @ Καλημέρα Στράτο μου – μα είχαμε καλά νέα σήμερα, ε; 😉
    (κι εδώ τα ίδια, μα όταν βλέπεις φίλους είναι όλα πιο φωτεινά!🙂 )

    @ penelope μου, το κατάλαβα – ο κ. Ντάρσυ μ’ αρέσει σαν μυθιστορηματικός χαρακτήρας, όχι σαν ρόλος! (ήταν λίγο ξενέρωτος, βέβαια, αλλά γοητευτικός!) Πλούσιος, όπως πρέπει – και με σωστό γούστο είναι ο δικός μας!😉

    (Θα έρθω μετά να διαβάσω τα νέα σου)

    @ Ριτσάκι μου – Η Jemima τα είχε ΠΡΙΝ με τον Χιου – παραλίγο να την παντρευτεί κιόλας, μα γλυτώσαμε (κι εμείς κι αυτός!😉 )
    (βρε, μην λες τέτοια, σου λέω – θα κοκκινίσω πάλι!😉 Τα διάβασα τα κατεβατά σου – σου ψάχνω ήχο, και μετά το σχόλιο )

    @ Τσαπερδονάκι μου, πολύ χαίρομαι!!!! 🙂
    – να μην το ξαναθίξεις, καλή μου – δεν χρειάζεται , άλλωστε εμείς ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ είπαμε!!!! 😉

  32. Ναι, αλλά δεν μας είπες.
    Το χωριό σου είναι τελικά κοντά στα … Ζωνιανά;
    Εσύ; Οπλοφορείς 🙂 🙂 🙂

    Χιούμορ.
    Οι άνθρωποι δεν χαρακτηρίζονται από τον τόπο καταγωγής τους.
    Εκείνοι τον χαρακτηρίζουν!

    Και η κακία, όπως και η καλοσύνη βέβαια, δεν υπακούουν σε χωροταξικές κατανομές!

    Την καλησπέρα μου

  33. ηλιοτρόπια;!!!!
    Που είναι τα ηλιοτρόπια;!!
    Ακόμα κι εγώ, ο άνθρωπος της βροχής (όχι, καμία σχέση με τον Χόφμαν) έπηξα στο γκρι-σουρί!!!
    Έλεος!! Θέλω λίγο ήλιο!!!
    (έστω με δόντια, έστω του ΠΑΣΟΚ, αλλά όχι άλλα σύννεφα!!!!)
    Όποτε ξεμυτιζω γίνομαι μουσκίδιους.
    Καλησπέρα νατασσάκι,
    έβαλα τον άντρα για ύπνο και μπλογκάρω ανελέητα!

  34. @ fvasileiou , κι εμένα μου αρέσουν και θέλω να έρθουν – μα στην ώρα τους!
    Κάθε πράγμα στον καιρό του…
    (καλώς ήρθες)

    @ Sotiris K., 🙂
    (δεν είναι, είναι κοντά στης Μαριλίας😉 )
    και έχετε δίκιο, ο Βενιζέλος ( ο Ελευθέριος) έλεγε:
    «ο άντρας κάνει τη γενιά, κι όχι η γενιά τον άντρα»
    νομίζω πως λίγο παραφρασμένο, θα μπορούσε να ισχύει κι εδώ.
    Καλησπέρα κι από μένα
    (καλώς ήρθατε)

    @ φαίη μου – τα ηλιοτρόπια θα στα χαρίσω μόλις μάθω τα καλά νέα (ξέρεις😉 )
    (κι εγώ έβαλα το μικρό για ύπνο κι είπα να κάνω καμιά blogo-βόλτα!)

  35. Νατασσακι, θελω ομποε σου λεω…

    Α, η Τζεμιμα ( όχι Τζεμινα) τα χαλασε με τον Χιου. Δηαλδή Χιου τωρα ελευτερο παιντί ; Α, θαυμα , θαυμα. Ειμαι κι εγω εδω… Ξέρεις, παγαίνοντας Λοντον μεριά θα τον ενημερωσω. Απλά πράγματα, θα φαω στο ταδε εστιατοριο, την ταδε μερα και ωρα, δεν περνάς να σε δουμε κι από κοντά ;
    Πώς σου φαινεται Νατασσακιον το παραμυθάκι ;
    Δε μου λες, τωρα για να σοβαρευτώ, τί ασχολείσαι με τις βλακείες της τηλεόρασης και των λοιπών τηλεοπτικών βλακών; μΠορώ να μαθω;

    Ο Σωτηρης Κ ειναι φίλος καλός. Και γραφει θαυμα.
    ριτς

  36. καλησπέρες δεχόσαστε??? πέρασα για μια καλησπέρα μοναχά… τα νέα θα τα μάθω από αύριο… να΄σαι πάντα καλά… και σε όσους αρέσουμε (είτε προσωπικά είτε «τοπικά») για τους άλλους δε θα μπορέσουμε! σε ασπάζομαι σταυρωτά!😀
    αααα και γω θέλω να έρθει και ο χειμώνας και τα Χριστούγεννα!!! αμεεεεε😀

  37. @ Ριτσάκι μου καλό – να τον δεις και να τον φιλήσεις κι από μένα…! 😉
    (δεν ασχολούμαι πια 🙂 )

    Τον Σωτήρη τον διαβάζω κι εγώ, πολύυυ καιρό τώρα…. 😉

    Φιλιά , καλό βράδυ – θα περάσω το πρωί για καλημέρα, τώρα δεν αντέχω άλλο!

    @ ειρήνη μουυυυυυυυ !
    Επιτέλους! Είχα αρχίσει να ανησυχώ!!!!!🙂

    Φιλιά πολλά – πολλά
    Θα τα «πούμε» – θα έρθω να διαβάσω και τι έγραψες…
    :)))

  38. Άσχετο ίσως με το θέμα, ΣΧΕΤΙΚΟ όμως με την πολιτεία που ζούμε:

    Δείτε τί έκανε ο κ. KILL-τίδης, ο υφυπουργός Αγρανάπτυξης καλέ: Μόλις το ΣτΕ ακύρωσε απόφασή του για το κυνήγι (με το σκεπτικό ότι φέτος χάθηκαν πολλά ζώα από τις πυρκαγιές, να μην σκοτώσουν οι κυνηγοί όσα διασώθηκαν) αυτός ο λαμπρός και πολλά υποσχόμενος (στους κομπλεξικούς και φασίστες) νέος έβγαλε «αστραπιαία» νέα διαταγή ξαναεπιτρέποντας το κυνήγι!

    Γειά σας.
    Εγώ πάω τώρα να «KILL» κι αλλού, τον κ. KILL-τίδη… Κι είναι και γιατρός, τρομάρα του…

  39. ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΒΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΒΛΟΓΚ ΑΛΛΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ 0,5m*0,5m ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ…

  40. @ Ατρέα, ευχαριστώ για την ενημέρωση – πάντα υπάρχει χώρος για τέτοια θέματα εδώ.
    Να ‘σαι καλά .

    @ Καλημέρα μικρό μου – τα είδες τα νέα μας, ε; 🙂

    @ Dragazis E. (Λευτέρη, αν δεν κάνω λάθος)
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια – για να μπαίνεις κατά καιρούς, σημαίνει ότι το βρίσκεις ενδιαφέρον. Θα έχει δει λοιπόν ότι είμαι εργαζόμενη μητέρα – άρα και πρακτικά θα ήταν αδύνατο να αφιερώνω πάρα πολύ χρόνο. Έχω απλά ανταλλάξει τις ώρες που σπαταλούσα στην τηλεόραση χαζεύοντας, με επικοινωνία εδώ. Για μένα το blog είναι κυρίως αυτό : επικοινωνία, μοίρασμα εμπειριών και απόψεων. Και αυτό κάνω – με αρκετούς φίλους, άλλωστε, μιλάμε και εκτός Ίντερνετ.
    Σ’ ευχαριστώ πάντως για το σχόλιο.

Τα σχόλια είναι κλειστά.