Η Καλημέρα της Παρασκευής…!

Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος
να ‘ν’ ήμερος να ‘ναι άκακος

λίγο φαΐ λίγο κρασί
Χριστούγεννα κι Ανάσταση

κι όπου φωλιάσει και σταθεί
κανείς να μην του φτάνει εκεί

Μα ήρθαν αλλιώς τα πράματα
τονε ξυπνάν χαράματα

τον παν τον φέρνουν πίσω μπρος
του τρώνε και το λίγο βιος

κι από το στόμα την μπουκιά
πάνω στην ώρα τη γλυκιά

του τηνε παίρνουνε κι αυτή
χαρά στους που ‘ναι οι δυνατοί!

Χαρά στους που ‘ναι οι Δυνατοί
γι’ αυτούς δεν έχει χόρταση

Καλημέρα – Παρασκευή σήμερα, η καλύτερη μέρα της εβδομάδας! (καιρό είχα να το πω…!)

Επειδή, ο άνθρωπος δεν θέλει – ή δεν θα ‘πρεπε να θέλει – πολλά, για να ‘ναι καλά, λέει ο αγαπημένος ποιητής… – που σήμερα (θα) είχε γενέθλια….

Καλημέρα – καλό Σαββατοκύριακο 🙂

54 thoughts on “Η Καλημέρα της Παρασκευής…!

  1. Βρε καλά τα λέει ο ποιητής.
    Ας είμαστε ολιγαρκείς.
    Ούτε εγώ θέλω πολλά.
    Θα ήθελα να είχα
    μόνο
    ένα
    .
    .
    .
    .
    δισεκατομμύριο
    .
    .
    .
    .
    σακκιά
    .
    .
    .
    .
    .
    χρυσές λίρες
    .
    .
    .
    .
    .
    ακόμα.

  2. Καλημέρες Νατασσάκι! Έτσι, να θυμόμαστε και γενέθλια (ούτε που το θυμόμουν και να φανταστείς ότι είμαι Ελυτόπληκτη… :-Ρ). Φιλάκια πολλά! 🙂

  3. Καλημέρα Νατασσάκι! Καλό Νοέμβριο να έχουμε όλοι μας, κατά προτίμηση κρύον και τσουχτερόν!

  4. ή αλλιώς όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα…που λέει κι ο λαός μας.

    Καλά τα λες…φιλάκια και συμφωνώ ειναι η καλύτερη μέρα η Παρασκευή.

  5. Καλημέρα και καλό μήνα και…..Καλό Σαββατοκύριακο!!!!! 🙂
    Λίγα! Λίγα και καλά! Υγεία, υγεία, υγεία…Και αγάπη! 🙂

  6. Καθυστερημένη καλημέρα κι απο μένα, στην πιο όμορφη….. μέρα της εβδομάδας 😛

    Να έχεις ένα όμορφο σ/κ 🙂

  7. καλημέρα και από μένα,
    είμαι ερείπιο, κοιμήθηκα άσχημα, ξύπνησα άσχημα, δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι και να κοιμηθώώώ!!!

    θα τα πούμε αργότερα!
    (το ήξερα, το ήξερα πως θα έγραφες για τον Ελύτη!!!!)

  8. καλά τα λέει ο αγαπημένος, πολύ, πολύ, πολύ καλά τα λέει! Κι εγώ μαζί… μασ! Καλημέρα και καλό μήνα, Νατασάκι μου
    🙂
    xxx

  9. ουφ ουφ… θα έλεγα καλημέρα γιατί μόλις τώρα κάθησα από το πρωί… αλλά ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!! γιατί δεν σας πρόλαβα πιο πριν!

    ΣΚ μπροστά μας οπότε…!! 🙂 🙂

  10. Η Καλημέρα μου έγινε Καλησπέρα – και παραλίγο και Καληνύχτα…..
    (γρουμφ! )
    (Να δω πόσο θα αντέξω ακόμα χωρίς σύνδεση στη δουλειά, όλη μέρα.. 😦 )

  11. @ Καλό μήνα, dr ψυχο-something! Και καλό χειμώνα λέμε πια εδώ, έπιασε κρύο!

    @ Καλό βράδυ πια, Λαχανάκι μου!!!!!!!! 😉

    @ μαγισσούλα μου….
    Τίποτα δεν θες, καλέ – τι λες τώρα!!!! 😉
    (κι εγώ το ίδιο όνειρο είχα, σου λέω…! 🙂 )

    @ if.. ιγένεια, Καλό μήνα και καλό Σ/Κ και σε σένα ! 😀

    @ Τι να πω τώρα για τη δική σου μικρήήήήή – τόση δα – επιθυμία, AfMarx μου??
    😆 😆
    (πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου, δλδ! :p)

    @ tassoula μου, καλημέρα – όλη μέρα ! 🙂
    Και καλό μήνα, φυσικά ! 🙂
    Φιλάκια στο Σβουράκι σου – καλό ΣΚ

  12. Καλησπέρα -πλέον- Νο 9, προσπαθώ να αρχίσω το άδειασμα και ΣΚ στην πατρίδα σου: Λέω να χωρέσω στο τρέξιμο και λίγο μπλέ!

    Πάντα όμορφες οι μουσικές σου, γλυκές!
    Πολλά φιλιά, Καλό ΣΚ και καλή ξεκούραση

  13. @ Μαράκι μου, το είχα καταλάβει ότι είσαι…από τον τίτλο! Μα τον αγαπώ πολύ – και τον «ξεσκονίζω» πολύ συχνά…
    Πολλά φιλιά, καλό ΣΚ! 🙂

    @ Καλό βράδυ πια, Γιαγιά Duck ! Αμήν! 🙂

    @ Καλό βράδυ, Ίνδικτε – το ξέρω ότι τώρα εσύ λείπεις, αλλά…
    χιχιχιχι! σε πρόλαβα, σε πρόλαβα!!!!!! 😆

    @ το ίδιο πιστεύω κι εγώ, καλή μου τρελοφαντασμένη, μα αν το ένα είναι σαν αυτό που λέει ο AfMarx? 😉
    Καλό Σαββατοκύριακο, να περάσετε πάλι καλά! 🙂

    @ ελαφάκι μου, 😀
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    @ Και σε σένα , Jo !
    (αύριο, απόψε ούτε τα σχόλια δεν προλαβαίνω! Φιλιά 🙂 )

  14. @ Γρινιάρη μου, και σε σένα! 🙂

    @ Αντώνη, εσύ – το ξέρω – αγαπάς τα Σαββατοκύριακα!
    Πάαααάλι θα λείπεις, ε;;; 😛
    Καλά να περνάς! 😉

    @ μετεωρίτη μου, γνωριστήκαμε πια, ε;; 😆
    Καλή ξεκούραση – θα τα πούμε εμείς! Φιλιά 🙂

    @ Τσοπάνη μου, καλό βράδυ και σε σάς – καλό και μουσικό Σαββατοκύριακο! 😉

    (εγώ συμφωνώ Πάντα με τον AfMarx – «βαρέθηκα» να του το λέω… 😉 )

  15. @ το ήξερα, παπάκι μου – και σε σκεφτόμουνα σήμερα… 😉
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

    @ αυτό μας σώζει, αργοναύτη μου – γι’ αυτό αγαπάμε την Παρασκευή! – και είδες τι ώρα έκατσα εγώ ! 😕
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! 😀

  16. @ Ριτσάκι μου, θα αντέξω – ειδικά αν ξέρω ότι θα συναντώ καλή παρέα τα ΣΚ! 😉

    Φιλιά – εμείς έτσι κι αλλιώς τα λέμε. 🙂

    @ Γοργονίτσα μου, και σε σένα 🙂

    @ Καμηλιέρη μου,
    γενικά ΔΕΝ συμβιβάζομαι, συνήθως – μα για σένα θα κάνω μια εξαίρεση! 😛
    Καλό Σαββατοκύριακο 😉

    @ Καλή ξεκούραση, φιλενάδα – καλά θα περάσεις στη Λεβεντογέννα, και ΝΑΙ! να βάλεις μπλε! 😉
    Φιλί μεγάλο – και να προσέχεις.
    (merci για τις μουσικές 🙂 )

    @ damian, καλό βράδυ πια, εδώ…μα πάντα, καλό Σαββατοκύριακο! 😉

    @ Δημοσθένη, είδες τι ώρες «κυκλοφορώ» πια.
    Έχω πολύ δουλειά, όλη μέρα τρέχω, και δεν έχω ακόμα νετ.
    Εδώ καλό Χειμώνα, άρχισαν τα κρύα σου λέω – εκεί τα έχετε μόνιμα, δεν σας νοιάζει! 🙂
    (εδώ δεν είμαστε καθόλου χαρά και ευτυχία, όπως κατάλαβες…)

    Καλό βράδυ – καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
    🙂

  17. @ Πλάκα κάνεις… (καλό!) ευχαριστώ – τα δικά σου σκίτσα είναι πολύ καλά!
    Καλώς ήρθες, καλό ΣΚ, και καλή συνέχεια και σε σένα. 🙂

    @ Σπύρο μου, επίσης – αν και δεν θα είναι και πολύ.. 🙂

    @ Αυτή την ευχή, στην ανταποδίδω, Ίνδικτε μου -και στα κορίτσια σου (μπας και πάψουν να σε τηγανίζουν ! 😉 )
    Καλημέρα

    @ Καλό Σαββατοκύριακο Daisy μου! 🙂

    @ νατάσσα και σε σας! 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, 😀
    (εμείς σας μερσούμε :p)

    Επίσης, καλά να περάσεις
    (και πως αντέχεις;;; 🙂 )

  18. @ Κάβειρε, αγαπάμε τους ίδιους ποιητές, το έχω καταλάβει…
    Καλό υπόλοιπο, και καλή εβδομάδα 🙂

    @ είδες φιλενάδα;;; Πολύ αποτελεσματική θα είναι, ε;; :pp
    Σμακ κι από δω – καλή «δουλειά» 😉

    @ και σε σένα Βασίλη μου – καλό υπόλοιπο Κυριακής

    @ καλησπέρα Donald – καλή εβδομάδα να έχουμε! 🙂

    @ καλημέρες tassoula μου, φιλάκια στο σβουροκλωτσιά και προσοχή στα λεμονοπορτοκαλόμηλα! 😉

    @ θαλασσινό μου μικρούλι, σε λίγο – από κοντά! 😉

  19. Από απροσεξία και βιασύνη (δεν περίμενα να είναι δική σας η απάντηση) , θεώρησα πως απάντησε το παπί.
    Αυτό είναι.
    Ωραία και ταξιδευτική η Σέλμα !!
    Υπάρχουν ωραίες βερσιόν από «παραμυθούθες» που άκουγε η δική μου η (πρωην) μικρή !!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.