Είμαστε Μακαρονάδες, τι να κάνουμε;

Σήμερα είναι παγκόσμια μέρα ζυμαρικών ! ( ! )

Ο Ίνδικτος φταίει – που ενημέρωσε – αλλά για σκέψου: παγκόσμια μέρα για τα μακαρόνια! 🙂

Μακαρονάδα, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Δυο Βήματα απ’ την Αμμο (1989)

Πέρα από το αστείο της υπόθεσης, τα ζυμαρικά σε κάθε μορφή τους έχουν μια βασική θέση στη διατροφή μας. Είναι απαραίτητος διατροφικός κρίκος, σύμφωνα με τους σύγχρονους διατροφολόγους, και είναι απόλυτα εναρμονισμένα με τις διατροφικές ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, φτιάχνονται εύκολα και εμπλουτίζονται με μια ποικιλία της οικιακής οικονομίας: το κρέας, το γάλα, το τυρί, τα όσπρια και το ταχίνι. Άλλωστε πάντα τα ζυμαρικά υπήρξαν μια από τις αγαπημένες γεύσεις μικρών και μεγάλων, ενώ παράλληλα αποτελούν μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης με παραλλαγές.

Αν και οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι τα ζυμαρικά είναι Ιταλικής προέλευσης, υπάρχουν πληροφορίες ότι τα έφερε στην Ιταλία ο Μάρκο Πόλο από την Κίνα – και άλλες, που λένε ότι τα επινόησαν Άραβες, Ετρούσκοι ή και Έλληνες (γιατί, όπως είναι γνωστό, παντού υπάρχει ένας Έλληνας, και όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες αυτοί έτρωγαν βελανίδια, κλπ… :pp)

Δεν ξέρω εσείς, πάντως εμείς πολύ τα αγαπάμε στο σπίτι μας – θα μπορούσαμε να τα τρώμε κάθε μέρα, με χίλιες παραλλαγές – εμένα μου αρέσουν με λαχανικά, του άντρα μου με θαλασσινά, και του Άκη το καλύτερο είναι τα μακαρόνια με κιμά – και του μικρού Ιωσήφ το ίδιο..!

Θα μπορούσαμε επίσης να «προσχωρήσουμε οικογενειακώς» στην καταπληκτική «θρησκεία-παρωδία» του Ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος – «Flying Spaghetti Monster«, για την οποία διάβασα για πρώτη φορά εδώ – το σκέπτομαι σοβαρά, σας λέω… Έχει και καταπληκτικό κόκκινο βιβλιαράκι με Gospel μια χαρά! :p

Μέχρι τότε, σας δίνω συνταγές – να κάνουμε και κάτι χρήσιμο! Το πιο βασανιστικό ερώτημα της ημέρας, το : «τι μαγειρεύω σήμερα;;» να πάρει απάντηση!

Καλημέρα – και καλή όρεξη! 😉

39 thoughts on “Είμαστε Μακαρονάδες, τι να κάνουμε;

  1. καλημέρα μακαρονού!!
    Θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με μακαρόνια!
    Τα λατρεύω. Ειδικά μπουμπουνισμένα με πολλά, θεϊκά τυριά όπως μοτσαρέλα, παρμεζάνα, ρεγγάτο!! Μμμμ!!!
    Το είχα ξεχάσει ότι σήμερα είναι the macaroni day. Καλά που μας το θύμισες, μπας και ανεβάσουμε τίποτα επικοδομητικό.
    Στο hungry for life μπαίνω κι εγώ!!
    Πώς είσαι σήμερα;
    Α, τι θα μαγειρέψεις σήμερα, είπαμε;

    (η πρόσκληση έγινε αποδεκτή, μένει μόνο να καταλαγιάσει η παροιμιώδης αναβλητικότητα που με διακρίνει και θα πέσουν τα φλας!!)

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ 🙂

  2. Καλημέρα Φαίη μου!
    Λέω να πρωτοτυπήσω σήμερα : να μαγειρέψω μακαρόνια! 😉

    κι εμείς θα μπορούσαμε να τρεφόμαστε μόνο μ’ αυτά – σε όλες τους τις μορφές και όλες τις παραλλαγές και όλες τις σάλτσες! 🙂
    (έχω ολόκληρη κατηγορία με link μαγειρικής)

    Καλό μαγείρεμα!

  3. ότι τα επινόησαν Άραβες, Ετρούσκοι ή και Έλληνες…
    ———————————————-
    Ανοίγεις πληγές. Τι θέλεις τώρα δηλαδή να ανοίξεις την όρεξη στον Λιακόπουλο, να γράψει κανένα βιβλίο για την ελληνική πατρότητα των μακαρονιών :
    «Όταν εμείς τρώγαμε μακαρόνια οι άλλοι τρώγανε βελανίδια».
    Το λέει και η λέξη άλλωστε:
    Μάκαρ—> μακαρόνι
    Οι θεοί είχαν την αμβροσία και οι μακάριοι θνητοί τα μακαρόνια.
    :p

  4. Εγώ καλέ μου τις ανοίγω ;;
    Από μόνες τους είναι ανοιχτές! :p
    😆
    Είναι γνωστά αυτά, θα επιβεβαιωθεί ο Λιακό από τους ιστορικούς του μέλλοντος, θα δεις! 😆

  5. Οχι!Είναι σίγουρο πια! Επίτηδες το κάνεις!!!!
    🙂
    🙂
    🙂
    Είμαστε αυτό που λένε ότι η ΜΙΣΚΟ από εμάς χτίστηκε!Τέτοια τρέλα!
    Εχω επίσης μια ωραία ιδέα για σήμερα!
    Καλό μεσημέρι!

  6. θεικό το τραγουδάκι. Που το βρίκες ρε θυρίο.
    Τασούλα θα διαφωνήσω.Εμείς οι φοιτητές ζούμε τι μίσκο.5 Χρονια μακαρόνια καθε μέρα όλη μέρα.

  7. Κι έλεγα τι να φτιάξω απόψε… Θενξ για τη μισή ιδέα (ζυμαρικά) – την άλλη μισή θα τη δανειστώ από τον Μπαμπάκη (σπαγγέτι με καβούρι). Καλή όρεξη!

  8. Επιτέλους!!! 🙂
    «Άνοιξε το μάτι!!» Θεϊκές μυρωδιές!
    Μπράβο βρε Νατασσάκι γιατί εκεί στου Ίνδικτου είχα πάθει κάτι με τον πατσά!! 😆 😆

    Δεν το συζητητώ! Πάστα κάθε μέρα και σε όλες τις παραλλαγές! Μακαρονικά χαιρετίσματα σε όλη τη Μακαροπαρέα!!! 😆 😆

  9. @ boboss, καλώς ήρθες [μπορείς να το «δανειστείς» με δεξί κλικ στον τίτλο του και αποθήκευση 😉 ]
    Και οι φοιτητές, και οι μαθητές – τι λες τώρα! Υπάρχει καλύτερο φαγητό! 🙂

    @ exit, καλή όρεξη, φίλε μου! Τη συνταγή του μπαμπάκη με τα καβούρια (ή γαρίδες ήταν;; ) την έχω φτιάξει πάντως! Τέλεια ήταν! 🙂

    @ νατάσσα μου, 😀

    Καλό μαγείρεμα!

    @ tassoula μου είμαστε ΣΙΓΟΥΡΑ συγγενείς! Άλλωστε, όλοι μια οικογένεια είμαστε! 😉

    Φιλιά στο Σβούρα, καλή όρεξη!

    @ Jo, είδες παιδί μου! που θα πήξουμε στους πατσάδες, δλδ! 😛

    Καλώς ήρθες στην παρέα των Μακαρονοφάγων! 😀

    @ Ιφιγένεια, και σε σένα ! 🙂

  10. Μας βλέπω για μακαρονάδα το σ/κ καθώς κι εμείς δηλώνουμε πιστοί οπαδοί! Με 365 μέρες που έχει ο χρόνος, εννοείται πως θα υπήρχε και η παγκόσμια ημέρα του ζυμαρικού. Φιλάκια 🙂

  11. και τυχαια εφτιαξα πενες με σαλτσα σημερα!!!
    τα μακαρονια ειναι παντα μια σωτηρια ειδικα οταν εχεις παιδια!!!
    πολυ ομορφο ποστ και blog!!!

    καλημερα συναδελφο μαμα!!!(εγω ετων 38 ομως!!!)
    καλως σε βρηκα!!

  12. @ Μαρία μου , κι εσείς ε;;
    Είμαστε πολλοί!!!!!!! 🙂
    Φιλάκια, καλή όρεξη!

    @ tzotza καλώς ήρθες κι από δω! Ευχαριστώ !
    Και το δικό σου μου άρεσε, θα τα λέμε!
    Και βέβαια είναι καλή λύση τα μακαρόνια για τα παιδιά – και δεν τα βαριούνται ποτέ, ευτυχώς! Μόνο στο φίλο μας τον Ίνδικτο δεν αρέσουν – ευτυχώς δεν του έμοιασαν οι κόρες! 😆

  13. «τα ζυμαρικά σε κάθε μορφή τους έχουν μια βασική θέση στη διατροφή μας» Χαχαχαχα… θα έλεγα ότι τον τελευταίο καιρό είναι σχεδόν αποκλειστικά η διατροφή μας!!!! Μου άνοιξες την όρεξη τώρα! 😀

  14. @ Σπύρο μου, καλή όρεξη – ελπίζω σήμερα να έφαγες καμαρόνια! 😆

    @ exit, 😆
    (για να δούμε, θα πετύχει η «συνταγή» )

    @ φαίη μου, και το παστίτσιο στο πνεύμα της ημέρας είναι – και το γουέστερν, επίσης! 🙂

    @ Νόμιζα ότι οι αγελάδες τρώνε μόνο χορταρικά, Χάρη μου!
    Κι εμάς, πάντως είναι πολύ συχνά στο μενού μας! 😀

  15. Το πιό κοντινό σε μακαρόνι που θα δεχτώ είναι το κοκορέτσι!!!
    Έχει όλα τα χαρακτηριστικά του μακαρονιού, λεπτό και (πολύ) μακρύ (για το εντεράκι λέω) με μιά βασική διαφορά ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ!!!

  16. Super και εγώ να δουλεύω σαν τρελλή όλη μέρα και να την χάσω;;;; Εγώ;;;; γρουμφ!

    Πως πας κούκλα;;; Εδώ λίγο καλύτερα (από την γρίπη γιατί από δουλειά … γρουμφ πάλι!)

    Φιλί (Νο 6)

  17. ααα…το είδες…ευχαριστώ 🙂
    ελπίζω να σου άρεσε και συνολικά 🙂

    θα ξεκινήσουμε με εκείνον τον καφέ που λέγαμε 😉

    φιλιά

  18. δηλαδη πρεπει να αρχιζω να μαγειρευω…σαν φαγητο ειναι τελεια τα μακαρονια…τα λατρευω…ευτυχως λατρευω την κουζινα…και που να μαγειρεψω αργεντινικη κουζινα…

  19. Ε ναι λοιπόν είμαι και εγώ …. μια μακαρονού!
    Χτες είχαμ παστίτισιο και προχτές (μετά από τα σουτζουκάκια) φιογκάκια με πέστο!!

    Δώσε, δώσε μακαρόνια….!!!!

    Φιλιά και καλημέρα Νατασσάκι μου!!

  20. Νατασσακι, το καθηκον επι του μακαρονίου το εχω επιτελέσει. Την άλλη εβδομάδα τωρα, γιατί δεν τα τρωμε και σκετα. Οπότε μαζί με τα άλλα ειναι καπως παχυντικά.

  21. Απόλυτη επιτυχία χτες. Η συνταγή πέτυχε 100% (όχι να το παινευτώ αλλά τα καταφέρνω στην κουζίνα) και ήταν γευστικότατη. Ό,τι πρέπει για βράδυ. Νόστιμο και ελαφρύ!

  22. Μο-να-δι-κό post 😀
    Εχθές που πνιγόμασταν στη δουλειά, σε τύπωσα, σε μοίρασα, τους έκανα (έκανες) όλους μιαμ και παραγγείλαμε επιτέλους ιταλικό! Μα πιπιπιτέλουσ, έχουμε πήξει στα σάντουιτς!
    Η συνταγή του mpampakis στην οποία αναφέρεται ο exit είναι μοναδική. Ειδικά αν έχεις πάρει και λίγο φρέσκο καβούρι, το έχεις βράσει για πολύυυ λίγο και μέσα σε αυτό το ζωμό βράσεις τα ζυμαρικά…
    🙄 δεν θέλω καν να το σκέφτομαι…

    Επίσης, θα παρακολουθώ τον Λιακόπουλο από δω και πέρα να τσεκάρω μη και τολμήσει, και αν τολμήσει μην τύχει και δεν σε αναφέρει στις πηγές του 😆

    Αλλο ένα επίσης…
    Αφού όλοι ψιλοπιανόμαστε με τη μαγειρική θα ξέρουμε πώς κάνουμε ενα απλό σπαγκέτι αλά κρεμ…
    Λοιπόοον, όποιος έχει όρεξη να πειραματιστεί ας προσθέσει λίγο ξύσμα λεμονιού στην κρέμα γάλακτος… και ας σερβίρει με Κεφαλογραβιέρα Αμφιλοχίας και φρέσκο πιπέρι…
    :mrgreen:

  23. @ KV μου, καλύτερα σήμερα – μιλάω! 🙂
    νο 6, τώρα, δεν πειράζει που το έχασες, του χρόνου θα το κάνουμε μαζί! Από τη Λεβεντογέννα, με ντόπια τυριά – γιαμ!

    :)))

    @ ελαφάκι μου, και συνολικά μου άρεσε – αν κι εγώ είμαι πιο πολύ του ελληνικού ρεπερτορίου… μα μου αρέσει να ενημερώνομαι, ξέρεις ! 😉
    (στην πρώτη ευκαιρία, ναι! )
    🙂

    @ damian, ναι, να μαγειρέψεις! Κι εσύ λάτρης των μακαρονιών; Καλώς όρισες! 🙂

    @ Θαλασσινή μου, ήμουν σίγουρη!!!! 🙂
    Μακαρόνια – για πάντα!
    Φιλιά πολλά.

    @ Ριτσάκι μου, ωραία τα μακαρόνια χθες;; 😉 Εντάξει, την άλλη βδομάδα πάλι!
    🙂

    @ exit, βοήθησε και το αποτέλεσμα του αγώνα στην επιτυχία της συνταγής; 😉 Να σε έχουμε στο νου μας για μάγειρα, φίλε μου! 🙂

    @ παπάκι μου,
    έκανες τέτοιο πράγμα;;; 😳 Να μου το λες, να προσέχω τι γράφω! 🙂 Αυτό με το καβούρι του μπαμπάκη, είναι τρομερό, όντως! Κι εγώ το έχω κάνει ! κι έχει κι άλλη μια συνταγή με γαρίδες, τέλεια!
    Για το Λιακόπουλο – αντέχεις να τον παρακολουθείς;;; 😛

    Θα το δοκιμάσω το tip που λες, ενδιαφέρον φαίνεται!
    Φιλιά, παπάκι μου – κι όχι άλλα σαντουιτςςςςς !!!!!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.