Αγαπημένα «αντικείμενα»;;

Η Κρεμμυδοφαβούλα με κάλεσε να παίξω σε παιχνίδι – να δείξω τα προσωπικά αγαπημένα μου αντικείμενα.

Έχω πολλά αντικείμενα – που τα χρησιμοποιώ κάθε μέρα, που τα χρειάζομαι ή όχι, που τα μαζεύω γιατί μου αρέσουν… όταν όμως θέλησα να ξεχωρίσω τα αγαπημένα μου, δυσκολεύτηκα πολύ…… Σκέφτηκα να βάλω αυτά ή αυτά , ή τα βιβλία μου – ή τα καθημερινά πράγματα που χρησιμοποιώ: γυαλιά, κλειδιά… Αλλά κατάλαβα πως δεν έχω αγαπημένα αντικείμενα – τίποτε από αυτά που αγαπώ δεν είναι αντικείμενο, και δεν φωτογραφίζεται….Και κανένα από τα αντικείμενα που έχω δεν θα μου λείψει, αν το χάσω. Θα μου λείψουν όμως, άλλα – κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι :

αγαπημένους ήχους : το πρώτο κλάμα του γιου μου, το πρώτο γέλιο του, το πρώτο «μαμά»· τις φωνές και τα λόγια αγαπημένων φίλων. Τον ήχο της βροχής στα κεραμίδια, στο χωριό. Τον ήχο της φωτιάς στο τζάκι. Το τραγούδι του καναρινιού μας κάθε πρωί. Τον ήχο της θάλασσας, που αλλάζει κάθε τόσο.

αγαπημένες μυρωδιές: το χώμα βρεγμένο, όταν ποτίζω τα λουλούδια. Τη μυρωδιά του γιου μου όταν βγαίνει – ζεστός – από το μπάνιο. Τη μυρωδιά της κανέλας στο φαγητό. Τη μυρωδιά των Χριστουγέννων. Τη μυρωδιά από τους αγαπημένους ανθρώπους που δεν είναι πια εδώ.

αγαπημένες γεύσεις: την αλμύρα της θάλασσας. Τη γεύση του αγαπημένου καφέ. Το παγωτό φιστίκι. Τη μαρμελάδα μόσφυλο που έφαγα πριν χρόνια στην Κύπρο. Τη μαύρη σοκολάτα. Τα μακαρόνια, μόλις βγουν από την κατσαρόλα, με φρέσκο χωριάτικο βούτυρο.

αγαπημένες εικόνες: η πρώτη μου τάξη στο σχολείο, κι η πρώτη δασκάλα. Το γαλαζοπράσινο της θάλασσας στην αγαπημένη μου παραλία. Το ουράνιο τόξο μετά τη βροχή. Το χαμόγελο του γιου μου μετά από «αταξία» για να με καλοπιάσει. Το πρώτο ηλιοβασίλεμα που είδαμε μαζί, και τον θαυμασμό για τον ήλιο στα ματάκια του. Το πράσινο στο δάσος, που χάσαμε.

Αυτά – ήχους, μυρωδιές, εικόνες, γεύσεις – τα κουβαλάω μαζί μου, χρόνια τώρα. Και είναι για μένα πολύτιμα. Θα με πονέσει πολύ αν τα χάσω – αν κάποτε δεν μπορώ να τα ανακαλέσω από τη μνήμη μου. Αυτά είναι τα αγαπημένα μου, και δεν φωτογραφίζονται, ούτε σκανάρονται… Συγγνώμη, Κρεμμυδοφαβούλα, που δεν κράτησα εντελώς τους κανόνες… :)) Και , για τη συνέχεια: νομίζω δεν έχει προσκληθεί η KV, η tassoula, η νατάσσα, ο Donald , ο Ίνδικτος, και η φαίη – για να σας δω !

Καλημέρα🙂

42 thoughts on “Αγαπημένα «αντικείμενα»;;

  1. Κάποτε, στο προσεχές μέλλον (σε 129 χρόνια , 7 μήνες και 33 μέρες από τώρα) τα blog θα έχουν περισσότερες δυνατότητες.
    Θα μπορείς να ποστάρεις γεύσεις και μυρωδιές…
    Για ανέβασε ολίγο από ιμάμ να δούμε τι γεύση έχει;🙂

  2. Κι όμως τους κράτησες όλους τους κανόνες φιλενάδα.

    Όχι μόνο του παιχνιδιού, αλλά και της καρδιάς.
    Γι΄αυτό είμαι τόσο περήφανη για σένα🙂

    Καλημέρα καρδούλα μου.
    Σμάτς και Σμούτς
    (και σιγά μην κολλήσω… χαχαχαχα)

  3. @ αυριο είναι παγκόσμια μέρα ζυμαρικών – σου έχω σπέσιαλ συνταγή, που θα καταλάβεις και τη μυρωδιά, καλέ μου φίλε AfMarx... το ιμαμ να στο φέρω από κει;; 🙂

    @ Φιλενάδα μου, ευχαριστώ😳

    Καλημέρα🙂
    Σμουτς, πολλά -( κι ας τον να λέει..! 😉 )

  4. «αυριο είναι παγκόσμια μέρα ζυμαρικών»

    Αχ με τσάκισες (πάει το ποστ, αρχίσατε να με προλαβαίνετε έ; )

    Ανέβασες πολύ τον πήχη του παιχνιδιού τώρα (θα προσπαθήσω να ακολουθήσω μόλις ξεμπερδέψω)

    Περαστικά!!!

  5. Γιορτάζουν και τα Al Dente αύριο;;; Να βάλω συνταγή;;;;🙂

    Όμορφο τρυφερό post! Και … οι κανόνες πάντα δικοί μας, έβαλες «αντικείμενα» κοντά στην καρδιά σου, αυτό μετράει!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, soon! προμιθ!

    Νο 5, maxed on paracetamol, εσύ;;;;
    Σμακ!

    ΠιΕς … Άντε τώρα να μου φύγει από το μυαλό το κομμάτι που μου κόλησε η φωτό σου :)))))

  6. Βρε Νατασσάκι μου, το έχω παράπονο μια φορά να διαβάσω κάτι από σένα και να μην συγκινηθώ… Πλάκα κάνω! Μ’ αρέσει πολύ που συγκινούμαι με όσα γράφεις🙂 Φιλιά πολλά και ελπίζω να είσαι καλύτερα με τις γρίπες!
    (σου έχω έτοιμη και την αφιερωμένη σου κούπα!)

  7. To παιχνιδι αυτό προσαρμόζεται στα θέλω του καθενός μας… Δεν έχει κανόνες…😉

    Πολύ όμορφο και γλυκό…

    Μπράβο Νατασσάκι, σε ευχαριστω πολύ για την συμμμετοχή🙂

  8. ..Τα μακαρόνια, μόλις βγουν από την κατσαρόλα, με φρέσκο χωριάτικο βούτυρο…
    Eπίτηδες το κάνεις δεν εξηγείτε….🙂
    Αρχισα την πλάκα γιατί με συγκίνησες πάλι!
    Φιλιά!

  9. @ Μαρία μου ,χαίρομαι που σου άρεσε – σας συγκινούν αυτά που γράφω;; 😳
    Δεν το κάνω επίτηδες, σε βεβαιώνω! 🙂
    Ευχαριστώ για την κούπα, την έκλεψα!
    Φιλιά κι από μένα

    @ Ευχαριστώ, φαβούλα μου, πολύ καλή η ιδέα σου τελικά!

    @ tassoula μου, δεν το κάνω επίτηδες! Τα λατρεύω!

    (και αφού το είδα ότι έπαιξες, και το σχολίασα κιόλας, πως σε ξανακάλεσα, ε;; Ο πυρετός φταίει!!!! 🙂 )

  10. Χριστούγεννα θα σου φέρω μαρμελάδα μόσφυλο!!!! Διπλή ευχαρίστηση για σένα (και χριστούγεννα και μαρμελάδα) :))))

  11. @ KV μου, δεν ξέρω… από ποια φωτογραφία;;
    (όλα σε όλους αυτούς τους δίσκους τα αγαπάω, πως να ξεχωρίσω;; Δώσε hint! )

    @ Χάρη μου…. αν σου πω ότι έχουν περάσει 15+ χρόνια, και θυμάμαι ακόμα τη γεύση, θα με πιστέψεις;; Δεν έχω ξαναφάει πιο νόστιμη μαρμελάδα, είναι απίστευτο και το άρωμα και η γεύση της – αλήθεια το λες;; Γιατί εμένα είναι να μην μου τάξεις… !
    (και μόνο που το είπες, μου φτάνει! Ευχαριστώ! :)))))))) )

  12. natassaki
    ισως τελικα να εχεις ενα δικιο. τα πραγματα που μας λειπουν ειναι τα αγαπημενα μας.
    και που εισαι;;;
    το πανο ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!να μου πεις που το πηρες να παρω κι εγω ενα πλιζζζζζ!!

  13. @ ψιθυράκι μου, νομίζω πως πιο πολύ αγαπώ αυτά που δεν μπορώ να «αγγίξω» – ακριβώς γι’ αυτό, και δεν θέλω να τα χάσω γιατί δεν θα μπορέσω ποτέ να τα ξαναβρώ…
    Το πανό μου το έφερε πέρσι δώρο το αγαπημένο μου ξαδερφάκι, που σπούδαζε στο Λονδίνο – αν θες τον ρωτάω λεπτομέρειες, να σου πω. 🙂

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, το ήξερα ότι θα σου άρεσαν, πως όχι;;;
    Και πως θα μπορούσε να λείπει ο Αρχάγγελος…. ευτυχώς, θυμάμαι και τη φωνή του – είναι απ’ αυτές που πρόλαβα να ακούσω και να τις έχω για πάντα «στ’ αυτιά μου»….
    Φιλιά πολλά 🙂

  14. Είσαι άψογη… αυτό το post είναι μέσα στην ομορφιά…. Κρατάω τη μυρωδιά από φρεσκοποτισμένο χώμα!!! Είσαι καλά σήμερα???

  15. Ευχαριστώ μικρό μου λαχανάκι!🙂
    Κράτα ό,τι θες – εγώ τα έχω καλά φυλαγμένα…
    Καλύτερα, μα «άφωνη» – ευτυχώς εδώ δεν έχει ήχο!😉

  16. Δεν χρειάζεται εδώ!!! Αύριο θα είσαι περδίκι νατασσάκι!!!❤❤❤ (είναι λίγο παγωμένα αλλά σου κάνω ομοιπαθητική… ξέρω εγώ😉 )

  17. Ααα! Τι θα γίνει με την περίπτωσή σας, μις νατασάκι;
    Διαβάζω συνήθως μπλόγκια στο τέλος της μέρας ή μέσα στη νύχτα και δεν φτάνει που είμαστε τόσο ευάλωτοι εκείνες τις ώρες μας κάνετε κι εσείς oversniiiiiiif!!!!!!!!!!!!
    Ε-νι-γουέι, το παιχνιδάκι της φαβ μού άρεσε όπως ξεκίνησε, αλλά του πρόσθεσες κι εσύ ανάσα, μυρωδιά, γεύση, καρδιά, να δω πώς θα ανταποκριθώ κι εγώ!
    Περαστικά, φιλάκια :***************************** και καλό βράδυ!

  18. Καλησπερα Νατασσάκι και περαστικά σου μικρουλη.
    Ωραια πραγματάκια. Κι εχει δικιο ο εξαφανισμενος Αλλου που λεει ότι σε λιγα χρονια θα μεταδίδονται και μυρουδιές φαγητών και αρωματα και πολλά άλλα μεσω του διαδικτύου….Ειδες βρε παιδί μου, η επιστήμη ;
    Πιοτερο μ αρεσει το φρεσκονωτισμένο χώμα. Με τρελλαίνει και πολλά άλλα μαζί.
    Λαιμουδάκια εντάξει ;

  19. @ παπάκι μου...
    συγνώμη, δεν θα το ξανακάνω!😳

    Θα γράφω αστεία κείμενα (δεν μου βγαίνουν) ή θα βάζω τραγουδάκια, εντάξει;;;

    Ευχαριστώ πολύυυυ – κι από δω φιλάκια, περιμένω να δω το δικό σου!🙂

    @ Ρίτσα-βανιλίτσα μου, πάντα έχει δίκιο ο εξαφανισμένος…
    κι εμένα μ’ αρέσει πολύ το φρεσκονοτισμένο χώμα..
    Λαιμός κλειστός, μα ελπίζω ως αύριο.. Μου κάνει θεραπεία το Λαχανάκι, δεν είδες;;;

    Φιλιά🙂

  20. παίζουν και οι αγαπημένοι ανθρωποι, μην ξεχνιόμαστε.

    Εμένα στο οπτικό μου πεδίο καταφθάνουν ανα τριαντάδες. Με ψιλοαντιπαθούν στην αρχή (γιατί πρέπει να «εξετάσω» μερικούς στο τελευταίο μαθημα), αλλά στην πορεία τα βρίσκουμε!

    Ποιος θα μου φτιάξει μια μπλογκόσφαιρα μόνο με μαθητές;

  21. @ νατάσσα μου χίλια ευχαριστώ κι από δω! :))))
    Τώρα εγώ συγκινήθηκα! πολύ!

    Φιλιά στο μικρούλι🙂

    @ Χρυσόστομε, καλώς ήρθες – δάσκαλος, ε;;
    Και βέβαια παίζουν κι αγαπημένοι άνθρωποι, θα ήθελες να συμμετέχεις;; Πιστεύω ότι θα σε συμπαθούν – εγώ αγαπώ πολύ τους δασκάλους μου πάντως, ακόμα! 🙂

  22. Καλησπέρα Νατασσάκι.»Αγαπημενα αντικειμενᨻ ενδιαφερον εχει… Ευχαριστω για την προσκληση θα προσπαθησω να πω με τη σειρα μου κάποια στιγμη.Το θεμα ειναι να βρω το χρονο… Την καλησπερα μου και παλι🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.