Επισκέψεις…

Χειμωνανθός – Γιάννης Χαρούλης

Φθινόπωρο… ήρθαν επιτέλους οι βροχούλες, ήρθε και το λίγο κρύο, βγάλαμε από τη ντουλάπα τα ωραία μας ζεστά πουλόβερ…. είπαμε να στρώσουμε και τα χαλιά, σιγά-σιγά, να ετοιμαστούμε…

Τι άλλο έρχεται το φθινόπωρο, κυρίως στα σπίτια που έχουν πιτσιρίκια;

Γρίπη!

Ναι – το έπαθαν κι άλλοι, πιο πριν – μα τώρα χτύπησε και τη δική μας πόρτα, και κάναμε το λάθος και της ανοίξαμε. Είμαστε και φιλόξενοι, βλέπεις!

Δεν είναι τόσο σοβαρό – οι άντρες του σπιτιού την πέρασαν ήδη, ήταν επόμενο ότι θα έρθει η σειρά μου… αλλά έρχεται με συνοδεία: πονόλαιμο, συνάχι…

Πήραμε τηλέφωνο το γιατρό: Αντιβίωση, ξάπλα, προσοχή (λες και δεν τα ξέραμε..) Από το πρωί έχω πιει ένα λίτρο βραστάρια – δίκταμο με μέλι, λέει, να μαλακώσει ο βήχας…

Σε όσους είναι γριπιασμένοι, περαστικά – οι υπόλοιποι να προσέχετε…!

Γρίπη, από τη Λιλιπούπολη (το τραγουδάει πάντα ο Άκης, όταν αρρωσταίνει…)

Καλημέρα – πάω να ξαπλώσω, και να διαβάσω κι ένα παραμύθι… 🙂

(λέμε τώρα…)
28 thoughts on “Επισκέψεις…

  1. Νατασσάκι μου, δεν την γλίτωσες ε; Περαστικά! Κι όχι τίποτ’ άλλο, αυτές οι φθινοπωρινές γρίπες είναι ό,τι χειρότερο… Άντε, καλή ξεκούραση 🙂 Φιλιά και καλημέρες!
    Υ.Γ. Λιλιπούπολη all time classic! 😀

  2. Περαστικά καρδούλα μου….

    Έτσι είναι αυτές οι γρίππες, κοινωνικές.. από τον έναν στον άλλον! 🙂

    H μαμά μου μου έφτιαχνε μέλι με λεμόνι. Δεν ξέρω αν βοηθάει, αλλά μάλλον ναι, γιατί κατόπιν βγήκαν και καραμέλες για τον λαιμό με τα ίδια συστατικά.

    Επίσης μ΄έτριβε καλά… εντριβές… και κάθε φορά που αρώσταινα, έκανα πάρτυ… μ΄αρέσει να με τρίβουν……. 🙂

    Ξάπλωσε, λέω, και πέρνα μια μέρα βασιλική.
    Φιλάκια και πάλι περαστικά φιλενάδα μου.
    Δεν σου κάνω αγκαλιά, μην κολλήσω 🙂

  3. Λες να κολλάει διαδικτυακά; Έχω ακούσει πολλούς τώρα τελευταία που κόλλησαν! 🙂

    Περαστικά Νατασσάκι, υπομονή (είναι πολύ εκνευριστική η γρίπη -μία εβδομάδα με παίδευε την ώρα που έγραφα εργασίες και δεν προλάβαινα ούτε νερό να πιω!)

  4. Καλάααααααααααα….
    Κέρνα την ρακόμελα εσύ την γρίπη και βάζε της τραγούδια και θα δεις…
    Σιγά που θα φύγει η γρίπη!
    Κορόιδο είναι;
    Εκεί θα μείνει…
    🙂

    Περαστικά!
    Και κόψε τα σμουτς και τα σματς γιατί θα κολλήσει όλη η μπλογκόσφαιρα
    🙂

  5. Περαστικούλια!!
    Με το φθινόπωρο μήπως έρχεται και ο ήλιος; Σήμερα σχεδόν χαρά Θεού είναι έξω…Εκεί που πάει να συννεφιάσει, τσουπ!! Ξεπετάγεται ο ήλιος! Αμάν!! Λίγη συννεφιά καλέ!!!!

    CrazyTourist2

  6. Περαστικά και γρήγορα εύχομαι!!!
    Δεν λέει να πέσει και η θερμοκρασία μπάς και σταματήσουν οι ιώσεις!
    Υπομονή!!
    :))

  7. Περαστικά!!!!! Ο «τεχνοκράτης» χτυπάει πάλι…

    επειδή λοιπόν η γρίπη και όλα μας κάνουν να είμαστε μέσα… αυτό σημαίνει περισσότερo «Μαμά ετών 36» και για να δώσετε χρώμα…. να ένα theme για Firefox σε baby και pink: http://www.pinktheme.com/

    Βέβαια ένα βιβλίο για μικρούς ή/και μεγάλους ειναι επίσης μια καλή λύση! (να το επόμενο θέμα!)

  8. περαστικά σας…κι όπως λέει κι ο Μαρξούλης, τα φιλιά κομμένα :PP

    αααα…και βέβαια υπάρχει και το κλασικό τραγούδι…ο Βασιλιάς τραγουδάει «Fever»

  9. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!
    Και να μην είστε τόσο φιλόξενοι, ε!
    Να προσέχεις, εμένα με βασάνιζε 2 βδομάδες η ίωση και ο βήχας ήταν ανεκδιήγητος.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ελπίζω η «επίσκεψη» να είναι πολύ σύντομη και όχι αρμένικη βίζιτα σαν τη δικιά μου…

  10. Εμείς το έχουμε αναγάγει σε τέχνη και έτσι η ίωση κάνει κύκλο στο σπίτι μας, μη σου πω και τετράγωνο. Περαστικά σε όλους σας από όλους μας.

  11. Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
    Ήδη είμαι καλύτερα 😀

    @ Μαρία μου, η Λιλιπούπολη σε μας είναι το απόλυτο χιτ – για τα πάντα, χρόνια τώρα… 🙂

    @ KV μου, αν αρχίσω τα ρακόμελα, εκτός από γρίπη – και φαρυγγίτιδα, θα αποκτήσω και άλλα – δεν συμφέρει ! :)))))
    Σμακ!

    @ Ζαφειρένια μου, κοινωνική γρίπη! 😀
    κι εμένα μου αρέσει να με τρίβουν…και ξεκουράστηκα σήμερα, καλύτερα τώρα!
    🙂

    @ Μαργαριτούλα μου, κι εγώ έχω ακούσει πολλούς – μην κοιτάς που δε μιλάω… λες να κολλάει κι από δω;; :)))

    ευτυχώς που τελείωσες, δλδ! 🙂

    @ Ευχαριστώ γκρινιάρη! 🙂

    @ Την καλοπιάνω, καλέ μου φίλε, για να μου φερθεί καλά, και να με αφήσει γρήγορα… οι καλοί τρόποι, βλέπεις! 😛
    και η μπλογκόσφαιρα δεν κολλάει από τα δικά μου σμουτς και σματς, (αν ήταν έτσι..! ) από κάτι (γ)ιούς κολλάει – τσεκαρισμένο! 😉

    @ Τρελλοτουρίστρια, λίγη βροχούλα, λίγη συννεφιά, που θα πάει, θα το καταλάβουμε το φθινόπωρο! 🙂

    @ Ευχαριστώ Χάρη μου! 🙂

    @ ναι βρε tassoula, είδες;; Να κάνει τουλάχιστον κρύο… Κι εσείς να προσέχετε.

    @ Αργοναυτη μου, τι καλό ! Πολύ «ροζ» για μένα, μα θα το βάλω για την μπέμπα μας! 🙂
    Για βιβλίο – επιτέλους βρήκα χρόνο να διαβάσω – θα γράψω σύντομα..

    @ ελαφάκι μου, το Fever είναι το επόμενο τοπ-χιτ του πυρετού μας…!
    Φιλιά :pppp

    ***Καλές κυκλοφορίες να έχετε !!!!! Θα το δω αύριο! 🙂

    @ φαίη μου, ελπίζω να φύγει πιο γρήγορα – οι άντρες το πέρασαν ήδη, άρα τα δύσκολα τέλειωσαν! 😉

    @ Ευχαριστώ πολύ Donald ! Καλό σου βράδυ! 🙂

    @ ιφιγένεια, 🙂

    @ νερίνα μου, σ’ εμάς τρίγωνο! Κι από μας, καλό βράδυ 🙂

    @ Θαλασσινή μου, τέλεια η κοτόσουπα
    αλλά όχι σαν τα σουτζουκάκια! 😉

    Φιλιά, καληνύχτα.

  12. Περαστικά Νατάσα 🙂

    Μόλις γύρισα από την δουλειά και είμαι λέμε ΜΟΥΣΚΕΜΑ, έξω ρίχνει καρέκλες, με βλέπω να σου κάνω παρέα αύριο.
    Τώρα είμαι σε φάση σεσουάρ.

    (ωραίο ποστ)

  13. Περαστικά καλή μου , εδω εγώ 1μήνα δεν μπορώ να σταματήσω το συνάχι…άντε καλές ξάπλες και πιες το βότανο ή τσαγάκι σου ..ξεκουράσου κι αυριο όλα θα είναι καλύτερα.

    Πολλά φιλιά

  14. Το ξέρω, τρελοφαντασμένη μου – ευτυχώς δεν έχω συνάχι, μα τελικά είναι φαρυγγίτιδα, και δεν μπορώ να μιλήσω!
    (αυτό για μένα είναι το χειρότερο! 😆 )

    Καλημέρα , φιλιά κι από δω.

  15. Ευτυχώς, νατασσάκι μου, με τα ποστ «μιλάς», έστω και με φαρυγγίτιδα, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! !

    Το ίδιο ακριβώς είχα πάθει.
    Όταν πήρα στη δουλειά τηλέφωνο να τους ενημερώσω ότι δεν μπροώ να έρθω, δεν με αναγνώρισαν!

  16. περαστικούλια σου…
    εμείς ακόμα είμαστε καλά. Τώρα όμως που έπεσε το χιόνι και με την πολλή βροχή… το βλέπω να έρχεται
    συναχάκι, φτέρνισμα, καμιά ιγμοριτιδούλα και βλέπουμε…αχχχχ
    χειμώνας….

  17. @ φαίη μου , ευτυχώς που «μιλάω» εδώ – είμαι πολύ φλύαρη γενικά, δεν αντέχω να μη μιλάω! 🙂
    Το παθαίνω κι εγώ αυτό με τη φωνή – δεν με γνωρίζουν!

    @ παπάκι μου, πιο καλά τώρα . :******

    @ Διαβάτης, σ’ ευχαριστώ – να προσέχετε κι εσείς εκεί! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.