Βροχή

Αλκοόλ η βροχή – Βασίλης Παπακωνσταντίνου (Μετωπική-στ. Γ. Κλεφτογιώργος, μουσική Σ. Βόσσου)

 

Η βροχή μπορεί να μη μας αρέσει όταν χαλάει κάποια εκδρομή μας ή γινόμαστε πολλές φορές μούσκεμα. Όμως η ποικιλία της ζωής, η καλή καρποφορία της Γης εξαρτώνται από την ποσότητα του νερού που θα πέσει στη Γη.

Δεν τρελαίνομαι για τη βροχή – μα έχω σκάσει πια.

Δεν τον αντέχω άλλο αυτόν τον άρρωστο καιρό – ζέστη, υγρασία, χάλια…

Θέλω μια βροχή.

Μια βροχή – βροχούλα, όπως παλιά.

Να αρχίσει να πέφτει σιγά-σιγά, να ξεπλένει, να καθαρίζει…..

Να μας φερθέι καλά, μόνο – μην έρθουν απότομες μπόρες, τα καμμένα μας βουνά δεν θα το αντέξουν….

(κι ας μου χαλάσει το Σαββατοκύριακο, χαλάλι της! )

Παρασκευή σήμερα – η καλύτερη μέρα, τα είπαμε!

Καλημέρα 🙂

41 thoughts on “Βροχή

  1. Καλημερούδια σου, αχ, ας μην βρέξει ακόμη πολύ, να γίνουν πρώτα τα 3 καρπουζάκια μου, στην γλάστρα και τα 4 πεπονάκια μου….. και μετά ας ρίξει όσο νερό θέλει. και τι μου θύμισες. «Με την πρώτη σταγόνα της βροχής, έφυγε το καλοκαίρι». έφυγε λέει, πέθανε λέει, δεν θυμάμαι πιά. φιλιά

  2. Καλημέρα 🙂

    Σκοτώθηκε, λέει – μα δεν νομίζω ότι το σκοτώνει πια το καλοκαίρι η βροχή – τα έχουμε σκοτώσει εμείς πιο πριν, όλα… 😦

    Να περιμένει η βροχή, λοιπόν – τα καρπουζάκια της Αγριο – Κερασο – Ζουζούνας!!!! 😉

  3. …»όλα τα πήρε το καλοκαίρι»… (Ελύτης)

    Πολλά μας πήρε το καλοκαίρι που πέρασε και δεν λέει να φύγει.
    Ζέστη, υγρασία, βαριά σύννεφα που μας σκεπάζουν χωρίς ούτε μια στάλα…
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΒΡΟΧΗ.
    Το εννοώ, την έχω ανάγκη. Μου λείπει. Έπεσες και στην περίπτωση, νατασσάκι μου, όχι απλά αγαπάω τη βροχή, αλλά τη θεωρώ υγεία, έμπνευση, ομορφιά… ζωή!
    Ας βρέξει!!

  4. 🙂
    Αυτό με τα καρπούζια, μου θύμισε τον καβγά του γεωργού με τον αγγειοπλάστη για το αν θα έπρεπε οι θεοί να βρέξουν ή όχι. Μύθος του Αισώπου νομίζω είναι…
    Kαλημέρα… και ελπίζω να βρεθεί λύση ώστε να έχουμε και την Νατάσα βρεγμένη και τα καρπούζια γινωμένα.
    Βρε τι πάθαμε!!!
    🙂

  5. @ Φαίη μου, κι εγώ τη θέλω τώρα – μα η Ζουζούνα έχει αντιρρήσεις! 😉

    @ κι εγώ νομίζω μύθος του Αισώπου είναι, καλέ μου φίλε..
    Μπορούμε να παραγγείλουμε βροχή μόνο εδώ που είμαι εγώ – η Ζουζούνα μένει σε άλλη γειτονιά , οπότε θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι! 😉

  6. Και επειδή μας αρέσει η βροχή… και να είμαστε μέσα στα ζεστά… φαντάζομαι μιας και εσείς έχετε μια αρκετά σοβαρή παραπάνω ασχολία, ορίστε και ένα ακόμα Link … hohoho..

    BabyTV

    Εγώ περιμένω και το χιόνι… να δούμε αν θα έχει φέτος! 🙂

  7. Αργοναύτη μας, πάλι δωράκι????

    Μας κακομαθαίνετε !!!! 😆

    Λες να έχουμε και χιόνια, για κανένα σκι;; 😉

    (μια χαρά το έκανες – και πολύ καλό το babyTV! )

  8. Μια βροχούλα πραγματικά θα ήταν ό,τι έπρεπε! Από αύριο το μεσημέρι και μετά, όμως, παρακαλώ. Φιλιά και καλό σ/κ! Υπέροχο το τραγούδι 🙂

  9. αχ Νατάσσα μου μακάρι να βρέξει και γω δεν αντέχω άλλο να βλέπω τον τόπο τόσο ξερό, εδώ έχει «βαρύνει» ο καιρός και έχουν μαζευτεί σύννεφα … για να δούμε …

  10. Ωραία η βροχούλα!!! Εδώ αστράφτει πάντως!!! Μακάρι να ρίξει λίιιιιγο!!! Η βροχή πάντα μου θυμίζει το τραγούδι του Πασχαλίδη «κακιές συνήθειες» δεν ξέρω γιατί…. χιχιχιχιχι
    Χωνάκι??? ❤

  11. Νατασσάκι, ΒΡΕΧΕΙ !!!!
    Όχι απλά βρέχει, βρέχει πολύ !!!
    Λοιπόν, έφερε γούρι το post σου !!!
    (για τις συνταγές, είμαι μέσα, χι, χι!!)

  12. Πατατάκι μου,

    δεν σε πιστεύω ότι έγραψες μόνο αυτό το κείμενο!

    Μολόγα! Χόρεψες τον χορό της βροχής, τι έκανες;

    Ουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι (επιφώνημα ενθουσιασμού)… «Και η βρόχα έπεφτε ράιτ θρου»!

    Ζμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμματς!

  13. @ ζαφειρένια μου, ήρεμο – και βροχερό, επιτέλους!
    (καλό σου ταξίδι! Θα τα πούμε)

    @ Μαρία μου, δεν στην έκανε τη χάρη… κρίμα, μα χαλάλι της!

    @ Νατάσσα μου, μακάρι και σε σας – το ξέρω ότι εσείς το χρειάζεστε πιο πολύ… μακάρι! 🙂

    @ έδες, θαλασσομπερδεμμένη μου;;; το ίδιο κι εγώ ! Τώρα χαίρομαι που βρέχει!
    Καλό Σ/Κ και σε σένα! 😀

    @ Λαχανάκι μου (στο διόρθωσα 😉 )
    ωράιο τραγόυδι – θα φροντίσω να στο αφιερώσω!
    κι από μένα ❤ !

    @ φαίη μου, οι καλοί άνθρωποι πάντα φέρνουν γούρι!!!!!!

    κι εδώ βρέχει, πολύ – να δούμε τι θα γίνει, επιτέλους! 😀

  14. @ μαργαριτούλα μου – μαζί γράφαμε!

    ΝΑΙ, Ομολογώ : Είμαι απόγονος Ινδιάνων μάγων και μου έχουν μάθει το χορό!!!! 😉

    Ζμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμματς! κι από μένα!!! 🙂

  15. Αυτή η μυρωδιά της βροχής είναι …αντίδοτο!
    Το χάϊδεμά της με το χώμα μεθυστικό
    και βότανο για να ξεπλύνει την ασχήμια του κόσμου!
    🙂
    καλό σου σαββατοκύριακο

  16. @ Λαχανάκι μου 😉

    @ μελομένε μου, τι όμορφα που το συμπλήρωσες!
    Η μυρωδιά της βροχής – ναι….σχεδόν την είχα ξεχάσει!
    Και τώρα έρχεται από τον κήπο και είναι υπέροχη!
    🙂
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα, και στις νεραϊδούλες σου! 🙂

  17. Η πιο καλή από όλες γιατί έχει μέσα της τη προσμονή (για τη Παρασκευή τα γράφω )
    Καλό σαββατοκύριακο να περάσετε και έτσι όπως ακριβώς το θέλετε

  18. Eμένα Νατασσα μ αρεσει το προ και το μετα της βροχής.Η μυρουδιά της βροχής που πλησιάζει και η μυρουδια του χωματος μετά. Τρέλα σου λεω.. Τωρα όταν πέφτει σιγά σιγά δεν με ενοχλεί. Ετσι και πιασει η καταιγίδα, όσο σκεπτομαι το τί προκαλεί στις εξαιρετικά προσεγμένες πολεοδομικές δομές μας τα χάνω.
    σε φιλώ, καλημέρα ολη μερα μικρό μου.

  19. Αν έβρεχε , τότε πάνω στις φωτιές του Καλοκαιριού , ίσως θα έβρεχε λιγότερο πάνω σε χιλιάδες μάτια .
    ————————————–
    Αγαπώ πολύ τη βροχή … για πολλούς λόγους ….ίσως όμως περισσότερο γιατί μετά , υπάρχει η προοπτική …. η ελπίδα του …. ουράνιου τόξου . Η καλύτερη ευκαιρία να πεις : «Καλημέρα θλίψη …. καλημέρα αισιοδοξία » .
    Όπως και να έχει …. καλή σου μέρα .

  20. @ νερίνα μου, καλό Σαββατοκύριακο και σε σας – το «όπως το θέλουμε» είναι πάντα το καλύτερο!!! 😉

    @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, κι εγώ δεν τις θέλω τις καταιγίδες – αυτό το «σιγά-σιγά» θέλω, και τη μυρωδιά – και τη γλύκα που νιώθεις, και το «καθάρισμα»: του δρόμου, των δέντρων, της ματιάς, της καρδιάς.

    Καλημέρα, κι από μένα φιλιά.

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι,
    πρωί-πρωί, καλέ;;; 😉

    (το ανθότυρο καλό, και κανένα ντάκο ίσως…)
    φιλάκια κι από μένα! (θα κανονίσουμε να πάμε σε καζάνι, ε;;; )
    🙂 🙂

    @ silia, και αυτό: η ελπίδα του ουράνιου τόξου…
    πολύ όμορφο! Σ’ ευχαριστώ, καλημέρα και σε σένα.

    (Αν έβρεχε , τότε πάνω στις φωτιές του Καλοκαιριού , ίσως θα έβρεχε λιγότερο πάνω σε χιλιάδες μάτια .
    κι εγώ το ίδιο έλεγα, τότε….)

  21. …και μετά τη βροχή (χρειάζεται ένα ξέσπασμα πού και πού)
    να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ όπως το προηγούμενο!
    και μην ξεχνάς το ρατατούη 😉

  22. Ναι βρε παιδί μου..
    Χάλια ο καιρός τόσες μέρες
    Μας αρρώστησε

    Τί έγινε ρε παιδιά όμως; Έριξε μια βροχή και όλος ο κόσμος μαζί της ασχολείται….

  23. @ παπάκι μου,
    ήσυχο αυτό το ΣΚ, όχι λιγότερο όμορφο όμως…
    (τον είδα το ρατατούη, εχθές, με τις φιλενάδες μου! και γελάσαμε πολύ! 🙂

    και το «ξέσπασμα» χρειάζεται, και το «ξέπλυμα» – καθαρίζουν, όλα.

    @ Ιφιγένεια, βροχή- βροχούλα (όχι μπόρα, όμως…) – να, σαν αυτή:
    «Συννέφιασε, συννέφιασε,
    συννέφιασε ο ουρανός,
    ο ουρανός συννέφιασε
    ψιλή βροχούλα έπιασε,
    ο ουρανός συννέφιασε
    ψιλή βροχούλα έπιασε.»
    🙂

    @ Είδες, Καμηλιέρη μου; Να γίνει θέμα το αυτονόητο – βροχή του φθινοπώρου!
    Καλημέρα.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.