Απολογισμός

Κοπελιά – Μάνος Πυροβολάκης

Έκθεση ..(τις θυμάστε;;; )

Θέμα: πώς πέρασα το ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο! 🙂

Λοιπόν εμείς αυτό το ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο περάσαμε πολύ ωραία!

  • Την Παρασκευή πήγαμε στην πρεμιέρα του παλιού μου φίλου του Μάνου Πυροβολάκη – τραγουδάει φέτος μαζί με την Μελίνα Ασλανίδου και τον Γιώργο Καραδήμο.

 

Δεν θα σας πω τη γνώμη μου για του πρόγραμμα – θα είναι εντελώς «αντικειμενική» – θα σας πω μόνο πως περάσαμε: τραγουδούσαμε όλο το βράδυ, αφού το πρόγραμμα, εκτός από τις επιτυχίες των παιδιών, είχε και γνωστά κι αγαπημένα τραγούδια (Αλεξίου, Νταλάρα, Γαλάνη κλπ) – μα και διασκευές δημοτικών με τη βιολόλυρα του Μάνου – είπαν πολύ όμορφα το «Βασιλική», τον «Πραματευτή», (και ένα-δυο άλλα που δεν τα θυμάμαι), και φυσικά έπαιξε ένα κρητικό συρτό (χανιώτη) ΚΑΙ πεντοζάλη – και φυσικά χορέψαμε… Η Μελίνα Ασλανίδου είπε, εκτός των άλλων, πολύ όμορφα τη «Μισιρλού». Λίγο πριν το τέλος, τραγούδησε όλος ο κόσμος μαζί το «Ήτανε μια φορά»… ήταν πολύ όμορφα.

[ σαν χθες θυμάμαι το Μάνο.. ήμασταν παιδιά, γύρω στα δέκα,(το Πεπόνι ήταν μικρότερο) και μαθαίναμε χορό από τη Ρούλα Μουζουράκη. Ο Μάνος δεν ήταν πολύ καλός στο χορό, μα από νωρίς φάνηκε το ταλέντο του στη λύρα-του έκανε μαθήματα ο πατέρας της δασκάλας μας, ο κυρ-Γιώργης, που τον είχαμε όλοι παππού…και μετά ο Γιώργος Βυζυριανάκης. Και έπειτα, ο Μάνος άρχισε να παίζει στην Κρήτη, πήρε μέρος σε φεστιβάλ κρητικής μουσικής και διακρίθηκε, άρχισε να παίζει βιολόλυρα – την πρώτη φορά που άκουσα το «Χαμόγελό σου«, συγκινήθηκα….Και πιο πολύ συγκινήθηκα όταν τον είδα στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, όπου ο Μάνος συνόδεψε με την βιολόλυρά του την Ελευθερία Αρβανιτάκη στο «Τι λείπει». Είχα χρόνια να τον δω από κοντά, αφού χάσαμε και τη δασκάλα μας, μα φέτος τον ξαναβρήκα – και τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο… και περάσαμε καταπληκτικά. Ε, ήπιαμε και μερικές ρακές…. 😉
Έχω βιντεάκια, και κάποιες – θαμπές από τα φώτα φωτογραφίες – αν καταφέρω να τα επεξεργαστώ, θα ανεβάσω μια από τις επόμενες μέρες.. αλλιώς, όταν ξαναπάω, θα είμαι πιο οργανωμένη! ]

 

  • Το Σάββατο, είπαμε: είχαμε τάξει του μικρού σινεμά. Η ομάδα, με συνοπτικές διαδικασίες – κι αφού είχα πέσει το σχετικό ψηστήρι από πριν – αποφάσισε :Ratatouille!!!

 

Ευτυχώς τη γλύτωσα – εκτός από ψηστήρι στα παιδιά, κάναμε και στους μπαμπάδες. Ξέρετε τώρα : όλο εμείς πάμε παντού μαζί τους, είναι ωραία η ταινία, είναι ευκαιρία να τα πείτε μεταξύ σας… Ε , στο τέλος τους πείσαμε, και πήγαν – έτσι κέρδισα ένα δίωρο ησυχίας και ύπνου, αφού από το πρωί είχα κάνει του κόσμου τις δουλειές στο σπίτι, πήγα για ψώνια…. [θα πάω να το δω χωρίς μεταγλώττιση – μου είπαν ότι είναι καλύτερο! ;)]
Μετά το σινεμά, ήρθε στο σπίτι ο σύντεκνος, να δούνε τους αγώνες – ξανά ρακές… (καταχρήσεις…!)

 

 

  • Την Κυριακή, αφού καταφέραμε και ξυπνήσαμε, είχαμε ανειλημμένες υποχρεώσεις: μεσημεριανά βαφτίσια μιας κούκλας μπέμπας-φίλης – ευτυχώς κοντά, και την κοπάνησα νωρίς από το τραπέζι, (πάλι ύπνος με ησυχία… )

Το απόγευμα, τα τελευταία διαβάσματα του μικρού, βόλτα στο διαδίκτυο δική μου, βόλτα στον σύντεκνο ο Κυριάκος – τρία τετράγωνα πιο πέρα…

Έτσι ωραία περάσαμε το ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο – και νομίζω καλά θα μας πάει η εβδομάδα!


Καλημέρα
🙂

32 thoughts on “Απολογισμός

  1. Θα πάω tassoula μου – το κανονίσαμε για το άλλο ΣΚ, όταν ήρθαν τα πιτσιρίκια ενθουσιασμένα, ακόμα και οι μπαμπάδες! 😉

    Φιλιά στο Σβούρα σου – καλή εβδομάδα 🙂

  2. 🙂 Τέλεια! Νομίζω οι Θεοί της Λεβεντογέννας έχουν εκτεταμένο δίκτυο!!!! Μια χαρά θα πάει και η εβδομάδα σας (μας)!!!!
    Φιλιά -Καληνύχτα

  3. γεμμμμάτο και ευτυχισμένο το σ/κ, νατασάκι
    έτσι να είναι όλα!
    για ρατατούιγ ετοιμάζομαι κι εγώ και απορώ ακόμη πώς μου έχει ξεφύγει…
    όσο για την περιγραφή με τον φίλο σου τον Μάνο τον Πυροβολάκη, ζήηηλεψααα
    😀

  4. @ Κάβειρε, δύσκολο να είναι πάντα έτσι, αλλά που και που, το χρειάζομαι..!
    Καλημέρα και σε σένα! 🙂

    @ giasafox το εύχομαι – καλά άρχισε, πάντως… 🙂
    και για σένα, καλώς ήρθες!

    @ μουσμουλομούργο, καθόλου άσχημα! 😉
    Καλημέρα 🙂

    @ παπάκι – βερικοκάκι μου, να το δεις – κι εγώ θα πάω!
    Φιλιά 🙂

    @ Καλή βδομάδα, Χάρη μου! 🙂

    @ Πολλές καλημέρες, θαλασσομπερδεμένη μου! 😀

    @ Bonjour, σταφυλάκι! Έχει και καλά η Ελλάδα, βλέπεις;;; 😉

    Καλημέρα σε όλους 😀

  5. Kαλημέρα…
    Μια χαρά τα περάσατε απ΄όσα διαβάζω. Και μείνατε μικροί-μεγάλοι ευχαριστημένοι.
    Πάντως η φωτογραφία του σχήματος Ασλανίδου-Καραδήμος-Πυροβολάκης, είναι μεν πρωτότυπη, παραπέμπει αλλού δε.
    Από το αντιδιαφημιστικό «ελάτε να κοιμηθείτε σε μας», μέχρι το παρεξηγήσιμο «κρύο, καιρός για τρίο»
    🙂

  6. Μα και η έναρξη τους, (η εισαγωγή τους στο πρόγραμμα) καλό μου νεράντζι, με το «τρίο» παίζει – πολύ γλυκά, όμως! 😉
    Να πας να τους δεις, είναι πολύ καλοί!

    Καλημέρα! ! ! 😀

  7. Εμένα πάντως μου θυμίζει κάπως την αφίσα της
    Ρεβάνς.

    Καλημέρα Νατάσα και καλή βδομάδα από την, επιτέλους φθινοπωρινή Θεσσαλονίκη.

    🙂

  8. Πω πω, αυτό είναι γεμάτο π/σ/κ 🙂 Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα! Ιδίως όταν καταφέρνεις να ξεκλέψεις και λίγο ύπνο παραπάνω, τότε είναι απόλαυση… Καλή εβδομάδα! Φιλιά 🙂

  9. Γεμάτο το Σ/Κ σου, όπως φαντάζομαι και κάθε Σ/Κ με τα πιτσιρίκια!

    Α, και ήθελα να σου προτείνω τον Ρατατούλη έναντι του Σρεκ. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί το Σρεκ έχει και λίγο ενήλικο χιούμορ, οπότε ίσως θα έπρεπε να προετοιμαστείς για ιστορίες περί birds and bees…

  10. Καλημέρα και καλή βδομάδα!
    Πήγε ένας φίλος μου με τον γιο του να δει Ρατατούη και η ουρά θύμιζε συσσίτιο, δεν κατάφερε να το δει τελικά (κι έσκασε και ο πιτσιρικάς στο κλάμα, αναγκάστηκε και τον πήγε στο fun park μετά!).
    Εσύ Νατασσάκι μου είσαι η βιονική γυναίκα!!! Δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις όλα, αλλά μπράβο!

  11. Nατασσάκι μου πόσο ζηλεύω…….
    δεν πάει ο νού σου!!!
    Και εγώ θέλω Μάνο και Μελίνα…. σνιφ σνιφ!

    Χαίρομαι όμως που το ευχαριστήθηκες!!Πάντα τέτοια κοπελιά εντάξει;

    Σε φιλώ πολύ!!;)

  12. ΡΕΒΑΝΣ (1983)

    ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Νίκος Βεργίτσης
    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Νίκος Βεργίτσης
    ΣΕΝΑΡΙΟ: Νίκος Βεργίτσης
    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ανδρέας Μπελλής
    ΜΟΥΣΙΚΗ: Δημήτρης Παπαδημητρίου
    ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Αντώνης Καφετζόπουλος, Γιώτα Φέστα, Πάνος Ηλιόπουλος, Δημήτρης Πουλικάκος, Γιώργος Μοσχίδης, Θάλεια Ασλανίδου
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 110′

  13. @ Λαχανάκι μου , κι εσένα! Αντε, καλό διάβασμα! 😉

    @ Μαρία μου, κι εσύ το ίδιο – ευχαριστώ! 🙂

    @ exit, τη συζήτηση αυτή από δω και πέρα δεν την αποφευγω έτσι κι αλλιώς, οπότε είμαστε προετοιμασμένοι – και θα δούμε και το Σρεκ όλοι μαζί, και το πιθανότερο να το ξαναδώ εγώ πάλι (Μπαντέρας-γάτος, δεν χάνεται!) 😉

    @ Φαίη μου, εμείς πάντα κάνουμε κράτηση στα εισιτήρια από πριν – την έχουμε πατήσει παλιότερα….. 🙂
    Βιονική δεν είμαι, αλλά ότι μπορώ κάνω! 😉

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, α έρθεις να πάμε παρέα την άλλη φορά – γιατί εγώ θα ξαναπάω, δεν υπάρχει περίπτωση! 🙂

    @ Ίνδικτε, ταινία ήταν, ε;; για group έψαχνα… δεν την έχω δει (το ’83 έβλεπα ακόμα παιδικά…! ) αλλά γουγλισα και είδα την αφίσα – έχεις δίκιο! 🙂

  14. Α, για όλα αυτά τα ωραία, μας εγκατέλειψες έτσι;
    Αστειεύομαι μικρουλι μου. Πώς τα καταφ’ερνεις αναρωτιέμαι, καμια φορά , έτσι οπως κινούνται τα πραγματα με τετοια ταχύτητα
    Καλη μερα και καλη εβδομαδσα….σου εστειλα μηνυμα στο κινητό. Μπας και το ειδες ;
    ριτς

  15. Περιμένω πρόσκληση!!!! Ασε που ο Σταυρός του Νότου είναι κοντά στο πατρικό μου!!!

    Φιλάκια πολλά!!Προς το παρόν ένας καφές (ή σοκολάτα 😉 προηγείται !!!
    Δείτε τα οικογενειακά σας προγράμματα, τζούνντο αγγλικά γαλλικά και στη διάθεσή σας. Τις πέμπτες και Τρίτες είμαι γενικά ελεύθερη!
    Φιλάκια 😆

  16. @ μαγισσούλα μου, μια χαρά είναι ο ratatouille για όλες τις ηλικίες! 😉

    @ Ρόδι μου γλυκό, κανόνισε! 🙂

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, το σημείωσα για τρίτες και πέμπτες – θα τηλεφωνηθούμε!
    Φιλάκια 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.