Best day of the week (?)

 

 


Λυτά μαλλιά – Μάνος Πυροβολάκης

 


Όλα για όλα – Μάνος Πυροβολάκης

 

Παρασκευή πάλι, ευτυχώς! Τέλος – επιτέλους το τρέξιμο της εβδομάδας – γιατί ποτέ δεν αρκεί το Σαββατοκύριακο;;;

Έχουμε πολλά να κάνουμε: για αρχή, το βράδυ έχει έξοδο – επιτέλους! μετά από πολυυυυύ καιρό – έχω πρόσκληση για πρεμιέρα, σε χώρο που μ’ αρέσει και για να δω άνθρωπο που αγαπάω – σίγουρα καλά θα περάσω, μα θα σας πω αύριο… 😉

Μετά,το Σάββατο έχει σινεμά: έχουμε τάξει στο μικρό παιδική ταινία, δεν μπορούμε να το αποφύγουμε πια – SHREK THE THIRD ή RATATOUILLE ? Θα δούμε, θα κάνουμε σύσκεψη και με την υπόλοιπη «παρέα» του – τους δυο φίλους του (τρία αγοράκια παρέα, από δυο χρονών κολλητοί, ως τώρα. Κι ευτυχώς και οι μαμάδες φίλες, οπότε μπορούμε και αντέχουμε τους παιδότοπους, τις παιδικές ταινίες και όλες τις «υποχρεώσεις» των βλασταριών μας…. Αν δείτε τρία αγοράκια στο σινεμά να χαχανίζουν, κι ακριβώς από πίσω τρεις μαμάδες να συζητάνε άσχετα, εμείς είμαστε!)

Και φυσικά, δεν μας λείπουν οι λοιπές υποχρεώσεις – γάμοι, βαφτίσια, γενέθλια… Για να μην λογαριάσω τις δουλειές στο σπίτι – ουφ!

Παρασκευή σήμερα, όλα θα πάνε καλά!!!

Καλό Σαββατοκύριακο. 🙂

37 thoughts on “Best day of the week (?)

  1. Kαλημέρα…
    Εγώ υποπτεύομαι ότι μπορεί να δούμε 3 μαμάδες να χαχανίζουν απολαμβάνοντας την ταινία και 3 αγόρια καθισμένα μπροστά, να έχουν το γνωστό ύφος «όχι, οι κυρίες δεν είναι μαμάδες μας.Δεν τις ξέρουμε…»
    🙂

  2. @ υπάρχει ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ αυτή η πιθανότητα, αγαπημένε μου AfMarx…!
    Μήπως μας έχεις πετύχει στ’ αλήθεια, συνοδεύοντας τον κανακάρη σου, ε;;; 😉

    Καλημέρα! 😀

    @ tassoula μου,
    έτσι ακριβώς! Ξέρεις εσύ από τρέξιμο!

    Να μου φιλήσεις πολύ το Σβουράκο σου, καλές τρεχάλες και σε σας! 😀

    (το Θα συμφωνήσω με τον Allu. δεν θα το σχολιάζω, πλέον! ΟΛΟΙ συμφωνούν με τον Allu – κι εγώ ακόμα, γρουμφ! !!!!!!! 😛 )

  3. Μια χαρα θα περασεις,ποιος στη χαρη σου!
    Καπως ετσι ειναι και το δικο μου σαβατοκυριακο,
    χωρις ομως παιδακια(ελευθερος γαρ)
    Να περασεις καλα,τα λεμε!
    (μακαρι ολοι να ειχαμε τετοιες «υποχρεωσεις»…)

  4. Στο Ratatouille να πάτε που το προτείνει η Κροτ και η Σόνια. Δεν έχω δει την ταινία αλλά έχω ακούσει μια τόσο λεπτομερή περιγραφή που είναι σαν να την είδα…

  5. @ Στο εύχομαι να τις αποκτήσεις τις «υποχρεώσεις», λοιπόν, Κάβειρε! 🙂

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα 🙂

    @ ρασμπεράκι μου, θα πέσει το θέμα σε ψηφοφορία – δημοκρατικές διαδικασίες, βλέπεις!
    (το πιθανότερο είναι ότι θα τα δούμε και τα δυο πάντως! 😉 )

    Άρεσε και στη Σόνια;; Τότε, θα του δώσω ψήφο παραπάνω!

    Καλημέρα 🙂

  6. Άσε γλυκοπατατάκι, κι εμένα Σαββατοκύριακο μου βγαίνουν τα σπασμένα της εβδομάδας! Υποτίθεται ότι πρέπει να προλάβω δουλειές κι όλα τα άλλα που μένουν πίσω… Αντ’ αυτού εγώ καταλήγω να περνάω τα Σαββατοκύριακα με παρέα και το υπόλοιπο βλέποντας ταινίες -για να αντέξω την υπόλοιπη εβδομάδα! Άντε, στη χειρότερη βάζω και κανένα πλυντήριο… Καταλαβαίνεις, φοβερή νοικοκυροσύνη…

    Ratatouille δαγκωτό -ο Shrek παραασχήμυνε… Δημοκρατία, δημοκρατία -κάντε πάντως καμιά προπαγάνδα για το ποντικάκι (δημοκρατικότατη η προπαγάνδα! 😉 )

    Εύχομαι να είναι καταπληκτικό το Σαββατοκύριακο!! (Πάντως εγώ όταν πήγαινα τα βαφτιστήρια μου μέχρι πριν λίγα χρόνια σε παιδότοπο πέρναγα φίνα χωρίς ντροπές!!! 🙂 )

    Καλημέραααααααααα! 🙂

  7. Καλημέρα κούκλα!!! Κουράστηκα ήδη από το Σαββατοκύριακο που περιέγραψες!! 😀 Θα πέσω σε καταστολή και τις δυο μέρες για να εξισορροπήσω την κατάσταση! Κι εγώ προτείνω το rata tou ee! Αν και μου την έχει δώσει λίγο γιατί έχουν βάλει το ποντίκι παντού να λέει πόσο κακή είναι η πειρατεία στις ταινίες! Είναι δυνατόν; Ποιος άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του θα δώσει βάση στο ποντίκι;! Καλή διασκέδαση 😀

  8. Κι εγώ Ρατατούι λέω το Σ-Κ να δω! (Μπορεί να σύρω και κανένα ανίψι μαζί για ξεκάρφωμα! 😀 )

    Αχ, Νατασάκι μου , αυτή ήταν μια πολύ κουραστική εβδομάδα! Τέλειωσε επιτέλους! 🙂

  9. Ratatouille bien sûr!!!!!!

    Kαλά να περάσετε μαμάδες και παιδιά.!!!
    Και να ξεκουραστείς και να μας πεις και για την πρεμιέρα!

    Φιλάκια φιλάκια!

  10. @ Χάρη μου, και σε σένα – καλή ξεκούραση 🙂

    @ Τι λες, σταφυλάκι μου;; Εγώ από το Σάββατο ξαναπεριμένω την Παρασκευή!!!! 😉

    @ Αχ, μαργαριτούλα, νοικοκυρούλα μου εσύ! 🙂
    Κι εσύ το ποντικάκι, ε;; Για να δούμε, (ψήνεται η προπαγάνδα ήδη! 😉 )
    Από τον παιδότοπο συνήθως δεν φεύγω με ντροπή…με πονοκέφαλο φεύγω!

    Καταπληκτικό Σαββατοκύριακο και για σένα! 🙂

    @ Φουρφουράκι μου, ναι ε;; Δεν τις έχω δει τις διαφημίσεις που λες, αλλά ποιος άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του θα δώσει βάση στο ποντίκι;;;

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα 🙂

    @ τσαπερδονάκι μου, που πάει;; ποιος πάει και γιατί πάει;;; 😉

    @ Ευτυχώς, ρενατομηλαράκι μου!
    Να το πάρεις το ανίψι – κι εγώ έτσι έκανα! 😉

    Φιλάκια 🙂

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, έχω δώσει hint – μα δεν το πρόσεξε κανείς! 😉
    (θα σας πω, πάντως! )

    Φιλάκια και σε σας, καλό Σαββατοκύριακο!!!!

  11. Σε εμένα βέβαια λειτουργεί ανάποδα, από σήμερα το πρωί μέχρι την Κυριακή το πρωί τρέχω και δεν φτάνω. Πολλές δουλειές + πολύ δουλειά + σίγουρο hangover
    Άστα.
    Σου εύχομαι να περάσεις σούπερ.

  12. Νατασσάκι, Ρατατούι δαγκωτό! Κοίτα μην δεις καμιά γαϊδούρα εκεί γύρω με 2 σακούλια ποπκορν παραμάσχαλα να χασκογελάει μόνη της, έλα να μου μιλήσεις, εγώ θα είμαι. Καθώς, τις παιδικές ταινίες μόνη μου τις φχαριστιέμαι – ο καλός μου χασκογελάει περισσότερο από μένα και δεν μ’ αφήνει να συγκεντρωθώ! :-Ρ
    Άντε, καλό σαββατοκύριακο να έχουμε και λίγη ξεκούραση δεν βλάπτει. Καλή διασκέδαση για απόψε! Φιλιά 🙂

  13. οι δημοκρατικές διαδικασίες έγιναν εδώ και βγήκε το ποντίκι παμψηφεί! άσε τις δημοκρατίες στην οικογένεια, χεχε!!

    πάντως σοβαρά αν πάτε στο ποντικι, να έχετε κανονίσει να πάτε για φαί μετά. Θα σας πιάσει τρελή πείνα στην ταινία! (2 φορες την είδα και το έπαθα και τις δύο, χεχε!!)

  14. κι εγω ποντίκι λέω. Θελω να παω κι εγω καποια στιγμη. Αλλα αυτο το συγκεκριμενο ΣΚ δυστυχώς έχει πάει ήδη στο διάβολο. Συμπάθα με , αλλα με περιμενουν ακόμη δύο εργάσιμες. Το Σάββατο και η Κυριακη! Γρουμφ!

  15. @ ελαφάκι μου, +1 για το ποντίκι!
    Καλά να περάσεις κι εσύ!!!!
    φιλιά :))))

    @ ΦαΒούλα μου, κι εσύ να ξανακάνεις απόδραση – και το ξέρεις ότι σε περιμένουμε όποτε θες, ε;;
    🙂

    @ Γκρινιάρη, πάντα χαίρομαι τις Παρασκευές,
    Και συ καλή ξεκούραση, καλά να περάσεις!

    @ Ίνδικτε, φίλε μου ξέρω…έχω καταλάβει τα δικά σου ωράρια, καλό κουράγιο για το Σαββατοκύριακο σου εύχομαι! Και να προσέχεις.

    Φιλιά πολλά και στις κούκλες τις χρυσοχέρες σου! 😀

    @ Μαρία μου, ευχαριστώ – και θα έχω το νου μου – κι εσύ είπαμε: τρεις μαμάδες, τρία αγοράκια… 😉
    Καλή ξεκούραση 🙂

    @ ροδακινάκι μου – η δημοκρατία είναι νόμος στην οικογένεια και στην παρέα μας, ωστόσο εφαρμόζουμε τη μέθοδο της «δημοκρατικής προπαγάνδας» που λέει η μαργαριτούλα, που και που…. Και, ΟΚ, θα κανονίσουμε και για φαγητό μετά! 🙂

    @ Ωχ, ψυθιράκι μου…δύσκολο να δουλεύεις και ΣΚ, ωστόσο το ξέρω καλά – καλό κουράγιο και σε σένα…!

    @ νατάσσα μου, και σε σας! 🙂

  16. Νατασσακι μου, ναμαι κι εγώ…ενώ στην τηλεόραση παιζεται το δραμα » Ο Ξυλοδαρμός του ζευγους Κουγια»..Ο μεγαλοδικηγόρος και η συζυγος του….. Σκηνές απείρου καλλους…Σα δε ντρεπομαστε λεω εγω.

    Δημοκρατική προπαγάνδα ; Καλέ τί είναι αυτό το μεγαλοσχημο πραμα; Πάντως το τριήμερο έχει ενδιαφέρον, οπως το αντιλαμβάνομαι.
    Λοιπον, ο Γιάννης ειναι νομιζω 9-10 στον Διέση

    φιλακια, την αγαπη μου
    ριτς

  17. Το ξέρω Ριτσά-Βανιλίτσα μου – θα είμαι στο δρόμο εκείνη την ώρα μα θα τον ακούσω
    Για το ζευγος Κούγια τι να σου πω – δεν βλέπω τηλεόραση, καρδιά μου…. μα θα το ψάξω, πρέπει να έχει πλάκα!
    Η «Δημοκρατική προπαγάνδα» του σπιτιού μας είναι η -μάταιη, συχνά-προσπάθεια να επηρεάσουμε τα πιτσιρίκια να αποφασίσουν αυτό που εμείς θέλουμε….! Δεν πετυχαίνει συνήθως, και παρακαλάμε απλά να έχουν το ίδιο γούστο με εμάς…..
    Φιλιά κι από μένα 🙂

  18. ΣΚ is ΣΚ ό,τι και αν πρέπει να χωρέσεις μέσα! Να περάσεις όμορφα και εγώ ποντίκι μάλλον θα δω!!!! (μεταξύ άλλων :)))) )
    φιλί (Νο 2)

  19. Νατασσακι μου, πατατακι μου, καλημερα… Help!!!! Μου την πέφτουν περι φιλελευθερισμού και νεοφιλελευθερισμού. Και εγω γραφω κατεβατά, λες και ειμαι μαθητρια του δημοτικού. Τί με πιάνει και μενα πότε πότε..
    καλα να περνάς;
    Τον άκουσες τον Γιάννη; Μου ειπαν ότι ηταν αρκετά καλός
    φιλια

  20. Φυλακα αγγελε , καλημερες πολλές και καλές.
    Σου άρεσαν οι κυριες με τις μαντίλες; Εγω λεω να το καθιερώσουμε !
    Αστειευομαι..αντε καμια κορδέλα στην ακρη του μετωπου …μεχρι εκεί , α, ναι, κι όταν κανουμε ποδήλατο, να μην μας κτυπαει ο αερας τα αυτιά.
    φιλιά

  21. Καλημέρα; Που πήγατε τελικά; Στον Ρατατούη-Μαμαλάκη ή στον Σρεκ; Πάντως το γατάκι-Αντόνιο Μπαντέρας είναι όλα τα λεφτά (ο Ρατατούης μπορεί να είναι πιο fashion αλλά ο Μπαντέρας, η φωνή του έστω, είναι σταθερή αξία!)
    Όπως και ο Ίνδικτος, έτσι και εγώ, ένα χανγκοβεράκι το έχω-μπορεί και δύο.

  22. @ Ρίτσα – βανιλίτσα μου, όσο ζεις μαθαίνεις! 😉

    @ KV μου, το ΣΚ τα χώρεσε τελικά – θα δεις!
    φιλιά – (τελευταίος τώρα, σε λίγο ύπνο..)
    Ο θεός της ρακής – πολύ καλός μαζί μου, τελικά! 😉
    Φιλιά. 🙂

    @ Ρίτσα – Βανιλίτσα μου πολύ καλός ο Γιάννης σου! 😀
    (τα περί φιλελευθερισμού και νεοφιλελευθερισμού, αδυνατώ να σου τα σχολιάσω τέτοια ώρα, άλλη φορά, ναι ;; )

    @ Σπύρο μου, σ’ ευχαριστούμε – η καλύτερη ευχή! 🙂

    @ N.Ago και σε σας! Καλώς ήρθες κι από δω, και καλή εβδομάδα 🙂

    @ Ιφιγένεια – καλά περάσαμε, όσο για ξεκούραση… κάτι έγινε, όχι πολλά. αλλά αρκεί! 🙂

    @ Ρίτσα μου, αν είναι επιλογή μας η μαντίλα, ναι – αν μας το επιβάλουν όμως… Φιλιά 🙂

    @ Πριγκίπισσα ράσμπερυ, το ρατατούλη είδανε τα αγόρια- εγώ είδα κάτι όνειρα, πάλι! 😉
    Καλό σου βράδυ!

    @ Φαίη μου, κι εγώ το είχα, δυο μέρες τώρα – μα πέρασε! 🙂
    Καλή εβδομάδα !

    @ Θαλασινό μου νεκταρίνι, πολύ καλά περάσαμε, όλοι!
    Φιλιά πολλά και σε σένα 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.