Μπομπιράκια στη θάλασσα…

Δεν έχω ξεφύγει ακόμα από το «ροζ» κλίμα της μπεμπούλας – και πώς να το κάνω, άσε που δεν θέλω κιόλας, η «σεια»…!

Αλλά έχω κι άλλες υποχρεώσεις, και μια απάντηση χρωστάω στον melomeno και στη νατάσσα

Να θυμηθούμε, λέει, παιδικά καλοκαίρια στη θάλασσα.

Η αγάπη μου για τη θάλασσα είναι πια γνωστή – από βρέφος, όταν την πρωτοάκουσα θαρρώ, ξεκίνησε…

Και συνεχίστηκε. Βοηθάει και η καταγωγή – του μπαμπά Κρήτη, της μαμάς το πατρικό στη Ηλεία – είχαμε «στενή επαφή» από τα πρώτα χρόνια. Και να οι αποδείξεις:

στο καροτσάκι - 2 μηνών άνθρωπος !

εδώ, όταν είχα αποφασίσει να κάνω καριέρα μοντέλου
(μετά το μετάνιωσα)

 ΚΑΙ σωσίβιο, ΚΑΙ βατραχοπέδιλα!!!!!

Και σας βάζω και του χαζομπαμπά Πεπονο-Μάνου – δεν τον βλέπω να προλαβαίνει να παίξει, αλλά και να θελήσει, έχει κι άλλες φωτογραφίες το συρτάρι…!

Με το σκουφί – μόδα της εποχής – και ο Μάνος μικρούλης…

κι εδώ μόνο του το Πεπόνι –

στα πόδια του φαίνεται το «καρπούζι στη θάλασσα για να παγώσει»….. ! 🙂

Πάλι δεν ξέρω ποιος έχει παίξει – όποιος θέλει να το συνεχίσει το παιχνίδι, να το πει!

23 thoughts on “Μπομπιράκια στη θάλασσα…

  1. O σωστός τίτλος στο ποστ είναι «Η μικρή γοργόνα και ο μπόμπιρας»…

    Και μ άρεσε ο συνδυασμός «πεπόνι-καρπούζι».
    Ούτε παραγγελία να την είχε ο Μάνος την φωτογραφία
    🙂

  2. Μου αρέσουν οι παλιές φωτογραφίες…
    Γενικά, με στεναχωρούν λίγο γιατί μου θυμίζουν ότι τα χρόνια περνάνε γρήγορα, αλλά σίγουρα είναι πολύ σημαντικές για μας.
    Τότε δεν είχαμε και scanner, έτσι; Τα πράγματα ήταν πιο αγνά…

  3. Μια τολμηρή κούκλα γοργονίτσα.Ο αδερφός – χαζομπαμπάς δεν άλλαξε και πολύ έ?
    Πολύ ωραίες!!!
    Η θάλασσα στην Σούγια πάγωνε τέλεια τα καρπούζια!Τι μου θύμισες!!!!
    Καλησπέρα 🙂

  4. @ νεράντζι μου, τι λες;;; 😀
    άκου «γοργόνα! » βλέπεις εσύ καμιά ψαρο-ουρά;; 😆

    Το συνδυασμό «πεπόνι-καρπούζι» έψαξα πολύ ώρα να τον βρω, το ομολογώ! 😆

    @ σ’ ευχαριστώ, μαγισσούλα, – εσύ πάλι όχι, ε;;; 😉

    @ κι εμένα μου αρέσουν πολύ, φαίη, και τις θεωρώ πολύτιμες τις αναμνήσεις μου…
    μπορείς να παίξεις κι εσύ αν θες! 🙂

    @ Καμηλιέρη μου ήμουν πολύ καλό κοριτσάκι, δεν φαίνεται;; 😆

    @ Είδες tassoula μου;; Έχω χρόνια να δω καρπούζι στη θάλασσα – δεν τα βάζουν πια….
    (κι εσύ γοργονίτσα, Βρούτε;;; 😆 )

  5. @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου, ευχαριστώ!
    κι ο Μάνος δεν έχει αλλάξει και πολύ, από τότε! 😉
    Φιλιά πολλά και σε σένα.:)

    @ μελομένε μου, καλός τίτλος κι αυτός!
    Να ‘σαι καλά, ευχαριστούμε! 🙂

    @ Ίνδικτε – συ είπας! 😛

    Δεν με είπε ακόμα η ανιψιά, αλλά με λέει ο ανιψιός – και «λιώνω», άσε! 😆
    Φιλιά στις κούκλες σου 🙂

    @ Ευχαριστώ, ρενατομηλαράκι μου!
    (εσύ που το είδες το Πεπόνι, ίδιος δεν έχει μείνει;;; 🙂 )

  6. πρώτα απο όλα θα ήθελα να σας ευχηθώ για την μπεμπούλα σας, να είναι υγιής τυχερό και με καλά μυαλά:) και όλοι εσείς να έχετε την υγειά σας να το καλομεγαλώσετε ή μαλλον να να καλομεγαλώνετε και να τα καμαρώνετε να γίνονται καλοί και άξιοι άνθρωποι. Και να μου φιλήσεις όλα σας τα παιδάκια 🙂
    Οσο για τις φώτο, έσκισες! αυτή του μοντέλου κάνει πολλά λεφτά;)

  7. Λοιπον. μωρό μου, θα σου πω αυτό το πολύ χαζό : δεν εχεις αλλαξει καθόλου! Εντάξει, εχεις ψηλώσει, εχεις γίνει γυναίκα, μαμά, θείτσα , επιχειρηματίας και πολλά άλλα,Κρατας ομως μια παιδικότητα που με εντυπωσιάζει.
    Νασαι καλα. Παντα

  8. @ ρενατομηλαράκι μου, 😆

    @ Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Νατάσσα μου
    το ήξερα ότι θα «έσκιζε» η φωτογραφία του μοντέλου! 😉 Φιλιά και στον δικό σου μπομπιράκο.

    @ Ήταν ο επόμενος εναλλακτικός τίτλος, θαλασσινό μου νεκταρίνι – μα γέλασα τόσο πολύ με το «γοργόνα», που προτίμησα να μην το γράψω… 😆

    @ Ρίτσα μου… 😳

    το πιο όμορφο «χαζό» που μου έχουν πει ποτέ…
    Να είσαι κι εσύ καλά. Και να είσαι έτσι.Πάντα.

    @ Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ιφιγένεια! 🙂

    @ Τρελλοτουρίστρια, το ηλιοκαμένο μοντέλο «γράφει» καλύτερα στην κάμερα, γι’ αυτό! 😆
    Ευχαριστώ, καλώς ήρθες 🙂

  9. Φανταστικές οι παιδικές φωτό μοντελλονατασσάκι. Και ο Πεπόνης δίπλα στο Καρπούζι, στο στοιχείο του δηλαδή. Φιλιά 😉

  10. @ Βασίλη μου, σ’ ευχαριστώ πολύ – και σε σας 🙂

    @ Διαβάτης, ναι, καλά ήταν, και η νοσταλγία είναι γλυκιά όταν έχεις να θυμάσαι όμορφα πράγματα…

    🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.