Ροζ…!

…έγιναν τα πάντα στη ζωή μας σήμερα!

Επιτέλους – μετά από ατέλειωτη αναμονή, που κράτησε 9 μήνες

(γιατί μας φάνηκαν αιώνες;;; )

ήρθε η μικρή, να μας ομορφύνει λίγο τις μέρες – το είχαμε μεγάλη ανάγκη στην οικογένεια…!

Δεν την είδα ακόμα από κοντά – είμαι στη δουλειά, γρουμφ! – αλλά στις φωτογραφίες με το MMS δείχνει κούκλα! (και μην ακούσω ΛΕΞΗ για τις κουκουβάγιας το παιδί-δίκιο θα έχετε, αλλά ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΩΡΟ ! ! ! 😀 )

Είναι 3,2 κιλά, 51 εκατοστά, απόλυτα υγιής και σε λίγο θα την πάνε κοντά στη χαζομαμά και τον (εντελώς, όμως) χαζο-Πεπονο-μαπμπά της…

(θα απο-χαζέψει ΕΝΤΕΛΩΣ το Πεπόνι, από δω και πέρα-σας προειδοποιώ, μην λέτε ότι δεν ενημέρωσα ! 😉 )

Μόλις πάω να τη δω, θα της χαρίσω…

 

μια αγκαλιά λουλούδια – να ζει πάντα μ’ αυτά, και μέσα σ’ αυτά…

ένα αρκουδάκι να της κάνει παρέα τα βράδια-του έχω μάθει και θα της πει τις πιο όμορφες ιστορίες…


και μια κουβερτούλα να την ζεστάνει – έβαλε ψύχρα πια…

Μα θα της δώσω κι άλλα – την πιο μεγάλη μου αγκαλιά, το πιο μεγάλο μου φιλί, το πιο γλυκό μου νανούρισμα, το πιο τρυφερό μου βλέμμα…

Να μας ζήσει, Πεπονο-αδερφέ μου!

(Αναστασία κουράγιο! τρία μωρά στο σπίτι είναι πολλά, το ξέρω, μα έχεις ελπίδες…τα δύο μικρά θα μεγαλώσουν γρήγορα – για το μεγάλο, να το πάρεις απόφαση, νομίζω! )

************

*Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας, που μας αντέξατε τόσες μέρες με την εμμονή μας στο θέμα… Έχετε μεγάλη υπομονή, το ομολογώ! 😀

*πολλά – ξεχωριστά – ευχαριστώ στην Αγριοκερασοζουζούνα, στην aa-duck (παπάκι μουυυ), στη Μαριλένα, στην Έλενα, την tassoula, και τη Μαρία για τις γλυκές τους αφιερώσεις…! Και τον melomeno, για την όμορφη νεράιδα που μας έστειλε, για να την προσέχει! 😀

*Και ευχαριστώ – πάλι, ναι! – και όσους μας έστειλαν την αγάπη τους με mail ή από το τηλέφωνο (και δεν «κατάφεραν» να ευχηθούν εδώ, για οποιοδήποτε λόγο )

*κι άλλο ένα ευχαριστώ στην αγαπημένη μου «χάκερ» που θα το ανεβάσει ενώ εγώ είμαι εκτός σύνδεσης!-να μάθεις πεπόνι! 😀

56 thoughts on “Ροζ…!

  1. Δόξα τω Θεώ κι είχα μια αγωνία…

    Να΄ναι ευλογημένη και καλότυχη. Από δω και μπρος όλα να πηγαίνουν κατ΄ευχήν 🙂

    Πολλές πολλές αγκαλιές και φιλιά,
    Ε.

  2. ααααχ! Κοριτσάκι!!! Αχ ροζ! Τρέλα!!! Να σας ζήσει η μικρούλα και να είναι πάντα σε όοολη της τη ζωή χαϊδεμένη, καλότυχη και πολυαγαπημένη από ΟΛΟΥΣ!
    Φιλί

  3. Να σας ζήσει το νέο λουλουδάκι του κήπου σας
    να το δείτε να μεγαλώνει και να χαρίζει χαρά στο κόσμο.

    γλυκό φιλί σας στέλνω

  4. Καλα ε!Τί υπέροχος κόσμος είναι αυτός! Τί ευτυχία διασπαρτη ειναι αυτή ! Μέχρις εδώ εφτασε και μας καλύπτει. Μπραβο Αναστασία, μπραβο μπαμπα, μπραβο θεια, ανηψιέ Μπραβο σε όλους . Την αγάπη μου

  5. Να σας ζήσει το νέο μέλος της λαχανοφρουτοοικογένειας! Καλοτύχερο να είναι! Αν και με τόση αγάπη που το περιβάλλει μια χαρά θα είναι!

    Φιλιά σε όλους σας και να επιμείνετε στο θέμα όσο θέλετε. Σε τόσο όμορφα αξίζει να μένει ο άνθρωπος! 🙂

  6. Μερικές φορές το ροζ μπορεί να απογειώσει και τη πιο χάλια μέρα.
    Γερή να ‘ναι πάντα. Να την αγαπάτε και να σας αγαπάει (και να σας ανέχεται :)))))

  7. Να σου ζήσει η ανηψούλα. Να την δείτε μεγάλη και δυνατή να κατακτά τον κόσμο. Πολλά φιλιά σε σένα και τον Μπαμπάκα Μάνο

  8. το ποσο ευκολα καταφερνετε απο λαχαναγορα να το κανετε μαιευτηριο ειναι ταλεντο τελικα!!
    το προτιμω ετσι!
    πολυ καλυτερα!
    να σας ζησει η ανηψουλα!! 😀
    (το ιδιο σχολιο θα το αφησω σε ολα τα αναλογα ποστ με ελαχιστες διορθωσεις)

  9. Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μας για να την κρατήσουμε μόνο για μας – και είπαμε να την μοιραστούμε με τους φίλους μας κι εδώ !

    Πολλά ευχαριστώ σε όλους σας – και σε έναν-ένα ξεχωριστά…

    @ ελένη-χάκερ μου, 🙂
    (ευχαριστώ πολύ-πολύ, μια χαρά τα κατάφερες! )

    @ αχλαδάκι μου, το ξέρω – κι ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου στην αγωνία μου.
    Φιλί μεγάλο 🙂

    @ ρενατομηλαράκι μου,
    ξεχωριστό «ευχαριστώ» για σένα – για σήμερα.
    Φιλιά πολλά. 😀

    @ Ροδάκι μου γλυκό, ευχαριστούμε – κι εσύ ότι επιθυμείς, να το έχεις! 😉
    (θα την παραχαϊδέψουμε, είναι σίγουρο αυτό…!)

    @ Ευχαριστούμε πολύ, Μαρία μου! 🙂

    @ artou, σ’ ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη, ανθισμένη ευχή.
    (και καλώς όρισες) 🙂

    @ Φουρφουράκι μου, ευχαριστώ – ξανά, πολύ 😀

    @ μαγισσούλα μου, 😀

    @ Μαριλενομανταρίνι μου….
    όσο με συγκίνησες απόψε…. σ’ ευχαριστώ κι από δω-πολύ, για όλα. 😀

    @ Ευχαριστούμε πολύ Χάρη μου!
    Αν κρίνω από τα μεγαλύτερα, σύντομα τη βλέπω techno-freak ! 😉

    @ και τη δική μας, βανιλίτσα μου – την έχεις, και το ξέρεις. Ευχαριστούμε! 😀

    @ Ίνδικτε, χαζομπαμπά κι εσύ – και επί δύο τηγανισμένε!, 😀
    ευχαριστώ – και το ελπίζω 🙂

    @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου,
    ευχαριστώ κι εσένα πολύ-πολύ!
    (κάποιος έπρεπε να μείνει στη δουλειά, από όλους μας – κι έχουμε και ακόμα δύο παιδάκια, κάποιος έπρεπε να φροντίσει και γι’ αυτά….Οι χαζογιαγιάδες-και δικαίως-ήταν κοντά στην εγγονή, άρα…ο κλήρος έπεσε στη «σεια» – θα την δω όμως, όσο πιο γρήγορα μπορώ! 😀 )

    @ μαργαριτούλα μου,
    ευχαριστώ πολύ – και μου δίνεις το ελεύθερο να συνεχίσω να γράφω για την μπέμπα τις επόμενες μέρες…! μουυυυτς! 😀

    @ νερίνα μου, σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ – αυτό το να μας ανέχεται, θα της το πω! 😀

    @ ευχαριστώ πολύ, Βασίλη -πορτοκάλι μου – κι εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου βλασταράκια! 🙂

    @ ελαφάκι μου, είμαστε πολλές ! μουυυτς και σε σένα – ευχαριστώ πολύ. 🙂

    @ μουσμουλομόυργο μου,
    (και πάλι της λαχαναγοράς είμαστε)
    (κι έχουμε και πολλά ταλέντα, να ξέρεις! 😉 )

    ευχαριστώ για τις ευχές – σε όλα τα ανάλογα ποστ 😀

    @ παπάκι μουυυυ, βερικοκάκι μου
    {{{{{{{{{{μουτς}}}}}}}}}},
    γλυκό μου! 😀

    @ ikd, ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @ θαλασσινό μου νεκταρίνι,
    και για σένα ξεχωριστό «ευχαριστώ» – παρέα στην αγωνία μου….
    κι εσύ να έχεις ότι επιθυμείς ! 😀

    @ Dolly μου, φράουλα, σ’ ευχαριστώ πολύ – κι εσύ ξέρεις από «κουφετένιο ροζ», κι επί δυο! 😀

  10. Να σας ζήσει
    Να
    σας
    ζήσει
    ΝΑ ΣΑς ΖΗΣΕΙ
    🙂
    🙂
    🙂
    Να είναι γερή,τυχερή και να είναι η ζωή της γεμάτη αγάπη!
    Φιλιά στους γονείς και ένα τριπλοσβουριχτό σε εσένα χαζοθεία
    🙂
    🙂
    🙂

  11. Στα είπα, αλλά τα λέω και δημοσίως Νατασσάκι μου, να σας ζήσει και χίλιες ευχές να είναι γερό και δυνατό 🙂
    Πολλά φιλιά… κοιμάμαι όλη μέρα 🙂

  12. Τις καλύτερες ευχές μου για τη νεαρά! 🙂
    Να σας ζήσει και να την δείτε όπως αγαπάτε!
    Φίλησέ της το χεράκι εκ μέρους μας 🙂

  13. Αν και είδα και το ποστ και το άλλο, ξέρεις εσύ, δεν πρόκαμα να σου στείλω τις ευχές μου. Καλότυχη να είναι και να τη χαρείς στις χαρές της. Πάντα γελαστή!!!

  14. ΑΥΤΑ είναι νέα!!!Να σας ζήσει και εύχομαι στη ζωή του να γνωρίσει την ευτυχία και μόνο την ευτυχία!
    Πολύ όμορφες οι φωτό, μου θύμισαν τις… κόλλες αλληλογραφίας που μάζευα μικρή!

  15. @ tassoula μου, ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
    Το τριπλοσβουριχτό φιλί το άρπαξα στον αέρα – κι από μένα πολλά 😀

    @ πι μου,
    (το βρήκα στα spam, και το ελευθέρωσα)

    το γλυκό που είσαι! 😀

    @ χαζοθεία too,
    σμακ σμακ σμακ σμακ σμακ και σε σένα! :))))))))

    @ poet1 , ευχαριστώ πολύ-πολύ – και μακάρι! 🙂

    @ ροδακινάκι μου,

    στην Αναστασία-άντε και στο Πεπόνι τα μπράβο..! 😉

    @ κρεμμυδοΦαΒα μου, τα έλαβα-και τα μετέφερα-και σ’ ευχαριστούμε πολύ, και θα τα πούμε (καλά κάνεις, ο ύπνος είναι φάρμακο έλεγε η γιαγιά μου! 😉 )

    @ Ευχαριστώ, Αντώνη-κυδώνι, θα τη φιλήσω κι από σένα! 😀

    @ λαχανάκι μου μικρό, 😀

    @ Καμηλιέρη μου, μακάρι! Με τόσες ευχές, και τόση αγάπη από παντού, πάντως…όλα καλά θα είναι! 😉

    @ fevis μου , ευχαριστούμε! 😀

    @ αλεπουδίτσα μου, ευχαριστώ – κι από μας! 😀

    @ σταφυλάκι μου, να είσαι καλά – εσύ ξέρεις από κόρες, έτσι;;; 😀

    @ σταλαγματιά μου, αυτό είναι από τώρα σίγουρο! 😀

    @ ιφιγένεια, ευχαριστώ – κι εσύ πολύχρονη! 😀

    @ φαίη μου, να είσαι καλά ! 😀

    @ τρελοφαντασμένη μου, ευχαριστούμε πολύ – κι από μας φιλιά 😀

    @ pascal, ευχαριστούμε πολύ! 🙂

    @ Λιοντάρι μου,

    ευχαριστώ πολύ-πολύ ! 😀

    Θα μεταφέρω τις ευχές όλων σας – και πάλι ευχαριστούμε, οικογενειακώς! 😀

  16. Hρθα και εγώ!!! Ευχές ξανά και ξανά!!
    Στη μικρή Τριανταφυλλένια να είναι πάντα γερή!
    Στους γονείς της να είναι πάντα καλά και να την καμαρώνουν!
    Στον αδελφούλη της να είναι και αυτός γερός και να την προσέχει!
    Στη σία της να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένη με τη δική της οικογένεια !!

    😆

    Filakia!

  17. Παναγία μου!
    Τι pink overdose είναι αυτό!
    Θεέ μου πόσο ροζ ξοδεύεις για να δείξεις τη χαρά σου, που θα έλεγε και ο ποιητής, αλλά δεν πρόκαμε να γίνει μπλόγκερ.
    🙂

    Να σας ζήσει η ροζ μπεμπέκα!
    Καλότυχη να είναι στη ζωή της.

  18. @ θαλασσινό μου νεκταρίνι,
    ευχαριστώ, μικρούλι μου – ξανά και ξανά!

    Κι από μας, όλες τις ευχές για σένα, ότι ποθείς! 😀

    @ ευχαριστώ διπλά, αγαπημένο μου νεράντζι
    και για τον ποιητή, και για τις ευχές…!

    Φιλιά πολλά και σε σας 😀

  19. @ τσαπερδόνα μου, ευχαριστούμε!!!!!!

    κατοστάρια, ε;;; Ε, ναι, το κουράγιο θα χρειαστεί, σίγουρα!!!! 😀

    @ tassoula μου, θα βγάζω καθημερινό ανακοινωθέν από δω και πέρα!

    Μια χαρά είναι, μαμά και κόρη – ο Πεπονομάνος είναι εντελώς κατουρημένος, κι ο Ιωσήφ περιμένει την αδελφούλα στο σπίτι… 😀
    Φιλιά και στο Σβουράκο σου – και καλό κουράγιο στο ψάξιμο…!

    @ ευχαριστούμε, Χάρη-μαρουλάκι μου ! 😀
    (θα το προσπαθήσουμε, πάντως, όλοι μας! :))))

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.