Another Day…

…in Paradise (???)

……

«Oh lord, is there nothing more anybody can do
Oh lord, there must be something you can say

You can tell from the lines on her face
You can see that shes been there
Probably been moved on from every place
cos she didn’t fit in there

Oh think twice, its another day for
you and me in paradise
«

Phil Collins

Another Day in Paradise – 1989: …But Seriously

(Οι Τρίτες είναι λίιιιγο καλύτερες – μα όλες οι μέρες είναι «δύσκολες» όταν είσαι στην αναμονή…)

41 thoughts on “Another Day…

  1. ο παράδεισος υπάρχει και είναι κάπου βαθιά κρυμμένος μέσα μας… όταν θα ευτυχίσουμε να τον ανακαλύψουμε, η ζωή αποκτά άλλο νόημα…και με περίσσεια δύναμη μπορείς να αντιμετωπίσεις και την δύσκολη αναμονή…
    να σαι καλά…

  2. Δεν μου λες;
    Έτσι θα μας πας όλη την εβδομάδα, μετρώντας μέρες;
    🙂
    H προσμονή και η αναμονή χρειάζονται υπομονή… Μη σε πιάνει εμμονή με το μέτρημα των ημερών.
    Mα τι επιμονή είναι αυτή ρε παιδάκι μου; Είμαστε πια στην παραμονή του ευχάριστου γεγονότος. Ηρέμησε γιατί θα σε στείλουμε για διαμονή σε καμιά μονή στο τέλος!
    🙂

  3. Γεύσεις παραδείσου όλοι έχουμε. Είναι μόνο στιγμές, δευτερόλεπτα, αυτά που σου δίνουν κουράγιο και δύναμη να συνεχίσεις… όσο δύσκολο κι αν φαίνεται…

    Ο Παράδεισος είναι το κίνητρό μας 🙂

    Να προσέχεις Νονά μου, θεία to be 🙂

    Σ’ αγαπάω πολύ,
    Φιλια,
    Ε.

  4. @ Ελενα: δεν έχουν όλες οι μονές μόνο μοναχούς.
    Υπάρχουν και μονές που έχουν μόνο μοναχές.
    Αλλά υπάρχει και η μοναδική λύση να την στείλουμε σε μια μονή να είναι εντελώς μόνη της, χωρίς άλλες μοναχές, ολομόναχη.
    🙂

  5. @ διαβάτη, σε ευχαριστώ πολύ – έτσι που το λες είναι… ευτυχώς η αναμονή είναι ευχάριστη!

    @ Καλημέρα Φουρφουράκι μου!
    Σχεδόν Τετάρτη, ναι! :))))

    @ Ροδακινάκι μου, για σένα δυο : 🙂 🙂
    (εντάξει;;; 😉 )

    @ ελαφάκι μου, ε-ε-έρχεται!!! 😀

    @ έτσι θα σας πάω, νεράντζι μου! κι επειδή με αγαπάτε θα κάνετε υπομονή στην εμμονή μου, και σήμερα που είναι παραμονή…και αύριο να δεις! 😉
    (σε μονή, ε;;; 😛 )

    @ Έλενα – αχλαδάκι μου, ο παράδεισος είναι κίνητρο, λες;;; 🙂
    Φιλιά πολλά – πολλά κι από μένα, κι ευχαριστώ.

    @ Αργοναύτη (!) , καλημέρα!!!! 😀
    (δεν σε αναγνώρισα, στην αρχή! )

    @ νεράντζι μου….

    Ε ναι, λοιπόν, να πάω MONH μου, ολομόναχη – αρκεί να έχω Laptop και DSL !!!!! 😆

    @ αχλαδάκι μου, ήξερα εγώ που επέμενα να σε Blogo-βαφτίσω!!!!! 😀

  6. Ψηφίζω AFM by far!

    Είναι λίγο σαν Χριστούγεννα όταν περίμενες να σου φέρει ο Αϊ-Βασίλης το δώρο σου, ε; Θυμάσαι όμως όταν το έπιανες στα χέρια σου; :’)
    Με την αναμονή καβατζώσαμε και καλό αστερισμό σε λέωωω! 😀
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. T’ ειν’ αυτό με τις μέρες;
    Αυριο Τετάρτη, θα μας κάνεις παλι ξεχωριστή παρουσίαση; 😛

    Μου λέει ο ήλιος καλημερα
    Τρίτη να ειναι ή Δευτερα
    κι αν ειναι Τρίτη τι πειράζει
    το σήμερα με τ’ αύριο μοιάζει

    τραγουδούσε ο Χατζής πριν πολλά χρόνια.
    🙂

  8. ΑΦΜ, θα πρέπει να δυσκόλεψες πολύ τους δασκάλους σου μικρός! 🙂

    Γλπνατασάκι μου, θα ‘ρθει καλέ η κουκλίτσα σας! Όλα καλά να πάνε!
    Μετά περιμένουμε πλήρη αναφορά, γιατί άμα περιμένουμε απ΄το πεπόνι, σωθήκαμεεεεεεε! 😀

  9. @ χάρη – μαρουλάκι μου, φαντάσου τις άλλες μέρες, ε;; 😀

    @ παπάκι μουυυυυ,
    (κι εγώ, αλλά είπα να μην του το πολυ-λέω 😉 )

    έτσι κάπως είναι – κι εδώ ο Άη Βασίλης είναι πολύ πιο γλυκός και πιο όμορφος, και το δώρο που θα φέρει….. άσε!

    ο καλύτερος αστερισμός, yes! Είναι και ο αστερ-Άκης μου το ίδιο! 😉

    @ Μαριλενομανταρίνι μου,
    αύριο….θα δεις κι εσύ! 😀
    Πολύ μου άρεσε το τραγούδι του Χατζή – αυτό το πριν πολλά χρόνια, τι το ήθελες, ε;;; 😛

    @ Ρενατομηλαράκι μου, φυσικά! Έχω στήσει κάμερες, μικρόφωνα, όλα τα τεχνικά μέσα, ώστε να είμαι σίγουρη για την αναμετάδοση! 😀
    (δεν θα ήθελες να έχεις τέτοιους μαθητές;;; 😉 )

    @ μικρέ μου Νικόλα , 😀

    @ Ίνδικτε, φίλε μου, βέβαια, εσένα δεν σε νοιάζει…έχεις 2 στο σπίτι – για ρώτα κι εμάς που έχουμε πήξει στα αγόρια! 😀
    (όχι πως τα αλλάζουμε, φυσικά, αλλά ένα κοριτσάκι, όσο να πεις…. 🙂 )

    ΡΟΖ, αύριο, ε-ν-τ-ε-λ-ώ-ς !

  10. νατασσάκι μου
    όλα θα πάνε καλά.
    μα πάρα πολύ καλά σου λέω.
    🙂

    (και όταν μεγαλώσουΜε θα κάνουμε γενέθλεια μαζί με την μπέμπα σας)

  11. Σια, υπομονή λίγο ακόμα !!!
    Και εμείς εδώ είμαστε για κάθε μορφής υποστήριξη.
    Ξέρω οτι έχεις πολλά στο μυαλουδάκι αλλά ….
    έρχεται η μικρή πριγκήπισσα και όλα θα γλυκάνουν και τα υπόλοιπα!!

    Φιλιά πολλά από το μικρούλι Νεκταρίνι!!

    (υγ σήμερα είμαι εκτός γαρφείου και μπήκα δενεικά μόνο εδώ!)

  12. Νατασάκι μου, αν θα΄θελα λέει!

    Τω καιρώ εκείνω (δοτική για έμφαση) που ΄μαστε μαθητές εγώ κι ο Αλλού (νομίζω πως είμαστε συνομήλικοι) σε κάποιους έπεφτε πολύ το ΄να ΄σαι τόσο άμεσος κι ετοιμόλογος, γι αυτό το λέω! 😉
    Ένιωθαν πως αμφισβητούσες την αυθεντίας τους, τη θέσης τους (παθούσα)!
    Εγώ πάντως στη θέση που είμαι τώρα, το χαίρομαι!! 🙂

  13. @ Βανιλίτσα μου, «αύριο θα είναι όλα φως»! – θα το πω στην Αναστασία , σ’ ευχαριστούμε όλοι μας! 😀

    @ μαζί θα τα γιορτάζετε, ελένη μου, όταν -και αν, λέμε τώρα!-μεγαλώσετε/μεγαλώσουμε… ! 😉

    @ μικρούλι νεκταρίνι μου….

    μεγάλο φιλί σου στέλνω – το ξέρω, η «σία»
    (εντελώς θα χαζέψουμε όλοι, θα δεις! Χειρότεροι κι απ’ το πεπόνι θα γίνουμε! )

    @ Κλέλια μου, είναι έγκυος – και αύριο θα γεννήσει η γυναίκα του αδερφού μου του Πεπονομάνου, αν έχεις ακουστά! 😀
    ΚΑΙ θα κάνει ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!! – γι’ αυτό…

    @ μαγισσούλα μου, πάαάαάαρα πολύ, όμως! Ευχαριστώ! 😀

  14. @ Ρενατομηλαράκι μου
    τω καιρώ εκείνω περίπου πήγαινα κι εγώ σχολείο – (όλοι πάνω-κάτω ίδια ηλικία είμαστε…). Ξέρω ακριβώς τι εννοείς, αν κι εγώ είχα την σπάνια τύχη να πέσω σε εξαιρετικά καλούς και «δημοκρατικούς» δασκάλους, και νιώθω πολύ τυχερή γι’ αυτό.
    και δεν είχα καμία αμφιβολία για το τι παιδιά θα ήθελες για μαθητές – ούτε για το το μαθήτρια ήσουν! 🙂

    Φιλιά, ρενατομηλαράκι μου (κόκκινο, εντάξει!)

  15. Ερχεται
    Ερχεται
    Ερχεται
    ..και θα σκάσει μες στο νάζι και θα είναι κούκλα και εκεί θα σας «χάσουμε» οικογενειακώς!!
    Υπομονή σε λίγες ώρες θα γεμίσουμε αισιόδοξα ροζ συννεφάκια!
    Το ξέρετε οτι σας σκεφτομαστε και περιμένουμε…
    🙂

  16. (να υπολογίσω… από τις 7 το πρωί … και … χμμμ … πες +1:30 … που μπορεί να είναι και 1:00… αλλά για να είναι προγραμμ …ναιιι … μπορεί και +2:00 … που θα πει ότι …. εεεμ … σίγουρα θα πάρει και … άλλη μια ώρα … ) αααχ!

    να ευχηθούμε ή να περιμένουμε ακόμα;…
    εε;… 🙂

  17. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Μίλησα με το Νατασσάκι – Πατατάκι μας, και μπήκαμε στην τελική ευθεία….

    Θα υπάρξεί άμεση ενημέρωση, αμα τη εκπλήρωση του χαρμόσυνου γεγονότος :)))))

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.