Zorro ή Don Diego de la Vega ?

Η ΑγριοκερασοΖουζούνα μας κάλεσε να παίξουμε – παιχνίδι για «κορίτσια» , κυρίως…

και να διαλέξουμε, λέει, ανάμεσα στο Ζορρό και τον Δον Ντιέγκο.

Δεν μου αρέσουν τα διλήμματα (συνήθως προτιμώ την τρίτη απάντηση… γενικά, στη ζωή μου) . Επειδή όμως οι περισσότερες έγραψαν για το Ζορρό , ή προτίμησαν το συνδυασμό και των δύο, θα πάρω θέση.

Λοιπόν, εγώ τώρα προτιμώ τον Don Diego (πνεύμα αντιλογίας, πάντα!)

Αλλά δεν είναι διαφωνία για τη διαφωνία – «στείρα αντιπολίτευση», για να είμαι και στο πνεύμα των ημερών – όοοοοχι….. Είναι που, σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου, δεν θέλω περιπέτειες. Θέλω ηρεμία.

Και ο Don Diego μάλλον αυτό είναι: ο άνθρωπος που θα είναι πάντα εκεί, για σένα – ήσυχος, γλυκός, τρυφερός… Θα σου μιλήσει όμορφα, θα σου χαρίσει λουλούδια, θα σε κοιτάξει στα μάτια – ίσως σου τραγουδήσει κιόλας, ή μπορεί να σου πει ένα ποίημα… Δεν λέω, καλός ο μασκοφόρος ήρωας, που «σώζει και τον κόσμο από τους κακούς» (εγώ προτιμούσα τον Ρομπέν των Δασών), αλλά πάντα λείπει… Προτιμώ τη σιγουριά του Don Diego, λοιπόν – κυρίως, γιατί δεν μου αρέσουν οι «μάσκες»…

Και επειδή δεν προλαβαίνω πια να δω ποια/ποιος έχει παίξει – γρουμφ! ακόμα δεν η σύνδεση στη δουλειά! – ας πάρει πρόσκληση όποια/όποιος θέλει.

Καλημέρα – ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Παρασκευή!!! 🙂

32 thoughts on “Zorro ή Don Diego de la Vega ?

  1. Καλημέρα κοριτσάκι. Ναι, δεν χαλάμε χατήρια. Αν όλες θέλαμε έναν, φαντάζεσαι οποίας μονοτονίας θα τυχαίναμε ! Ενώ έτσι υπάρχει ποικιλία στο θέμα! ! ! ! Ομως τον θες Μπαντέρας ε? χα, χα, χα!!! φιλιά και καλημέρες και όποιος γράφει να ειδοποιεί να …. μαζεύουμε εντυπώσεις…..

  2. Σαν δεν ντρεπόμαστε!

    Ενώ το έθνος κρατάει την ανάσα του από την αγωνία για τις πολιτικές εξελίξεις στο Πασόκ, τα κοράσια παίζει…
    Ζορρό ή Δον Ντιέγκο;
    Κλαρκ Κεντ ή Σούπερμαν;
    Ρε πάρτε το χαμπάρι…
    Ένα είναι το δίλημμα: Γιώργος Π. ή Βαγγέλης Β.;

  3. Άσε που ο ντε λα Βέγκα έχει άμαξα ενώ ο Ζορρό φοράδα! Είμαστε τώρα για ξεσαμάρωτα ζωντανά με τέτοιους δρόμους; :p

    Καλημέρα Νατασσάκι, έρχεται Σαββατοκύριακοοοοοοο! 🙂

  4. ZOPPO….OLE!!!!!
    Nομίζω οτι θα απαντήσω σήμερα κι όλας στην πρόσκληση της Ρενάτα.Κανείς δεν αγαπάει τον Ζορρο??? 😦
    ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑ:)

  5. Την άποψή μου την ξέρεις! ; )
    Δεν έχεις όμως διόλου άδικο! 🙂

    σ.Αλού, αυτό δεν είναι δίλημμα το «Γιωργάκης -Βαγγέλης». Είναι σα να λες» να κόψω τις φλέβες με ξυράφι ή μαχαιράκι? » Έτσι κι αλλιώς χαμένος από χέρι! 😉
    Στο προηγούμενο όμως προτιμώ Σούπερμαν, γιατί πετάει ! 😀

  6. Dona Nατάσσουλα, καλός ο Don Diego δεν λέω αλλά θέλω να έχει και μια δόση περιπέτειας…. μην ξεχνάς οτι είμαι ανήσυχο θαλασσινό πνεύμα 😉 Φρόνιμο όμως!!

    Φιλιά πολλά! 😆

  7. Δεν μ’ αρέσουν τα του Ζορρό, κι ουτε η Καθριν τέτοια μ αρέσει που έγραψε ο Σπυρος.
    Πολύ βαριά μου φαίνεται, πολυ τετράγωνη.

    ΄φιλάκια Νατασάκι και καλή ξεκούραση
    🙂

  8. Ούτε εγώ γνωρίζω τον Δον Ντιέγκο…
    Αλλά όπως αναφέρθηκε, αυτά είναι «γυναικών παιχνίδια»…
    Καλό σαββατοκυρίακο σε όλους και καλές αποφάσεις με τα διλήμματα…:)))

  9. @ Καμηλιέρη μου,
    έτσι ακριβώς – you got it! (again!) 😉

    @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου,
    ειδοποίησα!!!! 😉
    και ο Μπαντέρας είναι «blogική αδεία» – άλλου τη φωτογραφία ήθελα να βάλω, αλλά…. 😉

    @ καλό μου νεράντζι, σε αυτό το «δίλημμα» θα πάρω την τρίτη επιλογή – το εξήγησα… (και έχει ΚΑΙ πολιτικές 😛 προεκτάσεις το ποστ, δεν το πρόσεξες;; 😆

    @ Σπύρο, κι εγώ στη θέση σου, θα την προτιμούσα!
    Καλό ΣΚ.

    @ Φουρφουράκι μου, ο Don Diego de la Vega είναι το «πραγματικό» πρόσωπο του Ζορρό, βρε! 😀

    @ μαργαριτούλα μου, κι εγώ με την άμαξα! 😉

    Ευτυχώς, έρχεται – δεν θα την άντεχα άλλο αυτή την εβδομάδα…! 🙂

    @ tassoula μου, πολλές είπαν για το Ζορρό – η ζουζούνα ,η Θαλασσινή..!
    Θα έρθω να σε δω, καλησπέρα!!! 🙂

    @ Ρενατομηλαράκι μου, εσύ με κατάλαβες, ε; 😉
    Φιλιά! 🙂

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, καλά κάνεις και την προτιμάς την «περιπέτεια» – εγώ όμως θέλω «λιμάνι» πια. 😉

    @ Μαριλενομανταρίνι μου, εσύ είσαι τυχερή: έχεις τη Μούσα σου να σε ξελασπώνει, τον κλώνο να σε τρελαίνει και τον Χ. σου να σε «ταρακουνάει»…

    ΤΙ να τον κάνεις το Ζορρό;;; 🙂

    Φιλιά (θα τα πούμε)

    @ γοργονίτσα μου, YES!
    Παρασκευή, Best day of the Week!!!!!!!!

    😆

    @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου, έχει και άμαξες με 2 άλογα, με 6, με 8… 😉

    @ Χάρη-μαρουλάκι μου, εξήγησα ποιος είναι –

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα – και θέλουν προσοχή τα «διλήμματα» 😉

    @ Παίζει, KVλα μου , Ναι!!!!

    σμακ ! 😉

  10. Συγγνώμη για το ίδιο άτομο δεν μιλάμε; Ο άνθρωπος είναι πολύπλευρος και δημιουργικός, γιατί θέλετε να τον σχίσετε στα δύο;
    Όποια τον πάρει (εγώ φυσικά) θα τον χαίρεται και στις δύο φάσεις…

    (Και για αυτήν/ες που αναφέρουν κάποιον George: Αργήσατε! He is mine!)

  11. ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ ΜΟΥ ΑΣΧΕΤΟ,ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΤΟΣΤΕΙΛΑΝ

    Ξέρεις που να ρίξεις το λάδι μετά από το μαγείρεμα στο σπίτι;
    Ίσως ναι, αλλά πάντα είναι καλό να διαδίδουμε τέτοιου είδους
    πληροφορίες.

    Ακόμα και αν δεν τηγανίζουμε πολύ, όταν το κάνουμε, ρίχνουμε συνήθως το
    χρησιμοποιημένο λάδι στο νεροχύτη της κουζίνας.

    Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούμε να κάνουμε.

    Γιατί το κάνουμε? Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κανείς για να μας πει το
    σωστό τρόπο.
    Γι αυτό λοιπόν, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τοποθετούμε
    το λάδι σε ένα πλαστικό μπουκάλι (νερού, αναψυκτικού), να το κλείνουμε
    καλά και να το πετάμε στα κανονικά σκουπίδια.

    Και αυτό, γιατί ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΜΟΛΥΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΛΙΤΡΑ
    ΝΕΡΟΥ, ποσότητα η οποία είναι ικανή να καλύψει
    τις ανάγκες ενός ατόμου σε νερό για 14 χρόνια !!!.

    Αν επιλέξεις να προωθήσεις αυτό το μήνυμα στους φίλους σου, το
    περιβάλλον θα σε ευγνωμονεί.
    Στο κάτω-κάτω είναι καλό για όλους μας !!!

    Γιώργος Καρούντζος
    Χημικός. Μηχ., PhD
    Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής
    Διαχείρισης ΣΕΥ

  12. Νατασάκι, one mooore tiiime, μια απάντηση που με κάλυπτει πάραυτα πλήρως, ανιδιοτελώς, αταλάντευτα, απρόσκοπτα, ανεμομαζώματα ανεμοσκορπίσματα 😆

    Ψηφίζω ρρριιιιιαααααλ λοβ. Τα δεν μπορώ, να το σκεφτώ κτλ μόνο τον κάτοχό τους βολεύουν.

    Ριιιιιαλ λοοοοβ.

    Πολύ ωραία η φωτογραφία που διάλεξες (μπλογκική άδεια στο λέω κι εγώ 😉

  13. @ Βανιλίτσα μου,

    δεν παίζω;; Μεγάλωσα;;;

    Δεν τις ξέρω αυτές τις λέξεις, εγώ! 😆

    @ μικρό μου ρασμπερυ, το θέμα είναι όταν ΔΕΝ είναι μαζί….όταν έχεις να κάνεις μόνο με τη μία πλευρά του – γιατί δεν γράφεις κι εσύ;;;

    (για τον George, δεν θα πάρω θέση – τα ‘παμε, αλλού είμαι εγώ – σφαχτείτε μόνες σας…! )

    @ Πεπονοαδερφέ, 😛
    (είσαι spam, τελικά! 😆 )

    @ Βανιλίτσα μου, ευχαριστώ για την ενημέρωση – εγώ το κάνω ήδη, πάντως, αλλά θα το προωθήσω κιόλας! 😉
    (το μουσικό σύστημα είναι οκ, τώρα.)

    @ παπάκι-βερυκοκάκι μουυυυυυυ!

    και βέβαια – Ριιιιιαλ λοοοοβ, κι εγώ !

    (κι όπως λέει κι η ελένη μας, εγώ -εσένα, πολύ…!)

    κι εμένα μου αρέσει η φωτογραφία 😉

    και σιγά μην ντραπείς για ένα τοοοοοόσο δα λαθάκι, σιγά! 😉

    @ Βασίλη-πορτοκάλι μου, ναι – της ίδιας λογικής είμαστε, δεν φαίνεται;;; 😉

    Φιλιά και σε σας – στην κόρη, πιο πολλά 🙂

    Καλημέρα σε όλους, καλό ΣΚ !!!!!! 😀

  14. kalispera Natassaki. Mpampako kali dinami.Tris kai Mia minane.

    Ρωτάει ο ερωτευμένος το Θεό : Θεέ μου, πόσο θα κρατήσει ; Οσο κρατάει η προσδοκία, λέει ο Θεός. Αρα, τελείωσε ήδη, λέει ο ερωτευμένος. Αρα δεν θα τελειώσει ποτέ, λέει ο θεός !

  15. γλυκοπατατονατασσάκι , είναι από ένα βιβλίο με τον τίτλο «Ο άνθρωπος που αγαπούσε τις τουλίπες» , του Λορέντζο Μαρίνι. Εκτυλίσσεται στην Ολλανδία το 1650. Είναι η τρυφερή, δραματική ιστορία ενός ζωγράφου που ζωγραφίζει τουλίπες τόσο ζωντανά που λες πως οι καμβάδες αναδύουν το άρωμα τους. Είναι το άρωμα των λουλουδιών και της αγάπης του για την Ασέντια , την κρυφή πηγή της έμπνευσης του. Τη Ασέντα που μπήκε στη ζωή του μια στιγμή μόνο κι αυτός αναζητά να κρατήσει τη στιγμή για πάντα.

    Καλημέρα, την αγάπη μου
    ριτς

  16. @ Καλησπέρα Βανιλίτσα μου – έλειπα όλη μέρα…

    Ευχαριστώ – και τη δική μας 🙂

    @ tassoula μου,
    κ
    α
    λ
    ή

    ε
    β
    δ
    ο
    μ
    ά
    δ
    α

    😆 😆 😆

    και φιλιά πολλά στο Σβούρα σου. 😀

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι
    καλησπέρα για σήμερα
    καλημέρα για αύριο!!! 😉
    😆 😆 😆

    bonne semaine! 😉

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.