«Λαέ της Λιλιπούπολης…»

Λαέ της Λιλιπούπολης, του Νίκου Κυπουργού, με τον Σπύρο Σακκά (1980)

Του ΔΙΟΓΕΝΗ ΚΑΜΕΝΟΥ, από την «Ε»

Είπα στην αρχή, να μην ασχοληθώ με τις εθνικές εκλογές…

Μα φτάσαμε στο παρά 5΄, δεν γίνεται πια…

Αυτές τις εκλογές φέτος, εγώ δεν τις «κατάλαβα». Ούτε το λόγο που έγιναν, ούτε γιατί έπρεπε να γίνουν Τώρα – με τη μισή χώρα να καίγεται και να μαυροφορεί, και με τέτοια βιασύνη…..


Ίσως και να είναι καλύτερα, βέβαια. Λιγότερο το «νταβαντούρι». Αλλά, από την άλλη, οι εκλογές είναιή θα έπρεπε να είναισοβαρή υπόθεση….

Δεν ξέρω. Δεν μου αρέσει να λέω σε κανένα – ούτε και στο παιδί μου, όσο μπορώ – τι να κάνει και τι όχι. Πιστεύω ότι καθένας μπορεί και πρέπει να αποφασίζει ελεύθερα τι θέλει, και – στο βαθμό που δεν ενοχλεί τους γύρω του – να το πραγματοποιεί. Αυτό έχω γενικά σαν κανόνα στη ζωή μου.

Δεν θα σας δώσω συμβουλές για το τι να ψηφίσετε – μου είναι αδύνατο, άσε που είναι και παράνομο…. Η ψήφος είναι το μέγιστο δικαίωμα κάθε πολίτη στη Δημοκρατία, και η μυστικότητά της, δεδομένη. Δεν θα σας πω, λοιπόν, ΤΙ να ψηφίσετε…

Θα σας πω όμως, ΝΑ ΠΑΤΕ να ψηφίσετε. Γιατί με τον εκλογικό νόμο που έχουμε, κάθε χαμένη, άκυρη ή λευκή ψήφος ΔΕΝ είναι διαμαρτυρία – απλά μειώνει το ποσοστό που χρειάζεται το πρώτο κόμμα για να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση…..

(να τα κάνω πενηνταράκια, γι’ αυτούς που δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά: Έστω ότι έχουμε μια χώρα, τη «Λιλιπούπολη», με 100 κατοίκους. Για να εκλεγεί η κυβέρνηση, χρειάζεται ας πούμε, 45% των ψήφων. Αν πάνε να ψηφίσουν ΚΑΙ οι 100, θα πρέπει να πάρει 45 ψήφους, ναι;;; Αν όμως πάνε οι 70, και οι υπόλοιποι 30 απέχουν ή ρίξουν άκυρο, για να διαμαρτυρηθούν, η κυβέρνηση γίνεται αυτοδύναμη με 32 ψήφους…

Είναι λίγο απλοϊκό το παράδειγμα, αλλά αν θέλετε μια πιο σοβαρή ανάλυση, θα την βρείτε εδώ.)

Ενημέρωση, λοιπόν:

Βρείτε που ψηφίζετε , ή από το 1564 για να μην ψάχνετε τελευταία στιγμή…!

Χρηστικές πληροφορίες για τη διαδικασία των εκλογών

Δείτε εδώ, χρήσιμα στοιχεία για προηγούμενες εκλογές.

Παρακολουθήστε εδώ τα αποτελέσματα.

 

Και, αν θέλετε την δική μου άποψη…..την έχουν εκφράσει – πολύ καλύτερα από ότι θα μπορούσα εγώ -,ο AfMarx, και η aa-duck– και δεν έχω να προσθέσω ή να αφαιρέσω ούτε λέξη…

Πάντως, όποιο κόμμα κι αν θέλετε να ψηφίσετε, διαλέξτε τουλάχιστο άξιους ανθρώπους – παντού υπάρχουν, ψάξτε λίγο. Όχι άλλους «βολευτές», φτάνει πια!

Καλό βόλι, λοιπόν , αύριο, και μακάρι – επιτέλους – κάτι να αλλάξει, γιατί νομίζω πως «πιάσαμε πάτο». Στο χέρι μας είναι. 😉

****Καλή επιτυχία, να πω, στην Εθνική μας Μπάσκετ – που μας λαχτάρησε χθες, (ξυστά πέρασε το εγκεφαλικό)….

Αλλά χαλάλι τους! Και μακάρι αύριο βράδυ, όλοι να τους βλέπουμε στον τελικό – και να πανηγυρίσουμε για κάτι καλό, τουλάχιστο…

 

 

 

 

45 thoughts on “«Λαέ της Λιλιπούπολης…»

  1. τέλειο σκίτσο ! μου φαίνεται ότι μόνο εδώ (you know) ασχολείται ο κόσμος με τις εκλογές, εγώ από τότε που ψηφίζω δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Ευχομαι πάντως αυριο το βράδυ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Για την εθνική Ελλάδας στο μπάσκετ μην ανησυχείς. Έστειλε ο Μητσοτάκης ευχές προσωπικά στην ισπανική ομάδα (παίκτες και προπονητή).
    Πάμε για τον αυριανό τελικό.

  3. Πάλι καλά που έχουμε και το μπασκετάκι Νατάσσα. Αυτός είναι ένας αγώνας που αξίζει να δούμε σήμερα και αύριο και ….

    Καλή τους επιτυχία!

    φιλιά και καλή ψήφο αν δε τα ξαναπούμε! 😉

  4. @ νατάσσα μου, είναι οι πιο «βουβές» εκλογές που έχω δει…. μόνο εδώ μιλάμε, έχεις δίκιο! 🙂
    Καλή μας επιτυχία!

    @ Νεράντζι μου,
    τις είδα – εδώ.

    Και ευτυχώς, του βγαίνουν οι ευχές! 😉
    (όπως κι εχθές! 😉 )

    @ θαλασσινό μου νεκταρίνι,
    και τον αγώνα θα δούμε, και θα ψηφίσουμε αύριο 😉

    @ Ρενατομηλαράκι μου, επίσης – σε όλους! 🙂

  5. Ακόμα και σήμερα ελπίζω οτι πολλοί θα ανοίξουν επιτέλους τα μάτια τους και θα δούν το σωστό.
    Εχει δίκιο η Ρενάτα μας..
    καλή και σωστή ψήφο!
    Οσο για την εθνική μας ελπίζω τα καλύτερα!
    Καλό βράδυ!
    🙂

  6. Γμτ, χάσαμε…αλλά τουλάχιστο παίξαμε καλά – άντε αύριο στο μικρό τελικό, δεν πειράζει…

    @ tassoula μου,
    αυτή είναι η καλύτερη ευχή, τελικά 😉
    (κι εγώ ελπίζω..! )

    @ Παλιο-κουνημένο-λαλημένο Πεπόνι.. 😛
    (και σιγά μην ήσουν υποψήφιος! 😆 )

    @ ρενατομηλαράκι μου, πες του τα! 🙂

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, όπως το είπες:
    Α πα πα πα πα πα πα πα πα πα !!!!! 😆

  7. @ Καλά, ε, εχει μεγάλη πλάκα η ομάδαρα. Εννοω η μπλογκο-ομάδα. Η άλλη η ομοδάρα δεν τα πηγε κι άσχημα , παρα τις γκρινιες του αρχηγού ότι «δεν τα δωσαμε κι άλλα»
    Νατασσάκι μου, μάζεψε τη σαπρέλα του αδελφουλη σου, που θέλει και να είναι υποψήφιος.

    Σωστο ειναι το μηνυμα σου : Ολοι στις κάλπες τρεχοντααααςςςςς!

  8. δεν θα πήγαινα, τα βρίσκω μάταια ολα τουτα.

    Για χάρη όμως του 3% θα πάω (και σίγουρα θα μου βγει και σε καλό)

    Καληνύχτα γλυκοπατατάκι μου 🙂

  9. Θα ήταν ωραίο να ήμασταν Λιλιπούπολη…
    Και δεν το λέω μόνο για τις δικές σας εκλογές, το λέω και για τους δικούς μας που έχουν λαλήσει χειρότερα από τον Πεπονο-νονό μου…
    Καλή ψήφο!

  10. Για να έχετε υπ’όψιν τα του πεπονιού, ΟΠΟΤΕ μα ΟΠΟΤΕ αποφάσιε να κατέβει σε εκλογές, είτε μαθητικές (4 φορές πρόεδρος τάξης, πρόεδρος 15μελούς λυκείου και αντιπρόεδρος στο γυμνάσιο), είτε στου χωριού μου, είτε με οτιδήποτε άλλο τρόπο ασχολήθηκε με τα κοινά, το έκανε ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    …και ότι γράφει το Πεπόνι, είναι αποδεδειγμένα και με μάρτυρες, ακόμα και τον κάτοχο του blog αυτού!

    Θαλασσινη ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΥΤΟ!!!!

  11. {{{γλπτνατασακιιιι}}} :****** σε ευχαριστώ πολύ, ξέρεις βέβαια ότι συμφωνούμε (π-ά-α-α-λ-ι)…

    Σε σχέση με την αποχή, θέλω μόνο σας πω για τη γιαγιά μου (80 ετών, ταλαιπωρημένη πολύ, καρδιά, τεχνητός νεφρός, σχεδόν συνέχεια στο κρεβάτι) Της είπαμε το μεσημέρι μήπως θα προτιμούσε να μείνει σπίτι, να μην ταλαιπωρείται και ποιος είδε τον Θεό και δεν τονεεε φοβήθηκε. «Εγώ, δεν είμαι άνθρωπος εγώ; Δεν ξέρω τι γίνεται; Δεν καταλαβαίνω;». Οπότε πήραμε καινούργιο φουστάνι βεβαίως 😛 και αύριο βουρ στο λύκειο για ψήφο!
    Btw, και πριν από x χρόνια δέκα μέρες από μπάι πας, πάλι πήγε…
    Δεν έχουμε τις ίδιες επιλογές… αλλά είμαι τόσο περήφανη που δεν σηκώνει το να είναι στην απέξω.
    Τώρα που το σκέφτομαι, αν το σήκωνε… δεν θα ήταν ακόμη μαζί μας 😉

    As about Maaanooos, μην το γελάτε 😛 το ότι τεκνοποιεί σε αυτή την ηλικία εν έτει 2007 είναι σοβαρός λόγος προτίμησης 😛

    Και μια γρίνια άσχετη, έχασα ξαφνικά τo blogroll μου την ώρα που πρόσθετα τον κύριο που λέγαμε ότι τεκνοποιεί. Μα τι συμβαίνειιι;
    😐

  12. @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, τρέχοντας!!!! 😉

    @ Μαριλενομανταρίνι μου,
    όλοι κάπως έτσι νιώθουμε αυτή τη φορά, αλλά θα πάμε – για να μας βγει σε καλό, και για τη «Λιλιπούπολη» μας, ρε γαμώτο! 😉

    @ Ρασμπεράκι μου, κι εκεί τα ίδια, ε; (ίδια ράτσα, ίδια χούγια)

    Ευχαριστούμε για την ευχή 😉

    @ Πεπονοαδερφέ μου

    αυτά που λες είναι αλήθειες, όντως…αλλά δεν θα μπορούσες ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να επιβιώσεις σ’ αυτό το χώρο – έχει πολύ βρωμιά, και το ξέρεις κι εσύ όπως κι εγώ, από «μέσα».

    Γι’ αυτό κανείς μας δεν θα μπορούσε να είναι…..

    το ότι «έχεις Λαλήσει» βεβαίως, είναι ακόμα μια αλήθεια – ειδικά τώρα, που πλησιάζουν οι μέρες για την Κόρη…! 😉

    @ Αγαπημένο μου ακτινίδιο,

    Παίξαμε πολύ καλά – και μας αδίκησαν και πάλι…(οι παλιοδιαιτητές, γρουμφ!)

    ΑΛΛΑ… εμείς είμαστε ακόμα ζωντανοί – όπως πάντα – και θα παλέψουμε για το τρίτο – και δεν μας νοιάζει, έτσι κι αλλιώς,

    ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !

    ( Καλημέρες – πάω να ψηφίσω 🙂 )

  13. @ παπάκι-βερικοκάκι μου

    (π-ά-α-α-λ-ι)… 😀

    (το βρήκα το σχόλιο, επιτέλους!!!! η WP τα ‘παιξε!!!!!)

    εκτός από τον κούκλο Bruce μπαμπά, πρέπει να γνωρίσω και τη γιαγιά, δλδ! 🙂

    (σπουδαία οικογένεια είστε – το είχα καταλάβει…! )

    και για το Πεπόνι – είναι μικρό βρε, σε κατάλληλη ηλικία για να κάνει παιδιά – και όχι που είναι ανιψιός μου ο γιος του, αλλά είναι και κούκλος! Και θα κάνει και κόρη, τώρα!!! [χαζοθεία, 😆 😆 😆 )

  14. Nονέ με παρεξήγησες, για το καλό σου το είπα. Ειναι γλυκά τα Πεπόνια και θά πέσουν όλοι να τα φάνε! Τους πρέπει κάποιο ζαρζαβατικό ή φρούτο πιο ξυνό 😆
    Καλημέρα Νατασσάκι μου καλό και σε σένα πάω να τους ψοφήσω 😉

  15. Ναι, το Πεπονι εχει λαλήσει Νατασσακι μου κι αντε να δουμε τί θα δουμε με την εισβολή αυτής της κόρης. Μπα, θα το χάσουμε το Πεπονι, θα γίνει πυγολαμπίδα για να κάθεται στο αφράτο χεράκι του μωρού.

  16. Άντε πάει και αυτό, άσκησα το εκλογικό μου δικαίωμα. Αυτή τη φορά ήθελα να απέχω αλλα η δημοκρατία μας δεν αξίζει την αποχή.

  17. «θα γίνει πυγολαμπίδα για να κάθεται στο αφράτο χεράκι του μωρού.»

    @Ρίτσα
    από τα πιο όμορφα πράγματα που έχω διαβάσει!

    Νατασσάκι μου ναι;

  18. Επιστρέψαμε κι εμείς! Όλα καλά. 🙂

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, καλά θα τους κάνεις – αυτό τους πρέπει! 😉

    @ L’Enfant de la Haute Mer , το διάβασα πολύ προσεκτικά δεν μπορώ να πω αν συμφωνώ γενικά, αλλά έμεινα στην τελευταία φράση του:

    «No matter who emerges victorious on Sunday, the ones who are losing out are the good people of Greece.»

    @ Βανιλίτσα μου

    “θα γίνει πυγολαμπίδα για να κάθεται στο αφράτο χεράκι του μωρού.”

    όπως λέει και η αγαπημένη μου e-e παρακάτω, είναι από τις πιο όμορφες εικόνες που έχω «δει» – σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό, και από το Πεπόνι.
    Το ξέρεις ότι σε αγαπάμε πολύ, οικογενειακώς πλέον… 🙂

    @ Γκρινιάρη (δεν είχαμε, καλώς ήρθες! )
    έτσι είναι : δεν την αξίζουμε την αποχή, γι’ αυτό πήγαμε όλοι !

    @ Λιοντάρι μου…
    είμαι σίγουρη – όλοι μαζί ! 😉

    @ αγαπημένη μου e-e ΝΑΙ!!!! 🙂 🙂 🙂

    Φιλιά πολλά.

    Να σας πω ότι η WP έχει «τρελαθεί» από χθες – σε πολλά ιστολόγια υπάρχουν προβλήματα – να προσέχετε.

  19. Λάμπρο, οι εκλογές είναι πολύ σοβαρή υπόθεση – κρίνεται η πορεία της χώρας, το μέλλον των παιδιών μας από αυτές…
    Δεν μπορώ να τις αντιμετωπίσω αλλιώς, παρά μόνο με μυαλό και καρδιά.

    (καλώς όρισες, κι εκεί προβλήματα, ε;; Τι να πω!)

  20. Νατασσάκι, στην θεωρεία, εκείνος που ρίχνει άκυρο έχει και το δικαίωμα να μην αναγνωρίσει την κυβέρνηση. Εν τω μεταξύ, αν τα 4.000.000 των ψηφοφόρων ψηφίσουν άκυρο, καταρρέει όλο το Σύνταγμα.

    Παρόλα αυτά δεν είμαι του άκυρου. Συμφωνώ και εγώ ότι η ψήφος είναι πρώτα δικαίωμα και έπειτα υποχρέωση του καθένα μας. Εφόσων η δημοκρατία είναι αυτό που θέλουμε. Εγώ σε αντίθεση με σένα, θα πω τι πρέπει να ψηφίσετε: οτιδήποτε από δικομματισμό και άκυρο λευκό. Αν και άργησα λιγάκι…

  21. Νατασσακι, μεσα στην εργασιακή τρελα της εφημερίδας , περασα ενα σχολιάκι στον Allu για τη νεολαια 18-24. Πάγαινε να το δεις και πεσμου την αποψη σου. νομιζω ότι ειναι το τελευταίο στα σχολια του Allu.

  22. @ Χάρη μου,
    Σε μια δημοκρατική κοινωνία δεν έχεις το δικαίωμα να ΜΗΝ αναγνωρίσεις την Κυβέρνηση – και δεν έχει και νόημα, δλδ…τι θα κερδίσεις αν δεν την αναγνωρίσεις;;; Και ακόμα και 4.000.000 ανθρώπους να καταφέρεις να συντονίσεις να ψηφίσουν άκυρο (πράγμα πρακτικά αδύνατο) δεν καταρρέει τπτ – διάβασα καλά τον εκλογικό νόμο, μετράει ΜΟΝΟ τα έγκυρα και από αυτά βγάζει το ποσοστό. Μπορώ να σου το αναλύσω μαθηματικά, αν θες – έτσι κι αλλιώς, με αυτόν τον εκλογικό νόμο θα ξαναπάμε, θα έχουμε χρόνο….

    Δεν θα προτείνω – επιμένω σε αυτό – ούτε στο παιδί μου τι να ψηφίσει. Θα προσπαθήσω να το ενημερώσω, μόνο, και να αποφασίσει μόνο του – και θα σεβαστώ την απόφασή του, όπως και τη δική σου.

    @ Ρίτσα μου, το είδα – και εκνευρίστηκα πολύ… Θα τα πούμε τις επόμενες μέρες, περιμένω τα τελικά αποτελέσματα για να αρχίσω να «βρίζω»

    @ Λαχανάκι μου, οι «κύριοι πολιτικοί» είναι ικανοί να σου τάξουν τα πάντα – αλλά για το χωριό σου, από τούτη την κυβέρνηση μην περιμένεις πολλά! 😉

  23. 😉

    κράτησα το μήνυμα που δεν μπορούσα να στείλω χθες και έτσι από πείσμα θα το κάνω κόπι-πέιστ σαν να ήταν χθες!

    παμε!
    {{{γλπτνατασακιιιι}}} :****** σε ευχαριστώ πολύ, ξέρεις βέβαια ότι συμφωνούμε (π-ά-α-α-λ-ι)…

    Σε σχέση με την αποχή, θέλω μόνο σας πω για τη γιαγιά μου (80 ετών, ταλαιπωρημένη πολύ, καρδιά, τεχνητός νεφρός, σχεδόν συνέχεια στο κρεβάτι) Της είπαμε το μεσημέρι μήπως θα προτιμούσε να μείνει σπίτι, να μην ταλαιπωρείται και ποιος είδε τον Θεό και δεν τονεεε φοβήθηκε. «Εγώ, δεν είμαι άνθρωπος εγώ; Δεν ξέρω τι γίνεται; Δεν καταλαβαίνω;». Οπότε πήραμε καινούργιο φουστάνι βεβαίως 😛 και αύριο βουρ στο λύκειο για ψήφο!
    Btw, και πριν από x χρόνια δέκα μέρες από μπάι πας, πάλι πήγε…
    Δεν έχουμε τις ίδιες επιλογές… αλλά είμαι τόσο περήφανη που δεν σηκώνει το να είναι στην απέξω.
    Τώρα που το σκέφτομαι, αν το σήκωνε… δεν θα ήταν ακόμη μαζί μας 😉
    As about Maaanooos, μην το γελάτε 😛 το ότι τεκνοποιεί σε αυτή την ηλικία εν έτει 2007 είναι σοβαρός λόγος προτίμησης 😛
    Και μια γρίνια άσχετη, έχασα ξαφνικά τo blogroll μου την ώρα που πρόσθετα τον κύριο που λέγαμε ότι τεκνοποιεί. Μα τι συμβαίνειιι;
    😐

  24. Νατασσάκι, για την πρώτη παράγραφο συμφωνούμε. Απλά κάπου διάβασα σήμερα πως αν τα 4.000.000 κάνουν αποχή ή κάτι, καταρρέει ο εκλογικός νόμος (άρα και όλα τα άλλα.) Αλλά αφού το γνωρίζεις το θέμα…
    Όσο για την μη αναγνώριση είναι η αναρχική έκδοση της δημοκρατίας (την οποία ΔΕΝ ασπάζομαι).

    Θέλω να σου πω πως πρέπει να είσαι πολύ καλή μητέρα…

  25. @ παπάκι-βερικοκάκι μου
    (κάνω κι εγώ copy-paste την απάντηση, γιατί μια την εμφανίζει και μια την εξαφανίζει – και κάντε back-up στα blog σας, καλού κακού! )

    (π-ά-α-α-λ-ι)… 😀

    εκτός από τον κούκλο Bruce μπαμπά, πρέπει να γνωρίσω και τη γιαγιά, δλδ! 🙂

    (σπουδαία οικογένεια είστε – το είχα καταλάβει…! )

    και για το Πεπόνι – είναι μικρό βρε, σε κατάλληλη ηλικία για να κάνει παιδιά – και όχι που είναι ανιψιός μου ο γιος του, αλλά είναι και κούκλος! Και θα κάνει και κόρη, τώρα!!! [χαζοθεία, 😆 😆 😆 )

    ( η WP τα ‘παιξε!!!!!)

  26. @ Χάρη μου γλυκέ, το έχω καταλάβει πως Δεν ασπάζεσαι τη θεωρία των αναρχικών – αν και στην ηλικία που είσαι θα σε δικαιολογούσα απόλυτα, ακόμα κι αν το έκανες – εγώ ήμουν πιο μικρή όταν διάβασα για πρώτη φορά Μπακούνιν….
    Αλλά η μη αναγνώριση του κράτους δεν φέρνει λύσεις – αντίθετα, η προσπάθεια διόρθωσής του, ειδικά από εσάς τους νεώτερους, που σκέπτονται πιο σοβαρά από το » τι θα φάμε και που θα πάμε να πιούμε καφέ» είναι μια αρχή. Έχω μεγάλες ελπίδες από τους νεώτερους – νομίζω πως οι επόμενες γενιές θα τα καταφέρουν καλύτερα από μας – αλλά και αυτή είναι μια τεράστια συζήτηση, για αργότερα…

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ – η τελευταία σου σειρά είναι το καλύτερο κοπλιμέντο που μπορεί να μου κάνει άνθρωπος, και το μόνο για το οποίο προσπαθώ σκληρά…

    Καλημέρα 🙂

  27. ΦΟΥ! ΦΟΥ! ΦΟΥ!

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

    Επειδή ΔΕΝ προλαβαίνω να γράψω νέο ποστ, σας ενημερώνω :

    Σήμερα γιορτάζει η Σοφία, η Αγάπη, η Ελπίδα και η Πίστη – Χρόνια τους πολλά!

    (και είναι ειρωνεία, δεν είναι;;;)

    ΕΠΙΣΗΣ:

    Έχει γενέθλιά η Θαλασσινή μας – και «κερνάει» αναμνήσεις και νόστιμα καλιτσούνια, – να πάτε! 🙂

    και ο Γιώργος, που γράφει τόσο τρυφερά κείμενα – να πάτε κι από κει! 🙂

    Καλημέρα σε όλους – τα λέμε πάλι το βράδυ….

    (γρουμφ!)

  28. Να πάρει…

    Τα αποτελέσματα των εκλογών τα έμαθα… Η εθνική τι έκανε τελικά χτες?

    Κοίτα που θ΄αφήσαμε τον γάμο να πάμε για πουρνάρια…….

    Μεγάλη αγκαλιά νονά μου,
    Ε.

  29. «… το χοντρό μπιζέλι,
    χορεύει τσιφτεντέλι
    και τα κολοκυθάκια
    χτυπάνει παλαμάκια…. »
    το ξέρετε απο την Λιλιπούπολη ?
    κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει……
    Ασχετο – ο νονός, ήταν λαλημένος ή τώρα εν αναμονή του νέου πεπονο-μωρού, τα έχει δει όλα?? – λέω εγώ τώρα. Τα σεβάσματά μου νουνέ !

  30. @ Αχλαδάκι μου, κι η εθνική έχασε – να πάρει….

    κι από μένα αγκαλιά.

    @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου , το χοντρό μπιζέλι;; Από τα τοπ-χιτ και στο δικό μας σπίτι! 😉

    Ο νονός πάντα έτσι ήταν – 31 χρόνια τώρα! – κι μάλλον έτσι θα μείνει…! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.