Αλλαγές…

Καλημέρα.

(Επειδή βλέπω, πολλοί ρωτάτε – και δεν προφταίνω τώρα να απαντώ με mail σε όλους…

Κι επειδή τόσο καιρό κάνουμε παρέα, και είχαμε συνηθίσει εδώ μέσα ο ένας τον άλλο….)

Από την Τρίτη είμαι ξανά στο πρόγραμμα «εργασία και χαρά» (λέμε τώρα!) – και το παιδί άρχισε πάλι σχολείο, αγγλικά, καράτε…. Στην εργασία είμαι – για την ώρα – χωρίς σύνδεση (γρουμφ!). Και αν το συνδυάσετε και με κάτι μικροπροβλήματα που προέκυψαν στην οικογένεια… (όλα καλά προς το παρόν, αλλά μας ταλαιπωρούν)

σημαίνει καθημερινή απουσία από το σπίτι-και τον υπολογιστή,(ξανά γρουμφ!) από νωρίς το πρωί, μέχρι αργά το βράδυ. Δεν προλαβαίνω να σχολιάζω σε όλους σας – σας διαβάζω, ωστόσο, χάρη στα πολύ οργανωμένα μου feed….(ευτυχώς!)

Μπαίνω μόνο αργά το βράδυ – όσο αντέχω, να λέω καμιά κουβέντα…

Μην ανησυχείτε, λοιπόν, όλα καλά – απλά έχουμε τρέξιμο….

—————————————-

Δεν θα ξέχναγα, όμως, όσο τρέξιμο και να είχα, τα γενέθλια της φίλης μου της Ρίτσας-Βανιλίτσας – που είναι και πολύ πιεσμένη, λόγω εκλογών και δουλειάς, αυτή την εποχή….

Ήθελα να της ετοιμάσω κάτι πολύ καλύτερο, μα δεν προφταίνω… έτσι, μόνο μια αστεία τούρτα πρόλαβα να της «φτιάξω», για να σβήσει τα κεράκια……

 

 

 

 

Και να της ευχηθώ να είναι πάντα έτσι: δυναμική, μαχητική, «δονκιχώτης», και να γράφει τέτοια κείμενα που ξυπνάνε τη σκέψη μας. Και να μην μεγαλώσει, στ’ αλήθεια, ποτέ. Και να συνεχίσει να έχει τον ίδιο «φρέσκο» λόγο – σε όλα.

Και μουσική : ξέρω πως αγαπάει την κλασσική, και δεν μπόρεσα να βρω κάτι να ταιριάζει… τις χαρίζω,(σε συνεργασία με τον κοινό μας φίλο) λοιπόν το Hijo de la Luna (ο γιος της σελήνης – τα λόγια, και σε αγγλική μετάφραση, εδώ) με την Μontserrat Caballé….ελπίζω να σου αρέσει, Βανιλίτσα!

Χρόνια καλά, λοιπόν, και πολλά – και να σε χαιρόμαστε, και η οικογένειά σου, κι εμείς εδώ, που σ’ αγαπάμε..!

(ΥΓ 1 Το κείμενο ανεβαίνει μόνο του – το βράδυ οι απαντήσεις…

ΥΓ2 Έχουμε κι άλλα γενέθλια της παρέας, οσονούπω – stay tuned… 😉 )


46 thoughts on “Αλλαγές…

  1. Βρε καλό μου γλυκοπατατάκι , χιλια ευχαριστώ για τις ευχές και για τον κόπο σου να κατσεις να το γράψεις. Ευχαριστώ από τα βαθη της καρδιάς μου που υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι ακομη πανω σ αυτό τον τόπο και μας κρατούν ζωντανούς.
    Ευχαριστώ και τον φίλο μας για τη βοηθεια και τις μουσικές νότες.
    Να προσεχεις πολύ και να ελπιζεις ακαταπαύστως
    Η φιλη σου
    η Ριτς -η Βανιλια

  2. Νατασσάκι μου καλό

    σου εύχομαι από καρδιάς οτι καλύτερο, να δυαλυθεί γρήγορα και το παραμικρό συννεφάκι (θες να στείλω κανένα κύμα να το πάρει μακρια; 😉

    Να χαιρόμαστε και τη Βανιλίτσα .Τι ωραίο που μας ενημερώνεται για τα γεννέθλιά σας.!

    Ευχές για όλους!

    Καλημέρα!

  3. Χρόνια πολλά στη βανίλια (κάπου έχω ελληνική πανέμορφη μετάφραση, αλλά με τον χαμό που επικρατεί στο pc αδυνατώ αυτή τη στιγμή)

    Νατασσάκι ο ένας να δίνει κουράγιο στον άλλον είμαστε…τα καταφέρνουμε πάντως..πολλά φιλιά

  4. Το ποστ σου αυτο ειναι πολυ αγχωδες. Χαλαρωσε, κουκλιτσα και μην ανησυχείς. κάνε αυτα που προλαβαινεις. αλλωστε, we’ll stay tuned!! 🙂 🙂

  5. Πήγα για τις ευχές και πέρασα για το γλυκό. Οτι έπρεπε τέτοια ώρα. Να είναι χαρούμενη εκείνη και πάντα ευτυχισμένη εσύ να φτιάχνεις τούρτες! φιλιά και καλημέρες και…. calm down, η ζωή είναι μικρή, μην την «φορτώνεις».

  6. Νατασσάκι μου,

    αγκαλιές, καλημέρες και χαμόγελα 🙂
    Γνωριζοντάς σε ξέρω πως θα πάνε όλα καλά, και εμείς όλοι θα είμαστε εδώ, και για τα νέα σου και για τα επόμενα γενέθλια (και τα μεθεπόμενα), σιγά μη μας ξεφορτωθείς τόσο εύκολα :)))

    Να προσέχεις ναι?

    Πολλά πολλά φιλιά φιλενάδα μου,
    El Aχλαδι 🙂

  7. Νατασάκι μου, είναι ακόμα η αρχή μέχρι αν προσαρμοστούμε και αν στρώσει το πρόγραμμα! Μη μου αγχώνεσαι! 😀 Σμουουυουτς!

  8. μην αγχώνεσαι και μην σπαταλιέσαι παραπάνω απ’ όσο μπορείς (είπε η μεγαλύτερη!!!)

    κι’ εγώ δεν προλαβαίνω καθόλου τις μέρες αυτές νατασσάκι.

    @μπορώ να πάρω μόνο σοκολάτα;
    πάω στην βανίλια
    🙂

  9. @ Νεράντζι μου, merci , όπως θα έλεγε και… ο Ζαμπούνης! 😉

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, ποτέ δεν λέω όχι για ένα κύμα – μα τώρα χρειάζομαι πολλά… Ευχαριστώ, φιλιά – κι έρχεται η σειρά σου, έχω ενημερωθεί! 😉

    @ Ίνδικτε, φίλε μου, και σε σένα – τα βλέπω τα ζόρια σου, να προσέχεις, μπαμπά! 🙂

    @ μαγισσούλα μου, ευχαριστώ για την ευχή – την κρατάω.. 🙂

    @ κερασάκι μου, κι εσύ! 🙂

    @ ελαφάκι μου, είδες;;; ευτυχώς που τα καταφέρνουμε! – δεν ξεχνάω το ραντεβού, και να μου βρεις τη μετάφραση, παρακαλώ… Φιλιά και καλό κουράγιο και σε σένα 🙂

    @ Φουρφουράκ μου, το ξέρω – κι ευχαριστώ…
    (τσέκαρε και τα mail σου, που και που! 😉 )

    @ Ψιθυράκι μου,
    το άγχος είναι το μοναδικό που έχω αποβάλει εντελώς – έχω βρει τρόπο: έχω 2 – τουλάχιστον – ανθρώπους, που μόλις με «διαβάσουν» αγχωμένη, με κάνουν αμέσως να χαμογελώ… και είναι το καλύτερο φάρμακο, σε βεβαιώνω!

    Από έλλειψη χρόνου πάσχω τώρα – και κάτι άλλα «ψιλά», αλλά θα περάσουν…

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, φιλιά!

    @ Ροδακινάκι μου, ευχαριστώ – κι εγώ έτσι ελπίζω…

    @ Αγριο κερασοZouzouna, calm down, ε;;;
    (δεν είναι εύκολο, το προσπαθώ, πάντως..! )

    Ευχαριστώ 🙂

    @ αχλαδάκι, φιλενάδα μου, 😀 – θα τα πούμε…

    @ ρενατομηλαράκι μου, φιλιά, και καλό κουράγιο και σε σένα! 🙂

    @ σταλαγματιά μου, ευχαριστώ 🙂

    @ tassoula μου, ξέρεις από υπομονή εσύ, ε;;
    Φιλιά στο Σβούρα, και να τον χαίρεσαι ! 🙂

    @ Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. 🙂

    @ αγαπημένο μου ακτινίδιο
    η «μεγαλύτερη» έχει δίκιο – και θα λάβει ενημέρωση, δεν πάνε χαμένες οι «συμβουλές»!

    Ευχαριστώ πολύ-πολύ, να πάρεις ότι θες! 🙂

    @ μουσμουλο-μούργο μου,
    πάντα εύστοχος – πως τα καταφέρνεις;;; 🙂

    (μου έχετε λείψει, αλλά που θα πάει, θα επανέλθω για να σε βασανίζω!!!! )

    @ Μαριλενομανταρίνι μου, 😀

    @ Φαβούλα, φιλί και σε σένα 🙂

    @ μαρουλάκι μου, θα μου χρειαστεί – ευχαριστώ και την κρατάω… 😀

    @ if, ευχαριστώ πολύ 🙂

    @ Καμηλιέρη μου,
    Δεν μπορούν όλοι να είναι σε σεμινάρια… ! 😛

    Ευχαριστώ πολύ όλους σας – και για τις ευχές στη Ρίτσα! 🙂

  10. Hold on μικρούλα -τα γρουμφ έφτασαν τον αριθμό των καφέδων!!!!! Ώρα επιτέλους να ζητήσεις Θανάση στη δουλειά! :)))))
    Καλημέρα !

    {αυτό με τα σεμινάρια σαν να το θέλατε ακούστηκε, μπρρρρ …. να το κοιτάξουμε αυτό!}

  11. πέρνουμε βαθιές ανασούλες… αγοράζουμε και όμορφα μυρωδικά λουλουδάκια και συνεχίζουμε με κέφι…
    και που είσαι… ότι προλάβουμε…
    και αύριο μέρα είναι… :)))

  12. @ καλημέρα, KV μου,
    (τον ξεπέρασαν τον αριθμό)

    ο Θανάσης θα αποκτηθεί οσονούπω – ίσως και αύριο – τη σύνδεση να δω πότε θα μου φέρουν….
    (και το σεμινάριο για μένα θα ήταν προτιμότερο από αυτό που κάνω, believe me!)

    Καλημέρα! :))))

    (Παρασκευή σήμερα, – είσαι σίγουρη ότι δεν έχει σύνδεση το νησί;;; να το κοιτάξεις! 😉 )

    @ αυτό το ότι προλάβουμε, διαβάτη…
    το έχω κανόνα – καλώς ήρθες!

    Καλημέρα 🙂

  13. @ Παιδιά , ευχαριστώ ολους από τα βαθη της καρδιάς μου για τις ευχές. Με εχετε συγκινήσει και συγκινουμαι κι ευκολα εδω που τα λεμε

    @ Φουρφουρι , τί εννοεις με το εντοιχισμένα ;

    @ Αλλου, όπως εγραψα και χθες, αλλά μάλλον χάθηκε στο σχολιο, εχω βρει κατι κουβάδες τεράστιους που χωράνε δυο πλυντηρια ρουχων.

  14. Ρίτσα μου, σε προβλημάτισα και δεν ήθελα, ειδικά την ημέρα των γενεθλίων σου! Κατά το ευτυχισμένα 😀 Τώρα που το σκέφτομαι, κακή ευχή, γιατί καλύτερα στας εξοχάς παρά σε τέσσερις τοίχους! Για να καταλήξω, θα φερθώ διπλωματικά και θα ευχηθώ: Ό,ΤΙ ΠΟΘΕΙΣ!! 😀

    Πάω να κοιτάξω τα μέηλ μουουου!! 😀

  15. Φουρφουρι μου….μαθαινω. δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.Μια υπεροχη καινουργια διαδικασια -εμπειρία. Μακαρι να την φιλτραρω σωστά.
    φιλια

  16. @ Λαχανάκι μου εξαφανισμένο…
    ΔΕΝ αγχώνομαι, Αλήθεια!!!!
    Απλά δεν έχω χρόνο – και έχω πολλά στο κεφάλι μου…. Αλλά άγχος, όχι, δεν έχω – πώς σας κόλλησε σε όλους αυτό!! 🙂

    @ Βανιλίτσα μου, βοηθάτε ήδη – αφάνταστα, όμως…! 😉

    @ Φουρφουράκι μου, ξανακοίταξέ το! 😉 σμακ!

    @ KV, ευτυχώς! Περιμένω νέα τη Δευτέρα, φιλιά – και στο νησί! 🙂

    @ Σπύρο, να ‘σαι καλά! 🙂

    @ Βανιλίτσα μου, αυτό είναι που θαυμάζω σε σένα: που συνέχεια μαθαίνεις… ! 🙂

    @ Χάρη, ευχαριστώ! 🙂

  17. @@ Γλυκοπατατακι μου τί κανεις μωρό μου καλό ;
    κρατα δυνάμεις. κρατα γερά. και τα λεμε , εμεις εδω διπλα, κατι ογκόλιθοι να….

    @@Laxanaki μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Τα λέμε. Δυνάμει Βερολινέζα μου εσυ!

    @Harisheiz .. Ευχαριστώ πολύ.

  18. Ξύπνησα, και πέρασα για μια καλημέρα! Μια τελευταία γουλιά καφέ και ξεκινάω για δουλειές οικιακές.Ευτυχώς που έχει ωραία μέρα έξω.Ελπίζω να επωφεληθείς και εσύ εε;
    Ματσ !
    🙂

  19. Νατασσάκι μου καλή αρχή λοιπόν πρώτα σε σένα, άντε μέχρι να αναλάβω εγώ το νέο πόστο εσύ θα έχεις πλήρως προσαρμοστεί και θα μου δίνεις θάρρος 😉
    Χρόνια Πολλά στη Βανιλίτσα, κι από εδώ!

  20. @ KV μου, άντε, καλά, θα πίνω μόνη μου καφέ μέχρι την Πέμπτη! Καλά να περάσεις 😉

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, καλά έκανες, κι εγώ το ίδιο, ματς ! 🙂

    @ Ροδάκι μου, είδες;; μαζί μας ήρθαν οι αλλαγές!
    Θα το συνηθίσουμε, που θα πάει…! 🙂

    @ Ράσμπερυ, καλό μου, δεν είναι θέμα ρουτίνας…αλλά έτσι κι αλλιώς, θέλει πολύ κουράγιο, ευχαριστώ! 🙂

    @ Πορτοκάλι-Βασίλη μου, έτσι – όλοι, λίγο-πολύ στα ίδια είμαστε – απλά σε μας έπεσαν μαζεμένα πολλά, γι’ αυτό!

    Φιλιά σε όλους σας, κι ευχαριστώ. 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.