Καλή αρχή…

Τα μικρά παιδιά – με την Αρλέτα.

 

(σκαναρισμένες σελίδες από το τετράδιο της ορθογραφίας της Α Δημοτικού (1977) και της αντιγραφής της Β’ Δημοτικού – φυσικά, δικά μου-κλικ πάνω τους για μεγέθυνση)

– Μαμά, είναι όλα έτοιμα για αύριο;; Τσάντα, κασετίνα, μολύβια….τι ρούχα θα βάλω;;;

– Να τσεκάρουμε, αγόρι μου… Λοιπόν : Τσάντα, κασετίνα, τσαντάκι για το φαγητό (όλα ασορτί ) – είναι στη θέση τους. Μπουκάλι για το νερό, κολατσιό θα σου φτιάξω το πρωί…. Τα ρούχα σου τώρα: παντελονάκι τζην, μπλουζάκι πράσινο-κίτρινο ( το αγαπημένο μας), Ναι, όλα έτοιμα!

– Ωραία. Πάω να παίξω….

Αρχίζουν τα σχολεία αύριο. Έχουμε κάνει τα ψώνια μας (Τζαμπο κλπ…) Και ο γιος μου το περιμένει με αγωνία. Όπως το περίμενα κι εγώ, κάποτε….

(θυμάμαι…)

…Σάββατο, συνήθως. Βόλτα στο «Μινιόν», και τον «Κατράντζο» για ποδιά-τσάντα-τετράδια…

Μπλε ποδιές (2) με άσπρο γιακά (πλεκτό με βελονάκι, από τις θείες στο χωριό), άσπρες κορδέλες για τα – μακριά, πάντα – μαλλιά, καινούρια παπούτσια, άσπρα-κυρίως-καλτσάκια, καινούρια σάκα, μπλε τετράδια, μολύβια, γόμες….

Τα άπλωνα πάνω στο τραπέζι που έγραφα, και τα καμάρωνα. Μύριζαν όλα «καινούριο». Και τις ποδιές – κι ας μην τις «χώνευα»,γιατί ήθελα να φοράω παντελόνια, αλλά όταν ήταν καινούριες, μου άρεσαν…Και πιο πολύ μου άρεσε που θα ξαναπήγαινα σχολείο, να ξαναδώ φίλους, να παίζουμε στην αυλή, να δω τα καινούρια βιβλία, να δω ξανά την δασκάλα μου…

Τώρα, όλα είναι διαφορετικά – κι όλα ίδια.

Καλή Σχολική Χρονιά,από αύριο, στα πιτσιρίκια μας – και καλό κουράγιο για το τρέξιμο, σε μας…

(Ενημέρωση:

Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Ρόδι – και όταν ξαναβρεθούμε, κερνάς καφέ, σίγουρα! 😉

Άλλο ένα ευχαριστώ στη Μαριλένα, και πιο πολύ στα κορίτσια της – το mail του Ραφακίου, ειδικά, ήταν το πιο όμορφο που έχω πάρει ποτέ! Φιλί.

Λόγω αλλαγών στην προσωπική και επαγγελματική μου ζωή, και τις υποχρεώσεις του παιδιού με το σχολείο, πια, θα «χάνομαι» τα πρωινά-μέχρι να ρυθμίσω εκκρεμότητες. Καλά είμαι, πάντως, μην στενοχωριέστε, εντάξει;;;;

78 thoughts on “Καλή αρχή…

  1. Kαλή αρχή…και καλά κουράγια σε όλα τα παιδιά.
    Και σε όλους τους γονείς, βεβαίως.

    (Έχεις διασώσει τετράδιά σου από την Α’ δημοτικού; Εγώ, μόλις τέλειωνε η χρονιά τα έκανα όλα φύλλο και φτερό.Τίποτε δεν έχω κρατήσει δικό μου από τα σχολικά χρόνια)

  2. @ αγαπημένο μου ακτινίδιο,
    καλημέρα, κι εγώ το αγαπώ πολύ – γι’ αυτό το έβαλα….

    καλή αρχή σε όλους στα σχολεία, μικρούς και μεγάλους!

    @ Νεράντζι μου,
    Δεν μπορώ να σκίσω βιβλίο, ούτε τετράδιο – μερικά τα έχασα στις «ατέλειωτες» μετακομισεις μας, αλλά έχω ακόμα…

    Και μου αρέσει αυτό, που τα βλέπει τώρα και το παιδί μου-

    Καλό μας κουράγιο, και φιλί και στον δικό σου- θα περάσετε ζόρι φέτος, να ξέρεις….

  3. Τα παλιά τετάδια και τα βιβλία του Δημοτικού είναι τέλειααα!!!! Καλή σχολική Χρονιά σε σας και στους γονείς μου που γι’ακόμη μια φορά θα αρχίσουν τα ψυχοφάρμακα!
    Μη χαθείς!!!! 😀

  4. Καλή σχολική χρονιά και πολλές πολλές ευχές να είστε γεροί και ευτυχισμένοι να καμαρώνετε τον μικρό σας να καλομεγαλώνει και να χαίρεστε την ζωή 🙂
    και εμείς σήμερα πήγαμε πρώτη μέρα στον παιδικό.

  5. Ανάμικτα συναισθήματα: από την μια τα δικά σου τετράδια και αναμνήσεις από τον καιρό του σχολείου, και από την άλλη ο γιος ετοιμάζεται να πάει. (μάλλον θα έχει επιστρέψει τέτοια ώρα απ’ το σχολείο.)

    Καλή του δύναμη…

  6. Καλή χρονιά στα ζουζούνια και καλή δύναμη στους γονείς τους! 🙂 Τα τετράδιά σου υπέροχα! Καλλιγράφος έτσι; 🙂 Το τραγούδι, δεν ξέρω αν θα μπορούσες να είχες βάλει καλύτερο για το ποστ. Και οι αναμνήσεις… σας να τα βλέπω μπροστά μου. Καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλή δύναμη στις υποχρεώσεις σου! Τις καλησπέρες μου 🙂

  7. Kαλή σχολική χρονιά του Κολυμβητή (μου, γιατί ας ειναι ο ζωγράφος κλπ, για μενα ο κολυμβητής μου 🙂 ), να έχει το δάσκαλο ή τη δασκάλα που του αξίζει, να ειναι χαρούμενος, να κάνει καινούριους φίλους, να δεθεί ακόμα περισσότερο με τους παλιούς, να διαβάζει αρκετά, να ζωγραφίζει πολυ, να παίζει πολύ περισσότερο.
    Και να μας τον φιλησεις.

    Τα τετράδια σου, μυρίζουν σχολείο και μυρίζουν καινούριο κι ας ειναι παλιά.

    Το Ραφάκιον θα σου στέλνει σταθερά μειλ, είναι αυτό που λεμε «δώσε θάρρος στο χωριάτη».

    Θα μας λείψουν τα συχνά όλη την ώρα καθημερινά, αλλά θα κάνουμε υπομονή.

    Πολλα πολλά φιλιά και «ξηρετική» σχολική χρονιά 😀

  8. Καλή αρχή νατασσάκι μου στο μπομπιράκι σου και σε σένα βεβαίως. Δεν στενοχωριόμαστε μωρέ, απλά..να ξέρεις τώρα… 😦
    Άντε, άντε με το καλό! 🙂

  9. πω, πω…σας αθυμάζω πολύ εσάς τις μαμαδες με τα μικρά παιδάκια..καλη σας σχολική χρονια…και μηνα νησυχεις, αντασσάκι, εμεις εδώ θα μαστε, εσυ κοιτα να τα τακτοποιησεις ολα! 🙂

  10. @ Φουρφουράκι μου, καλό κουράγιο!
    (τόσο ζόρι οι γονείς;;; να τους προσέχετε, βρε! )

    Δεν θα χαθώ εντελώς, απλά θα είμαι πιο πολύ τα βράδια – μέχρι να ρυθμίσω τα της δουλειάς, αλλά θα σας βλέπω σίγουρα! 😉
    Φιλιά.

    @ νατάσσα μου, καλή αρχή και σε σας!
    Να μου τον φιλήσεις 🙂

    @ L’Enfant de la Haute Mer ,
    «μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες»,
    λένε! 😉
    Καλή αρχή και στο μεγάλο σας !

    @ if.. igeneia , χαίρομαι που σου αρέσει , ευχαριστώ πολύ!

    @ μαρουλάκι μου, ναι, ανάμεικτα –
    ευτυχώς το αγαπάει το σχολείο, και περιμένει πως και πως να ξαναγυρίσει…(θα πάει στην Τρίτη Δημοτικού, και αρχίζουν αύριο! 🙂 )

    @ Μαρία μου, ευχαριστώ για τις ευχές – ναι, γράφω «στρωτά» , έλεγε η δασκάλα μου…. 🙂

    @ Μαριλενομανταρίνι μου,

    Τα ίδια και για σας: η Δευτέρα είναι δύσκολη, και με απαίσια βιβλία φέτος – και άλλαξαν και το βιβλίο της γλώσσας, αλλά τα μαθηματικά….χάλια! Καλό κουράγιο στο Ραφάκι – και ναι, τα περιμένω πες της!!!!! 😀

    Ο κολυμβητής σου καλά είναι – περιμένει να περάσει η μέρα….

    Φιλιά, εμείς θα τα λέμε έτσι κι αλλιώς! 🙂

    @ μαγισσούλα μου, είπαμε, όσο μεγαλώνουν…

    (τίποτα «δυναμωτικό» για μας, δεν μπορούμε να φτιάξουμε;;; 😉 )

    Καλημέρα.

    @ ντοματούλα μου, για λίγο, βρε!
    (θα το «ρυθμίσω, μην στενοχωριέσαι, όσο πιο γρήγορα γίνεται – νομίζεις εμένα δεν θα μου λείψει;;;; 😉 )
    Φιλιά, κι ευχαριστώ. 🙂

    @ Ίνδικτε, εσύ το περνάς και x2!!!!
    όλα καλά θα πάνε. Και θα φύγουν και οι τσάντες από την πόρτα! 😉

    Καλή αρχή να έχουν, και να μου τις φιλήσεις.

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, σε περιμένω!!! 🙂

    @ ψιθυράκι μου, ευχαριστώ! Είναι όντως δύσκολο το «επάγγελμα: μαμά» αλλά και όμορφο, σε βεβαιώνω – θα το άλλαζα με οποιαδήποτε καριέρα 🙂

    (ουφ! Θα πρέπει να συνηθίσω να απαντάω έτσι μαζεμένα…. 😆 )

  11. ΚρεμμυδοΦάβα μου,
    τα αξεσουάρ του σχολείου φέτος είναι κίτρινα-κόκκινα-πράσινα! Όλα τα χρώματα! 😉

    Δεκάρια, ε;;; στο τετράδιο της ορθογραφίας της Α Δημοτικού, είχα μόνο 3 9άρια, όλη τη χρονιά (για τα οποία είχα κλάψει με μαύρο δάκρυ! )

    Καλημέρα, και φιλιά και σε σένα 🙂

  12. Ελπίδα…
    Μόνο αυτή τη λέξη μου έρχεται με την ανάρτησή σου. Και την καλύτερη ευχή την έχεις ήδη λάβει από το μανταρίνι μας: να έχει το δάσκαλο ή τη δασκάλα που του αξίζει! Να τον καταλάβει και να του αναδείξει τα καλύτερα στοιχεία του, που είναι πάμπολλα!

    Φιλια φιλενάδα μου, άντε και στα δικά μου η α-παίδευτη 🙂
    E. (aka Αχλάδι)

  13. @ αχλαδάκι μου,
    η καλύτερη ευχή, ναι.
    Και σίγουρα ελπίζω όλα να είναι καλύτερα, και για τις επόμενες γενιές – αλλά να βάλουμε κι εμείς το χέρι μας, αλλιώς….
    Και στα δικά σου, φιλάκια και από τον Άκη 🙂

    @ ρενατομηλαράκι μου, μερικά – όχι όλα, δυστυχώς – είχαμε πολλές μετακομίσεις, και κάθε φορά κάτι χάναμε….αλλά κι αυτά αρκετά είναι, κι έχω και βιβλία !

    Καλή σας αρχή – και μεγάλο φιλί κι από εκείνον! 🙂

  14. Ξανάρθα! Δεν άργησα ε;
    Ωραίο τετραδιάκι, κοινές αναμνήσεις (αχ αυτό το Μινιόν..) ωραίες ζωγραφιές!

    » Τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ’αλλάζω με τίποτα..»

    Καλή σχολική χρονιά στο κοπέλι σου!!Ευχομαι όλα καλά!

    Νεκταρινοφιλιά! 😉

  15. καλή τους αρχή και κουράγιο σε όλους μας!
    όμορφες αναμνήσεις σ’αυτό το Μινιόν με τις κυλόμενες σκάλες και μετά λουκουμάδες στον «κρίνο» !
    καλό σου κουράγιο

  16. τα σχέδια αυτά δηλαδή τα έκανες τότε λίγο πριν τα «σκανάρεις»; 😀 Παιδί θαύμα… 🙂 από εκεί πήρε και ο μικρός με τα google και τα igoogle! 😛

    Συνεπώς όλα τα άλλα δεν ειναι τίποτα. μουαχαχα!

  17. @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, ευχαριστώ!
    Βέβαια κοινές αναμνήσεις: το Μινιόν στην εποχή μας είχε σχολικά, και οργάνωνε ολόκληρα «χαπενινγκ» τότε! Θυμάμαι ακόμα μια φορά που είχα δει το Χάρρυ Κλιν….

    Καλημέρες!

    @ μελομένε, ναι , και λουκουμάδες στον
    » Κρίνο» !!!
    να είσαι καλά .

    @ Jnf6 , καλέ σου φαίνονται ζωγραφιές ενήλικου αυτές;;;
    Φυσικά και είναι από τότε!!! (βοηθούσε και ο μπαμπάς, καμιά φορά, αλλά γενικά τα έκανα μόνη μου!) 🙂
    Και που να δεις του αδερφού μου…από κει πήρε το παιδί, ναι! 😉

  18. Ροδακινάκι μου, βέβαια! Ούτε κι αδερφός μου – καταργήθηκαν όταν πήγατε εσείς σχολείο!

    Και βιβλία πρέπει να είχες διαφορετικά, ε;;;

    Αλλά τι καινούρια σχολικά;; Με το ρατατούι;;;
    (ΕΓΩ τέτοια πήρα!!! ) 🙂

  19. Τζαμπο-πά
    Τζαμπο-με
    Τζαμπο-τώ
    Τζαμπο-ρα

    Το μαγικό έπιασε και γυρίσαμε σπίτι με τα καινούργια μας.

    Τα χαμόγελα, περισσεύουν. Αμφότερα.

    Φιλιά, από μια μαμά ετών…35 🙂

  20. Καλά και ‘γω που δεν το πολυαγαπούσα, δεν καταστράφηκα κιόλας…!:))

    Μπράβο του πάντως που του αρέσει το σχολείο.

  21. @ KVούλα μου, σμακ! :))))))

    @ Γιατί,καμηλιέρη μου, οι εργαζόμενες μαμάδες – δυστυχώς!, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση… – αφήνουν τα παιδιά τους στο ολοήμερο, μετά το σχολείο – ως τις 4 – και τρώνε στο σχολείο…

    @ μαρουλάκι μου , μια χαρά είσαι, καλέ μου !! :)))

  22. Ενηλίκου ειναι, ενηλίκου! εχεχε!!

    😀 Με πρηζώσατε τώρα με τις σάκες κλπ. θα πάω να πάρω άλλο… laptop λοιπόν όπως πήρε ο Harisheiz τσάντα! 😉 Ένα με «galactica» στο cover! 😀 Λέτε να βρω? και μετά όλοι για λουκουμάδες.

  23. Κι εγώ αύριο μετά τον αγιασμό -αφού μοιράσουμε τάξεις- θα πάω ν΄ανανεώσω το στοκ (μολύβια, στυλό, μαρκαδοράκια και νέα κασετίνα!) Αμέέέ! Την καταβρίσκω στο βιβλιοπωλείο! 😉

    Κρότκι, άμα βρω με τον Ρατατούλη θα σου πάρω! οκ? 😀

  24. @ ροδακινάκι μου, σου έχω πάρει εγώ!!! 🙂

    @ Θείε, ευχαριστούμε, θα τα πούμε αυριο live, μετά το σχολείο. 🙂

    @ jnf6 , πρώτον, είσαι πειραχτήρι – τι θες να κάνω βρε, για να σε πείσω;;; να σου τα στείλω με courier???? – και δευτερον είσαι ζηλιάρης!!!! (τι να σε κάνω, που έχεις και καλές ιδέες: αυτό με τους λουκουμάδες, ας πούμε!!!! 😀 )

    @ ρενατομηλαράκι μου, της το πήρα εγώ, λέμε ! (κασετίνα και τετραδιάκι) 🙂

  25. Καλή αρχή στον γιόκα σου. Ακόμα θυμάμαι το άγχος της πρώτης μέρας στο σχολείο, έστω κι αν έχουν περάσει πολλά πολλά χρόνια. Νομίζω ότι είναι από τα συναισθήματα που δε φεύγουν ποτέ μα ποτέ.

  26. exit, φίλε μου, εσένα διάβαζα!!!!

    μιά χαρά τα πάει ο γιος μου – ούτε καν στην πρώτη δημοτικού δεν είχε αγχος – βλέπεις, πάει σε παιδικό σταθμό από 1,5… ( 😦 για μένα, που δεν ήμουν σπίτι, αλλά σε καλό του βγήκε…)

    Καλό διάβασμα- καλή δουλειά και σε σένα ! 🙂

  27. Νατασσακι μου, τωρα γυρισα από τη δουλειά και σου γραφω γρηγορα δυο κουβέντες :
    Ευχές για το παιδί, ο,τι καλύτερο του ευχομαι και από την αλλη καλη δυναμη, ξερεις για το άλλο, το δύσκολο
    σε φιλω

  28. Καλή χρονιά στον γλυκΑκη και φυσικά όοολα να σου πάνε καλά 😉

    Τα τετραδιάκια σου… :’) Ζωγράφιζες πάρα πολύ ωραία για τόσο μικρό κοριτσάκι! Ταλέντο του γλυκΑκη, κληρονομικό λοιπόν.

    Οι μυρωδιές από τα καινούργια σχολικά, αξεπέραστες. Ακόμα και τώρα μπαίνω τέτοιες μέρες κλεφτά σε κανένα βιβλιοπωλείο για να πάρω μυρωδιά! Και εννοείται πως αγοράζω μαρκαδόρους, μπλάνκο, τόνους post it και σημειωματάρια που δεν χρειάζομαι μόνο και μόνο για έτσι!..

    😀

  29. @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, ευχαριστώ για τις ευχές – όλα καλά θα πάνε, και το σχολείο και η δουλειά και όλα – θα δεις.

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ παπάκι-βερικοκάκι μου,
    ευχαριστώ-ευχαριστώ!

    Ο γλυκΆκης όντως έχει πάρει, κυρίως από τον Πεπονο-θείο- Μάνο -εκείνος ζωγραφίζει πολύ καλύτερα από μένα! 🙂

    και τελικά, όλοι το έχουμε με τις μυρωδιές των σχολικών, ε;;; Καλέ σου λέω, αγοράζω κι εγώ ένα σωρό πράγματα, και μετά δεν ξέρω τι να τα κάνω – συνήθως τα «βουτάει» με τρόπο, ο μικρός….αλλά μ’ αρέσει, κι έχουν πλάκα!!!!

    Καλημέρα σε όλους 🙂

  30. Αχ, Νατασσάκι, κι εγώ το πρωί τα σχολεία που ανοίγουν σκεφτόμουν. Με έπιασε λίγο μελαγχολία, δεν ξέρω γιατί, αλλά τώρα είδα τα τετράδιά σου και είναι σαν να απέκτησε χρώμα η μέρα!

    Καλή αρχή και στον γιο σου και καλή αρχή σε όλους μας (ποτέ δεν κατάφερα να ξεπεράσω την αίσθηση ότι τον Σεπτέμβριο αρχίζει η χρονιά).

    Καλημέρα!

  31. Νατασσάκι μου, καλημέρα. Πώς πηγατε σήμερα; ο Ακης υπεύθυνος μαθητής με τα όλα του, φαντάζομαι. Τί ομορφη εποχή για κείνον! Και τί ζόρι για τους γονείς που νοιάζονται τόσο για τα παιδιά τους! Τα λεμε, καλή μου. Να προσέχετε γενικώς
    ριτς

  32. Πως ειναι ο Κολυμβητής; Οι δικές μου; Καμμία σχέση!

    Η μεγάλη διχαζόταν απο τη μια να σημαιοστολίσει το μπαλκόνι μιας κι είναι η τελευταία της χρονιά στο σχολείο κι απ’ την άλλη, γιατί να υπάρχει καν το σχολείο κι η μικρή, το νου της στην κολλητή κι αν θα κάνουν διάλειμμα.

    😀

  33. Μόλις κατάφερα να κάτσω….

    @ σταλαγματιά μου, γι’ αυτό τα ανέβασα – τα «μοιράζομαι» ευχαρίστως, και μαζί σου και με όλους όσους τα θέλουν!

    @ artou, καλώς ήρθες – κουράγιο θα χρειαστώ σίγουρα, κι όλοι οι γονείς!

    @ μαργαριτούλα μου, κι εγώ πάντα λέω το Σεπτέμβριο «καλή χρονιά» !

    Χαίρομαι που έβαλα χρώμα στη μέρα σου – θα βάλω κι άλλα, στην πρώτη ευκαιρία, και του ζωγραφΆκη μου – που κι αυτός ζωγράφιζει στα δικά του! 😉

    @ Βανιλίτσα-Ρίτσα μου, Πολύ καλά τα πήγε!
    Και αυριο ξεκινάει κανονικά – κι εμένα άρχισαν ήδη τα ζόρια μου, αλλά θα τα καταφέρω….

    Σε φιλώ πολύ.

    @ Σπύρο μου,
    πάντα – σε όλη τη ζωή μου ως τώρα – υποστηρίζω το » Συν Αθηνά και χείρα κίνει» – μου πάει πιο καλά, από τον «αγιασμό» – και τους κάθε είδους «αγιασμούς»….

    @ αλεπουδίτσα μου, κοινές αναμνήσεις όλοι – αυτό το ΜΙΝΙΟΝ… ! – καλώς ήρθες κι εσύ! 🙂

    @ κερασάκι μου,
    όλα καλά θα είναι – και το κοκκοράκι καλύτερο! 😉

    Φιλιά και σε σένα.

    @ θαλασσινό μου νεκταρίνι,

    μου πήρες την κούραση – εντελώς….

    Σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂

    Φιλιά.

    @ Βασίλη-πορτοκάλι μου,

    όλοι έτοιμοι!!!! Καλή αρχή και σε σας! 🙂

    @ Μαριλένομανταρίνι μου,

    σμακ! σμακ! σμακ! σε όλες σας – η Ραφ είναι άψογη, το Λενάκι τρομερό κι εσύ εξαιρετική μητέρα – χαίρομαι πολύ που τις ακούω χαρούμενες!!!!! :)))

    Και τώρα θα έρθω για «νυχτερινές επισκέψεις» – κερνάτε τπτ;;; 😉

  34. Καλώς σε βρίσκω,
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    Πολύ όμορφο ποστ.
    Aαααχχχ….. εγώ παρέλειψα να μιλήσω για τις ποδιές, τους γιακάδες και τις κορδέλλες..ίσως γιατί δεν τα χώνευα… έλα όμως που φαινόμασταν και ήμασταν ΜΑΘΗΤΕΣ;
    Τούτο το κακό το χάλι να πάει και να μην έρθει.
    Αντιγράφουν οι καθηγήτριες τις μαθήτριες και οι καθηγητές αλλάζουν τσιγάρα με όλους…
    ΄Εχουνε δει τα μάτια μου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια με τα παιδιά μου….

    Γλαρένιες αγκαλιές

  35. @ Γλαρένια μου, καλώς ήρθες 🙂

    Αυτό το θέμα με τις ποδιές – κι εγώ δεν τις συμπαθούσα, και κανενός άλλου είδους «στολή» – αλλά έχεις δίκιο, τα σημερινά παιδιά δεν μοιάζουν με μαθητές…. Άσε και το άλλο…
    …Θυμάμαι στο γυμνάσιο συμμαθήτρια, που οι γονείς της δεν είχαν την άνεση να της αγοράζουν επώνυμα «συνολάκια», να ντρέπεται να έρθει στο σχολείο…

    Καλή αρχή για όλους μας.

    @ επέστρεψες, μικρό μου ράσμπερυ;;;;

    Ήμουν σίγουρη ότι θα το έλεγες –

    ΕΣΕΝΑ περίμενα, για να το πω: ΝΑΙ, είμαστε σαβουρομαζώχτρες – και πολύ το χαίρομαι!!!!!

    Φιλιά πολλά 🙂

  36. μαμά μου που πας?
    μαμά μου ξεκόλλα
    στα τζάμπο δεν χρειάζεται
    να έχεις πορτοφόλα!

    υγ είναι και αυτό ένα θέμα,όπως και αν το δεις!

  37. Γλυκό ΠΤΝατασσάκι μου, γιατί με ευχαριστείς;;; Εννοείται πως κερνάω καφέ την επόμενη φορά ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ να τον πίνουμε να μιλάμε και να χαχανίζουμε χωρίς βασύνες! 🙂
    Το πισι στη δουλειά έχει καταλάβει ότι την κάνω για αλλού και φυραίνει από μόνο του σιγά σιγά. Αυτές τις 2 μέρες αρνείται να κατεβάσει τις εικόνες του ποστ σου, εξού και το εμπάργκο μου από το μπλογκ σου… τς τς τς!
    Ελπίζω η πρώτη μέρα στο σχολείο να είναι πολύ πολύ ευχάριστη για τον Άκη. Εγώ δεν θυμάμαι τη δική μου πρώτη μέρα στην Α’δημοτικού γιατί πολύ απλά πήγαινα προνήπια και νήπια από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και άρα μέχρι την Α’ δημοτικού ήμουν ήδη πολύ έμπειρη (χεχε) και δε μου ΄κανε εντύπωση. Κάπου έχει φυλάξει η μαμά μου πάντως και δικά μου τετράδια ιχνογραφίας!!! 🙂
    Φιλάκια πολλά στην οικογένεια και πάντα με χαμόγελα!

  38. @ τσαπερδονάκι μου , αυτό είναι ΤΟ θέμα!!!
    (το τι έχω ακουμπήσει στο Τζάμπο τα τελευταία χρόνια, άσε…. 😉 )

    🙂

    @ Ρόδι μου καλό, και ξενυχτισμένο κι εσύ….

    ξέρεις γιατί – δεν θα τα λέω εδώ… 🙂

    και τον καφέ τον θέλω στην αυλή με τις γάτες – θα έρθω, που θα πάει….
    η πρώτη μέρα στην Τρίτη Δημοτικού ήταν πολύ καλή για τον Ακη – κι εκείνος πάει παιδικό σταθμό, από 1,5 χρόνων….

    Να τα βρεις τα τετράδια – να τα δούμε!

    και η χορηγία από το Τζάμπο, καλή ιδέα!!!! 😉

    Φιλιά και σε σας – πολλά 🙂

  39. Καλή αρχή και καλή πρόοδο στον μικρό σου!
    Καλό κουράγιο σε εσένα!
    Ακόμα και τώρα λατρέυω την μυρωδιά απο τα νέα σχολικά!Μπράβο σου που κράτησες τα τετράδια!
    Καλημερούδια 🙂

  40. Ωχχχχ… Καλή σου αρχή πάντως Νατασσάκι, καλή σου αρχή και ΡΟΔΙΝΗ 😉
    Τα γατιά μου κι εγώ σε περιμένουμε πάραυτα όποτε ευκαιρήσεις!

  41. @ ίνδικτε, καλησπέρα, πια…μόλις μπήκα – οι ώρες μου θα είναι πολύ περίεργες για ένα διάστημα –
    όλα καλά με τα κορίτσια σήμερα;;;

    @ KV, καλή μου, εκείνη την ώρα το παιδί ήταν ήδη στο σχολείο, κι εγώ στη δουλειά, ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!! (γρουμφ!!!!) Θα το φτιάξω, όμως….

    @ tassoula μου, ευχαριστώ, τι κάνει ο Σβούρας;;; 🙂

    @ Ρόδι μου γλυκό, ευχαριστώ για την ευχή…θα δείξει – και θα τα πούμε με τις γατούλες, σίγουρα! (κάτσε να στρώσει λίγο η κατάσταση…)

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, όλα καλά – το είδα! 🙂

    Θα τα πούμε, φιλιά.

  42. Kαληνύχτα, καλη ξεκούραση και μπόλικη δύναμη γι’ αύριο.

    Μας λείπεις, συντόμευε βρε την αγορά του υπολογιστή.

    Φιλιά γλυκοπατατονατασάκι xxxx
    και στον Κολυμβητή, ε; 🙂

  43. @ Μαριλενομανταρίνι μου, το Σάββατο – αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθει η σύνδεση…εκτός εαν για λίγο χρησιμοποιώ και του Πεπονιού – θα δούμε, κι αυτός τρέχει….

    @ Φαβούλα, θα τα πουμε τηλεφωνικά – φιλιά.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.