«Τι εστί…»

Στα πλαίσια της «θεραπευτικής αναδρομής» στο παρελθόν (μαθητικά χρόνια, εφηβείες, αγαπημένα- «καταφύγια») και της νοσταλγίας που μας έχει πιάσει – πολλές, κυρίως – τελευταία….

Η Anna-Silia ( Δια της πληκτρολόγησης….ψυχοθεραπεία!) έγραψε ένα κείμενο για τα λευκώματα που είχαμε, όοοοοταν πηγαίναμε κι εμείς σχολείο…(θυμάστε;;;)

Με αφορμή, λοιπόν, αυτό, και τα σχόλια που γράφτηκαν εκεί, έφτιαξε μαζί με τον stixakia ένα blog-λεύκωμα, (να το φέρουμε στο σήμερα! )

με ερωτήσεις ανάλογες με αυτές που είχαμε τότε – αλλά φαντάζομαι ότι θα μπορούμε να της προτείνουμε κι εμείς, αν κάτι της ξέφυγε…

Και κάποιοι έχουν ήδη αρχίσει να γράφουν, με την ίδια «πειρακτική» διάθεση που είχαμε και παιδιά – κι έχει πολλή πλάκα!!!!

Τι λέτε;;; Πάμε να της το γεμίσουμε με φρουτολαχανικά – και όχι μόνο;;;; 😉

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους – διάλειμμα από το blogging (όχι από τα σχόλια, μη χαίρεστε!) και έχουμε και έξοδο με το αγαπημένο ρενατομηλαράκι! (εντάξει, είναι κόκκινο! Τι να κάνουμε, κανείς δεν είναι τέλειος! 😉 )

47 thoughts on “«Τι εστί…»

  1. @A.F.M
    Η ιστορία επαναλαμβάνεται λοιπόν…

    Κι εγώ που νόμιζα πως είχα τη φαεινή ιδέα!

    Anyway…

    Μπορεί να υπάρχουν και άλλα, αλλά αυτό είναι το δικό μας λεύκωμα.

    Και άλλο δικό μας δεν υπάρχει.

    …Δεν παίρνω και όρκο βέβαια

  2. @ κερασάκι μου, όποτε θες! Δεν θα μας το πάρουν! 😉

    @ Νεράντζι μου, κι εσύ τέτοια έγραφες;;; 🙂

    (θα μας την πούνε πάλι τα μικρά! 😆 )

    Τα έχω δει και τα άλλα που λες, κι άλλα ακόμα βρήκε το «ψαχτήρι» 😉 , αλλά ΑΥΤΟ είναι της παρέας! 🙂

    @ μελομένε μου, όποτε θες!

    Καλό Σ/Κ και σε σένα!

    @ Στιχάκια, όχι, η παρέα μας δεν έχει άλλο !
    Ευχαριστούμε για την καλή ιδέα!!!!

    Θα τα πούμε «εκεί» ! 😉

    @ Αντώνη-Κυδώνι, πότε πρόλαβες, καλέ;;;;

    Πάω να δω!!!! 🙂

    @ Μαρουλάκι μου, χαίρομαι που αρέσει και στους μικρότερους της παρέας! 🙂

    (όχι βρε, δεν ήταν αποχαιρετιστήριο – ΤΙ έγραψες, μικρέ;;;;; 😆 )

  3. Προτιμώ το χαρτί ρε γαμώτο!! Αν και ποτέ δεν είχα λεύκωμα! Αλλά κατάφερνα να μουτζουρώνω τα υπόλοιπα με τις ασυναρτησίες μου 😀
    Πάω να κοιτάξω!

  4. Ειναι τελικά, γενική παραδοχή. Εκεί κατά τα 35 με 38-40, μας πιάνει μία νοσταλγία για τα σχολικά. Βρήκα συμμαθητές και συμμαθήτριες του Δημοτικού και 10 χρόνια τώρα κάνουμε τι καλή παρέα πάλι. Οπως παλιά. Μια τάξη ολόκληρη.
    Λεύκωμα? Δεν επιθυμώ τις παρέες του Γυμνασίου (τότε). Δεν τις ήθελα ποτέ. Δεν προσπάθησα να τις δω……
    Ωχ, είπα 10 χρόνια. Εφέτος έχουμε «επέτειο» που ξαναβρεθήκαμε…….. Πρέπει να τους κάνω εορτή. Μπράβο που μου το θυμίσατε. thanks, φιλιά….

  5. Τζα! Δεν έφυγα ακόμη! Τρέχω να προλάβω! Πάω πατρίδα με τη δουλειά(Ηράκλειο, δεν είναι Χανιά αλλά αρκεί που θα είμαι κάτω)και
    γυρνάω δευτέρα
    Φιλιά πολλά και θα επιστρέψω με καλούδια!
    Επειδή δεν προλαβαίνω δώσε φιλιά σε Πεπονονό, στο Μανιάτικο Πορτοκάλι, Μανταριλενάκι, Κερασάκι,Φαβούλα, Μήλο ουφ ποιον ξεχνώ;
    🙂
    Ματσ

  6. @ Φουρφουράκι μου, κι εγώ προτιμώ το χαρτί…
    αλλά εδώ δεν έχουμε!!! 🙂

    @ Κρεμμυδοφάβα μου, ναι, να πας!!!!
    Φιλάκι 🙂

    @ Ρόδι μου, κι εσύ είχες, ε;;; 🙂

    @ Αγριοκερασο-Zouzouna μου, μας πιάνει νοσταλγία όχι μόνο για τα σχολικά, αλλά γενικά για τα «αθώα» μας χρόνια – από αυτά προσπαθούμε να «πιαστούμε» , μάλλον……

    επέτειο, ε;; Καλά να περάσετε!

    Φιλιά κι από δω. 🙂

    @ Θαλασσινό μου Νεκταρίνι,
    ζηλεύωωωωωωωωωωωω!
    Καλό ταξίδι, και να δω τί θα μας φέρεις! 😉

    Θα τα μεταφέρω τα φιλά, σε όλους!

    @ Αγριοκερασο-Zouzouna μου, ναι, ο Κυδώνιος είναι νέο «αίμα»…κι εμένα μ’ αρέσει το γλυκό κυδώνι!

    @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, δεν είχες είχες εσύ λεύκωμα;;; Δεν σε άφηνε κι εσένα η μαμά;;;
    (εμένα μου το έσκισε μόλις το πήρε χαμπάρι….)

  7. Πολύ καλό ακούγεται το λεύκωμα. Θυμίζει παλιά χρόνια με τα κορίτσια. Θα βλέπουμε τους …άλλους και θα γράφουμε αντίστοιχα 😉

  8. α, τώρα θυμήθηκα γιατί έγραψα μόνο «καλησπέρα»

    όπως του φανεί του λωλωστεφανή θα μου πεις..

    γιατι δεν ειχα τι να γράψω, αλλα ήθελα να σου πω πως πέρασα.
    απέχω εν τω μεταξύ των λευκωμάτων
    πολλά φιλιά xxx

  9. Νατασσακι μου, καλημέρα, τί κάνεις μωρε σημερα ;
    εγω ειπα να φυγω , αλλά το μετανοιωσα. Κοπωση,κοπωση… γι αυτό και ανέβασα ενα ποστ μονο για ερωτευμένους, μπας και ερωτευτω τον εαυτό μου τουλάχιστον γιατί ετσι οπως τον ταλαιπωρω και τον μαστιγώνω,,,,τί να σου πω.
    θα σου στειλω με κουριερ δύο περιοδικά «Κ», το ενα εχει Στεφανή για τον φίλο μας και το άλλο εχει εμένα στη Φαραφρα..και ενα σι ντι του Γιάννη.
    φιλια Νατασσακι μου καλό
    ΥΓ περιμένω συμβουλες για το λευκωμα, αν και τα ποστ λευκωμα ειναι και μάλιστα συνειδητοποιημένο

  10. @ κερασάκι μου, καλημέρα!
    το πρόγραμμα έχει σήμερα βόλτα εκτός σπιτιού, άρα εκτός νετ (θα πάρω πι_ντι_ει, που θα πάει;;; 😆 )

    Φιλιά πολλά ! 🙂

    @ Βανιλίτσα μου, το είδα το κείμενο – και πολύ μου άρεσε!
    Να ερωτευτείς τον εαυτό σου, ε;; Δεν είναι κακή ιδέα , τουλάχιστο θα ξέρεις πάντα πως να του φερθείς!

    Θα σε ενημερώσω μόλις τα λάβω, merci από τώρα!

    Το λεύκωμα δεν έχει κανόνες καλή μου…απλά διαβάζεις τις ερωτήσεις και απαντάς όπως σου έρθει!!!!!

    Φιλιά πολλά 🙂

  11. Καλή μέρα Νατασσάκι μου γλυκό. Πρωί Κυριακής κι άρχισα τη βόλτα μου από σένα. Ενημερώθηκα για πολλά μικρά μικρά και μ’ άρεσε!
    Μ αρέσει γιατί είναι το Blog σου λίγο σαν το περίπτερο της Blogoγειτονιάς.

    Καλά πάντα!

  12. Καλημέρα Κλέλια μου!

    Είπαμε: είμαστε ΚΑΙ ενημερωτικό blog, yes! 😉

    (χαίρομαι που σ’ αρέσει! Αν και νόμιζα ότι μοιάζω πιο πολύ με λαχανόκηπο – θα προτιμήσω το δικό σου το περίπτερο! ! ! )

    Φιλιά πολλά, καλή «βόλτα»! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.