Μπασκετ και blogging

Πέρσι, τέτοια εποχή περίπου, (λίγο πιο νωρίς, για την ακρίβεια) παρακολουθούσαμε το Μουντομπάσκετ. Οι πιο πολλοί σε διακοπές – οι παραλιακές καφετέριες με τις γιγαντο-οθόνες έκαναν χρυσές δουλειές, και από νωρίς, αφού οι ώρες των παιχνιδιών ήταν «περίεργες» για τα ελληνικά δεδομένα….

Τέλος πάντων, την «πατήσαμε» από τους Ισπανούς στον τελικό, – κερδίσαμε τους Αμερικάνους, όμως! 😉 – και περιμέναμε το Ευρωμπάσκετ.- μέσα στην έδρα τους θα πάρουμε ρεβάνς, γράφαμε τότε στα σχόλια στους «Πελαργούς» ….

Την ίδια εποχή εγώ απέκτησα DSL στο σπίτι… και άρχισα τις «βόλτες», με τις ώρες, για νέα και σχόλια για τους αγώνες – κάπως έτσι έπεσα στους Πελαργούς, και πολύ το χάρηκα, τότε! Από κει έμαθα για το blog του Βασίλη Σπανούλη, και άρχισα να το διαβάζω καθημερινά – δεν διαβάζω αθλητικές εφημερίδες, δεν τις μπορώ…..

Φέτος, λοιπόν, άρχισε το Ευρωμπάσκετ μέσα στην προεκλογική περίοδο – και ο τελικός είναι τη μέρα των εκλογών! (ευτυχώς, θα έχουμε κάτι να δούμε στην τηλεόραση!)

Βρήκα, ψάχνοντας ξανά, το blog του Kill Bill – δεν είχε ημερομηνία λήξης, όπως νόμιζες τότε! το συνέχισε…. και μάλιστα ξέφυγε από την αρχική του μορφή, δέχεται σχόλια, έχει νέα χρώματα και σχετικά link!

Με την έναρξη του Ευρωμπάσκετ, ανακάλυψα άλλους δύο παίκτες-blogger – και μάλιστα με κοινό blog: τον Παπαλουκά και τον Διαμαντίδη.

Αγαπημένοι και οι δύο, άρχισα να τους παρακολουθώ από την αρχή. Στις 3/9, έγραφαν, στο πρώτο τους ποστ:

Από σήμερα εγκαινιάζουμε από αυτήν εδώ τη γωνιά έναν καινούργιο, για εμάς, τρόπο επικοινωνίας. Από αυτό το blog, το οποίο θα προσπαθούμε να ενημερώνουμε όποτε μας επιτρέπουν οι αγώνες, τα ταξίδια και οι προπονήσεις, θα είμαστε σ’ επαφή μαζί σας.Θ’ ανοίγουμε διάλογο. Θα συζητάμε. Θ’ ανταλλάσουμε απόψεις. Θα κοιτάξουμε ν’ ανοίξουμε ένα παράθυρο με σκοπό να σας βάλουμε μέσα στην καθημερινότητά μας.

Καλή τους επιτυχία, λοιπόν, και στους αγώνες και στο blogging!

51 thoughts on “Μπασκετ και blogging

  1. Ομολογώ ότι έπεσα έξω στην πρόβλεψή μου για blog με ημερομηνία λήξης.
    Όμως, στα υπόλοιπα εισακούστηκα.
    Aπλά θυμήσου τι έγραφα ο προφήτης, ένα χρόνο πριν:

    Μακάρι το αθλητικό αυτό site να πείσει κι άλλους αθλητές να δημοσιεύσουν τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους στη διάρκεια μεγάλων διοργανώσεων. Αν μη τι άλλο είναι κάτι πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα. Από το να κατακλείσουν οι διάφοροι “αστειογράφοι” τύπου “πιτσιρίκου” τα αθλητικά portals, χίλιες φορές καλύτερα να διαβάζουμε τις σκέψεις των πραγματικών πρωταγωνιστών

  2. Καλή τους επιτυχία!
    Με όλο αυτό σκέφτομαι να γίνει το καλό και την Κυριακή στις 16 να βλέπει η Ελλάδα τελικό Eurobasket!!
    😆

  3. @ tassoula μου, 🙂

    @ Μαριλενομανταρίνι μου,
    και να παραμείνεις, εγώ πάλι θα σε αγαπάω! 🙂
    (αλλά το μπάσκετ το λατρεύω, αντίθετα με το ποδόσφαιρο… 😛 )

    @ Αχλάδι μου, φιλενάδα μου,
    αυτό που ξέρεις εσύ είναι καλύτερο, να είσαι σίγουρη…!

    Κι από μένα μεγάλη, και φιλιά. 🙂

  4. Όπα! Τι ποστ και τούτο; Και εμείς αγαπάμε μπάσκετ και παρακαλουθούμε σε άλλο χώρο από τους αντρες βέβαια, αφού τους έχουμε ετοιμάσει μπυροκαλούδια!
    Χτές stirella και μπάσκετ μαζί πήγαιναν! Δεν το ευχαριστήθηκα η αλήθεια είναι. 😉

    Φιλια πολλά και θαλασσινή αγκαλιά!

  5. Αχ ο Παπαλουκας… Αχ και τρις Αχ!
    Περσι ο δικός μου αιφνιδιαζοντας με, γυρναει και μου λέει: Του μοιαζω λιγο νομιζω, ε? Τι λες? :)))))))))))))))

  6. @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι,
    εμένα τα αγόρια μου (2, ο ένας 40+, ο άλλος 8! ) το είδαν στην τηλεόραση – εγώ έκανα δουλειές και μισο-έβλεπα…δεν το χάρηκα κι εγώ, μα τι να κάνω….
    Φιλιά και από δω!

    @ Φαβούλα, αχ, και ξανά αχ, λέμε! 😉
    (αλήθεια του μοιάζει;;;;)

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι,
    Και ο Ζήσης, βεβαίως!
    (τι γράφω, παντρεμένη γυναίκα – και μαμά!!!! )

    @ Φαβoύλα μου, αφού τα βρήκατε μεταξύ σας…
    (περίσεψε τπτ για μένα;;; 😆 )

    @ τσαπερδονάκι μου,
    με τα νύχια έχουμε ένα θέμα
    (σε περιόδους άγχους, τα «μασουλάω» )

    αλλά τώρα είναι μια χαρά – και ναι : ξέρω ΚΑΙ για καλλυντικά!!!! 😆

  7. για να πάρει μία ελληνική εθνική ομάδα χρυσό πρέπει να κάνει μία ήττα, (βλεπε eurobasket 2005 , αγώνα με Σλοβενία, euro2004 αγώνα με την Ρωσία στον όμιλο και ήταν και ο τρίτος αγώνας στην σειρά οπότε καταλήγοντας κανούμε την ήττα τώρα για να μην την κάνουμε όπως στο mundobasket πέρυσι στον τελικό.
    Πάντως εύχομαι να δούμε την κλάση τους και την εξυπνάδα τους μέσα στο γήπεδο διότι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.
    vamos eurobasket!

  8. @ Θαλασσομπερδεμένη μου,
    (είμαι ΚΑΙ ενημερωτικό Blog, yes! )

    δεν θα απογοητευτούμε από μια ήττα, ε;;;

    Αν παίξουν όπως ξέρουν- γιατί ως τώρα δεν- θα πάμε καλά!
    σμακ! 🙂

    @ νατάσσα μου, έχεις απόλυτο δίκιο – δεν το είχα προσέξει στατιστικά, αλλά έτσι είναι!
    Κι εγώ το εύχομαι, νομίζω ότι θα πάρουν μπροστά από δω και πέρα !

    Vamos!!! 🙂

    (πολύ το ήθελα να είμαι στην Ισπανία τώρα, αλλά δεν μας βγήκε, γμτ! )

  9. Ευχαριστώ για τους πελαργούς (δεν ήξερα).

    Φάβα έλα να κάνεις παρέα με την Αναστασία…μου τα χει #$%^ με τον Παπαλουκά 2-3 χρόνια τώρα…

  10. Νατασσακι μου, δεν το πιστευω ότι ασχολείσαι και με τα αθλητικά. Ειδες για ναχεις τοσους ανδρες γυρω σου , συζυγο, γιο , αδελφό, ανηψιο…αντε παιδί ναρθει εκεινο το ευλογημένο κοριτσι μπας και στρώσουμε,,,,αλλιώς σε βλεπω να τρεχεις και στα γήπεδα
    Καλησπέρα, τί κάνεις ; Δεν βγήκα, αργησα να τελειωσω από εφημερίδα και αραξα με το ηλιθιο ντιμπειτ…. αρλουμπάρουν ομαδικώς.

  11. @ Πεπονο-αδερφέ μου,
    από πέρσυ το καλοκαίρι, έχω «ζαλίσει» τους πάντες με τους Πελαργούς – εσένα δεν στο είπα;;;;;; (το μέρος που κάνουν τις συγκεντρώσεις τους, είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι σου!!!!)

    @ if.. igeneia , καλή συνέχεια – η αρχή δεν ήταν τόσο καλή, αλλά σίγουρα θα πάμε καλύτερα!!!

    @ Βανιλιτσα μου, μόνο με το μπάσκετ – από το γυμνάσιο παρακολουθώ αγώνες, από τότε που ήρθε ο Γκάλης στον Αρη! – , και στίβο, τένις, και λίγο Φόρμουλα 1 – δεν έχει να κάνει με τους άντρες, και πριν τα παρακολουθούσα!
    Αλλά την ανηψιά την περιμένω πώς και πως, αυτό είναι σίγουρο!
    Δεν το βλέπω το ντιμπειτ…αν πούνε τπτ της προκοπής, θα το διαβάσω αύριο….

    Φιλιά

  12. Ήρθε η ώρα να γράψουμε Ιστορία
    Να επαναφέρουμε χαμένα μεγαλεία
    Για μια Ελλάδα που ανήκει στον Λαό της
    Με αρχηγό και νέο πρωθυπουργό της
    Τον εκλεγμένο του λαού, το αγαπημένο κόμμα
    Δυναμισμό Δυναμισμό με τον Τσακίρη αρχηγό
    Δυναμισμό Δυναμισμό με τον Τσακίρη αρχηγό

    Να ξαναζήσουμε το 21
    Να φτιάξουμε μια Ελλάδα νέα
    Του Αλεξάνδρου και του Βυζαντίου τη δόξα
    Να τη γευτούν οι νέοι και οι γέροι σαν και πρώτα
    Δυναμισμό Δυναμισμό με τον Τσακίρη αρχηγό
    Δυναμισμό Δυναμισμό με τον Τσακίρη αρχηγό

  13. Kai η απορία της Ελένης που τη φώναξα να διαβάσει το κάλεσμα:
    Καλά, επιτρέπεται να τους λένε γέρους κατάμουτρα;;

    Αχχ, θα πεθάνω απο τα γέλια απόψε..

  14. @ Μαριλενομανταρίνι μου,

    Την Ελένη σου τη έχω αγαπήσει Παααάρα πολύ, όμως!!!! 🙂

    (κι εγώ πέθανα στα γέλια, πρωί-πρωί, και με τα πατατάκια που έγραψες στο Μάνο! Θεϊκή ατάκα!
    και σας είπα, μην τα γράφετε αυτά τη νύχτα και τα διαβάζω πρωί-πρωί, ξυπνάω τα αγόρια από τα γέλια!!!!! 😆 )

    Φιλά να της δώσεις – και της Ραφ, φυσικά! 🙂

    @ Ίνδικτε, φίλε μου, 🙂
    ευχαριστώ, αλλά γιατί;;;
    Τι έκανα καλέ, να «δέχομαι» τέτοιους χαρακτηρισμούς;;;; 🙂

  15. @ κερασάκι μου αν έτσι εκτονώνεσαι….

    (εμένα πάλι τα ρούχα μου μόλις τους «ακούνε» ζαρώνουν από μόνα τους!!!!!)

    @ tassoula μου, τα δικά μου να δεις! Το κακό είναι ότι μέχρι να τα σιδερώσω, ξαναμαζεύονται!!!! γρουμφ!

    @ Λαχανάκι μου, είπαμε, για να μαθαίνουν οι νέοι! 😉

    @ κορίτσια , τη άλλη Κυριακή έχει τελικό στο Ευρωμπάσκετ, λέμε!!!
    Δεν μπορώ να σιδερώνω και να ουρλιάζω οδηγίες στον προπονητή!!!!!
    Θα κάψω τπτ!!! – ειδικά αν παίζει και η Ελλαδα, που το εύχομαι !!!! 🙂

    @ Μαρουλάκι μου, είπαμε, αυτοί τρέχουν! Και μας κάνουν και χαρούμενους!

    Καλημέρα 🙂

  16. Μπρε Βασιλικουλα μου, τί θες εσύ κοριτσι – αρχοντοκόριτσο με τα σίδερα και τα τοιαυτα ; πού ειμαστε; στην εποχή του μαρκησιου ντε σαντ ;

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.