Μολυσμένα….

Δεν έχω καμιά διάθεση να γράψω…αλλά κουράστηκα να «χορεύω» χωρίς αποτέλεσμα….

Ψάχνοντας, λοιπόν, έπεσα πάνω σ’ αυτό:

Κακόβουλα links
Καταιγίδα μολυσμένων καταχωρίσεων σε ιστολόγια του Blogger.com

 


Λονδίνο


Εκατοντάδες ιστολόγια που φιλοξενούνται στον δικτυακό τόπο Blogger της Google έχουν μολυνθεί με παραπλανητικούς συνδέσμους για το κατέβασμα κακόβουλου λογισμικού, το οποίο μετατρέπει τους υπολογιστές των αναγνωστών σε «ζόμπι».

Οι χάκερ που βρίσκονται πίσω από την επίθεση μπορούν έτσι να υποκλέψουν προσωπικά δεδομένα ή να χρησιμοποιήσουν τα ζόμπι για να εξαπολύσουν επιθέσεις κατά δικτυακών τόπων.

Η επίθεση, μεταδίδει την Πέμπτη το BBC, έγιναν αντιληπτές στις 27 Αυγούστου από τον ερευνητή Αλεξ Έκελμπερι της εταιρείας Sunbelt Software.

O ειδικός σε θέματα ασφάλειας υπολογιστών δήλωσε ότι παραμένει αδιευκρίνιστο πώς οι παραπλανητικοί σύνδεσμοι δημοσιεύτηκαν στα ιστολόγια. Μία πιθανότητα είναι να δημοσιεύτηκαν από τους χάκερ, που αξιοποίησαν κάποιο κενό ασφάλειας στο λογισμικό του blogger μέσω του οποίου ενημερώνονται τα ιστολόγια. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι να δημιουργήθηκαν επί τούτου εκατοντάδες «ψεύτικα» ιστολόγια.

Οι χάκερ που κρύβονται πίσω από την επίθεση φέρονται να είναι υπεύθυνοι για μια σειρά επιθέσεων από τον περασμένο Ιανουάριο, στις οποίες μολύνθηκαν έως και ένα εκατομμύριο υπολογιστές.

Πολλές από τις καταχωρίσεις αναφέρονται σε θέματα της επικαιρότητας.

Οι ίδιοι παραπλανητικοί σύνδεσμοι εμφανίζονται και σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μερικοί από τους τίτλους που πρέπει να θεωρηθούν ύποπτοι, όπως τους δημοσιεύει το BBC:

  • are you kidding me? lol

  • Dude dont send that stuff to my home email…

  • Dude your gonna get caught, lol

  • HAHAHAHAHAHA, man your insane!

  • I cant belive you did this

  • LMAO, your crazy man

  • LOL, dude what are you doing

  • man, who filmed this thing?

  • oh man your nutz

  • OMG, what are you thinking

Newsroom ΔΟΛ

Μάλιστα…μέρες τώρα, ανοίγοντας ιστολόγια φίλων στο blogger, έβγαζε «παλαβά» μηνύματα…(ίσως γι’ αυτό εχθές είχε γενικά πρόβλημα το google το πρωί, και μου «αποτέλειωσε» τα νεύρα, KVούλα μου! )

Και σκεφτόμουν: τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί;

Δείτε την εικόνα: είσαι «κομπιουτεράς» «βαρεμένος» «techno-freak» – εντάξει ως εδώ… αλλά, ρε φίλε, κάθεσαι και ψάχνεις, σπας το κεφάλι σου να βρεις κάτι καινούριο – κι αυτό είναι «σκουλήκι» «ιός» «δούρειος ίππος» για να κάνεις ζημιά, και δεν σου φτάνει ότι το έφτιαξες, φροντίζεις με κάθε τρόπο να το διαδώσεις παντού, μη μείνει κανείς χωρίς «σκουλήκια»…..

Τι άνθρωποι είναι αυτοί, ρε γαμώτο!

103 thoughts on “Μολυσμένα….

  1. Καλημέρα!! Είναι παιδάκια 15-18 (κυρίως) που αντί να κάνουν ζημιές στο σπίτι τους και να ενοχλούν τη μαμά… φροντίζουν να κάνουν ζημιές σε ξένα σπίτια 😉

  2. @ αγαπημένο μου ακτινίδιο – κι εγώ σε σένα ήμουν! :)))

    είμαι σίγουρη – αλλά ξέρω κι άλλους που δεν αγαπήθηκαν, δεν έκαναν έτσι…..

    Δεν μπορώ να τους καταλάβω – κι όχι μόνο τους κακόβουλους στο νετ, γενικά αυτού του τύπου τους ανθρώπους – και θυμώνω πολύ….

    Καλημέρες πολλές ! 🙂

    @ if.. igeneia, σίγουρα κι απ’ αυτό – πως αλλιώς;;; – αλλά δεν μπορεί, κι η ανοησία έχει όρια! 🙂

    Καλημέρα να έχουμε 🙂

    @ Λαχανάκι μου, δεν είναι μόνο παιδάκια, δυστυχώς!

    Καλημέρα 🙂

  3. Natassaki ,καλημερα και ευχαριστώ για τη βοηθεια. Αληθεια, τί φρουτα καινούργια ειναι αυτά ; Και πώς αντιμετωπίζονται ; Νομιζω ότι και στο επομενο χρονικό διαστημα θα επιχειρηθεί το τσαλάκωμα των μπλογκερς γιατί η ελευθερία,εως και ασυδοσια του λόγου δεν πονάει απλώς, δημιουργει προβληματα,. Επομένως…..
    Ξαναδιαβαζοντας το κειμενο μου σε μια απο τις παραγραφους ειδα το «εμεις» για το οποίο όλοι στο προηγουμενο ποστ κατηγγειλαν, λεγοντας ότι δεν ειμαστε εμείς, αλλά καποιοι άλλοι. Το «εμείς » δεν πρέπει και δεν μπορεί να ερμηνεύεται ότι όλος ο κοσμος μπαινει στο ίδιο καλάθι, στην ιδια κατσαρόλα με τα σκουλίκια, ωστόσο δεν μπορεί ενας σχολιαστής ( ανεξαρτήτως επαγγέλματος ) να αφήνει πρωτίστως τον εαυτό του απέξω, για λόγους επαγγελματικής ευπρέπειας. Ξερω ότι δεν ειναι κατανοητό, το διευκρινίζω όμως για να αρθούν οι επιφυλάξεις και ενδεχομένως καποιες παρεξηγήσεις και παρερμηνείες.
    Σε χαιρετώ και σου ευχομαι αυτή η εβδομάδα ναναι λίγο καλύτερη από την προηγούμενη.
    Το συμπερασμα από κάτω, ειναι ότι πολλοί ανθρωποι δεν εχουν παρει χαμπάρι από τα μέτρα που έρχονται και ειναι παρα , μα παρα πολλά. Κανεις δεν τους ενημερωνει, κι αν ενημερωνει αυτό γινεται σε μικρή σχετικά ακτίνα. Χρειάζεται να τους βοηθήσουμε να καταλαγιάσει ο φόβος. Ως προς τα παιδάκια, κανείς δεν δεχεται το παραμικρό. Ολοι θέλουν να τα βγάλουν περα μονοι τους με τη βοήθεια της πολιτείας. Ομως μου υποσχεθηκαν φίλοι ότι ένα από τα παιδάκια που ειδα και με κοιτούσε κάπως περιεργα, θα μεσολαβήσουν για να το βοηθήσω… Πολύς κοσμος κάτω, μερσεντες, τζιπάρες κλπ, δεν ξερω αν ηταν η περιεργεια ή ειχαν βγει προς αγραν ψήφου…δεν μπορεσα να σχηματίσω εικονα,γιατί η αλλη εικονα, η μαυρη ήταν πιο ισχυρή

  4. Ασε γιατί χάσαμε σκληρό δίσκο για ένα τέτοιο @#%$#@@.
    Αν μπορείτε να βάλετε antivirus που βρίσκει τον ιο την ώρα που κατεβάζει την σελίδα και στο κλείνει.Σωθήκαμε!!
    Καλημέρα!
    Λένε οτι από Τετάρτη θα δούμε βροχή…
    Βλέπουμε.

  5. Βρε κουτό! Για σένα και για μας το κάνουν όλοι αυτοί! Για να μη βαριέσαι! Για να κρύβει κάθε μέρα μια καινούρια έκπληξη! Αλλά εσύ κατευθείαν! Την κατηγορία έτοιμη! 😛 Καλημέρα!

  6. Δίκιο έχει το Φουρφούρι…. Δηλαδή εμείς οι κομπιουτεράδες να χάσουμε τη δουλειά μας??? όλοι τα παίρνουνε από κάπου…. έτσι και μεις πληρωνόμαστε για να σας διακόπτουμε που και που 😉 . Πέρα από την πλάκα είναι τραγικό…

  7. Να πάρει… μια διέξοδο είχαμε… κι αυτή να μας την μαγαρίσουν… γμτ.

    Θα ανταπεξέλθουμε παρ΄αυτά, εδώ τα καταφέραμε 3,5 χρόνια με τους άλλους… σ΄αυτούς θα κολλήσουμε? 🙂

    Καλό φθινόπωρο φιλενάδα.
    Μεγάλη αγκαλιά.
    Φιλια,
    Ε.

  8. Νατασσακι…στειλε μου τη διευθυνση σου με μειλ για να σου στειλω κατι που θελω για τον Διονυση, δυο περιοδικά του Κ, και ενα σι ντι του Γιαννη.
    Η βανιλιτσα

  9. Άνθρωποι κενοί που άλλο δεν έχουν στο μυαλό τους από το πώς θα καταστρέψουν… απλώς οι συγκεκριμένοι ξέρουν κι από τεχνολογία… Πρέπει να μάθουμε να αποσυνδεόμαστε από τα υλικά που μέχρι σήμερα θεωρούσαμε δεδομένα διότι όλα είναι υπ’ατμόν τη σήμερον. Ίσως κι αυτό μας μάθει όμως μία άλλη μορφή ελευθερίας, αυτή του Καζαντζάκη.
    ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕ!
    Καλημερούδια Νατασσάκι μου!

  10. ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ… ΑΛΟΙΜΟΝΟ.ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.

  11. @ Θαλασσινό μου Νεκταρίνι,
    ούτε εδώ…. γμτ!

    @ melomenos , καλώς όρισες!

    δεν είχα τέτοιες αυταπάτες, αλλά εκνευρίστηκα, και δεν είναι η πρώτη φορά, μ’ αυτούς τους τύπους – και όχι μόνο, με κάθε βαρεμένο που προσπαθεί να σε βλάψει χωρίς να τον πειράξεις!

  12. @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου,
    δεν είναι καινούρια, δυστυχώς…. οι χάκερ και οι κράκερ είναι πολύ παλιά ιστορία, απλά κατά καιρους το παρακάνουν…και τώρα χτύπησαν και τα ιστολόγια – και φιλικά μας – , γι’ αυτό μας «πόνεσε» πιο πολύ…

    Για το κείμενό σου, να τα πούμε εκεί – απλά να σου πω ότι αυτό το γενικό «εμείς» και το «κατηγορώ τους πάντες» δεν είναι πάντα δόκιμο….

    Περιμένω να γράψεις αναλυτικά για το τι είδες – θα τα πούμε.

    Φιλιά κι από μένα. 🙂

    @ Μαρία μου, εντελώς! 😉 Καλημέρα κι από μένα!

    @ τασσούλα μου, κι εγώ! το antivirus είναι λύση, αλλά ξέρεις ότι πρώτα ανακαλύπτουν τον «ιο» και μετά το » φάρμακο» – δεν τους πιάνει όλους, γμτ!

    Στον Πάρνωνα να βρέξει θέλω, ΤΩΡΑ!!

    Καλημέρα 🙂

  13. @ Φουρφουράκι μου, Λες ε;; Κι εγώ το πήρα στραβά!!!! 😛

    Καλημέρα, φιλιά σε σας εκεί μακρυά! 🙂

    @ Λαχανάκι μου, είναι γενικά τραγικοί αυτοί οι άνθρωποι, και δεν μιλάω μόνο για τους χάκερ-κράκερ…

    πρέπει να έχεις πολλά «προβλήματα» στην ψυχή – στην καρδιά – στο μυαλό σου, για να προσπαθείς να βλάψεις ανθρώπους χωρίς λόγο….

    Καλημέρα 🙂

    @ Μαριλενομανταρίνι μου,
    δεν στενοχωριέμαι – ξέρεις τι με στενοχωρεί –

    εκνευρίζομαι όμως – κι βρήκα κι ένα τρόπο να ξεσπάσω….
    Φιλιά στα κορίτσια σου. 🙂

  14. @ Αχλαδάκι, φιλενάδα μου,

    Δεν «κολλάμε» πουθενά, ε;;;

    Αυτό είναι!!!!!

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, τα έλαβες ήδη – κι εγώ ευχαριστώ για όλα, ενημέρωσα ήδη και το Δημοσθένη και σ’ ευχαριστεί κι εκείνος πολύ

    Φιλιά 🙂

  15. @ Ρόδι μου ,

    καίριο σχόλιο – με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη:

    ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕ!

    Καλημέρα, καλή δουλειά! 🙂

    @ poet1, καλώς ήρθες.
    έχεις δίκιο για τους χαρακτηρισμούς, κι εγώ αυτό νομίζω… ελπίζω να μας αφήσουν ήσυχους σύντομα, πριν πάθουμε καμιά ζημιά

    Καλημέρα !!!!!! 🙂

  16. Καλημερα Νατασάκι μου… Θέλει προσοχή μεγάλη! Μια φιλη μου παιδευεται μερες τωρα να επαναφερει το συστημα. Απο «εμπρηστες» εχει γεμισει ο τόπος τελικά…

  17. Καλημέρα
    κάθε μέρα εμπρησμοί …ακόμα και στα pc …
    ας έχουμε σήμερα μια μικρή χαρά που αρχίζει το eurobasket 🙂
    σου άφησα απάντηση στο προηγούμενο μου ποστ
    Φιλιά και να είστε καλά
    Νατάσσα.

  18. @ re-nato-μηλαράκι μου, (το κατάφερα!)

    αυτό ακριβώς! 😉

    @ Κρεμμυδοφάβα μου, γι’ αυτούς τους «εμπρηστές» λέω κι εγώ… τους κάθε είδους…. Φιλί, και καλημέρα. 🙂

    @ νατάσσα μου, σήμερα αρχίζει, ε;;;

    Αντε να δούμε! Να σκάσουμε κανένα χαμόγελο τουλάχιστο, να εκτονωθούμε φωνάζοντας… 😉

    Την είδα την απάντηση, σου απάντησα κι εγώ! 😉

    Φιλιά στο ζουζούνι σου, καλημέρα. 🙂

  19. Χαζοανόητοι χωρίς φαντασία! Στον blogger είναι απλά γραφικοί (μετά το πρώτο σπάσιμο των νεύρων), αλλού όμως επικίνδυνοι … 😦

    φιλί (7 ή 8 αλλά out of the office!)

  20. Νατασσακι, μου, ειναι τεραστια τα γράμματα, δεν μπορείς να τα μικρύνεις λιγο, βρε αγαπούλα μου ( τον τιτλο, λεω)

    Μολις ακουσα ότι η πολιτική δεν ειναι πασαρελα… Α, μπα, δεν τοξερα

  21. Πω πω κίνηση! Και νέο Blogόσπιτο!
    Ααααα δεν είναι να απουσιάζει κανείς από τα blogs το καλοκαίρι, χάνει ένα σωρό επεισόδια!

    Ας παρηγορηθώ με το ότι τουλάχιστον γλύτωσα τους ιούς και με το ότι θα μπω στο κλίμα πάλι τώρα που φθινοπώριασε.

    πι!

  22. καλώς το !

    Με γειά το καινούριο σπίτι!

    (έχουμε νέα, αλλαγές – θα δεις! – όχι πάντα καλά…)

    και σου «χρωστάω» και ζωγραφιά του ζωγραφ*Άκη… (έκανε κι αυτός αποχή το καλοκαίρι, αλλά τώρα θα επανακάμψει! )

    Να σε βλέπουμε, φιλιά πολλά, πι!

    🙂

  23. Βρε παλιοπέπονο δε ντρέπεσαι καθόλου πια;;
    Τσίπα δεν έχεις; Τις έχασες όλες;;;

    Ετσι Νατασάκι μου, πεστου τα, γιατί θα τον περιμένω τον επομενο μήνα έξω απ’ τη Φιλολάου να του τα πω εγώ από κοντά, ε; 😛

  24. Σιγά ρε παιδιά. Λες και δεν έχουμε ξανακούσει για hackers, έστω και κακόβουλους. Απλώς είναι άνθρωποι με πολύ χρόνο στα χέρια τους και κάποια αρκετά καλά κίνητρα για να κάνουν αυτό που κάνουν.

  25. @ Μανταρίνι μου, θα σε ενημερώσω για την άφιξή του στη γειτονιά σου! 😉

    @ exit, δεν είναι φίλε μου ότι δεν το ξέραμε για τους χάκερ – είναι που μας πέσανε μαζεμένα, και βρήκαμε αφορμή να γκρινιάξουμε, κατάλαβες;;; 😉

    Το θέμα δεν είναι οι χάκερ μόνο, είναι γενικά αυτοί που προσπαθούν να «βλάψουν» χωρίς λόγο – και στην προκειμένη περίπτωση είχαμε και κίνητρο για γκρίνια, μια και «χτύπησαν» και ιστολόγια φίλων μας….

    Καλό σου βράδυ. 🙂

  26. @ Χάρη μου, εδώ είναι το επίσημο «στέκι» της blogoΦρουτοπίας ( – έχει πλάκα, κι όλοι εμείς οι -άντα+ , σοβαροί, επαγγελματίες, με καριέρες και οικογένειες, εδώ είμαστε φρουτολαχανικά…. Η Κροτ το άρχισε, αλλά όλοι το αγαπήσαμε, τελικά! Είναι κι αυτός ένας τρόπος «αποφόρτισης», ξέρεις! 😉 )

    🙂

    @ κερασάκι μου, το είδα!!!!! 😆

    Καλημέρα και φιλί κι από δω!

    @ Βανιλίτσα-Ρίτσα μου, θα το βρούμε το «σωστό μέγεθος» , που θα πάει! 🙂

    Καλημέρα 🙂

  27. @ καλημέρα μαγισσούλα μου,

    και «πληρωμένα φρικιά» να είναι, πάλι δεν τα δικαιολογώ – το γιατί της πράξης τους με τρώει, κατάλαβες;;;

    🙂

    @ Λαχανάκι μου μικρό, στης bebe (- γνωστή και ως ματα η ντομάτα) – ξεχνάς, μικρό μου;;;;

    Καλημέρα!

  28. παραλίγο να την πατήσω εγώ χθες.
    Ευτυχώς ο ΝORTON το τσάκωσε!
    Προσέχτε!
    Τις προάλλες μου είπε μια φίλη ότι κόλησε από τα download files της Macfee…
    Ποτέ δεν ξέρεις που έχουν περάσει «γιούς»….

  29. Καλημέρα ΓΛΠΤ μου! Μόλις επισκέφτηκα τον doctor αφήνοντάς του υπόσχεση για ανάδειξη του blogiou του σε Νο 1 american bar.
    Χαχαχαχααχαχαχααχαχααχαχα. Όταν λείπει ο γάτος..Αναμένω σε. Και τους υπόλοιπους βεβαίως.
    Κρίμα που λείπει η Κροτ γμτ

  30. εμένα πάλι προς το παρόν μόνο η Hallmark με επισκέπτεται και θέλει ντε και καλά να μου πουλησει λουλούδια

    υγ ε,δεν θέλω ρε αδερφέ!

  31. @ ηλιαχτίνα, καλώς ήρθες! 🙂
    Κι εγώ έχω «αντιβίωση», αλλά δεν είναι εκνευριστικό όλο αυτό;;;;
    και σίγουρα θέλει προσοχή!

    @ Λαχανάκι μου,
    ευτυχώς που δεν τον πήρες – άλλη φορά καλύτερα, ε;;; 😉

    @ Μάτα – ντοματούλα μου, λες;;;
    το σταφυλάκι καλό είναι μωρέ….
    αλλά λείπει!!!! (αν και ξέρω ότι έχει νετ, εκεί που είναι τώρα… 😉 ) Έρχομαι!

    @ τσαπερδόνακι μου, κι εμένα ! η ίδια!
    και ούτε κι εγώ θέλω, λέμε!
    (κρατάω τις φωτό, πάντως! 😉 )

    @ Χάρη μου, σ’ αρέσει, ε;;; να σου κρατήσουμε μια θέση μόνιμα, ναι;;;; :))))))

  32. Το όνειρο αγχωτικό και χάλια.
    Που οι πετούμενες δόξες..

    Ξαφνικά έπαθα μια κατρακύλα.
    😦

    Θα επανέλθω βεβαιως βεβαίως, παω για παγωτό.
    Ειναι η αμεσότερη θεραπεια. 😛

  33. μετατρέπει τους υπολογιστές των αναγνωστών σε «ζόμπι»
    —————————————————–
    Εγώ θέλω να μετατρέψουν τον υπολογιστή μου σε λυκάνθρωπο…
    Γίνεται;
    Δεν μου αρέσουν τα ζόμπι.

  34. @ καλά , για σένα θα κάνουμε μια εξαίρεση,
    νεράντζι μου!

    (είπες Λυκάνθρωπο, θυμήθηκα το Wolf με τον Τζακ (αχ! ) Νίκολσον και τη Μισέλ Πφάιφερ!
    Τέτοιο λυκάνθρωπο το θέλω κι εγώ το PC μου!!!! 😆 )

    @ Λαχανάκι μου,
    κι εγώ τον θέλω το Λυκάνθρωπο! Δεν γίνονται μια-δυο εξαιρέσεις;;;; 🙂

    @ Σπύρο μου, ελπίζω να μην είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα…αλλά ανησυχώ, κι εκνευρίζομαι, πάντως!

    Καλό μεσημέρι σε όλους!

  35. Νατασσάκι μου καλησπέρα, σήμερα ειμαι ψιλοχάλια, εχω μια ημικρανια που με εχει τσακισει… Φιλάκια πολλά μικρουλι μου 🙂

  36. κι εγώ καλά δεν είμαι, μη νομίζεις…
    (αφού τώρα βλέπω το PC μου λυκάνθρωπο, και γυαλίζει και το μάτι αλά Τζακ (αχ!) ! )

    αλλά ευτυχώς χωρίς ημικρανία…

    Περαστικά, καλό μου κρεμμυδάκι! Φιλάκια.

  37. Γειά στη μαμά 36 (natassaki)…

    Σαν όντα, οταν αρρωσταίνουμε δεν παραιτούμαστε… Προσπαθούμε να επανέλθουμε γρήγορα στα υγειή μονοπάτια της ζωής…

    και στον κόσμο αυτό το ίδιο πρέπει να κάνουμε.

    κασκολάκι, αντιβίωση, ζεστασιά και διαλέγουμε φίλους-συντροφιές, «καθαρές».

    Πήρα το θάρρος και ανάρτησα σύνδεσμο link προς το blog σας από το δικό μου.

    Ελπίζω να εγκρίνεις μαμά 36 ετών…

    Ο μπαμπάς 39 ετών (2 τέκνων)

    thanx

  38. @ Hari μου, θέλεις ένα;;; Φρουτάκι, λαχανικό, τι προτιμάς;;;
    Δες στα Link τι δεν έχουμε, και πες μας τι σου αρέσει! 🙂

    @ LaryT , καλώς ήρθες!
    ( ο πληθυντικός της ευγένειας, μόνο για την πρώτη φορά, ναι;;; 🙂 )

    Ευχαριστώ, όλοι το ίδιο αναζητάμε : επικοινωνία, καλή παρέα, καθαρές συντροφιές.

    Θα τα λέμε λοιπόν!
    να χαίρεσαι τα πιτσιρίκια, τα αγαπάμε πολύ εδώ! 🙂

    @ KVούλα μου, καλησπέρα !
    Βαρέθηκα να γράψω νέο σήμερα, γι’ αυτό – αύριο…

    σμακ! 🙂

  39. Χι χι ! Μεγαλώνει η φρουτολαχανοπαρέα βλέπω!Υπάρχει και το σπανάκι νομίζω ελεύθερο. Είναι και δυναμωτικό!
    😛

    Φιλιά!!

  40. Ε, αν είναι και θα έχει έλλειψη το μαρούλι τα επόμενα χρόνια, ας κάνω την θυσία…
    Θα στρατολογηθω και δίπλα από το λαχανάκι που όπως λέει, δεν έχει και πολλά λαχανικά.

    Τώρα με βάζετε σε σοβαρό δίλλημα: μαρούλι ή σπανάκι;;;;;;;;

  41. Αχα ειδα: Χαρης και κατι πρασινο!Ποιος ειναι ο Χαρης? Χαρη θα ερθω αυριο μια βολτουλα γιατι κουτουλαω τωρα… 🙂

    Σμακ σμακ Νατασσακι, και Χαρη

  42. Καλώς να ορίσεις.

    Α ώστε για το σπανάκι! Προσπαθούσαν να με ξεγελάσουν οι αφιλότιμοι!
    Σταυρός στο μαρούλι τότε!!!!!!!!

    γλυκοπατατονατασσάκι (αμάν τι λέξη!!!!) αλήθεια γνωρίζεις τα Λεύκαρα;

  43. Το είχα διαβάσει παλιότερα, μάλλον σε εφημερίδα (και πολύ χάρηκα γιατί δεν μ’ άρεσε το σπανάκι, ούτε ο Ποπάι!) αλλά το βρήκα κι εδώ:

    «Ένας μύθος για το σπανάκι είναι πως είναι το λαχανικό που είναι πολύ πλούσιο σε σίδηρο. Σε αυτό στηρίζεται ακόμη και σήμερα ο Ποπάη που της βρέχει στο Βρούτο. Όλα ξεκίνησαν το 1870 όταν ένας Γερμανός διαιτολόγος ανέλυε την περιεκτικότητα των τροφών σε σίδηρο. Όταν έγραψε το αποτέλεσμα για το σπανάκι έκανε λάθος στην υποδιαστολή κάνοντας το σπανάκι (ένα ασήμαντο λαχανικό ως τότε) να φαίνεται πως είναι 10 φορές πιο γεμάτο σε σίδηρο. Και έτσι ξεκίνησε ο θρύλος της θαυματουργής τροφής. Το 1929 ο Αμερικάνος καρτουνίστας Elzie Segar δημιούργησε τον Ποπάι και τα μικρά παιδιά από τότε έτρωγαν συνεχώς σπανάκι ελπίζοντας να γίνουν σαν τον υπερήρωά τους.»

    Είσαι μαρούλι, λοιπόν!!!!!
    (κι έχεις και νονά το λαχανάκι)

    ***και φυσικά γνωρίζω τα Λεύκαρα, και τα αγαπάω! Έχω έρθει 2 φορές στην Κύπρο, (παλιότερα) αλλά την γυρίσαμε ολόκληρη – και πολύ μου άρεσε το χωριό σου! (κι έχω και κεντήματα, «προίκα» !)

    και βέβαια είναι στο πρόγραμμα να ξαναπάμε οικογενειακώς πια, τώρα που μεγάλωσε ο πιτσιρίκος – έχουμε φίλους εκεί, και θέλω να δω (επιτέλους) και το κομμάτι του νησιού που δεν είχα δει τότε…….

    Καλημέρα

  44. Παράθεμα: Για γερά στομάχια Τα Κακώς Κείμενα

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.