Ο χορός της βροχής…

…είναι ο χορός που θα ήθελα να ξέρω σήμερα!

Μπας και σβήσει η φωτιά στον Πάρνωνα, κι όπου αλλού καίει….

Γιατί από τους «υπεύθυνους» δεν περιμένω πια…..

Ενημέρωση (για να μην ξεχνιόμαστε, ε;;)

Μαζί με όλα τα άλλα που λέγαμε προχθές – και που «τρέχουν» ακόμα…

Υπάρχει μια α-κινητοποίηση, (περισσότερα εδώ)

Τρέχει και μια e-διαδήλωση

Και κάτι ενδιαφέρον που βρήκα:

Αντιμετωπίστε τα ‘παιδικά τραύματα’ από τις φωτιές

(είναι γενικές οδηγίες, αλλά να πάρετε μια ιδέα)

Και ένα ευχάριστο: Το Ρενατομηλαράκι έχει γενέθλια!!!!!!

(κερνάει τούρτα παγωτό, εγώ έφυγα ήδη!)

Καλό μήνα σας είπα;;;;;;

65 thoughts on “Ο χορός της βροχής…

  1. Η βροχούλα λένε θα έρθει αύριο.Αλλα καλού κακού δε ρίχνεις κανένα πεντοζάλη για σιγουριά; Δεν κατάλαβα τι παραπάνω έχει ο χορός των ινδιάνων; Αμα χορεύεις και το νιώθεις νομίζω η δύναμη που εκλύεται είναι η ίδια!

    Καλό μήνα!!!

  2. @ Μανταρίνι μου…
    σιγά μην τραβήξω!!!!
    Θα το δεις live εσύ! 😆

    Φιλιά :))))))

    @ Λαχανάκι μου, φυσικά και ξέρω!
    όποτε θες να σου μάθω!!! 🙂

    @ Κρεμμυδοφάβα μου, εσύ που έμαθες;;;; 🙂

    άντε, πάμε όλες μαζί, μπας και βρέξει!!!!

  3. @ .Ψωνισμένο-και-κουνημένο-από-τους-χορούς – Πεπόνι.…. δεν σε έχουμε ανάγκη!!! 😛

    Χορό της βροχής, έτσι κι αλλιώς δεν ξέρεις!!!! 😆

    @ Ρόδι μου, και ικαριώτικο! 😉

    @ if.. igeneia , καλώς όρισες, καλό μήνα να έχουμε! 🙂

  4. Έρχομαι κι εγώ στον κύκλο για το χορό της βροχής, Νατασσάκι μου! Για τους υπόλοιπους θα πάω στον πεπονοδάσκαλο! 😀

    Ευχαριστώ πολύ για το λινκ και καλό μήνα, γλυκιά μου!

  5. Ειδες κοινα που εχουμε :))))… Εσυ ειχες κολλησει βεβαια με τα κρητικα, αλλα δεν πειραζει, ενα χασαπικο θα το ξερεις δεν μπορει, ε? 😆

  6. Α καλά…
    Εδώ το ρίξανε σε χορούς και σε τραγούδια!
    Δεν λέτε καλύτερα στον (τέως) χοροδιδάσκαλο να διδάξει τον χορό του Ζαλόγγου στους υπεύθυνους για τα μαύρα χάλια μας, μπας και γλυτώσουμε απ’ αυτούς;

  7. @ Νεράντζι μου.….

    δεν τους σώζει ούτε ο χορός του Ζαλόγγου – άσε που δεν τον ξέρει ο (τέως) Πεπόνης….

    …να τους ρίχναμε στον Καιάδα, ίσως;;; (που είναι κοντά και η φωτιά;;; λέω, τώρα…… ! 😉

    @ κρεμμυδάκι μου, 😉

  8. Μόνο η Ρε-νατα μαθήτρια λοιπόν…οι άλλες ΧΑΝΕΤΑΙ!!!
    Φάβα, λύκειο Ελληνίδων ΠΟΛΛΕΣ γνωστές έχω…
    Και τα δικά μου χρευτικά χρόνια, είναι περίπου τα 2/3 της ως τώρα ζωής μου…20+ δηλαδηΣ!!!

  9. @ Κρεμμυδοφάβα μου, άστο παιδί μου το Πεπόνι!
    Νομίζει πως ξέρει όλο τον κόσμο! 😆
    (για να είμαι δίκαιη – που πάντα είμαι, η γλυκοπατάτα! – όπου και να πάμε βρίσκει γνωστούς του!!! PR, κανονικά! )

    @ Πορτοκάλι, Βασίλη μου, τα είδα, πρωί-πρωί….
    τίποτα πια δεν μας σώζει, μου φαίνεται….

    Καλημέρα

  10. κοίτα να δεις που φτάσαμε
    να παρακαλάμε να βρέξει για να μην καούμε ζωντανοί..

    έλεος!

    υγ καλημέρα και χρόνια πολλά
    υγ (για το κομμάτι της ζωή που συνχίζεται…)

  11. @ τσαπερδονάκι μου , είδες που φτάσαμε;;;

    (στον Πάρνωνα καίει ΑΚΟΜΑ!!!!!!!)

    Φιλί, για τα υστερόγραφά σου….

    @ ΚρεμμυδοΦάβα μου, Καλημέρα !
    αυτό με τους καφέδες με την KVούλα. το έχουμε ξεκαθαρίσει – χωρίς καφέδες(έχω φτάσει τους 8-9 την ημέρα) δεν λειτουργούμε…. Μην ανησυχείς, δεν φταίνε αυτοί για τα νεύρα μου(είναι de-caff, άλλωστε! 😉 )

  12. @ ΚρεμμυδοΦάβα μου, αν μπορούσα να τον «πλακώσω» θα το είχα κάνει κι εγώ, τον μπαγάσα! 😉

    @ KVούλα μου, σήμερα decaf , (ήδη 6! ) αλλιώς με βλέπω για πλύση στομάχου… από αυριο πάλι κανονικά!!!!! 🙂

  13. :)))) είπα και εγώ!!!! decaf πάντως να το ξέρεις: ΚΑΚΟΣ! δεν το λέω μόνο για λόγους αρχής, επιστημονικά το λέω…
    σμακ

  14. KVούλα μου , το ξέρω – τον έχω μόνο για μέρες ανάγκης, όπως σήμερα (νο 7, κανονικός!)

    καλύτερα ήδη – φιλιά πολλά! 🙂

    @ νατάσσα μου, κι εγώ – απλά δεν το έλεγα – όμως τώρα ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!! 😦

  15. Καλέ Νατασσάκι πόσο πολύ χόρεψες και ρίχνει τέτοια βροχή;

    Ρίχνει καρέκλες εδώ!Ελπίζω να δροσίσει τα καμμένα και να μην φέρει άλλου είδους καταστροφή!

    Φιλιά!

  16. @ Θαλασσινό μου Νεκταρίνι, κι εδώ ψιχαλίζει…από τον Πάρνωνα δεν έχω νέα, ακόμα….μακάρι!

    @ hari μου, ήμουν πάντα πολύ αισιόδοξος άνθρωπος… τώρα δεν ξέρω πια αν αντέχω, δεν θέλω όμως κιόλας να τα δω όλα μαύρα…ακόμα!

    Αλλά την ψυχή μου δεν θα αφήσω ΚΑΝΕΝΑ να μου την «κάψει» , όχι όσο αντέχουν οι άμυνες που έχτισα τόσα χρόνια! 😉

  17. Αντιγράφω από το Μούργο, που είναι στη Λακωνία:

    «παιδια καλησπερα,
    μονο με ενα θαυμα θα γλυτωσει ο παρνωνας!!
    μιλαμε για πολυ μεγαλο μετωπο ή μαλλον μετωπα
    ολα τα αεροπλανα-παρα πολλα- ριχνουν ολη μερα και καθε απογευμα γινεται παλι πανικος.
    η φωτια κινειται ανεξελεκτα προς καθε κατευθυνση.
    .
    και δεν εφταναν ολα αυτα κινδυνευει και ο ταυγετος απο φωτια που εξελισσεται.
    αν περασει απεναντι……………»

    ….θέλει κι άλλο χορό, μάλλον….. 😦

  18. μια καλησπέρα βιαστική… μια ευχή για μια καλύτερη βδομάδα και ΦΥΣΙΚΑ ένα καλύτερο μήνα από τον προηγούμενο… θα τα πούμε σύντομα όπως και πριν…Σε φιλώ πολύ πολύ!!!!

  19. Τασσούλα μου…..

    Αντιγράφω πάλι από το μούργο:

    παρα παρα πολυ ασχημα, ειδικα απο τον παρνωνα.
    την παλευουν τοσες μερες αεροπλανα-και το ρωσικο-, πυροσβεστες, εμακατζηδες απο αθηνα, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ και πρωτα απο ολα τους κατοικους των γυρω χωριων.
    δουλευουν ολοι με πολυ κοπο αλλα χωρις συντονισμο.
    οση δουλεια γινεται μεχρι το απογευμα και νομιζεις οτι κατι γινεται , μολις σταματανε τα αεροπλανα, σε λιγη ωρα η φωτια ειναι μεγαλυτερη απο πριν.
    τρελλα πραγματα!!!
    οι γαλλοι εξπερ που καναν πολυ καλη δουλεια και ειχαν αναχωρησει, τελικα χθες ξαναηρθαν.
    εφαρμοζουν απο που ονομαζουμε και εδω στην ελλαδα το δογμα φουρλα,-αυτο που δεν εκαναν οι δικου μας οι απαιδευτοι-.
    δεν αφηνουμε καμμια μικροεστια.
    ο παρνωνας αν δεν σβησει τα επομενα εικοσιτετραωρα θα καψει τη μιση λακωνια και αρκαδια
    το μετεο επεσε πολυ εξω τελικα.
    και ο ταυγετος απο μια κλωστη κρεμεται.

  20. Μαύρα είναι. Αλλά δεν πρέπει να τα βλέπεις μαύρα. Γιατί αυτό σημαίνει άνθρωπος: είναι το ον που βλέπει τον θάνατο και ονειρεύεται την αθανασία.

  21. @ hari μου, δεν ονειρεύομαι την αθανασία – μακρυά από μας… (αν και μ’ αρέσει ο μύθος του highlander, ειδικά σ’ αυτή την ταινία, που παίζει κι ο Sean (αχ!) 😉 )
    αλλά όχι, δεν θα τα δω μαύρα, κι ας είναι! Είπαμε, «χτίζουμε» άμυνες, φτιάχνουμε «καταφύγια» και τρυπώνουμε – μόνο να μην παραμείνουνε εκεί, αυτός είναι ο κίνδυνος, θέλει προσοχή….

    Καλή σου μέρα 🙂

    @ Καλημέρα γλυκό μου κρεμμυδάκι... Ευχές πολλές! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.