Και τώρα, τι;;;

Τι έπρεπε να ξέραμε, ΠΡΙΝ – αλλά ποτέ δεν είναι αργά…

Τι πρέπει να προσέχετε για να αποτρέψετε την εκδήλωση πυρκαγιάς

* Μην καίτε σκουπίδια ή ξερά χόρτα και κλαδιά κατά την διάρκεια των θερινών μηνών.
* Μην ανάβετε τους θερινούς μήνες υπαίθριες ψησταριές στα δάση ή σε χώρους που υπάρχουν ξερά χόρτα.
* Αποφύγετε τις υπαίθριες εργασίες που ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά (οξυγονοκολλήσεις, χρήση τροχού ή άλλου εργαλείου που δημιουργεί σπινθήρες).
* Μην πετάτε ποτέ αναμμένα τσιγάρα όταν βρίσκεσθε σε υπαίθριους χώρους.
* Μην αφήνετε σκουπίδια στο δάσος. Υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης.
* Σεβασθείτε τα απαγορευτικά πρόσβασης σε περιόδους υψηλού κίνδυνου.

Περισσότερα, εδώ.

Και σαν παιχνίδι – για τα παιδιά:

  • Παραμονή σε κλειστούς χώρους, χρήση μαντιλιού ή μάσκας -απλής χειρουργικής- κατά τη μετακίνηση στο ύπαιθρο και αποφυγή κουραστικών δραστηριοτήτων συνιστούν οι ειδικοί γιατροί και το υπουργείο Υγείας, ως μέτρα προστασίας του πληθυσμού από το «νέφος» των πυρκαγιών που έχει καλύψει μεγάλο μέρος της χώρας. Όπως είπε στην «Κ» ο καθηγητής κ. Χαράλαμπος Ρούσσος, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδείξουν τα άτομα με χρόνια προβλήματα του αναπνευστικού, όπως είναι το άσθμα, η βρογχίτιδα και το εμφύσημα, καθώς τα μικροσωματίδια του «νέφους» των πυρκαγιών επικάθονται στους βρόγχους και προκαλούν ερεθισμό και κατ’ επέκταση εμφάνιση των συμπτωμάτων των παθήσεων. (περισσότερα, κι εδώ)

—————————————————————-
«Κι όταν κανένας χάνεται, προ πάντων φαμελίτης,
πρέπει καθείς να βοηθεί αληθινός πολίτης.
Εμπρός, στην τόση συμφορά απλώσετε το χέρι,
και ο Ρωμιός ο φουκαράς ό,τι μπορεί προσφέρει.»

Γεώργιος Σουρής – (θα το δείτε κι εδώ)

Επειδή λοιπόν, πάντα έτσι ήμασταν…….και δεν γίνεται να περιμένουμε, οι άνθρωποι αυτοί χρειάζονται κάθε δυνατή βοήθεια,

όποιος μπορεί, κι ότι μπορεί, καλό θα είναι να το διαθέσει – και άμεσα.

Γιατί αν περιμένουμε από το κράτος….

Υ.Γ. Πληροφορίες σχετικές στη renata, στο Μάνο και στη Ρόδι

και στο www.1555.gr

39 thoughts on “Και τώρα, τι;;;

  1. Βρε γάνιασε η γλώσσα μoυ να το λέω!
    Όχι, σ΄εμένα λινκ! Απ΄αλλού τα βρήκα κι εγώ!

    (Θα με περιλάβει κι ο αδερφός σου στο στόμα του!! 😦 )

  2. Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.

    David Santos

  3. Και κάτι που ξέχασε να αναφέρει η blogoδέσποινα: να κρατάτε πάντοτε μαζί σας μια καραμπίνα. Δεν μπορείτε να προβλέψετε πότε θα συναντηθείτε με έναν πυρομανή. Ή με κανένα θεομπαίχτη πολιτικό…

  4. @ AfMarx μου, για το γιο μου και για σενα την έβαλα τη μυρμηγκοϊστορία! 😉

    @ David Santos, thank you.

    @ hari, φίλε μου , ελπίζω να μην συναντήσω ποτέ κανέναν από τους δύο…και χωρίς καραμπίνα να είμαι, την πάτησαν! 😉
    Καλό σου βράδυ!

  5. Νατασσάκι καλημέρα! Ωραία η μυρμηγκοιστορία….!
    Ειχα στείλει πριν μια εβδομάδα δώρο στις αγαπημέμενες μου ανηψιές στα Χανιά παραμύθια με νεράιδες, γοργόνες κλπ. Πήρα λοιπόν χτες να δω τι κάνουν και αν τα έλαβαν. Οι μικρές ,χωρίς να τις έχει αφησει η ξαδέρφη μου να δουν πολύ τηλεόραση αυτές τις μέρες, δεν σταματούσαν να με ρωτάνε, αν είμαι καλά, αν η φωτιά θα έρθει στα Χανιά και αν θα επιζήσουμε! Αφωνη!Ειχαν πιάσει οι μικρές το γενικότερο κλίμα που επικρατεί και …

    Μακάρι να έχουμε όλοι στο νου τις παραπάνω οδηγίες και να τις κάνουμε κτήμα μας!

    Φιλιά

    Νεκταρίνι!

  6. Μαθήματα πολιτικής προστασίας μεσω διαδικτύου. Ιδού η καινοτομία του συστηματος. ιδού η προσφορά των μπλογκερς, εναντιον των οποίων πολλοί σύρουν ουκ ολίγα…γιατί…ζηλεύουν καλέ μου.
    Καλημερα Νατασσακι , καλημερα Αλλου, καλημερα Ρενατάκι, ελπιζω ολα να είναι λίγο πιο σκυθρωπά σήμερα

  7. @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι (να επανερχόμαστε σιγά-σιγά, ε; 😉 )

    ξεκίνησα κι εγώ ψάχνοντας μήπως υπάρχουν οδηγίες για παιδιά, για να πάρω μια ιδέα τι να πω στο μικρό – αν και είναι πολύ πιο δύσκολο, εδώ, – κι έπεσα πάνω σ’ αυτό…

    Αλλά εδώ ταιριάζει ο Σαββόπουλος:
    «Πώς να κρυφτείς απ’ τα παιδιά,
    έτσι κι αλλιώς, τα ξέρουν όλα…..»


    (είδες σουξέ η μυρμηγκοϊστορία !!!!)

    @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, είπαμε, το διαδίκτυο (sic) έχει τα πάντα – και καλά, και άσχημα – δική μας είναι η επιλογή! 😉

    Καλημέρα σε όλους.

  8. Νατασσάκι μου γλυκό,

    Διάβασα προς τα κάτω τα ποστ σου και σε κάποια δάκρυσα, σε άλλα ένιωσα δυνατή και ανακουφισμένη. Έτσι είναι ματάκια μου, θρηνούμε τους αγαπημένους μας ανθρώπους τα σπίτια τα χωριά μας και πριν ακόμη στεγνώσει το δάκρυ μας, ενεργοποιούμαστε, δυναμώνουμε, πέφτουμε στις φλόγες της ζωής που δεν σβήνουν ποτέ…
    Κι έτσι πρέπει. Η ζωή μας μια φωτιά είναι, άλλοτε υπό έλεγχο κι άλλοτε ανεξέλεγκτη και αδηφάγα. Εμείς εκεί, στρατιώτες ετοιμοπόλεμοι, υποψιασμένοι και με γνώση.

    Σε φιλώ
    Κλέλια

  9. Nα επανερχόμαστε ….
    (αλλά να μην ξεχνιόμαστε)
    Λοιπόν μου ετοίμασαν εδώ κάτι τρομερά μωρά , τις πιοοο ωραίες ζωγραφιές και θα τις ανεβάσω αύριο.
    Είσαι καλύτερα;

    Φιλιά

  10. Μαριλενο-μανταρίνι μου,
    Πάντα ο Σαββόπουλος..! (και άλλοι, αλλά λέμε τώρα…)

    Φιλιά κι από μένα, πιο πολλά στο γλυκύτερο παιδί που έχεις! Πολύ το αγαπώ το Ραφάκι σου, να το ξέρεις! 🙂

    @ Κλέλια μου, έτσι είναι…η ζωή προχωράει, δεν μπορούμε να σταματήσουμε…. Δεν ξεχνάμε, αλλά πάμε παρακάτω, όπως μπορούμε – και θα τα καταφέρουμε.

    Κι από μένα φιλιά.

    @ Θαλασσινό μου νεκταρίνι, σίγουρα δεν ξεχνάω – και να θέλω, δε μπορώ, έχω πολύ δυνατή μνήμη, γμτ!
    θα έρθω να τις δω τις ζωγραφιές!
    🙂

    @ KVούλα μου, κι από μένα σμακ! 🙂

    @ τσαπερδονάκι μου, φιλί μεγάλο και για σένα! 🙂

  11. Natassaki μου,

    είμαι σίγουρη πια πως δεν μπορούμε να περιμένουμε από κανέναν. Ότι κάνουμε μεταξύ μας. Το ποιήμα του Σουρρή επιβεβαιώνει ότι πάντα έτσι είναι η κατάσταση… λογικό.. σε μόνο έναν αιώνα, τι μπορεί ν΄αλλάξει??? Ας κάνουμε λοιπόν… πάλι παραπάνω απ΄όσα αντέχουμε… ας ανοίξουν τα παιδιά τους κουμπαράδες, ας στείλουμε… ότι μπορούμε και δεν μπορούμε…

    Τελικά δεν μπορούμε να μπουμε σε καλούπια. Μόνη ελπίδα, μια ψυχή που θυμάται ακόμα να ξυπνάει μπροστά στις συμφορές, αν και η μνήμη της μοιάζει με του χρυσόψαρου… όμως κι αυτό το στιγμιαίο ξύπνημα… κι αυτό είναι κάτι….

    Φιλια φιλενάδα μου.
    Ε.

  12. Νατασσάκι πολύ καλή συγκέντρωση υλικού (και σ’αυτή είσαι μανούλαααα!!)
    🙂
    Κι εγώ, όπως λέει κι η Ρενάτα, αλλού τα βρήκα. Αυτές τις ημέρες είναι νομίζω ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε: Να συγκεντρώνουμε και να διαδίδουμε (αλλά και να αποστέλλουμε).
    Φιλιά πολλά και να ξέρεις ότι μέσα από τις κακιές στιγμές, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να βγαίνουμε πιο δυνατοί, χωρίς να ξεχνάμε. Εσύ το αποδεικνύεις με τον καλύτερο τρόπο!

  13. Ίσως τελικά βγει και ένα καλό μέσα από όλη αυτή την φρίκη. Ίσως αναγκαστούμε να συμπεριφερόμαστε πια ως ενεργοί πολίτες και όχι ως περαστικοί από την χώρα…

  14. @ Έλενα μου, έστω κι έτσι….

    Το αποτέλεσμα να είναι καλό, έστω κι από «χρυσόψαρα».

    Φιλιά, φιλενάδα. 🙂

    @ Κρεμμυδοφάβα μου, πιο παιδιά δεν γίνεται! 😉

    @ Ρόδι μου, όλοι να βοηθήσουμε -αυτό είναι τώρα το ζητούμενο…
    (ευχαριστώ, να ξέρεις όλοι βοηθάτε με κάποιον τρόπο…. 🙂 )

    @ Βατόμουρο, θα προτιμούσα να μην χρειαζόταν μ’ αυτόν τον τρόπο…αλλά ας είναι κι έτσι, αν το αποτέλεσμα είναι να αλλάξει κάτι για καλό…

  15. Natassaki gia sena. Το δανειστηκα από το μπλογκ της Αρλέτας…

    Λόγο στο λόγο και ξεχαστήκαμε
    μας πήρε ο πόνος και νυχτωθήκαμε
    σβήσε το δάκρυ με το μαντίλι σου
    να πιω τον ήλιο μέσα απ’τα χείλη σου

    Μην τον ρωτάς τον ουρανό
    το σύννεφο και το φεγγάρι
    το βλέμμα σου το σκοτεινό
    κάτι απ’ τη νύχτα έχει πάρει

    Ό,τι μας βρήκε κι ό,τι μας λύπησε
    σαν το μαχαίρι κρυφά μας χτύπησε
    σβήσε το δάκρυ με το μαντίλι σου
    να πιω τον ήλιο μέσα απ’ τα χείλη σου

    Μην τον ρωτάς τον ουρανό
    το σύννεφο και το φεγγάρι
    το βλέμμα σου το σκοτεινό
    κάτι απ’ τη νύχτα έχει πάρει

  16. Νατασσάκι μου, τώρα κατάλαβα τι πέρασες. Δεν είχα ιδέα. Λυπάμαι ειλικρινά που έζησες τον εφιάλτη από κοντά και έχασες δικούς σου ανθρώπους.
    Χίλια φιλιά σου στέλνω και μια αγκαλιά.

  17. Διάβασα το κόμμεντ της BeBe και με έπιασε ένας πόνος, έχασες δικά σου άτομα?

    Αχ ας μας λυπηθεί ο Θεος να βάλει ένα τέλος σ΄αυτο.

  18. @ Μάτα-ντομάτα μου….
    κρατάω τα φιλιά και την αγκαλιά – και προχωράω…. ευχαριστώ, μακάρι να μην το περάσει κανείς άλλος…. Φιλιά.

    @ trelofantasmeni, έχασα έναν πολύ αγαπημένο μου άνθρωπο…

    μακάρι να τελειώσει ο εφιάλτης, χάθηκαν πολλοί, και πολλά…. 😦 ευχαριστώ κι εσένα

  19. Συμφωνώ με τον mpampaki.Ισως τελικά να βγεί κάτι καλό…Σίγουρα δεν έπρεπε να συμβεί όλο αυτό το κακό αλλά ίσως να υπάρχει μια ελπίδα..

  20. @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, ευχαριστώ για την ενημέρωση! Πήγε καλά, έμαθα, μακάρι να μην είναι ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας αυτός! 🙂

    @ tassoula μου, κι εγώ συμφωνώ, απλά το τίμημα που «πληρώσαμε» για την ελπίδα είναι τρομακτικά μεγάλο….

    Καλημέρα 🙂

  21. Νατασσακι μου, πού είσαι ; Η Βανιλιτσα εχει τις στραβές της. Νομίζω ότι κατι γίνεται γενικώς, καποια τμήαμτα της κοινωνίας κινούνται , θα δούμε…ισως μας γινει ενα γερό μαθημα αυτό το τελευταίο γιατί αγγιζει πια τους πάντες

  22. @ KVούλα μου, σμακ κι από μένα!
    (σε τρέχουν οι φλούο γυρίνοι, ε;;; 😉 )

    @ Βανιλίτσα μου, ας ε΄ναι έστω κι έτσι η αφορμή να κινηθεί κάτι, να «ξυπνήσουμε» επιτέλους! 🙂

  23. νατασάκι!
    σήμερα είδα τα ΜΑΤ να εφορμούν…κάτω από το σπίτι μου…
    σχετικά με τους χρήζοντες βοηθήματος..
    ..
    ΦΡΙΙΙΚΗΗΗ μέρος 2ον…
    σαν σήκουελ χολιγουντιανής παραγωγής….
    προσπαθούμε…
    βοήθείστε….

    θέλουν ΝΕΡΟ… ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ.. και μετά φαγητό και κλινοσκεπάσματα… αξιοπρεπείς… πάντα !!!! οι πραγματικοί πυρόπληκτοι…

    (ευχ… 😉 )

  24. @ ΚρεμμυδοΦάβα μου, καλά κάνεις κι αργείς…
    σμακ μεγάλο κι από τον Άκη! 😉

    @ Υφάντρα μου…

    δοκιμάζεστε εσείς εκεί, ακόμα…
    και οι φωτιές δεν έχουν σβήσει
    θα κάνουμε ότι μπορούμε, το ξέρεις
    και όπως μπορούμε, όλοι μας

    Σε φιλώ, και κουράγιο.

  25. Nατασσάκι καλημέρα!
    ο καθένας ας συγκεντρώσει αυτά που μπορεί και το ελάχιστο θα πιάσει τόπο…
    Να ενημερώσω μέσα σε όλα και για κάτι άλλο; Μαζί με τα παιδιά των πυρόπληκτων υπάρχουν δυστυχώς και άλλα … Το Χαμόγελο του παιδιού κάνει εκστρατειία συλλογή σχολικών για να έχουν όλα τα παιδιά αυτά που τους χρειάζονται σε 2 εβδομάδες. Η προσπάθεια είναι σοβαρή .Περισσότερες πληροφορίες εδώ http://www.hamogelo.gr

    Φιλιάααα!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.