The day after….

Καλημέρα !

Παρασκευή, best day of the week!!!

Απολογισμός από χθες:

  • Φάγαμε 🙂
  • Ήπιαμε 🙂
  • Τραγουδήσαμε – μαντινάδες και όχι μόνο… 🙂
  • Ο μπαμπάς μου σας ευχαριστεί πολύ όλους για τα σχόλια (και συγκινήθηκε… Νομίζω πως για πρώτη φορά συμπάθησε το intrnet… 🙂 )
  • Ο μπαμπάς έσβησε τα κεράκια – αφού πρώτα του τα έσβησε ο εγγονός του 🙂

  • Το Πεπόνι πείραζε συνέχεια το κίτρινο παιδί μου, προσπαθώντας να το ξανακάνει πράσινο (γρουμφ!). Αλλά ο μικρός τον κανόνισε! Του είπε ότι είναι κίτρινος (κάπου) και κόκκινος (κάπου αλλού)! ΧΑ! 🙂 Και το Πεπόνι έγινε κόκκινο από το κακό του!!! 😉
  • Σήμερα Είναι Παρασκευή!!!!!!!!! 😀

PhotoPox.com - Images For Your Page!

H Ρίτσα-Βανιλίτσα μου έστειλε κι αυτό, και το αφιερώνει στην παρέα:

(Γι’ αυτό, προσέχουμε τι-πότε-πώς πίνουμε, οκ? 😉 )

Και, όσο είναι καλοκαίρι ακόμα…….

PhotoPox.com - Images For Your Page!

Φιλιά πολλά,

Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

58 thoughts on “The day after….

  1. Καλά, πως το Πεπόνι, που από φύσει είναι κίτρινο, υποστηρίζει άλλο χρώμα, αυτό, δεν μπορώ να το καταλάβω!

    Κι εδώ θα τα χαλάσουμε, γιατί εμένα ο πατέρας μου υπηρξε κίτρινος τερματοφύλακας κι ειναι η ιστορία της οικογένειας, ε;;;;

    Πεπόνι, αυτά τα αίσχη σου δεν τα ΄ξερα.
    Μου φαίνεται πως θα αποσύρω τη συμμαχία μας.
    Αίσχος και όνειδος!!

    Φιλια γλυκοπατατονατασάκι και καλη ξεκούραση :)))

  2. Πολύ όμορφα όλα και ο απολογισμός και ο μικρός που παραμένει κίτρινος (ΑΕΚτζής) και κόκκινος κάπου αλλού χαχαχα…
    Καλό ΣΚ! Να περάσετε καλά!

  3. Μαριλένα υπάρχουν ΨΕΥΔΗ… Beleive me…. Ο μικρός με πείραζε και του επέτρεπα να με πειράζει ΜΟΝΟ αν παραδεχτεί πως είναι κατα βάθος ΠΡΑΣΙΝΟΣ!!! Για το κίτρινο τρέφω συμπάθειες πολλές (και ο πεθερός μου είναι) αλλά για το κόκκινο…ΚΑΜΜΙΑ…ουτε πολιτικά, ούτε οπαδικά….

  4. Γλυκοπατατο κλπ κλπ πολύ ωραία η τούρτα του μπαμπά!! Τελικά συμπαθώ πολύ το παιδί σου που είναι δικός μας!!! Μήπως θες να τον πάρω στο γήπεδο με τη Σεβίλη?? (θα τον προσέχω!!!)

  5. @ Μανταρινομαριλένα μου, το πεπόνι παραμένει άγουρο 😉

    Φιλιά και σε σας! 🙂

    @ Adonio, ευχαριστούμε! Κι εσύ κίτρινος, ε;;; 🙂

    Καλά να περάσεις κι εσύ, εκεί που πας! 🙂

    @ κερασάκι μου, 🙂
    πολλές!!! Όσες θες!

    Και πολλά-πολλά φιλιά κι από μας!!!!! 🙂

    @ Χοντρο-κουνημενο-λαλημενο-
    ψωνισμενο-Πεπόνι……… 😛
    ΟΥΣΤ!!!! 😆

    @ κερασάκι μου,
    για να τα ελέγξει χρειάζεται μυαλό….ΑΛΛΑ ΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ !!!!!!!!! 😆

    @ Είπαμε ΟΥΣΤ!!!!!!!
    Θα σε βάλω στα spam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆

    @ Λαχανάκι μου, ευχαρίστως !!!!! 🙂

  6. ΠΕΠΟΝΟ-ΘΕΙΕ!!!!!!!!!

    Αυτά που έγραψε η μαμά μου, είναι η απόλυτη αλήθεια!! Θες να ρωτήσουμε και τους υπόλοιπους «μάρτυρες»;;;; 😆

    ΚΑΙ ΝΑΙ, ΛΟΙΠΟΝ!
    Είμαι ΚΙΤΡΙΝΟΣ (κάπου) και ΚΟΚΚΙΝΟΣ (κάπου αλλού) !!!!! 😛 ΕΣΥ έχεις κανένα πρόβλημα;;;;;;;; 😛

  7. Δεν μπορώ να μιλήσω ανετα από δω…σου κρατάω μούτρα, αν δεν μου ζητήσεις συγγνώμη γι αυτό που μου είπες χτες…. 😉 Και μετά συζητάμε!

  8. Γεια σου βρε Ακη με τα ωραία σου!!!! χαχαχχα! Εμεις ειμαστε κιτρινοι ολοι!!!! Ας τον πεπονοΘειο να λέει!!!
    Καλε τι τουρταρα ειναι αυτη! Γιαμιιιιιιιιιιι :))))))))
    Φιλάκι γλυκό 🙂

  9. Καλα, ειναι το αγαπημενο μου μιση μιση!!! Σου εχω πει οτι λυσαω για γλυκα? Μπορω αντι για φαι να φαω γλυκο! 🙂 Τωρα που ειπα για γλυκο… Εχω κατι παγωτακια ! 🙂

  10. ΚΑΙ σ’ αυτό ταιριάζεις με το κίτρινο παιδί μου!!!! 😆

    και σκέψου πόσο τον θύμωσε ο πεπονοθείος του χθες, που ΔΕΝ έφαγε τούρτα! (την έφαγε σήμερα, αλλά μην το κάνουμε θέμα! 😉 )

    Μου άνοιξες την όρεξη…έχω κι εγώ παγωτάκι! 🙂

  11. Νατασάκι μου, πολύ ωραίααα η τούρτα! 😉
    Σλουρπ!
    Και πάλι να τον χαίρεστε! Όσον αφορά τα καμώματα του πεπονιού, κουράγιο! 😉

    Κρεμμυδοφαβάκι , κι εσύ για γλυκά παρά για φαγητά? Δικιά μας κι εσύ! 😉
    Πάω να φάω το «triple chocolate» moy! 😀 ψηοψολατε»

  12. ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ χαιρομαι που περασατε τόσο ωραία. Να μην επιτρεπεις σ αυτον τον χονδρό με τη σαμπρελα στη μεση να πειραζει το παιδί μας, θα του κοψω τα χερια και τα ποδια. Καλα εχθρός του παναθηναικού ειναι ο Πεπόνας ;
    Το σκιτσακι ωραίο και το δικό σου και το δικό μου, αλλα΄από σχολιασμο χασαμε, μαλλον δεν εντυπωσιαστηκε κανείς πλην του Haris.
    Ανεβασα κατι θυμωμενο, δες και πεσμου μηπως το παρακανω κι εγω καμια φορά.
    την αγαπη μου

  13. To post ξεχειλίζει κέφι!!! Καλό ΣΚ, βουτιά και για εμένα
    σμακ

    (mental note: να θυμηθούμε να συγκρίνουμε ατάκες μπαμπάδων για το δίκτυο)

  14. πολύ χάρηκα που είδε ο μπαμπάς το ποστ!!!

    (κι’ εγώ μικρούλα ΑΕΚ ήμουνα γιατί όλο έχανε…και όσο αδαής κι’ αν είμαι πια μια συμπάθεια την διατηρώ 🙂 )

    τα σκιτσάκια εξαιρετικά!!!

  15. Εδώ Νεκταρίνι,εδώ Νεκταρίνι! Αφου το χάρηκε ο μπαμπάς και η υπόλοιπη οικογένεια αυτό έχει σημασία!

    Ετοιμάζουμε και εμείς κρητικοτραπέζωμα σήμερα, ανεύ συγκεκριμένου λόγου .Θα ανεστάξει η αυλή πάλι από το Μαλεβιζιώτη. !!

    Φιλιά πολλά
    Καλό Σ/Κ

  16. Έτσι μπράβο!! Το παιδί είναι φανερό ότι μεγαλώνει με ΑΞΙΕΣ!! Και έχει και άποψη! Επιτέλους Παρασκευή και για μας εδώ πέρα και ΔΕΥΤΕΡΑ παρακαλώ αργία! Καλό ΣΚ (για σας που δουλεύετε και Δευτέρα! ) 😛

  17. @ haris, είδες;;; 🙂 Γι’ αυτό προσοχή!!! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές!

    @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου, σε σένα ήμουν!
    Εξαιρετικό, πώς τα καταφέρνεις και «λες» τις σκέψεις μας….
    Φιλιά.

    @ KVούλα μου, μας έμεινε κέφι από χθες! 😉
    Ναι, ναι, ναι!
    ( Έχω απίστευτη συλλογή από «ατάκες» για το ίντερνετ! )
    σμακ! 🙂

    @ αγαπημένο μου ακτινίδιο,
    το είδε εκτυπωμένο φυσικά, δεν έχει υπολογιστή… αλλά είδε και τα σχόλια, και πολύ χάρηκε!
    (κι άλλο κοινό με το φίλο σου ! 😉 )
    ΘΑ τα πούμε, τώρα που θα έρθει και το «βάζο»… 😉
    Φιλιά πολλά.

    @ Καλώς το Νεκταρίνι – ενημερώθηκα! 😉
    Είδα πως ξεφουρνίζεις καλτσούνια – κακούργα! 🙂
    Φιλιά κι από δω. 🙂
    Καλά να περάσετε -πιείτε και μια για μας! 😉

    @ Σπύρο, και σε σένα! 🙂

    @ Φουρφουράκι, κι εμείς θα λείπουμε τη Δευτέρα!

  18. Δεν έχει ο πατέρας σου υπολογιστή;;;; Aαααα, δεν έχεις δει τίποτα!!!!! Εγώ του έδωσα τον δικό μου κάποια στιγμή γιατί τον χρειαζόταν για την δουλειά και μόλις έμαθε να μην τραβάει την πρίζα για να τον κλείσει, αποφάσισε και πήρε laptop!!!! Όπως καταλαβαίνεις το υλικό είναι αρκετό για 2-3 τόμους με τίτλο «Οι περιπέτειες ενός laptop» !!!
    σμακ

  19. KVούλα μου….
    ο δικός σου είναι πιο προχωρημένος, άρα!!!!

    Να τους βάλουμε παρέα – εχθές ο μικρός μου έκανε «ψηστήρι» στον παππού : Να πάρεις υπολογιστή, παππού, και θα σου μάθω εγώ! 🙂 Αν συνεχίσει, ίσως και να τον πείσει!!! 🙂

    σμακ!

  20. Γλυκοπατατάκι μου, η βανίλια εχει τις μαυρες της. Την έκαψαν καρδιά μου ολοκληρη. Η γενετειρα του πατερα ειναι αυτό που λεμε κατω απ τ αυλακι και του πατερα της μητερας από τη Μανη. Τί κρίμα για ολους μας εν ετει 2007. Τί κριμα να προλάβουν οι εχθροί της ελευθερης σκεψης μας !

  21. Και του χρόνου να περάσετε ακόμα καλύτερα!!
    Και πάλι πολύχρονος να είναι!!
    Καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά!
    :DD

  22. Ωραία τούρτα… Περίσσεψε κανένα ψίχουλο;

    (Ρε συ, χαμός γίνεται με τα φρουτο-ονόματα! Πώς βγάζετε άκρη; Εγώ ακόμα ούτε το δικό μου -νεράντζι- δεν έχω καταφέρει να συνηθίσω. Αφού να φανταστείς, όταν προχθές απάντησες σε κάποιο σχόλιο μου και ξεκίνησες την απάντηση απευθυνόμενη στο «νεράντζι», δεν κατάλαβα ότι απαντάς σε μένα.)
    🙂

  23. @ Ρίτσα-Βανιλίτσα μου,
    κι εμείς…. 😦 Μέχρι τώρα διάβαζα-άκουγα, τηλεόραση πια δεν βλέπω, δεν αντέχω…..

    Τα νεύρα μου!

    @ τασσούλα μου Ευχαριστώ ξανά! 🙂
    Πολλά φιλιά και σε σας – τώρα για καλό Σ/Κ, με τις φωτιές….. 😦

    @ Νεράντζι μου, 🙂

    Περίσσεψε, να σου στείλω κανένα κομμάτι ;;;; 🙂

    (για τα φρουτοονόματα θα λάβεις αναλυτικό mail το πρωί, αλλά πρόχειρα το» ληξιαρχείο» είναι στα Link μου, στην αρχή.)

    Φιλιά πολλά.

  24. Αυτό το σχόλιο, απο τον Allu Fun Marx, όπου τελειώνει «Αφού να φανταστείς, όταν προχθές απάντησες σε κάποιο σχόλιο μου και ξεκίνησες την απάντηση απευθυνόμενη στο “νεράντζι”, δεν κατάλαβα ότι απαντάς σε μένα» είναι απλά κορυφαίο.

    Γέλασα τόσο πολύ :)))

    Κι εγώ το ίδιο παθαίνω Allu, αλλά και στο κανονικό μου όνομα σκέψου, όχι μόνο στο μανταρίνι :))))

  25. @ Θα λάβεις λοιπόν κι εσύ την ίδια ενημέρωση αύριο – το πρωί δλδ, 12:30 κιόλας!

    Και τα σχόλια του Allu, έτσι κι αλλιώς, εγώ τα λατρέυω… ! 🙂
    (οι αδυναμίες φαίνονται, ε;)

    Φιλιά ΜανταρινοΜαριλένα μου

    @ Τασσούλα μου , κι εγώ 😦 Δεν ξέρω πια τι να πω….

  26. Τί εγινε Νατασσα; Ποιον εχασες; τωρα ανοιξε για μενα το δικτυο , ήμουν εκτός λειτουργίας ; τί εγινε παιδί μου ; δεν μπορω να περασω σχολιο στο ποστ.

  27. Ρίτσα μου, το ΄χει κλειστό στα σχόλια! Έχασαν ένα θείο τους στη Ζαχάρω! Έχει κατέβει σήμερα κάτω γι α την κηδεία! 😦

  28. Ναι και ειναι κοντά στη νεα εστια της τραγωδίας. Μα ,ποιός τραγωδος μπορεί και γράφει τόσο μακροσκελείς τραγωδίες ; πού στην οργή βρισκει αυτη την …εμπνευση ;

  29. Δεν βγήκες από το μυαλό μου… Μόλις διαβασα… Θα ειναι πάντα δίπλα σου. Αυτοι που μας αγαπουν, δεν μας εγκαταλείπουν ποτε…

  30. @ φάβα μου, σ’ ευχαριστώ ξανά, για την παρέα, για το κουράγιο, για όλα – κι έχεις δίκιο: θα τελειώσει, και έχουμε δουλειά μετά.

    @ μούργο μου, λογικό να μην γυρνάς…
    ευχαριστώ, να ‘σαι καλά.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.