Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

Καλημέρα!!!

Να επιστρέφουμε σιγά-σιγά..( φύγαμε-δε φύγαμε) στις παλιές μας συνήθειες, ε;

Κι επειδή, αυτός ο προεκλογικός πυρετός(ποιόος;;; ) εμένα δε μου πάει-ούτε και κανένας άλλος πυρετός, άλλωστε….

κι επειδή αυτό τον καιρό δεν ήμουν και πολύ καλά – η Αφροδίτη φταίει, παπάκι, το ξεκαθαρίσαμε – και μου έτυχαν διάφορα στραβά….

ΑΛΛΑ, έχω φίλους που γύρισαν ανανεωμένοι – και κάποιους που περιμένω ακόμα να γυρίσουν – , και φίλους καλούς, που θα μπορώ να τους ρίχνω «φάπες» που και που (και να μου ρίχνουν κι εκείνοι, αν χρειαστεί!🙂 ),και φίλους που είναι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι, φίλους που μοιράστηκα τη χαρά τους και μοιράστηκαν την «πίκρα» μου των τελευταίων ημερών – και τους ευχαριστώ και για τα δύο πολύ….

και είμαι πολύ χαρούμενη – και πιο αισιόδοξη ακόμα, αν γίνεται!

ΚΑΙ περιμένω και την ανιψιά μου με τεράστια αγωνία, και τεράστια ανοιχτή αγκαλιά-και το Πεπόνι το ίδιο😉

και αποφάσισα να μοιραστώ μια καλή κι αισιόδοξη είδηση που διάβασα εχθές – δεν θα κάνω εγώ το ινδιάνικο κόλπο, (αν κάτι σε ενοχλεί πραγματικά, να γκρινιάζεις για οτιδήποτε άλλο εκτός από το κάτι και έτσι δεν θα καρφώνεσαι ποτέ)όοοοχι, εγώ δεν θα γκρινιάζω καθόλου – στα ποστ μου… στα ποστ των φίλων, πάλι, δεν σας το υπόσχομαι…😉

Βρήκα λοιπόν αυτό, στο Ε της Κυριακάτικης:

«Σε γενικές γραμμές τα δελφίνια αρέσουν πολύ. Επειδή είναι φιλικά προς τον άνθρωπο(φήμες είναι αυτά, επειδή χαμογελούν συνέχεια(έτσι έχουμε μεταφράσει εμεις οι άνθρωποι τη μόνιμη γκριμάτσα που έχουν στο πρόσωπο-την ίδια έχουν και οι κροκόδειλοι, αλλά δεν τους λες και χαμογελαστούς!) κι επειδή είναι πολύ υπομονετικά και ανεκτικά πλάσματα(κατόπιν εκπαιδεύσεως, βεβαίως). Τα δελφίνια έχουν όλη τη συμπάθεια του ανθρώπου. Όχι άδικα, αφού είναι από τα πιο έξυπνα θηλαστικά και για κάποιον μαγικό λόγο η επαφή μαζί τους μειώνει το στρες, λειτουργώντας ευεργετικά στην ψυχική διάθεση ακόμα και ατόμων με σοβαρά προβλήματα υγείας. Ο μικρός της φωτογραφίας, που αντιμετωπίζει κινητικό πρόβλημα, απολαμβάνει τα χάδια ενός κατάλληλα εκπαιδευμένου δελφινιού στη πισίνα κέντρου αποκατάστασης, στην Αττάλεια της Τουρκίας, που αξιοποιεί τη σχέση ανθρώπου και δελφινιού για θεραπευτικούς σκοπούς. »

Καλή εβδομάδα.

Υ.Γ. Το τραγούδι είναι «ο Μπαγάσας«, του Νικόλα Άσιμου – το ξέρω, μπορεί να σας φανεί λίγο άσχετο, αλλά σαν σήμερα ο «Έτσι» θα ήταν 58… και δεν κατάφερα να ανεβάσω «το παπάκι», που το αγαπώ πολύ, γι’ αυτό σας χαρίζω τους στίχους:

Έχω ένα παπάκι, να μου κάνει πα, να μου κάνει πάπαπα
κι ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει, που όλο μου κουνάει
τα αυτιά
και δεν μου καίγεται καρφί, αν εσύ περνάς και δεν μου
ξαναμιλάς
Ίσως να ξανάρθεις όταν θα ‘χω πια, όταν θα ‘χω πια χαθεί
Κι ή θα με ‘χουν θάψει, ή θα έχω μα ή θα έχω μαραθεί.
Κι ας μη σου καίγεται καρφί κι ας συνήθισες κι ας συνήθισες
κι εσύ…..

update: Το παπάκι – από την Υφάντρα, και τον Allu Fun Marx (ήρθαν σχεδόν ταυτόχρονα…!) – πολλά-πολλά ευχαριστώ και τους δυο🙂

Αυτό είναι να έχεις φίλους!!!😉

(έγραψε για τον Νικόλα Άσιμο και ο Βασίλης, εδώ)

173 thoughts on “Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

  1. Καλώς ώρισες πίσω στη blogόσφαιρα Νατασσάκι. Πιστεύω να πέρασες καλά. Καλά κάνεις και γράφεις κι εσύ για τον Νικόλα που σήμερα θα είχε γενέθλια. Σ’ ευχαριστώ για την αναφορά. Και με το καλό η νέα ανηψιά . Απ’ ότι βλέπω κλωτσάει και βιάζεται. Και θα την λέμε «πεπονάκι» από την ώρα που θα γεννηθεί🙂

  2. Νατασσάκι!!!

    Τι όμορφα νέα είναι αυτά, με το καλό το νέο μέλος της φρουτοοικογένειας!

    Όσο για το παπάκι… Κι εμένα, το αγαπημένο μου του Άσιμου είναι. Από τα πιο τρυφερά του και θλιμμένα του…

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

  3. Χε χε, γύρισες με τριπλή ανάρτηση!🙂

    Πατουσάκι στην κοιλίτσα, δελφίνι και Άσιμος. Για ποιο να πρωτοπείς… Λατρεμένα και τα τρία…

    Εγώ θα πω για κάτι άλλο: Φτου σου, μάτια μου. Η αισιοδοξία σου λάμπει από μακρυά. Μακάρι να΄σαι πάντα έτσι, πέρα και πάνω από ότι κι αν συμβαίνει…

    Είμαι πολύ περήφανη που είσαι φιλενάδα μου🙂

  4. @ Βασίλη μου, τον είχα στο μυαλό μου, στο είπα – είναι άνθρωποι που δεν ξεχνάς, ότι και να γίνει…Αλλά εχω ακόμα πρόβλημα με το CD του υπολογιστή και δεν μπορώ να φορτώσω νέα τραγούδια, σνιφ! Το παπάκι θα ταίριαζε περισσότερο, είναι νανούρισμα για την κόρη του….αλλά το Μπαγάσα τον αγαπώ έτσι κι αλλιώς! 🙂 Ευχαριστώ για τις ευχές, θα την έχουμε σε ένα μήνα περίπου «έξω» !🙂

    @ μαργαριτούλα μου, μεγαλώνει η οικογένεια, ναι ! Και για την ανηψιά, θα βαρεθείτε να με ακούτε!!!! 🙂 (χαζοθεία εντελώς!😉 )

  5. Tόσο η φωτό με το πατουσάκι που διαγράφεται και δεν ξέρω αν ειναι φωντομοντάζ ή πραγματικό όσο και με το παιδί και το δελφίνι είναι φανταστικες…την καλημέρα μου

  6. @ trelofantasmeni, ούτε κι εγώ ξέρω για τη φωτό με το πατουσάκι – σε αναζήτηση στο google τη βρήκα, καιρό πρίν – του δελφινιού πάντως είναι από το χθεσινό «Ε» της Κυριακάτικης.🙂 Καλωσόρισες!🙂

  7. Πολύ όμορφο ξεκίνημα για την εβδομάδα, Νατασάκι μου, 😀 😀 😀 😀 😀

    Η χαρά και η αισιοδοξία είναι πάντα πιο δυνατή όταν έχεις δυναμώσει από το πριν, γιατί μαθαίνεις να αγαπάς και να εκτιμάς κάθε μικρή στιγμούλα.
    Σαν τη Ρόδα στο Allu, αν δεν μπεις από κάτω, πώς θα φτάσεις στο πιο ψηλό σημείο να χαζεύεις όλη την πόλη;

    :’)

    :*********φιλάκια***************

    (Τα τραγούδια σου μο να δι κά)

  8. welcome back στη βαση σου αγαπητη!!Οπως και όλοι μας δηλαδη😦
    Αλλα οκ θα συνηθισουμε παλι οπως καθε χρονο…
    Καλη εβδομαδα και καλη επανοδο!

  9. Kalimera Natassaki mou. Τί ομορφη εναρξη της εβδομάδας είναι αυτή ; Αντε με το καλό να ριχτούμε στο κατοπι του εαυτού μας και του κοινωνικού περιγυρου, με το καλό να καλοσκεφθούμε στη στην οργη θα ψηφίσουμε και με το καλό να γεννηθεί εκεινο το υπεροχο μωρό που θα αλλάξει τη ζωή ολων σας.
    φιλια και αγαπη

  10. @ Ρίτσα μου, να ριχτούμε, ναι, με το μαλακό όμως….
    όσο για το τι θα ψηφίσουμε… τι να σου πω τώρα! Έχουμε καιρό, να το σκεφτούμε, το μόνο που ξέρω εγώ είναι τι ΔΕΝ θα ψηφίσω! 😉

    Για τη μπέμπα μας, τα ξέρεις, να μην αρχίσω πάλι η χαζοθεία! 😉
    Φιλιά πολλά κι από δω.

    @ Λαχανάκι μου, πως φαίνεται η κοινή καταγωγή! Το ‘πιασες με τη μια πόόόόόόσο καλά πέρασα!!!😛
    Δεν με νοιάζει όμως, έχω φίλους – και είναι πιο σπουδαίο από τις διακοπές…😉
    Καλό κουράγιο σε σένα, με τη μαμά στο σπίτι!😉

  11. Νατασσακι μου, υπεροχο και πολυ αισιοδοξο… σημερα πρωτη μερα μονη ξανα στο σπιτι και μου εδωσες πολυ αισιοδοξια για την βδομαδα αυτη…
    Ξανα θα πω με το καλο η μπεμπα!!!!
    Φιλακια γλυκουλι μου!!!
    ΥΓ. Για πια πικρα εγραψες? ειναι ολα καλά?

  12. Νατασσάκι μου, πολύ μου λειψες!
    Καλά, όχι ότι δε σε διάβαζα, αλλά ..ξέρεις εσύ.
    Φιλιά και στους τρεις σας 🙂

    Ο Μάνος που έχει εξαφανιστεί; Ηρθε επιτέλους η περίφημη βδομάδα των διακοπών που περίμενε;
    Για να τον «πειράζω» σχετικά με το ποστ του και να μην απαντάει, μαλλον θα την έχουνε κάνει, ε;

  13. @ κρεμμυδοΦάβα μου, η αισιοδοξία είναι η ειδικότης μας!🙂

    Φιλάκια πολλά, και είπαμε: εδώ είμαστε, ε;;;; 🙂

    (οι πίκρες πέρασαν, πάει πια..😉 )

    @ Μαριλένα μου, κι εμένα μου έλειψες…

    Ο Μάνος είναι εκτός δικτύου σήμερα, γι’ αυτό δεν απαντάει, χιχιχιχι!

    Μόλις τα δει, φαντάζομαι…

    Φιλιά πολλά – πολλά🙂

  14. γλυκογεώμηλον κολυρέικον!!!!

    το «παπάκι»… το έχω στο μουσικό-κουτί, στο μπλογκ μου… το «κατεβάζεις» από κεί… άλλως να στο στείλω με μέηλ….

    κάποτε… ο Νικόλας ήταν στην πόλη… σε κάποιο πανηγύρι… πουλούσε μπαλόνια!!! με θυμήθηκε ως φάτσα «Εξαρχείων»… περιστασιακά.. .
    και με παρακάλεσε…
    να !!!!τα μπαλόνια!!!!…
    πούλα ό,τι μπορέσεις.. .
    να πάω βόλτα στην πόλη… να «δω»…
    και ήμουν τραπεζοϋπάλληλος (;;;) τότε!!!
    και το καταχάρηκα!!!!!
    (μπλιάχ!!! στους «άλλους»… ήμουν εκεί!!! και ήμουν εγώ!!!!)

    και … έκλαψα… πολύ!!!!!μετά!!!

    τα ‘χω σε κασσέτες!!!! όλα τα παλιά!!!!

    ήθελες και άλλα να πεις…
    τρέχω…
    και «στέκομαι» στο «αγγιγμα»… που ένιωσα!!!

    σε φιλώ😉

  15. @ Σπύρο μας, χαίρομαι που σας βλέπω!🙂
    και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι , έτσι; 😉

    @ Υφάντρα μου,
    ……….
    τι να πω!!! 🙂

    ήταν λογικό – με κοινές φίλες, κοινά γούστα, κοινές μνήμες… κοινός «τόπος» (έστω κατά το ήμισι…)

    ευχαριστώ για το «παπάκι» – το περιμένω στο mail να το συμπληρώσω – είναι από τα πιο τρυφερά νανουρίσματα που έχω ακούσει ποτέ….

    Φιλιά κι από μένα 🙂

  16. @ AfMarx, μουυυυ
    δεν χρειάζεται να σου πω πόσο χάρηκα που ήρθες, ε;;;; ούτε πόσο μου έλειψαν τα σχόλιά σου, ε;;; 😉

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! 🙂 🙂 🙂

    @ Ρενατομηλαράκι μου, καλώς όρισες από την «αδερφούλα» !🙂 Ευχαριστώ για τις ευχές, και …
    ελπίζω αυτό το βάζο να ήρθε γερό, ε;;;😉

  17. να σου πω??? είπανε του μουρλου να @@@@ και αυτός εξεκ@λιασθει??? έμαθες τις φατσούλες και βάζεις καμια 800 σε κάθε σχόλιο??? για μαζέψου! χα! εκτος αν κανεις προπόνηση στους μπεμπεκισμούς για την ανιψια!😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 μουρλοθεία! (πλάκα είναι ε?) καλώς μας ήρθες πίσω..αν και αφού όλο δω γυρνούσες! πότε έφυγες????

  18. Τώρα που το θυμήθηκα τον ανιψιό τον νανούριζα με το «Θα κεντήσω πάνω στου αλόγου σου τη σέλα» και τη μικρή ανιψιά με τη «Μάγια»! 😉

    Το βάζο ήρθε γερό! Τι θ΄απογίνει όμως δεν ξέρω?😀

  19. ειρήνη μου,
    δεν έφυγα πολύ, σνιφ! 😦
    (και όχι γιατί το ήθελα, αλλά δεν πειράζει)

    αλλά τις φατσούλες τις έχω μάθει ποοοοολύ καιρό πριν!😆
    τις έχω και στα link μου! 😀
    και είμαι χαζοθεία, το παραδέχομαι!!!! 😆 😆 😆

    και σιγά να μην έλειπα για πολύ – ένας φίλος μου που το έκανε, σήμερα δεν ήξερε τι να πρωτοδιαβάσει!😉

    Ρενατομηλαράκι μου,
    εγώ τον Άκη τον νανούριζα με το «ήτανε μια φορά»
    και του έλεγα και «το παπάκι»
    και τα τραγούδια από τη «Λιλιπούπολη»

    και στην ανηψιά τα ίδια θα λέω, να αποκτήσει γούστο το παιδί!
    (και τα δικά σου θα προσθέσω τώρα!)
    και για το βάζο…ενημερώθηκα τηλεφωνικά, ότι έγινε μεγαλύτερο….. για να φτάσει!
    και το κέρασμα το έχω σίγουρο!🙂

  20. Ναι μωρέ και το «ήτανε μαι φορά» και το «Γλάρο» στον ανιψιό!😉

    Την έβγαλα (τη Γωγώ) φωτογραφία σήμερα με δυο ξανθά κοτσίδια και πορτοκαλί γυαλιά να κάνει σκέρτσα! !😉

  21. @ Ρενατομηλαράκι μου να τη δω!!!!!! 🙂

    αλλά θα έρθω κι από κοντά, να την τσιμπήσω!!!!!!
    🙂

    Φιλιά πολλά να της δώσεις!

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου,
    αφού δεν τα κατάφεραν ώς τώρα – και φέτος ήταν πολύ κοντά….

    μια χαρά θα τα πάμε!!!! 🙂

  22. Καλώς την ! Πολλά -άσχετα- σχόλια:
    * Με το καλό να την δεχτείτε την ανηψιά !!! Δεν υπάρχει καλύτερος λόγος να χαμογελάς. (η δική μου, Νο3 μόλις έκλεισε τους 2 μήνες!)
    * Σε βλέπω αποφασισμένη να γίνεις Δελφινοπατατάκι σε βλέπω στην καινούρια blogοπερίοδο :))))
    * Αυτό με την γκρίνια είναι ΠΟΛΥ σοφό :))) Κάτι ξέρω!
    * Όσο για την Αφροδίτη … τι να πω πια η άμοιρη κατατρεγμένη
    σμακ

    {γλυκό άκουσμα πάντα ο Έτσι}

  23. καλημεροδουλινιαααα!
    δεν μπορω να μπλογκοσουλατσαρω με την ησυχια μου, γμτ μου!
    εχω τον αφεντικο εδω και μου ‘χει σπασει τα νευρααααα!
    αλλα μια καλημερα στα κλεφτα περασα να την πω!
    αμ, πωςςςςς!🙂

  24. @ κερασάκι μου, καλημέρα!
    Που θα πάει, θα φύγει ο αφεντικός….
    και θα τα πούμε! Φιλιά 🙂

    @ είδες, Καμηλιέρη μου;;;
    Καλώς επέστρεψες!
    (και σιγά μην περιμένουμε τις κάλπες, 😛 )

  25. Καλημέρα κούκλα! Κι εδώ έχουμε πυρετό αλλά όχι προεκλογικό, από τον άλλο τον κίτρινο! Χαίρομαι που σε βρίσκω καλά και ανανεωμένη!!!😀

  26. @ Φάβα μου, το ήξερα! ήμουνα σίγουρη!

    Καλημέρες και φιλιά🙂

    @ Α, φουρφουράκι μου!
    κι εγώ σε σένα ήμουν! 🙂

    Τι πυρετό, αληθινό;;;;
    Τι κόλλησες εκεί στην έρημο βρε;;;;;
    Περιμένω τις καμήλες, να ξέρεις!😉

    Φιλιά, και περαστικά σου🙂

    @ Λαχανάκι μου,
    φαίνεται ότι είσαι λάχανο από καλή ράτσα, κι εσύ!🙂

  27. Ηρθα κι εγώ. Σήμερα έπαθα overdose παιδιών.
    Πόσα μαζεύτηκαν και πόσα άλλα θα έρθουν;
    Περιμένω δυο ακόμα, ένα έχει ξεμείνει από το πρωί και κοντεύει να μου στρίψει!
    Παίζουν, τσακώνονται, χορεύουν, γδύνονται, ντύνονται μπαλαρίνες, τραγουδάνε και έρχεται κάθε τόσο η Ραφ και μου λέει «είμάι η συνειδήση σου».

    Καταραμένη φρουτοπία.. 😦

  28. @ haris, καλώς όρισες!
    Έλειπα, βλέπεις, πολλές μέρες, και μαζεύτηκαν τα νέα…😉 Και είδα ότι κι εσύ τον αγαπάς τον Νικόλα, αν και πολύ μικρότερος, μπράβο!
    Καλησπέρα σου🙂

    @ Μαριλένα μου, τι περίμενες να κάνουν τα κορίτσια, ε;;;; Θεϊκή η ατάκα της Ραφ, να την ακούς!
    Και τώρα που είπες Φρουτοπία…επειδή είδα τόσες μέρες ότι σου αρέσει το πορτοκαλί, θες να σε «βαφτίσω» πορτοκάλι;;; ή μανταρίνι, ή κουμ-κουάτ, ίσως;;;; Το ξέρω ότι δεν σ’ αρέσει να τρως φρούτα, αλλά να γίνεις φρούτο, ε;;;; 🙂

    Φιλιά στα κορίτσια σου 🙂

  29. Natassaki εχεις γενέθλια, εχει γιορτη, τί εχεις ακριβώς, πεσ μου και μένα Αν οντως εχεις, την αγαπη μου και τη σκέπη μου ει δυνατόν

  30. Ναι, ναι, μανταρίνι!!
    Το μανταρίνι και το πεπόνι είναι τα μοναδικά φρούτα που τρώω.
    Α, τρώω κι ένα ρόδι κάθε που πρωτοβγαίνουν, αν βρεθεί άνθρωπος να μου το καθαρίσει.

    Μανταρινι που το αγαπώ :))))

  31. Εντάξει λοιπόν Μαριλένα μου!
    Μανταρίνι!
    Θα βρεις όλη την παρέα στα link μου πάνω – πάνω, και αν πλησιάσεις κοντά το ποντίκι, χωρίς να κάνεις κλικ, θα δεις τι φρούτο είναι ο καθένας! 🙂

    Τώρα θα βάλω κι εσένα!😉

  32. 😥 😥 😥 😥 😥 😥

    Εγω????? Φουτοπια εγω ζεν εχει? Σνιφ σνιφ…
    Μαλιλενα ζατι και εγω οκι? ε? ζατι?
    😥 😥 😥 😥 😥 😥

    Που είμαι και κεμυδι από μόνη μου… επειζη βωμάω?

  33. Γιεααααααα!!!! Ειμαι στη ΦΛΟΥΤΟΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! Γιεαααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!! Νατατσακι είσαι γλύκαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!! Δεν βλωμάω ε? Ντατσει! Ουφ!!!!
    Γιεααααααα!!!! Ειμαι στη ΦΛΟΥΤΟΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! Γιεαααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!! 😛 😛 😛 😛 😛

  34. Και εγω ειμαι με πολλες στρώσεις σαν το κρεμμυδι γιατι εχω πλούσια χαρίσματα και ταλεντα και φυσικα με φαβα που ειναι γλυκεια γιατι ειμαι πολυ γλυκός ανθρωπος.

    Ναι ,ναι, ναι εγω ειμαι αυτη 🙂

  35. Tι ωραία πράγματα βλέπω εδώ? Δυο νέα μέλη στη μπλογκο-φρουτοπία! 😮
    Καλώς ορίσατε «μανταρινάκι» και «κρεμμυδάκι-με -φάβα»! 😀

  36. Τώρα είμαστε πολλές οι φρουτονονές!😉 Το σταφύλι εσύ το βάφτισες?😀

    Εγώ μόνο ένα φρουτοβαφτιστήρι μέχρι στιγμής και με το ζόρι: το Μούργο!:mrgreen:

  37. Kala, e, εχετε λαλήσει ομαδικώς ή κανω λάθος ; στο τέλος θα ανακαλυψετε άγνωστα ξωτικά φρουτα ετσι που το πάτε. Νονές, βαφτίσια, φρουτοκαταστασεις, ενταξει, χρονια πολλά στο μπαμπάκη σας.

  38. @ κρεμμυδοΦάβα,😆

    @ ρενατομηλαράκι,και το σταφύλι εγώ! Λες να πάω για βουλευτής, με τόσα βαφτιστήρια;;;😛

    @ Μανταρίνι μου, ναι, ο μουσμουλο μούργος είναι βαφτιστήρι αξιώσεων! 😛

    @ Πεπόνι, ουστ!😆

    @ Ρίτσα μου, εσένα τι φρούτο σου αρέσει;;; 🙂

  39. Σιγά καλέ,μη σφάζεστε για την κουμπαριά!
    Εμ πατριώτες του Μητσ******* (φτου! φτου! φτου!) δεν είστε?😛
    Εγώ θα τη βαφτίσω! Βανίλια!!😉

  40. Όσο για το μούργο, το κάναμε επίτηδες να του σπάσουμε λίγο τον τσαμπουκά!😉 Πείτε τον μουσμουλάκι ή μουσμουλομαρμελάδα και θα ξετρελαθεί!😈

  41. Ωχ ναι…μου είπε πως της αρ΄σει η Βανίλια…
    Βανίλια λοιπόν…
    Δηλαδή τι τώρα…την βάπτισα μαζί με την Ρενάτα????

  42. 1ον την είχα ρωτήσει προχτές ποιο είναι το αγαπημένο της, και μου είπε η Βανίλια, απλά δεν το δέσαμε. Και 2ον αφού το πας έτσι, θα λύσουμε την διαφορά μας στη κουμπαριά στα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ κυρία μου. Και επειδή έχω ΓΡΑΠΤΑ, και ως γνωστόν έπεα πτερόεντα, ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΣΥ!

  43. @ Χοντροπεπόνι, δεν στην παίρνω τη βαφτιστήρα! να διευκολύνω τη διαδικασία ήθελα!😛

    @ Ρενατομηλαράκι μου, δεν λέμε κακιές λέξεις εδώ μέσα!!!! Πιπέρι!!!!!😉

    Στη Ρίτσα αρέσει η Βανίλια, έκλεισε! Και είστε και οι δύο νονοί της, να μάθετε! (όντως, το πεπόνι της το είχε πει απο μέρες!)😆 ΤΕΛΟΣ.
    την έβαλα και στο ληξιαρχείο… 😉

  44. Πεπόνι, το ξέρω το πρώτο, γι αυτό το είπα!😉 Δική σου η κουμπαριά! 😀

    Και μη μ’ απειλείς ΕΜΕΝΑΑΑΑ! Μη μου γυρίσει το μάτι ανάποδα και δεις την άλλη όψη μου!😛

  45. Συγνωμμη, αλλα τωρα πια μπορω και εγω να την βαφτισω!!!! —αυτο ειναι που λενε: Δωσε θαρρος στο χωριάτη, να σάνεβει στο κρεβατι!!!
    :))))))))

  46. Καλά ρε το κάνατε το μέρος αμέρικαν μπαρ και δεν λέτε λέξη;;;;; Ωραίοι φίλοι είτε σεις!!!!

    ΓΡΟΥΜΦ

    ασταδιαλαπιαζηκοκαιζηκο

  47. καλα, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση!!
    εσεις στην προηγουμενη ζωη θα εισασταν τελαρα με φρουτα στη λαχαναγορα!!! 😆
    .
    renata, το διαβασα το σχολιο σου!! 👿
    το ποστ σου θα ανεβει στη λασπη με γραμματοσειρα 4 😆

  48. @Manos S. , για τον μοναδικο διαγωνισμο λες;
    και βεβαια!!
    η ημερομηνια ειναι ανοιχτη!!!!
    τα βραβεια ειναι λιιιιγοοοοοοο κλειστα!! 😆
    .
    @γλυκοπατατονατασσάκι, εγω λεω οτι απλα δεν εχετε το θεο σας!!!
    κανατε τη wordpress φρουτοσαλατα!!!
    ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. Τι, θα στείλεις Μάνο ποστ στο διαγωνισμο;
    Δωμάτιο έκλεισες στον ξενώνα;
    Και το Νατασάκι ειχε πει θα στείλει, αλλά που..

    Πάντως ο Αδαμ κι εγώ την καταλαβαμε τη δουλειά με τα του διαγωνισμου, πφφφ…

    Και να σας θυμίσω πως το μανταρίνι ειναι ο βασιλέας των φρουτων και των λαχανικών και των ψαρικών βεβαίως.

    Μια τέτοια υπενθύμιση θα σας την κάνω συχνά πυκνά, μη ξεχνιόσαστε.

  50. Πρώτα θα στείλω και μετά θα εγκατασταθώ…άλλωστε δεν ξέρω αν θα προλάβω…έχω δρόμο πολύ από αύριο…και θέλω να είμαι συνεπης!

  51. Mαριλενα , εγω θελω εσυ και ο Αδαμ να μοιραστητε το πρωτο βραβειο -λεμε, τωρα!!! 😆 😆 -.
    να δω τι θα λετε μετα!!!!!!!!!!
    κριμα, ειδικα εσυ που διατελεσες και προεδρος σε ενα απο τους πιο εγκυρους διαγωνισμους της λασπης!!!! 😆
    @manos , οποτε βολευτεις, ε;.
    α, εσυ τα περισσοτερα φρουτα τα ξερεις.
    γραψε κατι δηλητηριωδες για ολα αυτα τα οπωροκηπευτικα!! 😆

  52. 1, είχα πει του άλλου βλ.αδερφού σου (οκ! συγγνώμη που στο θύμισα) να σου δώσει χαιρετίσματα .. κα ΦΙΛΙΑ! το έκανε η μπααα?😥
    2. στο χωριό μου άμα έχουμε βαφτίσια κερνάμε τον κόσμο! ένα γλυκό..κατιτίς.. για να μην πω για τραπέζι μετα… εδώ δεν είδα κάτι!😯👿
    3.μαριλένο-μανταρινο τι κουλά πάλι λες??? «Και να σας θυμίσω πως το μανταρίνι ειναι ο βασιλέας των φρουτων και των λαχανικών και των ψαρικών βεβαίως.» αλλά τι να περιμένει κανείς από κάποια που ξεκίνησε για Αίγινα και βρέθηκε…😆 (νια! νια! )

    8)

  53. ειρήνη said : καλή βδομάδα βρε! και να μου φιλήσεις την αδερφή σου! (σε βλέπω! μη
    βρίζεις! χα!)
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ;;;;; ΝΑ ΔΩΣΩ ΦΙΛΙΑ! Πίσω αντίχριστοι!

  54. μια δίπλα..ή ξεροτηγανίτα πως το λέτε??? αααα και γω να γίνω μέλος της εξέχουσας παρέας??? τιμή μου… χμμμ για να σκεφτώ….. βασικά από τα αγαπημένα μου φρούτα είναι και οι φράουλες… αλλά για ζαρζαβατικά τρελή αδυναμία στις μπάμιες… και στα κολοκυθάκια… δε θυμάμαι αν έχουν ήδη «βαφτιστεί»…😀

  55. :mrgreen: ένεκα πράσινης!😀 yessssss! και γω και γω μέσα!!!!!! ναιιιιι !!! και ευχαρσιτώ πολύ νονά!!! 😉 και σου υπόσχομαι ούτε δώρα να ζητήσω ούτε λαμπάδες ούτε τίποτα!!! αρκεί που σε έχω νονά! Ε φανταστική ΝΟΥΝΟΥΚΑ μου! (ρούφα το αυγό σου παλιο-χαφιεδο-πεπόνι!👿 )

  56. Θα θέσω τις αντιρήσεις μου στο συμβούλιο της φρουτοπίας, διότι είπαμε να εξαντλήσουμε ΠΡΩΤΑ τα φρούτα… I ll be back!

  57. Kαλέ, τι ωραίο ελαφίσιο μπλογκ!!
    Θα το επισκεφθώ αυριο με την ησυχία μου.

    επισης Ειρηνη, καθόλου κουλά δεν λέω, κι ας ισχυρίζεται ο εχθρος μου, που είναι το ίδιο μου το αίμα ότι είμαι ο βασιλιάς της κουλαμάρας!!

    Σας οικτείρω κι εσένα κι αυτήν μαζί πφφφ και ξανά πφφφ

    Να επαναλάβω τα σχετικά με την εξαίσια ομορφιά του μανταρινιου, τώρα να σας πιάσω στον ύπνο;
    Χμμμμμ

  58. elafini TΕΛΕΙΑ τα links…. στουμε….
    Μαριλένα άστες να λένε…απ΄την κακία τους τα λέμε. Εδώ η άλλη ήθελα να γίνει φρούτο, και αυτοονομάστηκε μπάμια…πφφφ τι ψάχνεις να βρεις!

  59. Μην τσακωνόσαστε αλλο. Μ αρεσει το Βανίλια, δεν ειναι ρομαντικό, δεν ειναι πρωτοτυπο, αλλα όταν το ρουφάς, μμμμμμμμ ξεχνάς και διευθυντάδες και τραπεζες και γιαγιάδες…ολα

  60. @ ειρήνη-μπάμια μου, Καλημέρα 🙂

    @ ρενατομηλαράκι μου, είδες;; ξέρω που βάζω e-λάδι εγώ!😉

    @ παλιοΠεπόνι, ούστ, λέμε! 😆 Δεν τα βγάζεις πέρα!😛

    @ Ελαφάκι μου, πολύ όμορφα τα βιντεάκια, ευχαριστούμε!🙂
    Πάντα θα έχει χώρο εδώ για σένα, το ξέρεις! 🙂
    Κι αν έχεις όρεξη για «κρέας» , υπομονή, λίγες μείνανε! (με φρέσκο δυόσμο, ε;;; 😉 – εδώ που τα λέμε, κι από τώρα αν θες εσύ, να ζηλέψουν μερικοί-μερικοί! 😉 )

    @ Μανταρίνι μου, το ελαφίσιο blog είναι όντος υπέροχο, να το δεις! 🙂
    Και κάτσε καλά με το αίμα σου, μην τους βάλω ιδέες στο msn! 😉

    @ Παλιο-πεπόνι.… επειδή είπες κάτι πριν για τα φρουτολαχανικά… επί της διαδικασίας δλδ…. ποιός σου είπε ότι θέλουμε να εξαντλήσουμε τα φρούτα, ε;;;;; Επειδή εσύ είσαι Φρούτο;;;;; 😛
    (καλά, εσύ ήσουν «φρούτο» από παλιά!😛 )

    Είμαστε Λαχανικά, κι έτσι γουστάρουμε!😉 Επιτέλους! 😆 😆

    @ Ρίτσα-βανίλια, έχεις φρουτονονό το Πεπόνι! Αυτό σου λέω μόνο!😆

    Καλημέρες! 🙂

  61. πω πω συνωστισμός! Προλαβαίνω ν αφήσω ένα χαμόγελο;

    Τι καλά που θυμήθηκες τον Νικόλα Άσιμο!🙂

  62. Eγω ένα έχω να πω, εκτός από καλημέρα: δεν είναι τυχαίο που τα μόνα φρούτα που μ’ αρέσουν ειναι τα μανταρινια και τα πεπόνια!
    Απο τουδε και στο εξής, προτείνω συμμαχία με το δημοφιλές πεπόνι και ΤΡΕΜΕΤΕ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ!!

  63. ποιο ειναι το μανταρινι;;;;
    εχασα παλι τα βαφτισια;;;
    και οσο για το πεπονι… δεν λεω τιποτες…

    καλημερα πατατακι μου γλυκο!
    δεν ειμαι απο την Κρητη… αλλα ρε γμτ μου την λατρευω… 🙂

  64. @ Μανταρίνι!
    ΕΓΩ φταίω που σε βάφτισα!😆
    Πήγαινε με το Πεπόνι, να δεις τη γλύκα!😉
    (ξέρω τι σου λέω, 31 χρόνια το τρώω στη μάπα!😉 )

    @ κερασάκι μου,
    ενημερώσου για τα νέα φρούτα και λαχανικά στα link – ληξιαρχείο κατάντησα!🙂

    Καλημερούδια🙂
    κι εγώ τη λατρεύω!😉

  65. Xεχ: πεπονομαντάρινο ενωμένο, ποτέ νικημένο.

    Εγώ από την Κρήτη λατρεύω αυτά που ειναι ζύμη κι από μεσα έχουν τυρί, αλλα ή ζύμη ειναι γλυκειά.
    Δε θυμάμαι πως τα λένε, αλλά ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ.

    Επίσης θεωρώ πως ειναι μαγευτικό μέρος η αγία Ρουμέλη κι ένα χωρίο των Χανίων, το Μόδι Κυδωνίας, αν θυμαμαι καλά το όνομα του.

    Αλλά οπως έχω ξαναπεί, απο τις τρεις φορές που έχω πάει στην Κρήτη, οι δυο ήταν τραυματική εμπειρία, κι όσο να ΄ναι, αυτό επηρέασε την άποψη μου.

    Καλη μέρα να ‘χετε🙂

  66. Μανταρίνι μου,
    «αυτό» που λες είναι μάλλον καλιτσούνι – στο χωριό μου τα φτιάχνουν το Πάσχα, θύμισέ μου να σου κρατήσω…😉

    Το ξέρω για τις τραυματικές σου εμπειρίες – λογικό είναι να μην θες να ξαναπάς.

    Αλλά ΑΝ πάμε παρέα;;;; Και με το Πεπόνι, και οοολη την πιτσιρικο-συμμορία;;;; Τι λες;;;;; 🙂

    Φιλιά

  67. Βρε τι έχασα που κοιμηθηκα νωρις!!! Ακου συμμαχια! Μαριλένα μην το κανεις, ακου το πατατακι!
    Ειρηνη καλοριζικη!!! Μπαμια!!χεχεχεχε!Ριτσακι εχεις το πιο sexy- βανίλια!
    Eiμαστε η νέα τετραδα της Φλουτοπίας!!!😆

    τεστ

  68. Καλιτσούνια με ανάλατη μυζήθρα έχω φτιάξει παραμονή Δεκαπενταύγουστου, σ’ ένα χωριό της επαρχίας Μυλοποτάμου αγναντεύοντας τη Νίδα !!😉

  69. Γλυκοπατατονατασάκι, να πάμε, να πάμε και να φάμεεεε.
    Πείναγα αχχχ πεινα που τράβηξαα 😦

    Κρεμμυδοφαβούλα, καλή όρεξη🙂

    Ρενάτα συνταγή επειγόντως, please (που λεγε κι η Βασιλειάδου) 🙂

  70. Μανταρίνι μας, δεν ξέρω. 😦
    Η κουνιάδα της αδερφής μου είναι παντρεμένη στην Κρήτη(Ηράκλειο) κι ο σύζυγος κατάγεται από κει. Είχα κατέβει για διακοπές και με κάλεσε στη βάφτιση του γιου της (Αύγουστος 1993).
    Πάντως η κυρία του σπιτιού (η πεθερά της) με παίνεψε, πως τα ‘φτιαχνα ωραία (έβαζα τη γέμιση και τα ‘κλεινα!) 😉

  71. @ Ρενατομηλαράκι μου, όχι απλά ανάλατη μυζήθρα! Θέλει και αβγά, ζάχαρη, κανέλα… Κι εσύ στη λίστα για το κέρασμα!😉

    @ Φάβα μου, φάγαμε! (μμμμ! Καφές τώρα! ) 🙂

    @ Μανταρίνι μου, θα πάμε και θα βαρεθείς να τρως!🙂

    @ Ρενατομηλαράκι μου και Μανταρίνι, θα τη βρω τη συνταγή και θα σας τη στείλω!!!🙂

  72. Για τη γέμιση έχεις δίκιο. Απλά μου ΄χε κάνει εντύπωση πως έβαζαν ανάλατη μυζήθρα!😉

    Εγώ δε θέλω τη συνταγή, κέρασμα θέλω!😉
    Είμαι λιγουλάάάάκι τεμπέλα!😀

  73. Μαριλένα μου ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! Αν και δεν θα το πω «συμμαχία» αλλά Ε.Λ.Α. (Ένωση Λογικών Ανθρώπων
    Και θύμισε μου να σου φέρω μανταρίνι από Επίδαυρο(ενας φίλος μην πάει ο νους σας αλλού) ΤΕΛΕΙΟ!

    Ρενάτα said «Είμαι λιγουλάάάάκι τεμπέλα!»
    Αρχίζω καταγραφή με όλα αυτά που είναι αυτό το κορίτσι…θα αναρτηθούν σε ποστ συντόμως!

    Λαχανάκι που είπαμε πως μένεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  74. Επίσης επειδή είσαι ανημέρωτος, μάθε πως δεν το κρύβω, το ΄χω πει πολλές φορές! Τιμή και καμάρι μoυ! 😛 😛 😛

  75. @ Λαχανάκι μου, εγώ τα βάζω στον καταψύκτη – αν περισσέψουν, φυσικά! – και κρατάνε περίπου 3 μήνες 😉

    @ Ρενατομηλαράκι μου, φωτογραφία εδώ και συνταγή εδώ – μέχρι να μας τη δώσει το λαχανάκι.
    Κι ένα πιο εύκολο μυζηθροπιτάκι με μέλι εδώ. 🙂

    @ Λοιπές Φασαριόζικες Δυνάμεις – υπομονή (για μένα!) 🙂

    @ Λαχανάκι μου, περιμένω τη δική σας συνταγή!🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.