Σύντομο διάλειμμα από τις διακοπές…

για διαφημίσεις – για αλλαγή ρούχων – αλλαγή προορισμού.

designalldll.jpg

designalldll1.jpg

…και είπα να εκμεταλλευτώ το «δωράκι» που έκανε σε μένα – και σε όλες τις μαμάδες που «συχνάζουν» εδώ! – ο jnf6 από την φοβερή Μουρμουροπαρέα – ευχαριστώ! 🙂

(αν δεν τους ξέρετε, εδώ είναι η – αποκλειστική! – φωτογραφία τους (πλάκα κάνω! 🙂 ), κι εδώ η συνταγή της επιτυχίας τους! Απίθανα παιδιά! )

update: Για τους Χαζομπαμπάδες που γκρινιάζουν – και έχουμε κι απ’ αυτούς, ονόματα δεν λέμε, link δεν βάζουμε ! 🙂

real men real men

Να σας ενημερώσω: Περάσαμε παααααάρα πολύ ωραία στην Καστοριά, – αργότερα λεπτομέρειες – και ξεκουραστήκαμε, και βόλτες κάναμε, και ηλιοβασιλέματα στο ποτάμι είδαμε, και το φεγγάρι να βουτάει στη λίμνη….

Τώρα θέλουμε θάλασσα – κουβαδάκια, παραλίες, κάστρα στην άμμο!

Επιστροφή, λοιπόν, και το ξέρω πως είμαστε «ανάποδοι», τα Σαββατοκύριακα που όλοι φεύγουν από την Αθήνα, εμείς ήρθαμε – αλλά έτσι ήμασταν πάντα: κόντρα. Θα ετοιμαστούμε με την ησυχία μας, θα φροντίσουμε τα λουλούδια μας (thanx, πεπονοαδερφέ! 🙂 ), θα κανονίσουμε και κάτι «εκκρεμότητες» που προέκυψαν – δυσάρεστες, αλλά ευτυχώς όχι τραγικές – και θα αρχίσουμε – ελπίζω – τα μπάνια μας με όρεξη!

Φιλιά – και θα σας βλέπω….! 🙂

45 thoughts on “Σύντομο διάλειμμα από τις διακοπές…

  1. Το καλύτερο είναι να είστε εδώ σ/κ και να φύγετε απο Δευτέρα!Εχει απίστευτη ηρεμία έξω!Καλή συνέχεια και καλές βουτιες:))

  2. Όμορφα να περάσετε, πλεονασμός, πως θα ήταν αλλιώς τα πράγματα αφού θα είστε οι τρεις μαζί.
    Όμορφη βδομάδα

  3. @ onionfava είδες;; Γκρινιάρης, αλλά όταν χρειάζεται… 🙂

    @ tassoula, έχεις δίκιο…η Αθήνα είναι καλύτερη όταν λείπουμε οι περισσότεροι – κι αν λείπαμε και μόνιμα… 🙂

    @ Δημοσθένη μου, βέβαια, εκεί δεν «τρέχεις» να βρεις θάλασσα – εδώ όμως… 😆

    @ nerina, ευχαριστούμε, επίσης!

    @ Ρόδι μου, άντε, θα περάσει… 🙂

    @ Ροδακινάκι μου, να του το πω κι άμα θέλει…. 🙂

  4. ό,τι πρέπει και για ένα τραγουδάκι… για αυτούς που είναι εδώ και περιμένουν να φύγουν, για αυτούς που γύρισαν και για αυτούς που θα μας διαβάσουν…

    «Χρώματα άνοιξη βόλτα στον ήλιο
    στη θάλασσα παρέα μ’ έναν φίλο
    σε γνώρισα σε γνώρισα
    Χάδια ανέμελα πάνω στην άμμο
    ζωγράφισες ένα αεροπλάνο και
    γέλασες γέλασες

    Δε θυμάμαι αν στο είχα πει
    μα σ’ αγαπούσα
    πίσω απ’ το φεγγάρι είχα κρυφτεί
    και σε κοιτούσα
    Δε θυμάμαι αν στο είχα πει
    μα κάθε βράδυ
    τ’ άστρα πέφταν πάνω μου βροχή
    μ’ ένα σου χάδι

    Βούτηξα με μια κιθάρα
    στο διάστημα τα πρώτα τσιγάρα
    με φίλησες με φίλησες
    καράβια ακυβέρνητα τα κορμιά μας
    αντίδοτα στην ερημιά μας
    αστρόπλοια αστρόπλοια

    Δε θυμάμαι αν στο είχα πει
    μα σ’ αγαπούσα
    πίσω απ’ το φεγγάρι είχα κρυφτεί
    και σε κοιτούσα
    Δε θυμάμαι αν στο είχα πει
    μα κάθε βράδυ
    τ’ άστρα πέφταν πάνω μου βροχή
    μ’ ένα σου χάδι»

    byeeeee ALL! 😀

  5. σπεραααααααα ! καλη βδομααααααδα! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ???? αντε ντε… μπροιιιιιιιιιιις αντε να μας αφήσετε μονάχους μας να σχολιαζουμε και να σας το κανουμε το μπλογκ …….. χιχι ωραια η μπλουζα!!! λες αμα παρω πρωτα την μπλουζα να καταφερω να γινω μαμα? η δεν παει έτσι? 😆 φιλιαααααααααααααα καλα να περνατεεεεεεεεεεεεεεεε
    σματς! να και ενα φιλι ηχητικο! μπαι μπαι

  6. Α, ΄τωρα κατάλαβα, Καστοριά πήγατε !
    Ωραία, ωραίο μέρος, ιδιαίτερο, διαφορετικό ….. δεν εχω πάει 🙂
    Αντε καλέζ βουτιέζ στη συνέχεια.

  7. @ αλεπού μου, γύρισες κι εσύ… φιλιά! 🙂

    @ ειρήνη μου, τα κλειδιά δικά σου, στο είπα! Κι από μένα πολλά φιλιά, ηχιτικά και μη! 🙂

    @ tzonako, ναι Καστοριά – από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω δει… να πας!!! 🙂

    @ χαζομαμά & Τασσούλα, να τις παραγγείλουμε όλες μαζί, να μας κάνουν έκπτωση, βρε! (έχει κι άλλα χρώματα!!! )
    Φιλιά και στις δυο σας – και στη Σωτηρία και στο Σβούρα, φυσικά!!!! 🙂

  8. Νατασσακι, καλησπέρα, μαθαινω γενικώς νεα. Θα μεινω απόψε και θα φυγω αυριο, θα μιλήσουμε. καλή δυναμη ευχομαι από τα βαθη της καρδιάς μου

  9. Καλημέρα πατατάκι μου 😀 Ετοιμάζεστε για δεύτερη εξόρμηση ή όχι ακόμα;
    Ζηλεύωωωωωω…. Φιλί και προσοχή στις μέδουσες 😉

  10. Ντοματούλα μου, η δεύτερη εξόρμηση γίνεται με έδρα το σπίτι μας…καθημερινά. (δεν είναι το καλύτερο, αλλά… ) 🙂

    Πεπονοαδερφέ μου, το είδα – απάντησα, θα παίξω. 🙂

    Και γιατί δεν θες;;; Έχει ποοολύ ωραίες γλάστρες: Το Φουντοτούλι, το Κιτρινούλι, το κοκκινούλι… χιχιχι!!!! 🙂

  11. Γλυκοπατάτα σουρλουλού, όλο διακοπές είσαι!!! Νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να κάνω το όνομα μου, δηλαδή τουρισμό!!!! Πετάω απόψε!!!! Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααα!

  12. MOMs

    αμα πάρετε μπλουζίτσες όλες μαζί προσέξτε την τελική αξία του πακέτου για να μην έχετε θεματα σε κανένα τελωνείο. Εγώ πήρα 2 γύρω στα 30+ ευρώ και δεν τα σταμάτησαν πάντως.

    βασικά δεν υπάρχουν «κανόνες» για τα τελωνεία. Ό,τι θέλει ο καθένας κάνει εκεί. Ι think όμως ότι μέχρι 25 Ευρώ αξία ειναι ΟΚ. Και πολύ παραπάνω ειναι αλλά με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις. Ειναι ικανοί να σταματήσουν και την σαλιάρα του μικρού! μουαχαχα!!
    Δεν βρίσκω και το design για να το τυπώσουμε! 😀

  13. Hi again. Λοιπόν βρήκα αυτό το site όπου είναι και η κοπέλα που τα σχεδιάζει. Εδώ μπορείτε να βρείτε το «This mom blogs» και εδώ άλλα MOM related stuff!! Τα στέλνουν με US Mail όπου σπάνια τα σταματάνε τελωνείο. Αν τώρα σταματήσουν το Mousepad ή ένα t-shirt τι να πω! 🙂

    http://www.cafepress.com/mmblog
    http://www.cafepress.com/cp/about_me.aspx?s=mmblog

    This is cool!! ahaha! για dads δεν έχει; 😦 Αν και ακόμα δεν είμαι dad αλλά …
    🙂 Πάω να παίξω με τα κουβαδάκια μου…

    jnf6

    ps: Στο γραφείο ειμαι και ξενερώνω αλλά λέω για τα κουβαδάκια να ξεφύγω λίγο 😀

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.