Διακοπές….

Ετοιμαστήκαμε κι εμείς, σιγά-σιγά…

Να φύγουμε απ’ αυτή την πόλη – μακρυά..

Να ξεκουραστούμε, να αλλάξουμε εικόνες, να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα της καθημερινότητας…

Είχαμε δύσκολη χρονιά, φέτος. Και μέσα στο σπίτι μας, και έξω απ’ αυτό. Ειδικά το τελευταίο διάστημα….

Και την έχουμε ανάγκη την αλλαγή, έστω για λίγο. Να βρεθούμε πιο κοντά, οι τρεις μας. Να ξυπνάμε χαλαρά, να τρώμε όλοι μαζί πρωινό, να μιλάμε, να παίζουμε, να πηγαίνουμε βόλτες…. Να ξαναγνωριστούμε, όπως κάθε φορά… Να χαρούμε και το μικρό… που μεγαλώνει γρήγορα, και δεν τον προλαβαίνουμε…. Δεν θέλουμε και πολλά: μια βόλτα, ένα παιχνίδι, μια παραπάνω αγκαλιά, λίγη ξεκούραση, ένα καλό βιβλιο (καλά, όχι μόνο ένα), ένα χαμόγελο…

Θάλασσα, εκεί που θα πάμε για την πρώτη βδομάδα, δεν έχει. Μα φαίνεται να είναι καλά, δεν έχω ξαναπάει, θα σας πω – και θα σας δείξω – όταν γυρίσουμε…

Θα δούμε και το φεγγάρι να «βουτάει» στη λίμνη… όμορφα θα είναι.

Καστοριά λίμνη

Την δεύτερη βδομάδα, βέβαια, θα τις κάνουμε κι εμείς τις βουτιές μας… στη θάλασσα, τη μεγάλη αγάπη… Να βουτήξουμε στα νερά της, να «φύγει» ο χειμώνας από πάνω μας, και να είμαστε έτοιμοι για τον επόμενο…

 

Καλά Νερά Πήλιο

Τώρα που τα διαβάζετε αυτά, εμείς ήδη έχουμε φύγει!Αλλά δεν αντέχω τους αποχαιρετισμούς, ακόμα κι αν είναι για λίγο…

Δεν ξέρω αν θα βρω τρόπο, εκεί, να σας διαβάζω…θα προσπαθήσω, πάντως! Θα μου λείψετε, όλοι σας… αλλά 15 (περίπου, ίσως και κάτι παραπάνω) μέρες περνάνε γρήγορα, σωστά;

και σιγά μην σας άφηνα χωρίς τραγουδάκια!

Τα ήσυχα βράδια, με την Αρλέττα

Να μ’ αγαπάς, με τον Παύλο

Αύγουστος, με το Νίκο Παπάζογλου

Θα τα ξαναπούμε, λοιπόν!

Καλό κουράγιο σε όσους μείνουν πίσω, και φιλιά σε όλους σας ! 🙂

40 thoughts on “Διακοπές….

  1. Τα ησυχα βραδια της Αρλετας και Ο Αυγουστος του Παπαζογλου ειναι τα αγαπημενα μου τραγουδια απο 15 χρονων περιπου…
    Επαθα πλακα που επελεξες αυτα σημερα ειδικα…
    Να εισαι παντα καλα…

  2. χι χι πάρτυ τώρα που λείπεις!!!!! ε ρε γλέντια… 😆 . αλλά…ΑΛΛΑ ψιτ πλάκα κάνω ναι???????? ψέματα!!! μας λείπεις ήδη.. 😉
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ… ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ και γιατί όχι βεβαίως βεβαίως να παχύνετε και λιγάκι… 🙂
    φιλιά μέχρι την επόμενη φορά!!! ααα και πολλές φωτογραφίες ναι?

  3. Καλημέρες, Καλό μήνα σε όλους!!!!!

    (και σιγά που δεν θα έβρισκα Internet, όπου κι αν ήμουν! ΧΑ!
    και μην ακούσω τίποτα για εξάρτηση και τέτοια – όχι εμείς, ε;;;; 😆 )

    @ tassoula: Ευχαριστώ πολύ – την φροντίζουμε την ξεκούραση, και την χρειαζόμασταν! Φιλιά στον πιτσιρίκο σου, 🙂

    @ aa-duck: Βερικοκάκι μου, α πα πα πα πα π κι από μένα! Κράτα γερά, θα τα πούμε! 🙂

    @ onionfava: Φάβα με κρεμμύδι, (πώς το σκέφτηκες;; κι είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά!!!) χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια – μόλις γυρίσω, θα τα πούμε και «σπίτι» σου – μ’ αρέσει, πάντως! 🙂

    @ ρενατομηλαράκι μου, κι εσύ καλά θα περάσεις, είμαι σίγουρη! Καλές βόλτες!!! 🙂

    @ Αδερφέ Πεπόνι, πάντα λακωνικός, βλέπω!!!! 😆

    @ Καμηλιέρη μου, ανεβήκαμε!!! Και ήταν πολύ όμορφα, έχεις δίκιο!! 🙂 (πάντα, γρούμφ! 😛 )

    @ Ίνδικτε, κουράγιο – να προσέχεις τις μικρές σου – και ερχόμαστε!
    (έχεις δίκιο, αν είμαστε όλοι μαζί όλα είναι πιο καλά… ) Φιλιά κι από μας, γλυκέ μπαμπά! 🙂

    @ κίβι μου καλό, και βέβαια! 😉
    (τα έδωσα τα φιλιά, να ξέρεις, κι έχεις κι εσύ πολλάααααα!) 🙂

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου, κι εσύ! 😀

    @ Κερασάκι μου, σμούτς και σε σένα! Καλό κουράγιο, βρε!!!
    (και φύλαξέ μου λίγο ντοντουρμά, μπορεί να περάσω!!!! ) 🙂

    @ Ρίτσα μου, κουβαδάκια την άλλη βδομάδα! Κι εσύ καλή ξεκούραση, την χρειάζεσαι!!! 🙂

    @ Ντοματούλα μου, γύρισες;; Τώρα που φεύγουμε εμείς;; Κλάψ!
    Θα τα πούμε!!! 🙂

    @ Ροδακινάκι μου, οι πύργοι στην άμμο είναι η ειδικότητά μας!!!! 😆
    Προς το παρόν, κάνουμε βόλτες στη λίμνη!! Σμουυυυυυυυυυτς μεγάλο, μέχρι να τα πούμε από κοντά!!!! 🙂

    @ Ελαφίνι μου, δεν θα φύγεις καθόλου, καλέ;;; Καλό κουράγιο!!!! 🙂

    @ μαγισσούλα μου, κι εσύ !!! Το τελευταίο σου βάλσαμο, πολύ μου άρεσε 😉

    @ ειρήνη μου, αν θες πάρτυ, σου χαλάω εγώ χατίρι, ε;;;; 😆 Να σκουπίσετε μόνο, πριν φύγετε, μην τα βρω χάλια!!! 😉
    Φιλιά πολλά ( κι αν παχύνω κι άλλο, δεν θα με χωράει η πόρτα του blog να μπω, βρε!!!!! 😆 )

    @ exit φίλε μου, ευχαριστώ! θα προσέχουμε, στο υπόσχομαι! Κι εσύ κοίτα να ξεκουραστείς και να «ξεφορτώσεις» όσο μπορείς ε;; Θα τα πούμε όταν γυρίσουμε, καλά να περάσεις! 🙂

  4. Να περάσεις τόσο μα τόσο όμορφα και πάνω από όλα ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΑ…
    να ‘τανε η ζήλια ψώρα, πώς θα γέμιζε όλη η χώρα

  5. Πάντως, αν είσαι χρήστης ίντερνετ και όχι έμπορας, ο νόμος αντιμετωπίζει εντελώς διαφορετικά τον εθισμό σου.

    Ευτυχώς.

  6. @ Ντοματούλα μου, να τα πούμε!!!
    Φιλί κι από μένα. 🙂

    @ Ρόδι μου γλυκό, γιατί;;;; Αφού κι εσύ θα φύγεις!!!!
    Εγώ σε ζήλεψα που πήγες στο Γιώργο, ε;;;;;; 🙂

    (πάντως τα κατάφερες άψογα στη Λάσπη, μπράβο!!!!!!!! ) 😆

    @ Μπαμπάκη, ευτυχώς – (και πάνω που σκεφτόμουν να γίνω έμπορας….. 🙂 )

  7. 😳 βρίσκεις;;; ευχαριστώ!
    Όσο λείπετε εσείς σας τον κρατάμε ζεστό, για να τον βρείτε εξίσου «μπριζωμένο» το homo musmulus όταν θα επιστρέψετε αναλάβετε βάρδια στη λάσπη, χεχεχε,

  8. @ Ρόδι μου, τέλεια η γλωσσομάθειά σου, λέμε!!!
    Τώρα τι θα έχει απομείνει από το μούσμουλο μέχρι να γυρίσουμε….. 😆

    @ ειρήνη μου, 😳 και ΠΛΑΤΣ!!!!! 😆

    Φιλάκια σε σένα και στη μαμά σου. (έτσι είναι οι μαμάδες, να ξέρεις: όλα τα βλέπουν, όλα τα προλαβαίνουν!!!! χιχιχι!!! )

    Καλημέρες σε όλους !!!! 🙂 🙂 🙂
    (και από τους τρεις μας – αποφάσισαν να με ακολουθήσουν οι άντρες μου στο νετ!!! )

  9. Natassaki μου είσαι εδώ? Μας βλέπεις? Κι απαντάς?

    Καλέ, διακόπευσε! Εμείς εδώ είμαστε. Και βασιζόμαστε σε σένα να κάνεις καμιά βουτιά και για μας… Τζάμπα ελπίζουμε??? 🙂 🙂

    Φιλια,
    Ε.

  10. Καλό σαββατοκύριακο απο εμένα και τον σβουρα που εδωσε μάχη για να τον πάρω αγκαλιά και να βλεπει τι κάνω.(όπως κατάλαβες πατάει το space)

  11. @ Φουρφουράκι μου, καλησπέρα – καλημέρα, ότι θές!!! 🙂

    @ Έλενα, φιλενάδα, είσαι καλά;; να μείνω εκτός, τοοοοόσες μέρες;;;;
    Βουτιές από Δευτέρα – στη λίμνη δεν μας άφηναν, μόνο βαρκάδα κάναμε…
    Θα τα πούμε!!! 🙂

    @ onionfava, κι από μένα! 🙂

    @ μικρό μου Ράσπερυ, σε είδα όμως που παραπονέθηκες ότι δεν προλαβαίνεις να τα διαβάσεις όλα μαζεμένα, Χα!!! (μια χαρά τα κατάφερες, μπράβο! 🙂 Σμούτς! )

    @ tassoula μου, κι από μένα φιλιά – και σβουριχτό στο Σβούρα σου! (το δικό μου, πάντως, ίσα που τον κρατάω να μην σχολιάζει κι αυτός! ) 🙂

  12. Oχι οτι κατάλαβα πού ακριβώς ειναι μια λίμνη εκεί που ήδη είστε,
    αλλα όπως και να χει να περάσετε καλά, τέλεια.
    Λατρεύω το φως επάνω στο νερό.
    Θα τα πούμε μετά 🙂

  13. 😀 Μου ήρθε email ότι στέλνουν «this mom blogs» και από UK, χωρίς τελωνεία!!

    Thought you might be interested!! haha!!!

    Εμείς ετοιμαζόμαστε για αναδάσωση. Για την Κυριακή ο καιρός μάλλον θα ειναι περίεργος αλλά 23 και 30 φαντάζομαι ότι κάποια μέρα θα το πετύχουμε!!! Δείτε και εδώ και πείτε το σε φίλους για να κάνουμε ό,τι μπορούμε!

    http://www.mourmour.gr/?p=1011

    Καλύβια, Υμηττός, Τουρκοβούνια – Γαλάτσι!! Cu all και καλό χειμώνα at last ελπίζω!! Πότε θα ανάψω αυτό το τζάκι! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.