Το παιχνίδι του Ανήσυχου

Σε δύσκολη περίοδο με προσκάλεσε η Composition Doll σε παιχνίδι. Θα ανταποκριθώ, όμως, πάραυτα (γιατί μετά ποιος την ακούει… 🙂 )

Το παιχνίδι το σκέφτηκε ο Ανήσυχοςησυχία δεν έχει κι αυτός καλοκαιριάτικα… Οι – κάπως μπερδεμένες, αλήθεια – οδηγίες, εδώ.

Πάμε, λοιπόν:

Carpe Diem: Εγώ Λατινικά στο σχολείο δεν έκανα – πρώτη δέσμη, γαρ, του θετικού, του ορθολογιστικού – τρομάρα μου! Τις ωδές του Οράτιου τις διάβασα πολύ αργότερα, και σε μετάφραση.Τη φράση όμως την άκουσα στο «Dead Poets Society» (αγαπημένη ταινία) ως seize the dayαδράξτε τη μέρα το είχαν μεταφράσει… Ήταν και η ταινία και η φράση που με έκαναν να σκεφτώ διαφορετικά τη ζωή μου – και να το ακολουθήσω, από τότε… Συμφωνώ απόλυτα, λοιπόν – πιο πολύ δεν γίνεται… Και προσπαθώ, όχι πάντα με επιτυχία, αλλά και από τις αποτυχίες κέρδος έχεις, συχνά….

Carpe this! (από την Ντόλλυτώρα εγώ πως να το σχολιάσω αυτό;;;;;)

….Ο Γ. ήταν αναστατωμένος.Άνοιξε την πόρτα, σπρώχνοντας απαλά το πόμολο.Κανείς. Η τηλεόραση ανοιχτή.Στην οθόνη ένα ζευγάρι αγκαλιά στο ηλιοβασίλεμα.Κατσούφιασε…θυμήθηκε. Το τηλέφωνο κουδουνίζει επίμονα.Διστάζει.Ξέρει ποια είναι.Το κουδούνισμα συνεχίζει.Το αποφάσισε.

– Ναι;

– Σου αρέσει τώρα; Είσαι καλύτερα; Είσαι ευχαριστημένος; Μόνος, όπως ήθελες. Τι κατάλαβες;

– ….

– Δε μιλάς; Εμ, βέβαια, τι να πεις; Αφού πάντα αυτό που ήθελες γινότανε! Ποτέ δεν λογάριασες εμένα, τους άλλους…ποτέ! Μόνο να παίρνεις. Να «αρπάζεις». Εγώ τι πήρα τόσα χρόνια μαζί σου;

– …..

– Δεν απαντάς; Ούτε τώρα δεν έχεις να δώσεις; Ούτε καν απάντηση;

Carpe this! της είπε δυνατά.Κι έκλεισε το τηλέφωνο. (και τώρα, χαμογελούσε……)

(δεν θέλω κακόβουλα σχόλια, εντάξει;;; Πρώτη φορά γράφω τέτοιο κείμενο!!!!)

«Δεν ελπίζω τίποτα.

Δεν φοβάμαι τίποτα.

Είμαι λέφτερος. » Νίκος Καζαντζάκης

Είναι η φράση που βάζω εγώ για σχολιασμό στους επόμενους, νομίζω σηκώνει συζήτηση…. Να πω μόνο πως είναι η πρώτη «τέτοια» φράση που έμαθα-διάβασα ποτέ, μια και στον τάφο του Καζαντζάκη, που είναι γραμμένη, πηγαίνω όποτε βρεθώ στην Κρήτη – στις πρώτες φωτογραφίες που έχω, είμαι δυο χρονών…

Τους φίλους τους διαλέγουμε εμείς για οικογένεια. Είναι η φράση-motto μου τα τελευταία χρόνια.Δεν είναι εντελώς δική μου – κάπου τη διάβασα, αλλά μ’ άρεσε τόσο πολύ, που την «υιοθέτησα» . Και την εφαρμόζω, όσο μπορώ. Και χαίρομαι όταν μεγαλώνει η «οικογένειά» μου… 🙂

Για να συνεχιστεί, λοιπόν το παιχνίδι, καλώ την ειρήνη, την Έλενα, τη Ρόδι, τον exitmusician, και τη Ρίτσα.

Κι επειδή δεν ξέρω που θα με βγάλει το Σαββατοκύριακο, σας εύχομαι να είστε καλά, και αν δεν μπορέσω νωρίτερα, τα λέμε τη Δευτέρα.

48 thoughts on “Το παιχνίδι του Ανήσυχου

  1. Τέλειος ο θεατρικός διάλογος και πραγματικά η φράση έδεσε όπως η σάλτσα μετά το βράσιμο!! Τρία Ζήτω για την Γλυκοπατάτα!! Και είθε η φράση του Καζαντζάκη να πιάσει τόπο κάποια στιγμή, αλλά θέλει δρόμο ακόμη. Καλό σκ!

  2. Φουρφουράκι, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στην πρώτη μου «συγγραφική « (χα!) απόπειρα! (να δω τι θα πει η Ντόλλυ, μόνο!)

    Θέλει δρόμο, έχεις δίκιο. πολύ.

    Καλό σκ και σε σένα! 🙂

  3. Ελήφθη όβερ! Θα απαντήσω!!!
    Τώρα μ’έβαλες σε άλλο τριπάκι: εγώ που είμαι νεούδι στη μπλογκοπαρέα πού θα βρω 5 ολόκληρους άλλους μπλόγκερ που δεν έχουν ήδη προσκληθεί(2 έχω στα υπόψη οι υπόλοιποι τρεις με προβληματίζουν) να τους προσκαλέσω που καλά καλά δε με ξέρουν;;; Θα προσκαλέσω κι ελπίζω να μην παρεξηγηθώ για το θάρρος…
    αααχ, τι καλά… παιχνιδάααακι!!!

  4. το καταλαβα!
    το καταλαβα!

    σημαινει «κρατα το»!!!!!!!!

    αλλα αν σημαινει αυτο που καταλαβα οτι σημαινει, τι εννοει ο ηρωας σου;;;;;;
    ουφ! παλι μπερδευτηκα!!!!!!
    😆

  5. Φιλενάδα μου, ελήφθη, over! Θα ανταποκριθώ μόλις καταλάβω τις οδηγίες… (που να ήμουν και ξανθιά :))

    Εύχομαι όλα να΄ναι καλά. Και το Σαββατοκύριακο ακόμα καλύτερο.

    Φιλια,
    Ε.

  6. @ Ελενα, διάβασε τις οδηγίες, και θα δεις, δεν είναι τοοοόσο δύσκολο….

    @ Βασιλική, αν σε κεράσω εγώ γιαλαντζι, θα μου στείλεις ντοντουρμά με βύσσινο

    ε;;;;;;;

    😆

  7. χαχαχα, μπλεξαμε τα χρώματα της κόμης… χαχαχαχα

    Νατασσάκι μου, νομίζω το΄χω… θα επανέλθω σύντομα 🙂

    Φιλια,
    Ε.

  8. Γλυκό μου Νατασάκι, μια χαρά ανταποκρίθηκες! Όσοι φτάσουν να πραγματώσουν τη ρήση του μεγάλου Κρητικού, θα ‘ναι τυχεροί! Όσο γι ατο δικό σου, συμφωνώ!!!!! 😉

  9. @ Βασιλική, θα πάω κι εγώ, να μάθεις! 8)

    @ ρενατομηλαράκι μου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Δύσκολο να φτάσουμε εκεί που λέει ο Καζαντζάκης – εκείνος το έψαχνε μια ζωή, και πάλι….
    Και, το περίμενα ότι θα συμφωνούσες! 😉

    Φιλί και σε σένα – και στη σοκολατοανηψιά 🙂

  10. Νατασσάκι, καλημέρα. Η αληθεια ειναι ότι χαμπαρι δεν παίρνω απο ολο αυτό τον οργουελικό διάλογο μεταξυ σας. Ρε γμτ μεγάλωσα τελικά και εγκαταλείπω την προσπάθεια.
    Ο θειος καλά ;
    ριτς

  11. Ρίτσα μου, είναι Παρασκευή!!!!!
    Οι οργουελικοί διάλογοι είναι η ειδκότητά μας, πάντως, χιχιχι! 🙂

    Όλα καλά, σ’ ευχαριστώ.

    Καλό Σαββατοκύριακο, και θα περιμένω τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι. 🙂

  12. Αχ ο κύριος Καζαντζάκης… Πολύ τον θαυμάζω. Αυτό που λέει πολύ φοβάμαι πως δε θα το καταφέρω ποτέ…

    (Το άλλο με την οικογένεια, το λέω κι εγώ. Λίγο διαφοροποιημένο βέβαια, αλλά το λέω…)

  13. :-OOOO
    τωρα το ειδα…
    χμμ.. εξετασεις ε?…. πλακα κανω…. επομενωςςςςςς
    1-2-1-2 κεντρο λαμβανεις???? προσκληση εγινε αποδεκτη… επαναλαμβανω προσκληση εγινε αποδεκτη… οβερ
    αιντε να δω τι θα γραψω… 😆 (φοβερη φραση ε?)
    με την ευκαιρια… χμμ μανουουουλα (ξαναλεω καμια σχεση με του βεγγου)
    γραφεις καλααααααααα
    καλο βραδακι
    φιλια 🙂

  14. Παράθεμα: Quotes « Кроткая
  15. καλησπέρα!
    Πέρα απο τα τυπικά- τι κάνετε. πώς τα πάτε με τον καύσωνα, τι μαγειρέψατε, καμιά ιδέα για το σιδέρωμα τέτοιες μέρες κοκ- μια άλλη ερώτηση…
    Μπορώ να ενώσω τις δύο προ(σ)κλήσεις που έχω από εσένα και τον ίκαρο? γιατί μου βγαίνει έτσι… ή θα θεωρήσετε ότι κλέβω? πρόσεξε τι θα απαντήσεις, γιατί θα πάω στην τιμ… που τα κάνει όλα… ε φανταστική cyber-νοκρατόρισσα !!! πώς φαίνεται ότι βλέπω και τηλεόραση!!! 😆 φιλιααααααααααααααα

  16. Καλησπέρααααα!

    Έλειπα χθeς και σήμερα, αργά ήρθα…
    Μαγειρέψαμε γεμιστά, δεν σιδερώνω με τέτοια ζέστη (από αύριο… 😉 ) και α, τι θες; να ενώσεις τις προσκλήσεις;;;

    Φυσικά, και το ρωτάς;;;;
    Σχολίασε όποιες φράσεις θες, παιχνίδι είναι!

    Φιλιάαααααααααααααα 😆

  17. καλημέρα και απ εδώ, τι παίζει; 😦
    περίπου; 😦

    κατά τα άλλα μου άρεσαν πάρα πολύ όλα όσα λες, όλα!
    Και το Carpe Diem και το Caaarpe This της CD (χαχα)

    Και αυτό για τους φίλους που διαλέγεις για οικογένεια, νενενενενε, είναι μότο ζωής. Έτσι, αν και μοναχοπαίδι, βρήκα αδέλφια, θείους, μαμά και ό,τι… Το μόνο που λείπει για να συμπληρώσει την ευτυχία αυτή είναι η πολυκατοικία με τα Φιλαράκια (παλιοτιβι που ξεσηκώνεις!!!), όνειρο που μπορεί να μη μείνει και απατηλό. Το δουλεύω λέμε!

    Φιλάκια και στον Ακούλη, καλή εβδομάδα 😉

  18. Ξέρω, γι’αυτό ρωτω…

    Παπάκι??? Παπακι ΜΟΥ? Κι εσύ μοναχοπαίδι?!?!?!

    ΑΧ, ΤΙ ΕΥΤΥΧΙΑ! έτσι εξηγείται που αγαπιόμαστε!! χοχοχο!

  19. Καλημέρα ξανά, και στις δυο σας….

    παπί, αυτό με με την πολυκατοικία με τους φίλους…κι εμείς το προσπαθούμε!
    Προς το παρόν έχουμε καταφέρει να είμαστε σε μια κοντινή απόσταση, με τα πόδια δλδ το ένα σπίτι από το άλλο, και θα δούμε….
    Και εγώ βέβαια έχω αδερφό, αλλά ο κόκκινος Κυριάκος είμαι κι αυτός μοναχοπαίδι – και ο Άκης προς το παρόν (και προς το μέλλον, μη σου πω…)

    Φιλάκια κι από εμάς…

    Ροδακινάκι μου, θα μου περάσει – σήμερα είναι η δύσκολη μέρα, αλλά….θα περάσει……

    Φιλί μεγάλο και σε σένα, και αγκαλιά από τον Άκη, όταν έρθεις…..

  20. άργησα…
    αλλά, ναι!!!
    έτσι!!!!!!!!!!!

    η οικογένειά μας είναι οι επιλογές μας.

    κι’ εγώ θα παίξω μια μέρα των ημερών σ’ αυτό το παιχνίδι – είμαι καλεσμένη και αυνεπής 😦

    Φιλιά στον κύριο που αγαπάει τον Γκαρή
    🙂

  21. @ κερασάκι, το είδα….
    Καλό κουράγιο.. 😉

    @ en vain, το ήξερα! 🙂

    θα του τα δώσω – δίπλα μου είναι, και περιμένει τη σειρά του να παίξει στον υπολογιστή (με την ώρα το πάμε, για να μην τσακωνόμαστε..)

    Φιλιά κι από εμάς, πολλά

  22. Ροδακινάκι μου, δεν ξέρω αν είσαι ΣΠΑΜ,που λέει μια ψυχή, 😉

    αλλά εγώ σήμερα….

    σε αγαπάω ΠΑΑΑΡΑΑ πολύ, όμως!!!!!!

    Σμουυυυυυυυυυυτς τεράστιο.

  23. Τί κανετε γλυκοπατατακια ; κοιμάστε ; Γιατί η κροτ παριστάνει το σπαμ ; Τί εχει συμβεί που εγω τόχασα ;
    ακομη δεν ετοιμασα κατι γιατί εχω δουλειά. Ευχαριστω για τις παρεμβάσεις
    ελπίζω αυριο ναστε ολοι καλυτερα
    ριτς

  24. Καλημέρα Ρίτσα μου. Πήγα για ύπνο νωρίς, δεν άντεξα…
    Η κροτ παριστάνει το σπαμ, γιατί είναι το πιο καλό κορίτσι στον κόσμο….
    κι αυτά που έχασες, θα σου τα πω ιδιαιτέρως, εντάξει ;;;

    Σήμερα είναι μια άλλη μέρα. 🙂

    @ goudaki καλημέρα! Είναι μικρός ο κόσμος τελικά, ε;;;
    Πολύ το χάρηκα, τη Νατάσα την αγαπάω πάρα πολύ, και όταν ήτανε μικρή μέναμε στην ίδια πολυκατοικία – θα σου πει, φαντάζομαι, τι καλή νονά έχει!! 😉

    Μου άρεσαν τα ταξίδια σου, αλλά σάστισα τόσο πολύ όταν την είδα, που δεν μπόρεσα να τα σχολιάσω! Τώρα ετοιμάζεσαι για διακοπές, ε;;;

    Θα τα λέμε – φιλιά πολλά!!! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.