Αφιερωμένο…

…στο βατόμουρο, το ρενατομηλαράκι, το κίβι…..που με έκαναν να το τραγουδάω από το πρωί…..
στην Elena, για τη χθεσινή παρέα….Στην Κλέλια, για τα καλά της λόγια και το «επίθετο» που μου έδωσε….

και σε όλους που το αγαπάμε….

Δεν είχα σκοπό να βάλω κάτι άλλο μέσα στο Σαββατοκύριακο. Το Ροδάκινο με «στρίμωξε άσχημα» 🙂 (πιστεύω πως θα βγει καλό, όμως! 😉 ) , και έλειπα κι από το σπίτι – σαββατιάτικα ψώνια, δουλειές, τρεχάματα,υποχρεώσεις καλές και άσχημες….

Αλλά γύρισα, και είδα όμορφα μηνύματα να με περιμένουν… Και νιώθω και περίεργα τα Σαββατόβραδα, έτσι κι αλλιώς.

Τραγούδι, λοιπόν.Που ξορκίζει το «κακό». Και «φυσάει» μακρυά ό,τι δεν θες να βλέπεις, να νιώθεις, να μυρίζεις, να ακούς….

(τώρα κατάλαβα πόσο μου λείπει και το ραδιόφωνο της εφηβείας μου……)

Bonus: δυο τραγούδια που αγαπώ πολύ…….

Καληνύχτα…..

30 thoughts on “Αφιερωμένο…

  1. Η θαλασσογραφία είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Δυστυχώς όμως, αν και έχουμε ένα σωρό cd του Σαββόπουλου, δεν την έχω…
    Τα άλλα δύο που εβαλες τα έχουμε, έχει μεριμνήσει ο πατήρ!

  2. Είχαμε πάει το απόγευμα οικογενειακώς στο βουνό, σε ένα τουριστικό θέρετρο που πάμε συχνά και γυρίσαμε αργά γιατί στο δρόμο σταματήσαμε στη γιαγιά – Περιστέρα και μετά στη γιαγιά την Άλλη.
    Δεν ένιωθα πολύ καλά, οπότε έμεινα μέσα. Έχω τρομερές ζαλάδες από το πρωί. Δύσκολη μέρα…

  3. αγαπητή συνονόματη καλημέρα, όντως μένω στην Κρήτη και ναι μάλλον είμαι τυχερή! διαβάζω το Blog σου καιρό και μ αρέσει πολύ και σκέφτηκα να χαιρετήσω 🙂

  4. Διακριτικά- πάντα- πέρασα για την πρώτη καλημέρα….
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    πάω για καφέ και επιστρέφω… αν αργήσω θα έχω πάει να κάνω παρέα σε εκείνον που πήγε για τσιγάρα και άργησε να γυρίσει… 😆 μπα… επανέρχομαι…. ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ διακριτικά-πάντα- αποχωρώ…. 😛

  5. @ νατάσσα, καλά έκανες 🙂 Κι εγώ διάβασα το δικό σου χθες, μ’ αρέσουν τα ταξίδια σου….. Θα τα λέμε! (ΚΑΙ ζηλεύω, για μένα δεν έχει Κρήτη φέτος…κλαψ 😥

    @ διακριτική παρουσία του blog μου, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!
    Μην αργείς, πίνουμε καφέ παρέα (εγώ μαγειρεύω κιόλας!) 😆

  6. χμ επέστρεψα αλλά είχα καφέ μετά θεαμάτων 😆 και όχι μόνο… 😛 εγώ βαρέθηκα να μαγειρέψω τελικά… θα τη βγάλω με κανα τοστ..αχ αυτά θα μου λείψουν όταν θα έρθω πάνω… το αν βαριέσαι να μαγειρέψεις, απλά να μην το κάνεις!!!!! διακριτικά πάντα… ΑΠΟΧΩΡΩΩΩΩΩΩΩΩ για το μεσημέρι.. παρακαλώ… όχι μπάντες και εμβατήρια…είναι ώρα κοινής ησυχίας!!!! 😆 εξάλλου είμαι απλός άνθρωπος!!!!! 😛 έχω κατανόηση εγώ!! φιλιά!!!! 🙂

  7. Μη μιλάς αλλο γι αγάπη….δηλαδή γλυκοπατατακι γιατί να μιλήσω; Είναι κάτι ξεμπαρκο για το οποίο μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα ;
    Σε ολο τον κυριακάτικο τύπο τα σχόλια για τη συγκέντρωση της περασμένης Κυριακής είναι εως και εξαιρετικά. Χαίρομαι. Και ευελπιστώ ……

    ΥΓ Νατασσακι θα ανεβασω εγω τη Σικινο μιας και ειμαι τωρα σπίτι κι εχω και αγχάκι τρυφερό, δροσερό σαν το θαλασσινό νερό…
    Πράγματι από μουσική παιδεία, πετάει η ομαδα. Να μαθει και ο μικρός, παρακαλώ
    Ριτς

  8. Καλώς την! Το μόνο «αρνητικό» που είδα εγώ είναι του Απόστολου Διαμαντή, στο Ε της «Κυριακάτικης», στη στήλη Homo Sapiens – τον βρήκα λίγο ειρωνικό, και κάπου χαρακτηρίζει τους blogger «κατοίκους καλών προαστίων» – αν δεν το έχεις , Ρίτσα και θες να το δεις, να το σκανάρω και να στο στείλω. Σκεφτόμουν να του απαντήσω με mail – δεν ξέρω ακόμα αν αξίζει.

  9. Αααααα, και δεν μπήκα καθόλου το Σαββατοκύριακο…. μόνο αργά χτες το βράδυ….

    Καρδούλα μου χίλια ευχαριστώ!!!! Για όλα όσα μου χάρησες.. την καταπληκτική παρέα στη συναυλία και το τραγούδι τώρα…

    Α, στο καλό… συγκινήθηκα…

  10. Νατασσάκι μας, τι λέει το άρθρο;;;; Καλύτερα να του απαντήσουν κάποιοι μέσω ποστς και μετά να του στείλουν με εμαιλ λινκ στα σχετικά ποστς. Αυτό νομίζω είναι καλύτερη απάντηση, τι λες?

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα…
    Μπορεί επίσης κάποιος να μου πει γιατί από Φορθνετ Ίντερνετ δε μπαίνει πιά **&&%$%^^##^# στη WordPress (καλά στη hotmail δε μπαίνει ποτέ, αυτό το έχουμε αποδεχθεί σιωπηρα) και δεν έχω πρόσβαση στο μπλογκ μου το σαββατοκύριακο;;;;;;

  11. Νατασσακι μου, δεν το είδα. μου διέφυγε παρ ότι προσπάθησα να μελετήσω σοβαρά, αν και σε ξαπλώστρες. ( Α, το καλύτερο διάβασμα !). Αν μπορεις να το περάσεις. Πάντως παντού εισπράττω θετικά σχόλια βρε παιδί μου και εκείνο που με εκνευρίζει είναι ότι ο πρωθυπουργός και οι άλλοι δεν βγήκαν να πουνε ρε παιδιά μπράβο που αφήσατε τον καναπέ και τους καφενέδες, τις δουλειές σας και τις παραλίες και είπατε κάτι. Διαβασα στην Ελευθεροτυπία για τις ταράστες -κήπους και διαβασα κι αυτό που ελεγε για τα υβριδικά αυτοκίνητα. Ωραίο θέμα ε ;
    Καλά όλα ; το παιδί ; πώς πάτε με τους αερηδες ;
    ριτς

  12. Καλημέραααααα

    @ Έλενα, εγώ ευχαριστώ!!! Θα τα πούμε, φιλιά πολλά και από τον Άκη.

    @ Ρόδι μου, γι’ αυτό το είπα στη Ρίτσα, που ίσως μπορεί να σχολιάσει καλύτερα από εμένα, θα το σκανάρω σε λίγο και θα σας το στείλω, οκ;

    -δεν ξέρω, κι εγώ φορθνετ DSL έχω και μια χαρά είμαι, και μπαίνει παντού – τους πήρες τηλ;;;

    @ Ρίτσα, στο στέλνω σε λίγο με mail – και θα έρθω να σχολιάσω και τους ασπάλαθους, δεν πρόλαβα χθες.
    Στ’ αλήθεια περίμενες από τον Πρωθυπουργό και τους άλλους να σχολιάσουν τη διαμαρτυρία εναντίον τους;;;;;; 😉

    Βρήκα κι εγώ ενδιαφέροντα τα θέματα που λες-αυτό με τις ταράτσες θέλει λίγο ψάξιμο….

    Το παιδί μια χαρά – εδώ φυσάει πααααααάρα πολύ.!

    Και το δικό σου το παιδάκι, μια χαρά τα κατάφερε! Ελπίζω να περάσατε καλά -θα τα πούμε. 🙂

  13. Φρουτοσαλάτα την κάνατε την μπλογκόσφαιρα! Και καλά, η άλλη είναι Βέλγα (και δεν τρώει και ψάρια) εσείς οι υπόλοιπες πώς την πατήσατε;;;; 😉

    Μιλ μερσί για την αφιέρωση, και την καλημέρα μου!

  14. mpampaki μου, γιατί;;; Δεν είναι ωραία η φρουτοσαλάτα;;;;;
    ή νομίζεις ότι η μπλογκόσφαιρα περίμενε εμάς για να γίνει (φρουτο)σαλάτα… 😉

    Καλημέρα κι από δω 🙂

  15. Ό,τι και να λες, εξαφανισμένε Μπαμπάκη μας, η μπλογκο-φρουτοπία ή έστω μπλογκο-φρουτοσαλάτα, χωρίς βατόμουρο δε λέει. 😉

  16. Νατασσάκι μου να τους πάρω, γιατί πιάνω ποτέ γραμμή γρουμφ… Ευχαριστώ για την πληροφορία όμως, άρα κάτι ίσως να συμβαίνει με τα internet options μου… τι να είπω!

    Ζήτω η μπλογκοφρουτοπία!!!

  17. Δροσισμένες καλησπέρες! Μα τι αέρας φρεσκάδας, πειράγματος και ζωής πνέει εδώ μέσα? σα σχολιαροπαρέα μοναδική… Μου φτιάχνετε τη διάθεση σας το’πα? Σας το λέω τώρα!!!! Καλησπέρες σας είπα? Σας τις λέω τώρα!!!! Καλή βδομάδα σας είπα? Σας τη λέω τώρα!!!! Φιλιααααααα 🙂

  18. @ ρενατομηλαράκι μου, 😉 – σιγά μην την κάνουμε χωρίς βατόμουρα – και σιγά μήπως κα το βατόμουρο δεν θέλει να συμμετέχει…. (τον τρέχουνε στη δουλειά, δεν είδες; Γι’ αυτό τα λέει!)

    @ Ρόδι μου, μήπως είναι βλάβη λόγω της φωτιάς – γρουμφ, πάλι, τα νεύρα μου….. 😦

    @ Dolly – μου, να κεράσω φραουλίτσα;;;; 😛

    @ ειρήνη, είδες;;; Σοβαροί άνθρωποι εμείς, τώρα , με οικογένειες και παιδιά, με σπουδές και καριέρες…. Φρούτα σκέτα!!!! 😆

    (είναι ο καλύτερος τρόπος εκτόνωσης, πάντως! Δοκίμασε και θα δεις! 😉 )

  19. Φανταστικά τραγούδια νατασσάκι, αφιερωμένα σε όλους μας φαντάζομαι. Εντάξει είμαστε με τις υποχρεώσεις μας. Απλά το μυαλό λίγο ταξιδεύει, ίσως γιατί κυλάει η ρημάδα η ζωή και οι υποχρεώσεις αυξάνονται αντί να χαλαρώνουν και θέλουμε να ονειρευτούμε, με τραγούδια με κείμενα συναισθηματικά και με αστεία με ανθρώπους που δεν τους πλυξέρουμε αλλά περνάμε καλά όταν τους ακούμε ή τους διαβάζουμε

  20. Να είσαι καλά, Βασίλη μου. Και φυσικά τα τραγούδια είναι αφιερωμένα σε όσους τα αγαπάνε…..
    Κι εγώ δεν είμαι πολύ καλά τελευταία, και προσπαθώ να αποσυμπιεστώ έτσι…δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, πάντως προσπαθώ, όσο μπορώ…

    Καλημέρα σου.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.