Μια θάλασσα μικρή…

Επειδή είναι καλοκαίρι….

κι επειδή έρχεται Σαββατοκύριακο….

κι επειδή με τη Φρουτοπία και τη Λιλιπούπολη και το Ρόδι, και όλα τα άλλα, με βάλατε στην «πρίζα» και ψάχνω…..

κι επειδή η Кроткая , έχει θέμα και θα «ξημερωθώ» στο δικό της blog σήμερα…

κι επειδή σήμερα είναι Παρασκευή, best day of the week, αλλά είναι και 13, και δεν ξέρω που θα βγάλει…….

Θαλασσινό τραγουδάκι……….. από παλιά….

Το βρήκα στο youtube, αλλά είδα ότι το έφτιαξε η raffinata – είναι πολύ όμορφο.

Στίχοι-μουσική: Δ. Σαββόπουλος

40 thoughts on “Μια θάλασσα μικρή…

  1. λοιπόν, εμείς στη δουλειά έχουμε accronym, όπως το asap, λέμε (ή μάλλον γράφουμε στα mails) tgif – δλδ thanks god it’s friday!

    όσο για τα υπόλοιπα, είμαι λίγο σαδίστρια ίσως, αλλά μου αρέσει που σε έχωσα γιατί θα βγάλεις λαβράκι και μ’αρέσει!

  2. @ Κερασάκι και σε σένα! 🙂

    @ Καμηλιέρη, έχεις δίκιο…αλλά έρχονται τα καλύτερα! 🙂

    @ Ροδάκινο, το Best Day of the week για την Παρασκευή, το λέει ο αγαπημένος μου (εδώ και πολλά χρόνια) δημοσιογράφος στο ραδιόφωνο…..
    από αυτόν το έκλεψα και το χρησιμοποιώ, μ’ αρέσει!

    Δεν με νοιάζει που με έχωσες, μ’ αρέσει κι αυτό!!!! 😆

  3. Εχουμε ΚΑΙ τους ίδιους αγαπημένους δημοσιογράφους βλέπω…

    Πολλές συμπτώσεις τελευταία καρδούλα μου… ή μήπως όχι? Αχ, φιλενάδα μου…

    Φιλια,
    Ε.

  4. Πω πω ΓΛΚΠΤνατασσάκι, ζημιά… Είναι από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά τραγούδια και το βιντεάκι είναι τόσο όμορφο που είμαι ικανή να μη δουλεψω καθόλου σήμερα και να το χαζεύω ξανά και ξανά!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!
    Μπράβο, μας έφτιαξες πολύ ωραία για το σκ!!!

  5. Το τραγούδι τέλειο…αλλά δεν μπορώ να το δω και να τ’ ακούσω, ένεκα dsl όχι ακόμα…ενάμιση μήνα την φορθνετ μου μέσα..

  6. @ Κροτ: πολύ ωραίο το tgif!

    μια θαλασσά μικρή
    είναι το καλοκαίρι μου
    ο έρωτά μου, ο πόνος μου…

    Το αγαπημένο μου «νανούρισμα». Ναι, ο μπαμπάς μου με νανούριζε με Σαββόπουλο, Παπακωνσταντίνου, Μαχαιρίτσα και Νταλάρα.

  7. @ Αδερφέ, εγώ έχω DSL!!!!!!! Και μου τη σύνδεσαν σε 2 μέρες!!!!!!!!!!!!

    @ Ράπσμπερυ, γι’ αυτό βγήκες καλό παιδί! Μπράβο στον Μπαμπά σου!
    (τα ίδια ακούμε, και ο μικρός μου!)

    @ Ftuaratsi, πολύ καλό σύνθημα αυτό! Καλημέρα και σε σένα!

  8. @ tassoula, καλό Σαββατοκύριακο και σε σας!
    Φιλί στο Σβούρα σου 🙂

    @ exit, να χαλαρώνουμε, χρειάζεται που και που. Αλλιώς φίλε μου, δεν αντέχεις… 🙂

  9. Queen Elizabeth, ο Βασιλοπατήρ βλέπω είχε εξαιρετικό και πολύ προχώ ρεπερτόριο… Ο δικός μου πάλι ήταν πιο πολύ του Καζαντζίδη και του Στράτου… και Νταλάρα στα πρώτα του όμως (ένεκα κι η διαφορά της γενιάς υποθέτω…)
    🙂

  10. Ρόδι και ο δικός μου τα άκουγε αυτά, (καλά όχι πολύ) αλλά δεν τον άφηνε η μαμά να μου τα βάζει για να μην καταλήξω σκυλού!

  11. Νατασσάκι, ευχαριστλω για το μήνυμα, μου ξεκαθάρισε το τοπίο.
    Θα σου απαντήσω μόλις βρω λίγη ώρα,γιατί δεν θέλω να γράψω κάτι βιαστικό.

    φιλακια

  12. @ Ράπσμπερυ, πολύ σωστή η μαμά! (όλες οι μαμάδες, γενικώς!) χιχιχι! 😉

    @ Ρόδι μου, 😆

    @ Κλέλια, εγώ σ’ ευχαριστώ. Και το σημερινό σου ποστ είναι πολύ όμορφο, αυτό διάβαζα!

    Θα τα πούμε 🙂

  13. Ευχαριστώ για την αναφορά και χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι αν και φωνάζει από χιλιόμετρα ότι είναι ερασιτεχνικό, αλλά φτιαγμένο με αγάπη για το τραγούδι και τη θάλασσα 🙂

  14. Εγώ πάλι αυτήν την εποχή κλίνω προς το τραγούδι που ανέφερε το βατόμουρο! 🙂

    Καλό Σ-Κ, γλυκοπατατονατασάκι μου! 🙂

  15. Καλησπέρες!
    Τι έχει καλέ το παρασκευή και 13? πέρα από το ότι ό,τι ήταν ανθρωπίνως και θεικώς δυνατόν να πάει στραβά, πήγε σήμερις???????? αποφάσισα ότι το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να ξαπλώσω να περάσει απλά η μέρα..τα λέμε ξανά μετά τις 12… αιντέεεεεεεε 😛
    φιλιά!!!!!
    ΥΓ Ο άντρας μου έχει γεννηθεί παρασκευή και 13!!! λέτε να σημαίνει αυτό κάτι??? 😛

  16. Πολύ τρυφερό τραγούδι, ερμηνεία και κλιπ. Ευχαριστούμε Νατασσάκι. Σήμερα ήταν πράγματι μια δύσκολη μέρα και για μένα.

  17. @ raffinata, το «ερασιτεχνικό» δεν σημαίνει ότι δεν είναι προσεγμένο και όμορφο…και ναι, μόλις το είδα το αγάπησα, ακριβώς γι’ αυτή τη ¨θάλασσα»….

    @ Ρενατομηλαράκι μου, (πρόσεξες ότι επιμελώς αποφεύγω το κόκκινο;; 😉 )
    κι εγώ την αγαπώ πολύ τη θαλασσογραφία. Θες να σου την τραγουδήσω;;;;

    Να μας πάρεις μακριά
    να μας πας στα πέρα μέρη
    φύσα θάλασσα πλατιά
    φύσα αγέρι φύσα αγέρι

    (ευτυχώς που δεν μ’ ακούς….. 🙂

    Καλό ΣΚ και σε σένα!!!

    @ Μάνο, είσαι ψώνιο, είναι γνωστό αυτό πια…. 😀

    @ ειρήνη, όπως βλέπεις εγώ εδώ είμαι…εσύ;;; 🙂

    (να τον προσέχεις…βάλε και καμιά χάντρα, καλόύ -κακού!!!! 😆 )

    @ Βασίλη, ήταν όντως δύσκολη μέρα. Και για κάποιους δύσκολη εβδομάδα. Και για κάποιους, που αργούν οι διακοπές τους, δύσκολος μήνας….
    Καλό κουράγιο…. 🙂

  18. indicte, η αλήθεια είναι ότι κι εγώ μπερδευτικά, δεν ξέρω….
    Να ρωτήσουμε τη raffinata που το έφτιαξε.
    Μου άρεσε τόσο όταν το είδα, που δεν σκέφτηκα την εκτέλεση… 🙂

    Και, είδες τι μπορεί να σου κάνει ένα τραγούδι;;; Χρονομηχανή!!!!

    Καλό σου βράδυ.

  19. Καλημέραααααααααααααααα!
    Απλά να δηλώσω ζωντανή! Αφού επιβίωσα από τη χθεσινή μέρα και τις 2 προηγούμενές της δε φοβάμαι τίποτααααααααααααααα…
    «Κ@@φ@λ@ νεκροθάφτη δε θα πεθάνουμε ποτέ μα ποτέεεεεεεεεεεε»… 😆 (αν μυρίζει κάτι, είναι η αρμαθιά με τα σκόρδα που είχα ζαλωθεί χτες ολομερίς και ολονυχτίς… 😛 )
    φιλιααααααααα (πάω για καφέ σφαίρααααα)

  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ το απόλαυσα το τραγουδάκι, πάω να ευχαριστήσω και την δημιουργό του βίντεακίου 😉

  21. Ωχ συγγνώμη… 😛 πάω και για πλύσιμο με μπατανόβουρτσα… 🙂
    επανέρχομαι… και αυτό δεν είναι υπόσχεση είναι απειλή… χιχι… 😆
    μόνο που εμένα ετελείωσε ο καϊφές και μάλλον πάω για γύρο β.. 🙂

  22. αγαπημένο πολύ αλλά κι εγώ με τον μπαμπάκη και τη Ρενατένια πιό πολύ…

    για το αγέρι που προτρέπεται να φυσά.

    Φιλιά!!!

  23. @ ειρήνη, έλειπα όοοοοολη μέρα…τώρα μαζεύτικα, να μη σου πω πόσους καφέδες……… Ελπίζω όλα να πήγαν καλά, ε;;;;; 😉

    @ en vain, Φύσα αγέρι, φύσα αγέεερι…………. 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.