‘Ημασταν ΟΛΟΙ εκεί….

Μάλιστα….Ήμασταν όλοι ΕΚΕΙ. Με την παρουσία ή με τη σκέψη μας. Με τα πλακάτ μας, με τις σφυρίχτρες μας ( ο μικρός ξετρελάθηκε, πρώτη φορά τον αφήναμε να σφυρίζει όσο θέλει, και δεν σταμάτησε καθόλου! ) , με τους ποδηλάτες να περνούν μπροστά από τη Βουλή, την «κατάθεση» στάχτης και κλαδιών τον Άγνωστο Στρατιώτη (και την προσπάθεια της φρουράς να εμποδίσει, αλλά….ΧΑ! ), την Θυμωμένη Κοκκινοσκουφίτσα, και τους τουρίστες να κοιτάζουν με απορία (κάποιοι που ρωτούσαν και τους λέγαμε, το συνδύαζαν με τις χθεσινές συναυλίες, πάντως!).

Καλά κάναμε. Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο – πέρα από κόμματα, οργανώσεις και στημένα συνθήματα. Νομίζω πως πρέπει να πήγε το μήνυμα παντού, όπου έπρεπε. Δεν έχω δει ακόμα ειδήσεις, αλλά στο ΣΚΑΙ βρήκα ένα καλό ρεπορτάζ, και στο in.gr, και στον pathfinder. Δεν βάζω τώρα φωτογραφίες, δεν έχω δει ακόμα τι βγάλαμε με τα κινητά – είχαμε και το μικρό να προσέχουμε, που ήθελε να τα δει και να τα μάθει όλα! – αλλά είμαι σίγουρη ότι θα βάλουν κι άλλοι, να δείτε.

Ακόμα, μου άρεσε πολύ – και την αγόρασα να την έχω – η φωτογραφία της σημερινής «Καθημερινής» από το δορυφόρο, πριν και μετά. Είναι τραγικό, τουλάχιστο……..

Αυτά γι’ απόψε. Είμαι σίγουρη ότι από δω και πέρα θα έχουμε πολλά να πούμε.

Μια – νέα; άλλη; – διαφορετική, πάντως, μέρα ξημερώνει……..

Update: φωτογραφίες εδώ, εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ.

41 thoughts on “‘Ημασταν ΟΛΟΙ εκεί….

  1. Δυστυχώς δεν πήγα πουθενά! Ήμασταν Λαγονήσι, κοιμήθηκε ο μικρός και αργήσαμε να σηκωθούμε…είδα λίγο στην τηλεόραση, αλλά περιμένω ενημέρωση από σένα!

  2. Ο μικρός σας είχε και πλακάτ; ήταν κοντά μας ένας πιτσιρικάς μια σταλίτσα που κρατούσε ένα πλακάτ και φώναζε:»Σταματήστε»!

  3. Καλησπέρα
    @ Μάνο, κι εμείς δεν πήγαμε στη Πάρνηθα το πρωί, αλλά στη Βουλή ήμασταν.Και ήταν καλά.

    @ όχι, αλεπού μου, δεν κράταγε πλακάτ,- αν και πολύ θα το ήθελε! – αλλά είχε πάρει τη σφυρίχτρα του και σφύριζε συμέχεια! Είχε όμως πολλά πιτσιρίκια,, και πολύ το χάρηκα. 🙂

  4. αχα!! το λινκ με τη φωτο δεν δουλεύει όμως…

    μπράβο, μπράβο. και πολύ καλό μάθημα για το παιδί αυτό, πραγματικά, πιο σημαντικό από όσα μαθαίνει στο σχολείο…

  5. Πολύ σημαντική η παρουσία του κόσμου, τα συνθήματα που μου άρεσαν ειδικά για το ελαφάκι και το «Όχι άλλο κάρβουνο». Μπράβο Νατασσάκι, άλλο που δεν ήθελε ο μικρό να κάει φασαρία, έγιναν πάλι επεισόδια το βράδυ όμως;ς

  6. εγω δεν ημανε!!!
    εγω εκανα βουτιτσεςςςςς!
    επινα κοκτειλ στας πισιναςςςς…
    πειραζει;;;;;
    😉

    -παντως εμαθα οτι ειχε κοσμο και χαρηκα για αυτο… σιγουρα σε κατι αναλογο στην Θεσ/νικη θα παω…-

    φιλακια γλυκο μου!
    καλημερουδουλινια!!!

  7. Μια αρχή για όλους μας και για τον καθένα ξεχωριστά…. και μην ξεχνάμε όλους αυτούς που περιμένουν και την δική μας υποστήριξη όπως εχθές, για να συνεχίσουν την σημαντική δουλειά που κάνουν όλα αυτά τα χρόνια και που πολλές φορές περνάει απαρατήρητη γιατί πολλοί από εμάς θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα.

    Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους και ειδικά σε όλες αυτές τις ομάδες, εθελοντές, οργανώσεις και ειδικά το WWF, όπου την στιγμή αυτή βρίσκονται στις κορυφές και όχι μόνο…

    Εμείς θα συνεχίσουμε το MourMour ωστε την επόμενη φορά να ειναι μαζί μας και όλοι αυτοί που δεν ήταν εχθές.

  8. @ Βασίλη, όπως λέει και η Κροτ, νομίζω πως αυτά τα live μαθήματα ίσως κάνουν τα μικρά μας λίγο καλύτερα από εμάς. Και νομίζω πως για πρώτη φορά, και χωρίς ουσιαστική οργάνωση, πήγε καλά. Την επόμενη να δούμε…Για τα επεισόδια κι εγώ τώρα διάβαζα, δεν τα είδαμε.Είναι κρίμα, πάντως.

    @ Βασιλική μου, καλά έκανες – είσαι μακριά και πως θα γινότανε….
    Καθόλου δεν πειράζει, αφού είσαι καλά…. 😉

    Φιλάκια κι από δω, πολλά !

    @ MourMour: Παιδιά, έχετε δίκιο. Μου άρεσε πολύ το site σας, και το gif απίθανο! Και νομίζω πως η αρχή έγινε, και στο χέρι μας – και στα πληκτρολόγιά μας – είναι να μην μείνουμε εκεί.
    Φυσικά χρωστάμε ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν και θα συνεχίσουν…κι εμείς μαζί σας στο mourmour, χρειάζεται κι αυτό!

  9. πω πω!!!

    μια εσύ και μια η Βουγιουκλάκη στο «η κόρη μου η σοσιαλίστρια»!!!!

    υγ καλέ να μην ζω στην πρωτεύουσα!!!λαμπόγυαλα θα τα κάναμε!

  10. καλησπέρα κα από την παραμεθόριο! Μάθαμε τα νέα και χαρήκαμε! Επιτέλους κάτι κινείται βρε αδερφέ!!! κάποιοι νοιάζονται και το δείχνουν…. εύχομαι στις επόμενες κινητοποιήσεις να είμαι και γω σε απόσταση λογικότερη της τωρινής και να τα λέμε στην ποδαράτα!!!
    Φιλιά…
    καλή βδομάδα!!!!!!!

  11. Ρόδι μου, τα ‘παμε! Την άλλη φορά θα το κανονίσουμε καλύτερα, να συναντηθούμε!
    (ήμασταν κοντά στους εθελοντές της WWF, και μετά λίγο πίσω από την Κοκκινοσκουφίτσα. )

  12. Ειρήνη μου γράφαμε μαζί.
    Παρ’ όλο που διάβασα και γκρίνιες από το πρωί, πιστεύω ότι για πρώτη φορά, ειδικά αν σκεφτείς ότι έγινε χωρίς τρομερή οργάνωση αλλά απλά, με sms και email, ήταν καλή η συγκέντρωση.Και το θέμα είναι να γίνει η αρχή!

    Φιλιά και σε σένα, εκεί μακρυά!!!!!

  13. Αχμμ. Εγώ κυρία… δεν ήμουνα… κοιμόμουν του κακού καιρού (και ντροπή μου). Είχαμε επισκέψεις μέχρι το πρωί… και την επόμενη τα ίδια… Δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου… 😳

  14. Μ’ αρέσει που άφησα και το ποστ αναρτημένο μέχρι την Κυριακή. Να ενημερωθούμε όλοι… Στ΄αλήθεια ήθελα πολύ να ήμουν… Με τον Ακη, με την πολύχρωμή οικογένεια ολόκληρη να έρθετε. Θα χαρώ πολύ. Αν είναι για να με πάρετε, ακόμα καλύτερα…

  15. @ Έλενα, ετοιμάσου! 😉

    @ Κροτ, τους είδαμε κι εκεί – το μόνο κακό ήταν πως είχαν πετάξει χαρτιά στο δρόμο…

    @ ειρήνη μου, την έλαβα κι εγώ την παρουσίαση με mail,την έχω και στη σελίδα περιβάλλον – είναι στ’ αλήθεια συγκλονιστικό, δυστυχώς, το τι χάσαμε…..

  16. αλλού γι’αλλού άφησα το προηγούμενο σχόλιό μου..έλεγα πως από το πολύ χοροπηδητό βγήκαν κουνημένες οι φώτος..κάποιες τις σώσαμε όμως 😉

  17. Το είδα, ελαφίνα μου, δεν πειράζει!
    Κι εμένα χάλια βγήκαν, αλλά ευτυχώς έβαλαν άλλοι!
    Τις είδα τις δικές σου. Να συντονιστούμε καλύτερα την άλλη φορά, ε;; Να είμαστε όλοι μαζί! 🙂

  18. Λοιπόν… δεν έχω απολύτως καμία σιγουριά ότι θα γίνει κάτι,
    αλλά ξέρω ότι δεν γίνεται να μην κάνεις κάτι.
    Κάαατιιιιιιιιιιιιιιιιιι (αχ θέλω βάλω φωνέσσσ) (πάλι!)

    Καλημέρα Νατασσάκι και Άκη 😀

  19. καλό ήταν, αλλά πάμε γι’ άλλα. Κι ας σταματήσουν κάποιοι να διαφωνούν για το πόσοι ήμασταν, τελικά. Λες και η αντίδραση μπάνει στο ζύγι.
    τα σέβη μου!

  20. Δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο καλαμαράς, την Καθημερινή μας την παραγγέλνει ο περιπτεράς της γειτονιάς μας που τον λένε Δάφνη (!). Και τον πατέρα του τον λένε Ευγένιο και τον πεθερό του Κυριάκο και έχουν οικογενειακώς το περίπτερο. (Και δεν ξέρουν ότι είμαι κόρη του πατέρα μου.)

  21. @ en vain encre, ναι!!!!!! Εσύ;;;;

    @ Ράπσμπερυ, το περίπτερο που λέω εγώ ήταν σε μια κεντρική πλατεία της Λευκωσίας (αν ψάξω μπορεί να βρω και φωτο) και πριν από 15 περίπου χρόνια ήταν το μόνο που έφερνε ελληνικές εφημερίδες!

  22. Γλυκοπατατακι, καλημέρα…Μ αρεσε ο ενθουσιασμός σου. Φαντάζομαι πόσο δυναμική θα ήταν η παρουσία όσων συγκεντρώθηκαν έξω από τη Βουλή. Φαντάζομαι επίσης την αρχική εκπληξη και στη συνέχεια την ορμή που θα αισθάνθηκε μέσα του ο μικρός σου γιός. Ετσι είναι αυτά τα πράγματα, από μικρός στην αναζητηση και στην προβολή των θέλω. Θέλω όμως που σχετίζονται με τη συνέχιση της ζωής και με την ανάγκη να βάλουμε κάποια πράγματα, πολύ βασικά πράγματα, στη θέση τους
    Ακουσα ορισμένους να λένε ότι τα 4 εως 5 χιλιαδες ατομα που συγκεντρώθηκαν δεν ήταν πολλά, Ηταν παρα πολλά, θα τους πω εγώ. Κι αυτό γιατί το να φθάνεις αυθόρμητα και χωρίς κομματικες ταμπέλες ή κομματικούς ινστρούκτορες μπροστά στο κτιριο όπου χαρασσεται η πορεία της χωρας, είναι μεγάλη υπόθεση. Οπως μεγάλη υπόθεση είναι να μπορείς να σηκώνεις τη γροθιά σου και από τη δυναμη της να παίρνουν δύναμη δεκάδες χιλιαδες άλλοι άνθρωποι που δεν μπορούν, δεν θέλουν ή στο κάτω κατω δεν πιστεύουν σε τετοιου ειδους κινητοποιήσεις.
    Στο νησί μου έλεγαν οι απλοϊκοί νησιώτες ότι πρέπει να πάρουν κι αυτοί τα πραγματα στα χέρια τους. Και φυσικά δεν μιλούσαν για να κτυπήσουν κάποιον δημοτικό αξιωματούχο, αλλά μιλούσαν για τη δημιουργία μικρών πυρήνων αντίδρασης. Αν δεν πάρουμε τη ζωή στα χερια μας, από ποιον θα περιμενουμε, με ρωτούσαν…. Το ίδιο θα μπορούσε να ειπωθεί και στα θέματα του περιβάλλοντος, σήμερα κι αυριο σε κάτι άλλο. Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν εχει άλλο τρόπο , από το να καταθέτει ως εγγυηση την ιδια του την παρουσία, την ιδια του τη φωνή…. Δεν μπορεί, θα ακουστεί λίγο πιο πέρα από τον παρακείμενο λουλουδιασμένο λοφίσκο.
    Ας μην σταματήσει κανείς από τη διαδικασία. Ας την προστατεύσουμε ο καθένας με το δικό του τρόπο. Για τον ίδιο, για την οικογένεια του, για τους δικούς του, για όσους έπονται, για όλους βρε αδελφε

    Ριτς

  23. Ρίτσα μου, κρίμα που δεν ήσουν κι εσύ! Τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται, να μεταφέρουν εικόνες και λόγια, με θετική ματιά και σκέψη.Να «συγχρονίζονται» με την εποχή τους και να προχωράνε παράλληλα. Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο….

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.