Άντε λοιπόν! Ξεκινάμε!

Για σήμερα:

Πρίν πάρουμε τα βουνά«πιάνουμε τα PC ιά»

5 & 6 Ιουλίου 12 το μεσημέρι Αποστολή email διαμαρτυρίας

Οδηγίες εδώ.

Για την Κυριακή:

 

Αγαπητοί φίλοι και υποστηρικτές του WWF Ελλάς.

Στηρίζουμε την ανεξάρτητη και ανένταχτη πρωτοβουλία για διαμαρτυρία έξω από τη Βουλή.

Σας καλούμε να διαδηλώσετε μαζί μας.

Ραντεβού την Κυριακή 8 Ιουλίου στις 6.30 το απόγευμα στα γραφεία του WWF Ελλάς, Φιλελλήνων 26, στο Σύνταγμα.

Και μετά για τη Βουλή.

Φορέστε μαύρα ρούχα, πάρτε σφυρίχτρες και ότι κάνει θόρυβο.

Από το Act clik έλαβα αυτό:

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ?

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ !

Για άλλη μια φορά τα δάση μας καίγονται!

1. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: Να γίνει αναδάσωση σε όλες τις εκτάσεις που κάηκαν…και κυρίως μην κτιστεί τίποτε και πουθενά!

2. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ: Να έχουμε πίσω τον πνεύμονα ζωής του Δρυμού της Πάρνηθας και όλων των άλλων εκτάσεων που έχουν καεί.

3. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ: Όλα τα κόμματα να χαράξουν κοινή πορεία απέναντι σε αυτές τις τεράστιες καταστροφές και το περιβάλλον γενικότερα.

4. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ: Όλοι σε κοινές προσπάθειες για την αναδάσωση και την προστασία του φυσικού πλούτου της χώρας μας.

5.ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ: Όλοι τις εξελίξεις…

Πάρτε μέρος, και αφήστε ένα δικό σας μήνυμα εδώ

Και είδα στον Allu αυτό:

Οχι άλλο παραμύθι για το δάσος!

πηγή: MourMour.gr

Άντε, λοιπόν, τι κάθεστε! Σήμερα κι αύριο mail από τα γραφεία μας, την Κυριακή το πρωί στο βουνό – όσοι αντέχουμε… – και το απόγευμα έξω από τη Βουλή!

Άντε!

update της Παρσκευής:

Από το site της WWF αντιγράφω:

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Επειδή η Πάρνηθα και οι Εθνικοί Δρυμοί είναι εθνικό κεφάλαιο, επειδή τα δάση και οι δασικές εκτάσεις είναι κοινή φυσική κληρονομιά, επειδή το υγιές και προστατευμένο φυσικό περιβάλλον είναι κοινωνικό κεκτημένο και αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα, σας καλούμε τώρα να προβείτε στο αυτονόητο:

1. Άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας οριοθέτησης του Εθνικού Πάρκου Δρυμού Πάρνηθας, χωρίς να εξαιρεθεί κανένα κομμάτι του δάσους.

2. Άμεση κατεδάφιση όλων των αυθαιρέτων σε όλα τα δάση και τις δασικές εκτάσεις της χώρας.

3. Άμεση ολοκλήρωση του Δασολογίου, χωρίς άλλες προεκλογικές υποσχέσεις για νομιμοποίηση αυθαιρέτων.

κ. Πρωθυπουργέ,
Απαιτούμε οι εξαγγελίες σας για προστασία του εθνικού δασικού μας πλούτου να μη μείνουν προεκλογικά λόγια, αλλά να γίνουν πράξη τώρα πριν θρηνήσουμε τον επόμενο χαμένο θησαυρό!

Υπογράψτε εδώ την έκκληση προς τον Πρωθυπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή

34 thoughts on “Άντε λοιπόν! Ξεκινάμε!

  1. @ Ρίτσα, ευχαριστώ, αλλά δεν γίνεται αλλιώς! Δεν υπάρχει άλλος δρόμος πια, μόνο αυτός! Αν δεν σηκωθούμε όλοι από τις καρέκλες μας, αν δεν αφήσουμε τον «ωχαδερφισμό» που μας σέρνει γενιές και γενιές, μέλλον δεν έχουμε! 🙂
    @ Αδερφέ μου, κι εμείς θα πάμε Πάρνηθα σίγουρα. Δεν ξέρω για τη Βουλή – θα δούμε! 😉

  2. My message
    «Η φύση εκδικείται. Αφήνοντας πολίτες και κράτος, ασύδωτους όλους αυτούς τους υπονομευτές του μέλλοντος των παιδιών μας, δεν κάνουμε τίποτα άλλο παρά να είμαστε συνένοχοι σε αυτό το έγγλημα εναντίον της αναπνοής μας. Αν συνεχισθεί η καταστροφή της φύσης σε λίγα χρόνια δεν θα αναπνέουμε το ίδιο, δεν θα χρειαζόμαστε το ίδιο νερό, θα είμαστε αφυδατωμένοι, δεν θα κάνουμε έρωτα, παιδιά, δεν θα τρώμε παρά μόνο χάπια χημικά, δεν θα ταξιδεύουμε γιατί δεν θα υπάρχει κάτι να δούμε. Δώστε λύση. Τιμωρείστε τους ενόχους. Όχι άλλα λόγια. »

    Νατασσάκι αν και είμαι άνθρωπος που του αρέσει το ποδήλατο λόγω απόστασης και υποχρεώσεων…. δεν θα είμαι την Κυριακή ούτε στη Βουλή. Εσείς που είστε κοντά να πάτε όμως . Αν είναι πραγματικά ανεξάρτητα τα πράγματα είναι ό,τι καλύτερο. Φορτώστε και τα παιδιά και στο δρόμο…:)

  3. λοιπόν, εμένα πολλά μέηλς μου γύρισαν πίσω που σημαίνει πως τους έχουμε μπουκώσει τα μεηλμπόξια!

    κατά τα άλλα, πες πως ήμουν εκει την κυριακή.

    αν και εχω μια επιφύλαξη για την Πάρνηθα, δεν ξέρω αν ειναι καλό να πάει τόσος κόσμος, να γίνει φασαρία κλπ μέσα στην ήδη καμένη και «ενοχλημένη» έκταση…

  4. Βασίλη, έχεις δίκιο. Ετσι πρέπει, δεν γίνεται διαφορετικά!
    Είναι σίγουρα ανεξάρτητη η κίνηση, είναι άνθρωπου σαν εσένα κι εμένα, και όλους μας, που δεν αντέχουμε να μας κοροϊδεύουν άλλο! Θα πάμε, λοιπόν, και για σένα που δεν μπορείς!
    Ροδακινάκι μου, σαν να είσαι εδώ! Κι από κει ότι μπορείς κάνεις, το ξέρω! Κι εμένα μου γυρίσανε πίσω mail, πάει καλά! Και έχουμε κι άυριο 😉
    Στη Πάρνηθα τα παιδιά που θα πάνε είναι οργανωμένα και ξερουν τι πρέπει να κάνουν! Πηγαίνουν συχνά, ξέρουν τα μονοπάτια και θα βοηθήσουν στην καταγραφή της ζημιάς, κυρίως! Μου είπαν ότι πάνε για να βγάλουν φωτογραφίες, να ξέρουμε τι γίνεται.

  5. Βασικά, άκουσα, πως επειδή έγινε όλη αυτή η κινητοποίηση, «εκλεισαν» τα mail τους. (όπως κάνω κι εγω εννίοτε, λόγω spam)

  6. Αδερφέ, κάποια που έστειλα εγώ νωρίς, πήγαν μια χαρά!
    Και στο «Αθήνα – οδηγός επιβίωσης» είχε οδηγίες για να αποφύγεις να σε χαρακτηρίσουν spam – τα ξέραμε, βέβαια και από την προηγούμενη φορά με την Αμαλία….

  7. Καρδούλα μου, κι εγώ μέσα! Γι΄ αυτό καθυστέρησα να αναρτήσω τους προορισμούς, για να μείνει αυτό το θέμα πάνω και να το δουν όσοι περισσότεροι γίνεται. See you in action!

    Καλημέρα φιλενάδα μου :)*

  8. Μα το’ χω έτοιμο και με «τρώει» το χέρι μου… δεν είναι άγχος… χαρούλες είναι 😉 Αλλά first things first. Προέχει όπως πολύ σωστά είπες ο προορισμός ζωής, για τη ζωή μας 🙂

  9. Έτσι, Ελενα μου! Εξ’ άλλου, κι «αυτό» προορισμός είναι!….και μάλιστα προορισμός ζωής, για τη ζωή μας…. 🙂

    (Μην αγχώνεσαι, παιχνίδι είναι! Take your time! 😉 )

  10. οχι!!!!! τετοιο εχω καλε κυρια!!!
    παρεα θελω….
    αημερα αποφασισα να μην δουλεψω….
    αν και στο γραφειο το ριξα στον χαβαλε!!!
    🙂
    🙂

  11. @ Βασιλική, ακόμα τσαλαβουτάς;;; Καλό ΣΚ!!!! 😆 8)

    @ giagiaduck, φυσικά! Κι εμείς θα πάρουμε το τερατάκι μας μαζί, να μαθαίνει! 😉

    Καλό κουράγια κι από δω!

  12. Μανο, μια χαρα ειναι η αδελφουλα σου. Γιατί γκρινιάζεις ;
    φιλια
    ριτς
    ΥΓ, ειδες που το διορθωσα αμέσως; στρατιωτινα γαρ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.