Καληνύχτα…

Δεν έχω γράψει από την Κυριακή, ήταν δύσκολες οι μέρες. Δεν είμαι σίγουρη αν ξέρω τι να πω, ή αν θέλω να πω…Μερικές φορές, όταν βλέπω κάποια θέματα, ντρέπομαι…που είμαι άνθρωπος. Κάποιες άλλες φορές απλά δεν αντέχω να σχολιάσω παραπάνω…δεν αντέχει το στομάχι μου(νομίζω και η καρδιά μου…)

Κάποιες άλλες φορές, θυμώνω. Πολύ .θέλω να βρίσω άσχημα, και δεν μπορώ.(έχω και το παιδί…). Θέλω να πάρω ένα τσουβάλι, να «τσουβαλιάσω» όλα αυτά τα ανθρωποειδή που κυκλοφορούν, και να τα εξαφανίσω… δεν ξέρω πως, κι αυτό με τρελαίνει. Νιώθω ανήμπορη, μικρή, λίγη. Μόνη. Το ψάχνω, όμως. Δε γίνεται, κάτι θα μπορούμε να κάνουμε. Αυτό που σίγουρα ξέρω, είναι ότι δεν μ’ αρέσουν αυτά που βλέπω γύρω μου, κοντά μου πολλές φορές, ή αυτά που διαβάζω.

…και μετά… έρχεται ο Άκης μου από το καλοκαιρινό σχολείο, με ένα χαμόγελο ως τ’ αυτιά:

– Μαμάκα, μπαμπάκα, πέρασα πολύ καλά σήμερα! Κάναμε αγώνες : τρέξιμο, ακόντιο, σφαίρα, και η ομάδα μου κέρδισε! Έκανα ένα «σάλτο – κουνελάκι» τρομερό!

– Μπράβο αγόρι μου!

– Και αύριο θα πάμε στο δάσος για εξερεύνηση! Μαμά, ξέρεις κάτι; Όταν μεγαλώσω θα γίνω αγρότης! Θα πάω να ζήσω στην εξοχή, κι εγώ και τα παιδιά μου. Όχι σαν εσάς, που κάθεστε εδώ και ψήνεστε!!!

…και πήγε να κόψει φράουλες από τη ζαρντινιέρα. Μάλλον η καινούρια γενιά είναι καλύτερη από εμάς. Αρκεί να τους αφήσουμε. Αρκεί να αντέξουν. Αρκεί να προλάβουν…

Ένα τραγούδι γυρνάει από χθες στο μυαλό μου:

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η Ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν, αν επιμένετε…

και μετά σκέφτομαι ότι έφτασε η ώρα της γενιάς μου να «φτιάξει» το μέλλον….και δεν ξέρω αν χαίρομαι ή αν φοβάμαι…..

Με το «φοβάμαι» μου ήρθε στο νου ο αγαπημένος μου Βασίλης. Κι επειδή σήμερα έχει γενέθλια, θέλω κάτι πιο τρυφερό: να κοιμηθούμε αγκαλιά…και ίσως να γίνουν όλα λίγο καλύτερα!

Καληνύχτα…

Υ.Γ.1 Το τραγούδι είναι σε μουσική της Σοφίας Βόσσου & στίχους του Γιώργου Κλεφτογιώργου, από το δίσκο » Μετωπική». Οι στίχοι εδώ.
Υ. Γ. 2 Ο Άκης μου την πήρε την πράσινη ζώνη στο καράτε, την Κυριακή. Δεν θα άντεχα να μην σχολιάσω την καζούρα που έφαγε ο κύριος κόκκινος Κ… Και του χρόνου τέτοια παιχνίδια!
55 thoughts on “Καληνύχτα…

  1. -Πρώτα να πω συγχαρητήρια για την #2&$*#@# νίκη σας. Παλιοβάζελα!
    🙂
    -Δεύτερον να πω αληθινά συγχαρητήρια για την πράσινη ζώνη που πήρε ο Άκης στο καράτε.
    -Τρίτον να σου πω ότι όσο μας ενοχλούν τα άσχημα που συμβαίνουν γύρω μας, όσο μας θυμώνουν τα στραβά, όσο μας πεισμώνουν τα ανάποδα του κόσμου, είναι ένα σημάδι ότι δεν σαπίσαμε κι εμείς. Όταν πάψουμε να δίνουμε σημασία σε όλα αυτά, τότε θα πρέπει να ανησυχήσουμε.
    Καλό βράδυ

  2. (με φωνή σπασμένη από τα ουρλιαχτά στις βολές):
    Ομπρά-ντοβίτς
    πάρα-παρέρο-πάρα-παρό
    πάρα-παρέρο-ροοοοοο

    Και μετά από αυτό το (ευχάριστο) διάλειμμα:

    Αναρωτιέμαι μήπως κι εμείς γυρνούσαμε από το σχολείο και οι γονείς μας ένιωθαν ανάλογα out of focus.

  3. Ουπς! Πότε προλάβατε! Να βάλω φαγητό σηκώθηκα, και…
    @ AfMarx : Πρώτον, χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε..-πρέπει να παραδεχτείς ότι στο μπάσκετ ΕΙΜΑΣΤΕ καλύτεροι.
    Δεύτερον, ευχαριστούμε, μαμά, μπαμπάς και Άκης. Τα μετέφερα, και έχεις φιλί.(ίσως και ζωγραφιά το ΣΚ… 😉 )
    Τρίτον, έπρεπε κάπου να ξεσπάσω. Και σίγουρα δεν σαπίσαμε. Και χαίρομαι που βρήκα ανθρώπους που μιλάμε την ίδια γλώσσα.
    @ ioeu : σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια και για την επίσκεψη. Κάπως έπρεπε να το ισορροπίσω, για να αντέξω εγώ πρώτη.
    @ mpampaki : Ήξερα εγώ από που θα ακούσω ευχάριστη μουσική! Νομίζω πως τα πιτσιρίκια μας έχουν ξεπεράσει. Θα το δεις κι εσύ σε λίγο, που θα σου πετάει «φονικές» ατάκες! 😉

  4. Καλησπέρα σας κυρία μου,
    συγχαρητήτια για την πράσινη ζώνη σας, συγχαρητήρια για το θερινό σας σχολείο, συγχαρητήρια και για το πως έχετε μεγαλώσει το καλό σας το παιδί (ζωγράφος-αγρότης είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός!).
    Θα καλλιεργεί τα βιολογικά οπωροκηπευτικά του και μετά θα καλλιεργεί την ψυχή του (μας). :))

    Πάρε τώρα τα φιλιά και τις ευχές και (για μια νύχτα) ξέχνα τα άσχημα.
    Αγκάλιασε τον Ακη και βαλτον να σας διηγηθεί μια ιστορία.
    Καλύτερα δεν είσαι; :))

  5. Εκείνος που χοροπηδάει δίπλα στον Μπαμπάκη είμαι εγώ! Πάμε μια ακόμα:

    Ομπράντοβιιιιιτς-πο-ρομ-πο-ρομ-πομ-περομ-περομ
    Ομπράντοβιιιιιτς-πο-ρομ-πο-ρομ-πομ-περομ-περομ

    Για να σοβαρευτώ όμως, νομίζω (και διορθώστε με οι γονείς αν λανθάνω) ότι αρκούν δυο τέτοια λόγια από τα παιδιά σας για να φύγει οποιοσδήποτε θυμός, πίεση, οργή που μπορεί να νιώθετε. Πρέπει να είναι φοβερό να είσαι καρα-πιεσμένος, τσαντισμένος και τσαλακωμένος όπως συνήθως είμαστε όλοι στο τέλος της μέρας και να ακούς μια θεϊκή ατάκα από το πιτσιρίκι σου που διώχνει τα πάντα και κάνει όλη τη μέρα να αξίζει.

  6. Ακόμα χοροπηδάς, exit ;; Εσύ είσαι χειρότερος από μένα! 😉
    (κι εγώ με τον Άκη το πανηγυρίσαμε, αλλά σεμνά, για να μην στενοχωρούμε τον μπαμπά μας – και τον AfMarx… χιχιχι)
    Έχεις δίκιο. Είναι φοβερό αυτό με τα πιτσιρίκια, είναι ότι αξίζει στη ζωή… Αλλά, ακριβώς γι’αυτά, δεν μπορείς να πάψεις να θυμώνεις με τα στραβά που βλέπεις.
    Είναι αυτό που λέει ο Βασίλης Ανδρεόπουλος, στο τραγούδι:

    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    τον χιλιομπαλωμένο
    ράβε ξήλωνε ράβε ξήλωνε
    δουλειά να μη σου λείπει
    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    άλλοι τον είχαν πρώτα
    γέλα φίλε μου,γέλα φίλε μου
    δεν είναι και για λύπη
    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    σ’ εμάς τον παραδώσανε
    τρέχα φίλε μου, τρέχα φίλε μου
    και μη βαριά το παίρνεις
    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    άλλοι τον καρτεράνε
    σκέψου φίλε μου
    την ώρα που θα φεύγεις…..

  7. Βάλε τον κόκκινο Κ. να δει κάποιες φωτογραφίες στο blog μου…έεεετσι. Και ξαφνικά μιλάνε οι γαύροι για διαιτησία…ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ.
    Το κακό είναι πως του έπεσαν πολλά πράσινα μαζεμένα αυτές τις μέρες … μια η ζώνη, μια το basket … τον καημένο.
    Ο Άκης ήθελε να γίνει αγρότης απο τα 2 του….αν θυμάσαι καλά! Είναι που από μικρός συναναστρεφόταν με άαααααααλλα φρούτα σαν εσένα και τον κόκκινο Κ….

  8. Αδελφέ μου, τον αγώνα τον είδε ο άνθρωπος.Και τις φωτογραφίες. Γιατί θες να τον πληγώσεις….
    (Ναι, ο Άκης από μικρός έλεγε ότι θα γίνει αγρότης, αλήθεια…Και είμαι χαρούμενη που το λέει ακόμα. Το ξέρεις ότι τις φραουλιές και την πασχαλιά στο πίσω μπαλκόνι, τις φροντίζει μόνος του; Αλλά, δεν ήταν αυτό το θέμα μας!) 🙂

  9. ξεκινούσα να σου γράψω και είδα το σχόλιο του @φλύαρου Αίολου…

    υ-πέ-ρο-χο!

    έτσι να μείνεις «μαμά ετών 36».
    ζωντανή, «όμορφη» και αληθινή.

    (και να με μάθεις να καλλιεργώ κι’ εγώ φράουλες στο μπαλκόνι )
    🙂

  10. @ φλύαρος Αίολος : Με κατάλαβες! Αυτό το τραγούδι είχα στο μυαλό μου, όταν έγραφα τον τίτλο…Αλλά, θα έπρεπε μετά να το κάνω » μουσική εκπομπή» – όχι πως δεν θα το ήθελα… Ευχαριστώ για την αφιέρωση! 🙂
    @ envain : δεν έχω λόγια…χαίρομαι που σου άρεσε.Και, στ’ αλήθεια, όποτε θες για τις φράουλες… 🙂

  11. πάντα η καινούρια γενιά είναι καλύτερη από την προηγούμενη, Νατασσάκι μου. Μέχρι να παλιώσει κι αυτή… Θυμάσαι τον κόκκινο Ντάνυ? Το περίμενες πως θα «πρασίνιζε» έτσι και μαζί θα πρασινίζαμε κι εμείς από το κακό μας? (σε τούτη την περίπτωση μάλλον το κόκκινο ήταν καλύτερο από το πράσινο).
    ενώνω κι εγώ τη φωνή μου στους πανηγυρισμούς, ως κρυφοβαζελάκι, κι ας μην ξέρω τι είναι Ομπράντοβιτς. Κάτι γιουγκοσλάβικο θα’ναι πάντως!!!!

  12. Krot, θυμάμαι…Και έχεις απόλυτο δίκιο.(και πολλές φορές το κόκκινο είναι καλύτερο από το πράσινο…)
    Και, για το αθλητικό του πράγματος, (αν δεν ανεβάσει αναλυτικό post ο mpampakis) ο Ομπράντοβιτς είναι ο υπέροχος πράσινος προπονητής του μπάσκετ.

  13. Μια φίλη μας έλεγε πρόσφατα πως είχαν μπει κλέφτες στο σπίτι τους, πρωινές ώρες που όλοι έλειπαν (ευτυχώς). Αφού κάλεσαν την αστυνομία και κατέγραψε το συμβάν και την ώρα που έφευγε το όργανο της «τάξης» (θου Κύριε, τσατίζομαι και θα βγω από το θέμα…) εκείνη την ώρα λοιπόν, πετάγεται η μικρή κόρη της οικογένειας (4 ετών) και λέει: Ευτυχώς που οι κλέφτες δεν πήραν τις κούκλες μου, γιατί τις αγαπώ όλες πολύ…..
    Περιττό να αναφέρω πως η στεναχώρια για την κλοπή εξανεμίστηκε μονομιάς.

    Καλημέρα :))

  14. Έχεις δίκιο, elena. Και σε μας έτσι είναι.Μια αγκαλιά του, ένα φιλί, ένα χαμόγελο, και τα ξεχάσαμε όλα…Γι’ αυτό θυμώνω, γιατί δεν είναι μόνο να προστατεύεις και να νοιάζεσαι για το δικό σου παιδί…
    Καλημέρα. 🙂

  15. Το ότι θα αλλάξει η ηλικία μου, (ναι, θα το αλλάξω) δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα αλλάξω κι εγώ!
    «Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω…….» θα είμαι πάντα….

  16. Ξέρεις πολύ καλά ότι ποτέ δεν είχα, ούτε και θα έχω πρόβλημα με την ηλικία μου! (chat room το κάναμε εδω μέσα!)

  17. Δεν είναι πολύ ανακουφιστικό μετά τα κακά και άσχημα του κόσμου να παρατηρείς τα πλασματάκια να ανακαλύπτουν τον κόσμο από τελείως άλλη οπτική; (Εμείς προς το παρόν παρατηρούμε μόνο γάτες)
    Έχεις δίκιο ότι εν τέλει αυτό σε βάζει περισσότερο στην πρίζα για να τους χτίσεις ένα καλύτερο κόσμο να κοιτούν. Αχ με δυο χέρια (παρά την ατσελένια θέληση) τι να πρωτοδιορθώσεις…

  18. Ρόδι μου, αυτά τα μικρά πλασματάκια, έχουν εντελώς καθαρή ματιά, και καθαρή καρδιά, ακόμα. Γι’ αυτό και τα λόγια τους είναι σοφά. Αλλά εμείς δεν τα ακούμε, συνήθως…(και οι γάτες πρέπει να έχουν τη δική τους οπτική, φαντάζομαι! 🙂 , αλλά σου εύχομαι αφού το θέλεις, σύντομα να απόκτήσεις και παιδάκι! )
    Και, σίγουρα δυό χέρια δεν φτάνουν…4, όμως; 6,8, 10 ; Μέτρα πόσες και πόσοι είμαστε εδώ! Νομίζω πως αρχίσαμε να το συνειδητοποιούμε, σιγά-σιγά. Και μόνο έτσι μπορεί να αλλάξει κάτι…

  19. Manos S έγραψε : πρέπει να το αλλάξεις, δεν θα είσαι ίδια….μαμα ετών 37
    —————————————————————————————
    Μάνο, σκέψου και την στιγμή που θα γράψει : γιαγιά ετών 56…
    🙂

  20. @ Φουρφούρι : (φωνή Άκη από το βάθος) Είμαι, είμαι!!!! 🙂
    (Ευχαριστώ και καλωσήρθες)

    @ – Εδώ θα είμαστε ακόμα,AfMarx μου ; ; …. 😉

  21. να τον συμβουλέψετε καλύτερα να γίνει ταξιτζής…..η αύξηση βλέπετε…

    αν και επιμένω στο πλούσιος….

    υγ μην μου στεναχωριέστε κατά τ αλλα

    με αγάπη
    καράτε κίντ

  22. tsaperdona μου, σ’ ευχαριστώ για το πρωινό χαμόγελο! 😉
    (και για τις συμβουλές – ειδικά το πλούσιος, θα το σκεφτούμε σοβαρά ως οικογένεια…! 🙂 )

  23. @Manos S.
    Του χρόνου όμως, θα είναι 37

    @AFM
    Μάνο, σκέψου και την στιγμή που θα γράψει : γιαγιά ετών 56…

    Ο ένας είναι αίμα σου και ο άλλος φίλος σου…………………….

    τι να πω καλό μου κορίτσι – κου-ρά-γιο!!!!!
    🙂

  24. Είδες, envain; Ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς ! ! ! (και καλά, το «αίμα» μου δεν το επέλεξα – αν και παρακάλεσα πολύ τους γονείς μου να τον γεννήσουν, ήμουν μέχρι τα 5 μοναχοπαίδι, που να ‘ξερα! – αλλά και ο e-φίλος;;; Που «τους διαλέγουμε, γι’ αυτό δεν τους παιδεύουμε»; Παρ’ ‘ολα αυτά, 😉 )
    Παρασκευή, best day of the week!

  25. Λοιπόοοοοοον

    επειδή είναι Παρασκευή κι ακολουθεί διήμερο ξεκούρασης ελπίζω τα κέφια σου να είναι λίγο καλύτερα σημερα!

    επειδή μια βιομηχανική μαργαρίτα ελπίζει στην αλλαγή νοοτροπίας απέναντι στην φύση κι
    επειδή τρελλαίνομαι για φράουλες…

    ελπίζω να είναι πάντα γερός ο μικρός και να περνάτε υπέροχα!! (αν παρόλα αυτά αποκτήσετε εκτάσεις βιολογικής καλλιέργειας πολύ θα μου άρεσε να φυτρώσω εκεί! 🙂 )

  26. Μακάρι, μαργαρίτα μου (έστω, βιομηχανική!). Ναι, είμαι λίγο καλύτερα σήμερα, -ναι, κι εγώ ελπίζω στην αλλαγή νοοτροπίας απέναντι στην φύση, και -ναι, κερνάμε φράουλες, έλα! 🙂 (θα σε έχω υπ’ όψιν μου αν… 😉 )

  27. Έχω να πω τόσα πολλά….αλλά δεν λέω τίποτα. Καληνύχτα και απο μένα…

    Υγ Ξέχασα να σου πω στο ποστ μου, πως από αύριο θα έχω πολύ μα πολύ Ιωσήφ…επειδή δεν σου άρεσε το σημερνο μου!

  28. Από που συμπέρανες ότι δεν μου άρεσε;;; 😀
    (αν τολμήσεις να εκθέσεις τον ανηψιό μου, θα έχεις να κάνεις μαζί μου! Και, χαλάρωσε λίγο! Κάνουμε ΚΑΙ πλάκα εδω μέσα! 😉 )

  29. Ξέχασα να σου πω, πως σε τέτοιου είδους θέματα, είμαι ΤΟΟΟΟΣΟ χαλαρός που κάνω ΜΟΝΟ πλάκα!!!!

    Φτου….και έιχα πει πως δεν θα ξανακάνω chat room…

  30. …Η γλυκοπατάτα, Βασιλική μου είναι ποώδες , πολυετές φυτό και ανήκει στο γένος ιπόμοια και στην οικογένεια Κομβολβουλίδες. Η καταγωγή του είναι από τη Νότια Αμερική και καλλιεργείται για τις πλούσιες σε άμυλο και σάκχαρα ρίζες του. Στην Ευρώπη φαίνεται ότι έφτασε μετά από την εξερεύνηση της Αμερικής από το Κολόμβο.
    Είναι λάθος να συνδέεται η γλυκοπατάτα με την κοινή πατάτα γιατί δεν έχει καμία σχέση.Οι βλαστοί της γλυκοπατάτας είναι μακριοί , έρποντες ή αναρριχώμενοι και φέρουν μεγάλα φύλλα,μακριά, συνήθως σχήματος καρδιάς με χρώμα βαθύ πράσινο. Το φυτό για να ανθίσει απαιτεί μικρή διάρκεια της ημέρας. Τα άνθη του φύονται κατά ταξιανθίες έχουν χρώμα κόκκινο, σχήμα χοανοειδές με πλατύ έλασμα και φύονται από τις μασχάλες των φύλλων. Η ρίζα που είναι το φαγώσιμο τμήμα του φυτού έχει χρώμα καφέ, κίτρινο ,πορτοκαλί ή κόκκινο εξωτερικά και κίτρινου, λευκού ,πορτοκαλί και ορισμένες φορές κόκκινου εσωτερικά. Το σχήμα της είναι ατρακτοειδές έως μακρύ ή κονδυλώδες. Οι ποικιλίες που έχουν πορτοκαλί σάρκα είναι πλούσιες σε καροτένιο εκτός βέβαια από όλες τις ποικιλίες που είναι πλούσιες σε άμυλο.
    Η γλυκοπατάτα πολλαπλασιάζεται με βλαστούς ή μοσχεύματα καθώς ενώ βγάζει άνθη δεν σχηματίζει καρπούς και σπόρια, προτιμά δε τα ελαφριά αμμοπηλώδη εδάφη. Για να υπάρχουν καλές αποδόσεις χρειάζεται θερμός καιρός για περίπου 5 μήνες. Οι γλυκοπατάτες τρώγονται βραστές ή ψητές σκέτες , αλλά και σε γαρνιτούρες, σαν ορεκτικό , σαν επιδόρπιο με προσθήκη ζάχαρης άχνης, σε γέμισμα διαφόρων πιτών κ.λ.π. Χρησιμοποιούνται επίσης και για την παραγωγή αλκοόλης και αλκοολούχων ποτών.
    Σήμερα καλλιεργείται σε μεγάλη κλίμακα στην Αμερική , Αφρική και στα νησιά του Ειρηνικού. Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη παραγωγή γλυκοπατάτας στον κόσμο. Ακολουθούν η Βραζιλία, ,η Ινδονησία, η Ουγκάντα και η Νότια Αφρική.
    🙂 🙂 🙂

  31. γλυκοπατατονατασσάκι, μπορείς να αποκαλείς την υπεράνω κυρία
    «κεράσι»!!!

    επίσης γιατί δεν βγαίνει η πασχαλίτσα σου στα κόμεντς μου;;;;

    καλημέρες!!!

  32. μάλιστα!

    την ψωνίσαμε!!!

    παω στην βικι να μάθω για το κίβι…….

    αυτή η μικρή με βάφτισε.

    ξέρω μόνο πως είναι το ακτινίδιο, πως έχει βιταμίνη C και πως μόνο από μέσα είναι ωραίο…
    τώρα θύμωσα!!!!!!!!!

  33. κινητη εγκυκλοπαιδεια, μιλαμε!!!!
    με στειλατε!
    🙂

    @envain
    θα ψαχνει να βαλει καμια πατατα!!!! λες;;;; και εγω δηλαδη τι;;; να βαλω κερασι;;; ω μον ντιε! φρουτοπια γινηκαμε!!!!
    😆

  34. Το ράπσμπερυ μεγάλο? Γιατί? σα βατομουράκι είναι!!!

    επαναλαμβάνω το σχόλιο μου στης envain:

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
    ΜΟΝΟ ΜΙΑ
    Η ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ ΦΡΟΥΤΟΠΙΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑ!!!!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.