Για τους Μπαμπάδες…σήμερα.

Πατέρας (ο),σύμφωνα με το λεξικό Μπαμπινιώτη: ο αρσενικός γονέας, ο γεννήτορας[…] ο αρσενικός κηδεμόνας σε μια οικογένεια.

Πατέρας (ο), σύμφωνα με το γιο μου: «….

( – Μπαμπά, πότε θα μου πάρεις καινούριες μπογιές / μολύβια / παιχνίδια; Έλα μπαμπάκαααα…!

– Μπαμπά, να αγοράσω ΑΚΟΜΑ ένα μηχανικό μολύβι;; – καινούριο πάθος αυτό – Έλα μπαμπάκααααα…!

– Μπαμπά, θα πάμε βόλτα / εκδρομή / για μπάνιο / στο παιδότοπο;;;; Έλα ρε μπαμπά, πάμε!!!…

– Μπαμπά, να παίξω στον υπολογιστή; Έλα, σήκω, ακόμα δεν τελείωσες;;;…

– Μπαμπά, θα μου δώσεις 10 ευρώ να πάω στην εκδρομή / να πάρω παγωτό / να αγοράσω…οτιδήποτε; Έλα μπαμπάκα, σε παρακαλώ!!!…)

… είναι εκείνος που του ζητάς διάφορα, κι εκείνος  σου τα δίνει! – καμιά φορά κάνει το δύσκολο, αλλά… έχω τον τρόπο μου εγώ!» 😉

Χρόνια σας πολλά, σήμερα και κάθε μέρα, Μπαμπάδες ! Να είσαστε γεροί, δυνατοί και να αντέχετε τα βάρη της οικογένειας! Και πάντα ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ! !

Το πιο τρυφερό τραγούδι που έχω ακούσει για πατέρα, ο Φώτης του Φοίβου Δεληβοριά:

Και οι στίχοι του εδώ.

Καλημέρα.

30 thoughts on “Για τους Μπαμπάδες…σήμερα.

  1. Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες, αλλά και στους χαζομπαμπάδες αυτοί που με περίσσια ευαισθησία μεγαλώνουν τα βλαστάρια τους χωρίς να τους χαλάσουν κανένα χατήρι με αποτέλεσμα να βγαίνουν κάτι μπουμπούκια που να μην ξέρουν τι θέλουν..
    Όσο για το τραγούδι του Φοίβου.. με πιάνει φόβος μόνο που διαβάζω το όνομα

  2. Νίκο, καλημέρα. Οι υπερβολές ποτέ δεν ωφελούν, είναι αλήθεια. Και φυσικά, δουλειά του μπαμπά είναι να κρίνει πότε και πόσο πρέπει να δώσει.Το να μεγαλώσεις σωστά το παιδί σου θέλει προσοχή και μέτρο, αλλά και πολλή αγάπη.
    Το τραγούδι μάλλον δεν το άκουσες, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ το Δεληβοριά…τρομακτικό! Μάλλον τον μπέρδεψες με άλλο Φοίβο, (που δεν θα έμπαινε ποτέ σε αυτό το blog!) ή σου έχει μείνει από τη μυθολογία (Απόλλωνας Φοίβος~Φόβος).
    Υ.Γ. Η αλήθεια είναι πως σκέφτηκα να βάλω το «ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου» με τα Ζουζούνια, και να το κάνω να παίζει συνέχεια, αλλά…σας(μας) λυπήθηκα!😉

  3. Eγώ πάλι είμαι (κλασικά😛 ) εντελώς του αντιθέτου: κακομαθαίνετε τα όσο μπορείτε, κι όσο αντέχετε, γιατί η ζωή τα προσγειώνει θέλουνε-δε θέλουνε.

    Ναι στο αρκουδάκι-παιχνιδάκι-σκατουλάκι όταν μπορείτε να το διαθέσετε.😀

  4. Χρόνια μας πολλά μπαμπάδες. Αδέρφι thanks για το τραγούδι, δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά είναι ένα (από τα λίγα) πολυαγαπημένα μου!!!

  5. @ Μαριλένα : Καλημέρα Μαριλένα μου.Χρόνια πολλά και στον δικό σας μπαμπά. Και ναι, όσο μπορούμε τα «κακομαθαίνουμε» – νομίζω πως αυτού του είδους τα κακομαθημένα, είναι πολύ πιο εντάξυ στην πορεία της ζωής τους από τα «στερημένα«…😉
    @ Manos S. : Χρόνια πολλά, αδερφάκι. Ναι, και για σένα το έβαλα το τραγούδι… 🙂

  6. Νατασσάκι, σήμερα ο δικός μου μπαμπάς, έχει και γενέθλια!!! Α, μιλάμε για διπλή γιορτή! Να τους χαιρόμαστε όλοι και να τους προσέχουμε.

  7. να’ναι όλοι τους καλά…
    να’ναι πάντα γεροί…
    να’ναι πάντα κοντά μας…
    τους έχουμε ανάγκη…

    την καληνύχτα μου…

  8. Εχω πάθει με το τραγούδι…
    Είναι ΓΕΜΑΤΟ!

    Όπως και ο Γιώργος εύχομαι κι εγώ τα ίδια.
    Μακάρι στο μέλλον να ανταποκρίνομαι κι εγώ στα δικά μου παιδιά
    με τον καλύτερο τρόπο.

    Καλημέρα!

  9. @ γιώργο : όπως τα λες…Είναι αμφίδρομες αυτές οι σχέσεις.Τους έχουμε ανάγκη, μας έχουν ανάγκη..Να ‘ναι καλά. Καλημέρα σου.
    @ Adonios :Καλημέρα και καλώς ήρθες. Κι εγώ το αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι. Είναι παλιό, του ’98 νομίζω, αλλά βλέπεις…δεν είναι τσιφτετελοειδές για να το ακούς συνέχει στο ράδιο!…
    Στο ευχομαι, πάντως, αν και νομίζω πως η δική μας γενιά- μαμάδων τε και μπαμπάδων- κάνει σταθερά βήματα βελτίωσης προς αυτή την κατεύθυνση.

  10. Ακόμη και ο αγαπημένος μου αντικομφορμιστής Φοίβος θα τον ονομάσει Φώτη όπως τον μπαμπά του τον κανακάρη του!!!
    Μα τι γλυκιά μαμά που είσαι!
    Ποιός τη χάρη Του( Του Μπαμπά!…)

    υγ αν και εξακολυθεί η αγαπημένη μου ηρωίδα απο τα Απαντα του Φοίβου να είναι η γυναίκα του Παττώκου
    υγ Γιατί ρίχνει και σ αυτους καμιά ματιά!!!!

  11. ΑΑαααααααα, όλα κι όλα! Την γυναίκα του Παττώκου την θέλω για υλικό για το ποστ με την ιδανική γυναίκα!

    (σε φάση πορείας)

    ΚΑΤΩ-ΤΑ-ΧΕΡΙΑ-ΑΠ’-ΤΗΝ-ΠΑΤΤΩΚΑΙΝΑ!!!!

    Εντωμεταξύ, να μας χαίρεστε. Κι ευχαριστούμε για το αφιέρωμα.🙂

  12. mpampaki μου, να σας χαιρόμαστε.Κι εμείς και τα παιδιά μας. Και ναι, η γυναίκα του Παττώκου είναι τρομερή!!(περιμένω με αγωνία!😉 )

  13. να χαιρόμαστε όλους τους «μπαμπάδες» που αγαπάμε !!!

    (καρφώνω εδώ την Κροτ: με αυτό το τραγούδι συγκινείται γιατί έχει μια μικρήηηηηη αδυναμιούλα στον μπαμπά της🙂 )

  14. Το έγραψα και σαν απάντηση σε ένα comment της Γητεύτριας στο blog μου, οπότε κάνω copy/paste τον καημό μου κι εδώ.

    «Και από πλευράς εορτής να το δεις, είμαστε αδικημένοι οι πατεράδες. Η γιορτή της μητέρας πέφτει Μάιο και τα σχολεία είναι σε πλήρη λειτουργία. Νηπιαγωγοί και δασκάλες ετοιμάζουν μαζί με τα παιδιά διάφορες κάρτες, ζωγραφιές και κατασκευές και τα προσφέρουν στις μαμάδες. Η γιορτή η δικιά μας έχει οριστεί για την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου, οπότε τα σχολεία είναι ήδη κλειστά.
    Ούτε κάρτες, ούτε ζωγραφιές, ούτε κατασκευές…
    Κλαψ και Λυγμ»

  15. Καλέ μου AFMarx, γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ. Για να διορθώνουμε τις αδικίες…(Ρομπέν των Δασών!) Ελπίζω να σου αρέσει το τραγουδάκι,στο αφιέρωσα… και…να σας χαιρόμαστε, όλους εσάς τους γλυκούς μπαμπάδες! (με ή χωρίς ρούμι)😉

  16. Το είχα ξεχάσει και ντροπή μου. Μαμά μη με μαλώσεις…
    Να χαίρεσαι το παιδάκι σου και να ζητάει κι άλλα από τον μπαμπάκα του..
    χιχιχ.Καλησπερούδια

  17. @ Manos S. : εσύ είσαι ακόμα τυχερός, είναι μωρό. Κάτσε να μεγαλώσει,σαν τα δικά μας, και θα δεις!
    @ BeBe : Το να το ξεχάσεις δεν είναι ντροπή. Εγώ δεν είμαι και πολύ φαν των «ημερών» , δλδ τις υπόλοιπες μέρες δεν τους αγαπάμε; Ήταν απλά μια ευκαιρία να πω «ευχαριστώ»… και να αποδώσω και δικαιοσύνη, για να μην στενοχωριέται ο AlluFunMarx!😉
    Υ.Γ. Το παιδάκι μου δεν χρειάζεται προτροπή για να ζητάει, μια χαρά το κάνει κι από μόνο του…! 🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.