Παρασκευή ! ! !

Ζωγραφιά 6

Παρασκευή πάλι! Αλλά όχι οποιαδήποτε Παρασκευή…σήμερα έκλεισαν τα σχολεία! ! !

Τόσα πολλά χαμόγελα στο δρόμο για το σχολείο δεν είχα ξαναδεί !

«Αποφοιτήσαμε» λοιπόν, από τη Β δημοτικού.

Και τώρα,…;

Για το παιδί, λίγος παραπάνω ύπνος την ημέρα, λίγο παραπάνω τηλεόραση, λίγο παραπάνω παιχνίδι….Και μπανάκια, και βόλτες, και εκδρομές…

Για μας; Εμάς αργούν ακόμα οι διακοπές….

Για τα μπομπιράκια που σήμερα τελείωσαν, και γιατί σαν σήμερα ο Μάνος Χατζιδάκις «έφυγε» – αλλά δεν έφυγε ποτέ… ένα τραγούδι από την υπέροχη Λιλιπούπολη, το αγαπημένο του γιού μου: Αντίο Λιλιπούπολη.

Και μαζί, την Κινέζα στη μαγιονέζα,

και τον Χορό των Μπιζελιών.

( το κρατς-κρατς που μπορεί να ακούσετε είναι γιατί έχω μεταφέρει τους δίσκους βινιλίου σε cd, καλά, όχι όλους, αλλά…αυτό το έχω. Και μου αρέσει που ακούω το γρατζούνισμα….)

Ακόμα, αν δεν το έχετε ήδη διαβάσει, ένα γράμμα του Άρη Δαβαράκη. Και ο υπέροχος Κεμάλ, μαζί με ένα υπέροχο video με το Μάνο και τη Μελίνα, στον Allu Fun Marx.

Καλό Σαββατοκύριακο.

19 thoughts on “Παρασκευή ! ! !

  1. @ Manos S. : Γειά…. 😉
    @ AfMarx : Έχω καλό δάσκαλο, όμως! ! ! 😀 . Ο δικός σου «αποφοίτησε» από την πρώτη;
    Τα ξέρω, εξάλλου ο ίδιος ο Μάνος έκανε τη διεύθυνση ορχίστρας στο δίσκο και βοήθησε στην παραγωγή. Δεν σε τρελαίνει το «Λαέ της Λιλιπούπολης» ;

  2. Για τα μαθητούδια μας, ποιος στη χάρη τους από σήμερα… 🙂
    (Αλλά και συ…. καλή μαθήτρια! Αμέσως το έμαθες το μάθημα με τα mp3)
    Kαι πολύ σωστά συνδέεις την Λιλιπούπολη με τον Μάνο Χατζιδάκι, διότι αν δεν ήταν ο Μάνος επικεφαλής του Τρίτου Προγράμματος, ίσως να μην είχαν την ευκαιρία η Μαριανίνα Κριεζή, η Λένα Πλάτωνος, ο Νίκος Κυπουργός και ο Δημήτρης Μαραγκόπουλος να φτιάξουν αυτό το μαγικό, διαχρονικό, ταξιδιάρικο παραμυθόδραμα που τόσο αγαπήσαμε γενιές και γενιές….

  3. Τι να πρωτοσχολιάσω από το blog σου; Τα πανέμορφα χρώματα; Τη μοναδική κίνηση να περάσεις τα βινύλια σε CD και mp3; Τη μουσική; Όλα υπέροχα! Καλώς σε βρήκα!

  4. Allu Fun Marx που να δεις τι τράβηξα πριν 7-8 χρόνια, που είχε πιάσει δουλειά δηλώνοντας expert στο office, και στην πραγματικότητα ούτε το start δεν ήξερε να πατήσει. 15 τηλέφωνα την μέρα. Άστα σου λέω…Αλλά μαθαίνει γρήγορα όμως. … 😉

  5. @ exitmusician : Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Χαίρομαι που σου αρέσει. Καλώς ήρθες 🙂 .
    @ Manos S.: Νομίζω ότι παραπήρες θάρρος και θα σε «κόψω«. Ακου, «ούτε το start δεν ήξερε να πατήσει!» Τι μας λες, κύριε πολύξερε! (είναι πολύ περισσότερα τα χρόνια, σου θυμίζω ότι ο Άκης είναι σχεδόν 8). Ακου, θα με κατηγορεί στους e-φίλους μου! Ούστ, στο blog σου! ! !(Να σε δω πω θα το στήσεις χωρίς βοήθεια ! Ζηλιάρη! Αντιγραφέα! χιχιχι! 🙂 )

  6. Μωρε ας έχω εγώ χρόνο και σου λέω. Ξέρεις κάποιοι δουλεύουμε…τώρα που παω και σε σπίτια κάθε βράδι κάνοντας ιδιαίτερα (την παλιά μου δουλειά…)

  7. Καλημέρα! Έτσι ε; Η «λιλιπούπολη» ήταν το πρώτο cd που αγόρασα για το γίο μου – μετά έκατσα και «πέρασα» και τα βινίλια που είχα σε cd…Τα αγαπάει κι ο μικρός μου, ευτυχώς-και χωρίς χορευτικό show! 😉

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.