Αφιερωμένη…

Ζωγραφιά 2

…στη φίλη μου τη marilia !

Καλημέρα.

13 thoughts on “Αφιερωμένη…

  1. Οοοοοοο!!! Ευχαριστώ πολύ!!! Πρώτα το ζωγράφο και μετά τη μαμά του που την «ανέβασε» στο μπλογκ! Φιλάκια τόοοοοοοοοοοσα!😀

  2. @ Allu Fun Marx : ευχαριστούμε. Και για την “κριτική” & για την επίσκεψη.
    Να χαίρεστε κι εσείς τον δικό σας.
    @ witch of daffodils : Ευχαριστώ πολύ! Έχεις με το γιο μου την ίδια αγάπη στα αθλητικά…🙂

  3. Κορυφή ο ζωγράφος, δωσ’ του και τέμπερες να τον θαυμάσουμε.
    Οταν μάθω να βάζω λινκ στα σχόλια, θα σου ανεβάσω τα πρώτα έργα των δικών μου, να ανταποδώσεις τον θαυμασμό😀

    Kαλη βδομάδα να ‘χουμε :))

  4. @ Μαριλένα : Έχουμε και με νερομπογιές! Σιγά-σιγά θα τις ανεβάσω.Θα χαρώ να δω τις δικές σας, ειδικά από τη μικρή!
    Καλημέρα και καλό κουράγιο-λίγες μέρες μείνανε…..

  5. Να το χαίρεστε το βλαστάρι σας!

    Κάτι τέτοια με κάνουν να σκέφτομαι σοβαρά τις χαρές της μητρότητας!

    υγ κοιτα να δεις που μέχρι και ολόκληρη τσαπερδόνα λύγισε!
    υγ αναλαμβάνω την προώθηση του καλλιτέχνη μόλις είναι σε θέση να διαπραγματευεί μαζί μου τα οικονομικά.
    υγ Τρέμε πικάσο!!!

  6. Δίκο είχε ο afm για τον υιο! Μου κανε εντύπωση η δορυφορική κεραία και τα «δαχτυλίδια» στα βουνά του! Πόσο έιναι αλήθεια?

  7. @ παπί: Είναι 7,5 χρονών & τελειώνει τη Β’ δημοτικού (είναι στο τέλος της χρονιάς γεννημένος)-και σκέψου ότι αυτά τα έχει κάνει πέρυσι! Ευχαριστώ για την επίσκεψη

  8. Για μεγάλα νήπια πολύ αναπτυγμένη η ζωγραφική του! Κάπου διάβασα μια προτροπή για τέμπερες και την απάντησή σου ότι χρησιμοποιεί νερομπογιές. Είμαι περίεργη να δω πώς χρησιμοποιεί και το πινέλο!

Τα σχόλια είναι κλειστά.