Αντί για πρόλογο….

– Μαμά, τι κάνεις εκεί;

– Φτιάχνω ένα blog, αγάπη μου.

– Τι είναι αυτό;

– Είναι κάτι σαν ημερολόγιο. Γράφεις τις σκέψεις σου, τι σου συμβαίνει κάθε μέρα, τι θα ήθελες να μοιραστείς με τους άλλους ανθρώπους… ό,τι θες!

– Και γιατί δεν το γράφεις σε τετράδιο και το γράφεις στο κομπιούτερ;

– Γιατί θέλω να μπορούν να το διαβάζουν και άλλοι άνθρωποι.

– Και πως θα τα διαβάζουν όλοι αυτοί; Αφού τα γράφεις στο κομπιούτερ μας! Μόνο εγώ κι ο μπαμπάς μπορούμε να τα δούμε!

– Θα τα «ανεβάζω» στο Internet.

– Όπως αυτές οι σελίδες που βλέπω όταν ψάχνω για εικόνες και παιχνίδια;

– Περίπου. Δεν ξέρω αν θα βάζω παιχνίδια(!), αλλά εικόνες και φωτογραφίες σίγουρα θα μπορώ, μόλις μάθω……

– Καλά. Μπορείς να βάλεις και ζωγραφιές;

– Νομίζω πως μπορώ.

– Πάρε λοιπόν μια, να το στολίσεις!

Και, μόλις μάθω να ανεβάζω εικόνες, θα το στολίσω!!!

9 thoughts on “Αντί για πρόλογο….

  1. @mpampaki: Ευχαριστώ για το “ποδαρικό” – είσαι ο πρώτος – ο Manos S είναι ο αδελφός μου, δεν μετράει!

  2. ενδιαφέρον! καλή αρχή!και μην φοβάσαι.. θεματολογία θα βρίσκεις απο τον γιο σου!

  3. Aργησα για το Καλώς Ήρθες?

    Δεν πειράζει. Καλό καλοκαίρι και καλό μήνα.
    (μια μαμά, όχι 36, αλλά δέκα χρόνια μεγαλύτερη και βάλε :))

  4. @ Μαριλένα : Ευχαριστώ πολύ – ποτέ δεν είναι αργά για ευχές! Σας έχω διαβάσει, και θα φτιάξω τα links μου, αλλά από αύριο, σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα…..

  5. Από τα πιο γλυκά ποστ που έχω διαβάσει
    από τα πιο γλυκά πράγματα να σου πουν
    πάρε μια ζωγραφιά να το στολίσεις
    και μετά να την!
    καλορίζικο
    να τον χαίρεσαι

    και ζωγραφίζει υπέροχα by the way

  6. @ αλκιμήδη: Καλως όρισες στο πολύχρωμο σπιτικό μας. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Κι εσύ γράφεις πολύ όμορφα, σε διάβασα.

Τα σχόλια είναι κλειστά.